Сторінка 10 з 12

Re: Все про ПММ

Додано: 23 травня 2017, 08:50
Владислав Станкус
Анна весна писав:скажите,пожалуйста,солидол относится к гсм? как списывается?
Доброго ранку!
Солідол (від лат. Solidus - щільний і oleum - масло, раніше називався «тавотом») - пластичне мастило, що отримується загущенням індустріальних масел середньої в'язкості кальцієвими милами вищих жирних кислот.
Отже солідол відноситься до мастильних матеріалів.
Нормативи витрат мастильних матеріалів, наведені в додатку В Норм витрат палива і мастильних матеріалів на автомобільному транспорті, затверджених наказом Міністерства транспорту України від 10.02.98 р. № 43.
Нормативи витрат мастильних матеріалів установлені на 100 літрів (100 м3 стисненого природного газу) нормативних витрат палива Qн, розрахованих для даного автомобіля:
- нормативи витрат олив - в л/100 л (л/100 м3 СПГ) Qн;
- нормативи витрат мастил - в кг/100 літрів (кг/100 м3 СПГ) Qн.
Нормативи витрат олив і мастил зменшуються на 50 % для всіх автомобілів, які знаходяться в експлуатації до трьох років (крім автомобілів, відмічених у додатку В знаком (*)).

Re: Все про ПММ

Додано: 23 травня 2017, 08:56
Владислав Станкус
Для автомобілів і їх модифікацій,  для яких нормативи  витрат мастильних  матеріалів не увійшли до Норм витрат палива і мастильних матеріалів на автомобільному транспорті, затверджених наказом Міністерства транспорту України від 10.02.98 р. № 43, встановлюються тимчасові нормативи витрат мастильних матеріалів  у таких розмірах:
- для дизельних та газодизельних вантажних автомобілів автобусів з повною масою понад 3,5 т:
    моторна олива - до 2,8 л/100 л (д/100 м куб. СПГ) Qн;
    трансмісійна олива - до 0,4 л/100 л (л/100 м куб. СПГ) Qн;
    спеціальні оливи - до 0,1 л/100 л (л/100 м куб. СПГ) Qн;
    пластичні   (консистентні)   мастила   -   до  0,3  кг/100  л
(кг/100 м.куб. СПГ) Qн;
- для  решти автомобілів і автобусів:
    моторна олива - до 1,8 л/100 л (л/100 м куб. СПГ) Qн;
    трансмісійна олива - до 0,15 л/100 л (л/100 м куб. СПГ) Qн;
    спеціальні оливи - до 0,05 л/100 л (л/100 м куб. СПГ) Qн;
    пластичні   (консистентні)   мастила   -   до  0,1  кг/100  л
(кг/100 м куб. СПГ) Qн.

Тимчасові  норми  витрат мастильних матеріалів, вводяться в дію  наказом керівника підприємства, є чинними тільки для автомобілів цього підприємства та втрачають чинність при введенні в дію в Україні постійних норм витрат мастильних матеріалів на відповідні моделі (модифікації) автомобілів, спецавтомобілів або спеціального обладнання.

Re: Все про ПММ

Додано: 06 червня 2017, 14:48
Аля87
Крот Юлія, Добрий день. Потрібна допомога. Прийшло КРУ і розпочали перевірку, виникло питання по скретч-карткам. Чи є необхідним прикріпляти до подорожнього листа чеки з заправки? І як бути якщо їх не має. Хочуть винести збитки на матеріально-відповідальну особу.

Re: Все про ПММ

Додано: 06 червня 2017, 17:57
Крот Юлія
Аля87 писав:Крот Юлія, Добрий день. Потрібна допомога. Прийшло КРУ і розпочали перевірку, виникло питання по скретч-карткам. Чи є необхідним прикріпляти до подорожнього листа чеки з заправки? І як бути якщо їх не має. Хочуть винести збитки на матеріально-відповідальну особу.
Доброго дня!
Я вже раніше відповідала на питання, пов'язані з чеками РРО при придбанні пального. Ось кілька посилань: https://budget.factor.ua/viewtopic.php? ... %9E#p57869
https://budget.factor.ua/viewtopic.php? ... %9E#p52482
https://budget.factor.ua/viewtopic.php? ... %9E#p51515
Однозначно можна сказати, що чеки РРО з АЗС водій повинен обов’язково надати до бухгалтерії. Без них бухгалтер взагалі немає права оприбутковувати таке пальне.
Тож претензії перевіряючих цілком обґрунтовані.
Якщо ж заправка автомобіля дійсно мала місце (і просто немає чеків РРО з тих чи інших причин), раджу провести звірку з АЗС щодо заправлення конкретного автомобіля за відповідний період.
А на майбутнє завжди вимагайте від водіїв чеки із АЗС і уважно звіряйте дати, кількість заправленого пального і його марку.

Re: Все про ПММ

Додано: 07 червня 2017, 08:37
Владислав Станкус
Доброго ранку!
В додаток до відповіді Юлії хочу зазначити, що Вам необхідно документально доводити працівникам Державної аудиторської служби, що все ж таки автомобіль заправлявся та фактично виконував роботу, яка підтверджується подорожніми листами. Необхідно надати якомога більшу кількість інших документів, які підтверджували роботу автомобіля, крім того запропонувати перевіряючим здійснити зустрічну звірку на заправці, з метою підтвердження або спростування стану взаєморозрахунків. Безумовно відсутність чеків РРО це порушення, проте вважати все пальне, на яке на має чеків збитками дуже зухвале рішення. У будь якому разі Вам необхідно письмово звернутись до постачальника пального для отримання письмової інформації про дату та кількість пального отриманого Вашим водієм. В разі вирішення даного питання в суді, останній буде на вашому боці, у разі наявності подорожніх листів та письмової інформації про дату та кількість пального отриманого Вашим водієм.

Re: Все про ПММ

Додано: 12 червня 2017, 14:32
Natalia3

[font='Noto Sans', sans-serif]Доброго дня. Підскажіть будь ласка новачку чи потрібно бухгалтеру звіряти в подорожньому листі відстань проїханого кілометражу (за містом) згідно з виданим наказом керівника (на відрядження) між населеними пунктами і чим це передбачено.[/font]


Re: Все про ПММ

Додано: 30 червня 2017, 20:00
ola_olala
Доброго дня, допоможіть розібратись в ситуації і знайти алгоритм дій для її вирішення
1. Сільською радою планується укласти з головою договір позики автомобіля яким він користується за довіреністю, питання: він підписує його з обох сторін від свого імені?.
2. Після угоди про позику авто є підстава придбати пальне, так як на балансі авто немає.
3. Згідно Порядку при використанні особового авто в службових цілях йому компенсують витрати на пальне шляхом передачі талонів на кількість літрів, зафіксованих у журналі використання авто у службових цілях та розрахованих згідно наказу 43, питання: як в такому випадку списати ПММ без чеків РРО, адже фактичної заправки не було, яким документом це проводити?
4. Якщо талони передаються як компенсація за пальне, то чи обкладати ПДФО і ВЗ як додаткове благо?
І взагалі, чи це правильний підхід?

Re: Все про ПММ

Додано: 16 серпня 2017, 15:22
valyapautenko
Допоможіть розібратися!!!! В якій інструкції прописано що водій має надати в бухгалтерію  чек з АЗС .

Re: Все про ПММ

Додано: 16 серпня 2017, 15:39
EVGENIY
valyapautenko писав:Допоможіть розібратися!!!! В якій інструкції прописано що водій має надати в бухгалтерію  чек з АЗС .
Довірена особа розпорядника бюджетних коштів зобов'язана подати до бухгалтерії розпорядника бюджетних коштів авансовий звіт про використання коштів з банківської платіжної картки разом із підтвердними документами та залишком невикористаної готівки відповідно до законодавства. Залишки невикористаної готівки повертаються довіреною особою згідно із законодавством.

Подробиці: https://buhgalter.com.ua/zakonodavstvo/kaznacheyske-obslugovuvannya/poryadku-kaznacheyskogo-obslugovuvannya-mistsevih-byudzhetiv/

Re: Все про ПММ

Додано: 01 вересня 2017, 09:27
основні 2017
як списувати бензин,якими документами

Re: Все про ПММ

Додано: 01 вересня 2017, 11:46
Крот Юлія
основні 2017 писав:як списувати бензин,якими документами
Підставою для списання пального на роботу автотранспорту є подорожні листи.

Re: Все про ПММ

Додано: 25 жовтня 2017, 10:45
Natali 30
Добрий день, підкажіть будь ласка як правильно оприбуткувати дизпальне нараховане перевіркою при неправильному використанні норм списання, Якщо актом оприбуткувати це вірно?

Re: Все про ПММ

Додано: 16 січня 2018, 10:16
Natalia3
Доброго дня. Допоможіть будь-ласка. Якщо в установі водій отримує доплату за ненормований робочий день, але в наказах про використання службових автомобілів ненормований робочий день ніде не прописаний. Чи має право водій заправляти автомобіль будь час доби. Мається на увазі чек з АЗС,де зазначено час отоварення талону на пальне. І чи має це питання бути прописане з документах в установі?

Re: Все про ПММ

Додано: 16 січня 2018, 14:37
Тётка
добрий день. Підскажіть будь ласка на якому субрахунку повинні обліковуватись скретч-картки на бензин? Дякую.

Re: Все про ПММ

Додано: 16 січня 2018, 16:06
Владислав Станкус
Natalia3 писав:Доброго дня. Допоможіть будь-ласка. Якщо в   установі водій отримує доплату за ненормований робочий день, але в наказах про використання службових автомобілів ненормований робочий день ніде не прописаний. Чи має право водій заправляти автомобіль будь час доби. Мається на увазі чек з АЗС,де зазначено час отоварення талону на пальне. І чи має це питання бути прописане з документах в установі?
Доброго дня!
Звичайно якщо по факту водій працює ненормовано та ще й отримує за це доплату, такий режим роботи водія має бути закріплени у наказі. Якщо ж ненормованість робочого часу водія має постійний характер, то це прописується у колективному договорі. Так, згідно із листом Мінсоцполітики від 24.09.2013 р. № 825/13/156-13 список професій і посад, на яких може застосовуватися ненормований робочий день, визначається колективним договором.
В такому разі і час заправки автомобілю не викликає ніяких запитань. 
Нагадаю, що під час визначення робочого часу водіїв слід керуватися Положенням
про робочий час і час відпочинку водіїв колісних транспортних засобів, затвердженим наказом Міністерства транспорту та зв'язку України від 07.06.2010 р. № 340.

Re: Все про ПММ

Додано: 17 січня 2018, 17:11
Крот Юлія
Тётка писав:добрий день. Підскажіть будь ласка на якому субрахунку повинні обліковуватись скретч-картки на бензин? Дякую.
Доброго дня!
Безпосередньо скретч-картки не є об’єктом обліку. А от бензин, придбаний, переданий на зберігання та який буде відпускатися за скретч-картками (талонами або смарт-картками), слід обліковувати на субрахунку 1514 "Пально-мастильні матеріали".

Окрім того, відповіді на подібні запитання вже є на нашому форумі. Наприклад, ось: https://budget.factor.ua/viewtopic.php? ... %87#p72565

Тож не нехтуйте функцією пошуку, можливо знайдете щось корисне

Re: Все про ПММ

Додано: 18 січня 2018, 09:20
Natalia3
Владислав Станкус писав:
Natalia3 писав:Доброго дня. Допоможіть будь-ласка. Якщо в   установі водій отримує доплату за ненормований робочий день, але в наказах про використання службових автомобілів ненормований робочий день ніде не прописаний. Чи має право водій заправляти автомобіль будь час доби. Мається на увазі чек з АЗС,де зазначено час отоварення талону на пальне. І чи має це питання бути прописане з документах в установі?
Доброго дня!
Звичайно якщо по факту водій працює ненормовано та ще й отримує за це доплату, такий режим роботи водія має бути закріплени у наказі. Якщо ж ненормованість робочого часу водія має постійний характер, то це прописується у колективному договорі. Так, згідно із листом Мінсоцполітики від 24.09.2013 р. № 825/13/156-13 список професій і посад, на яких може застосовуватися ненормований робочий день, визначається колективним договором.
В такому разі і час заправки автомобілю не викликає ніяких запитань. 
Нагадаю, що під час визначення робочого часу водіїв слід керуватися Положенням
про робочий час і час відпочинку водіїв колісних транспортних засобів, затвердженим наказом Міністерства транспорту та зв'язку України від 07.06.2010 р. № 340.
Щиро дякую. Підскажіть нормативну базу де це зазначено,що "Звичайно якщо по факту водій працює ненормовано та ще й отримує за це доплату, такий режим роботи водія має бути закріплени у наказі. Якщо ж ненормованість робочого часу водія має постійний характер, то це прописується у колективному договорі."?

Re: Все про ПММ

Додано: 18 січня 2018, 12:54
Владислав Станкус
Доброго дня!
Згідно з пунктом 2.10 Положення про робочий час і час відпочинку водіїв колісних транспортних засобів, затвердженого наказом Міністерства транспорту та зв'язку України від 07.06.2010 р. № 340 водіям легкових автомобілів (крім таксі) у разі потреби може встановлюватися ненормований робочий день, тобто понад нормальну тривалість робочого часу.
У випадку встановлення ненормованого робочого часу відповідно до п. 2 ст.8 Закону України «Про відпустки» від 15.11.96 р. № 504/96-ВР працівникам з ненормованим робочим днем надається щорічна додаткова відпустка тривалістю до 7 календарних днів згідно із списками посад, робіт та професій, визначених колективним договором, угодою.
Конкретна тривалість щорічної додаткової відпустки та ненормований робочий день встановлюється колективним договором по кожному виду робіт, професій та посад чи трудовим договором залежно від часу зайнятості працівника в цих умовах.
Крім того, відповідно до ст.7 Закону України «Про колективні договори і угоди» від 01.07.93 р. № 3356-XII у колективному договорі встановлюються взаємні зобов'язання сторін щодо регулювання виробничих, трудових, соціально-економічних відносин, зокрема, режиму роботи, тривалості робочого часу і відпочинку.
Якщо ж ненормований робочий день встановлюється за певними обставинами на визначений термін (не постійно), то звичайно це має знайти своє відображення у наказі керівника.

Re: Все про ПММ

Додано: 15 лютого 2018, 12:57
iratop
Підкажіть, будь ласка, як правильно застосовувати коригуючі коефіцієнти. Наприклад, автомобіль здійснює поїздку між двома населиними пунками (районними центрами) - пишу базову норму, додаю 5% на "старість" і 2% по температурі, а як правильно мінусувати відсотки на магісталі - рахувати кілометраж окремо по кожному відрідку дороги? і не можу я знайти карти де б позначалися  ділянки 5.47 і 5.1

Re: Все про ПММ

Додано: 12 березня 2018, 12:25
Ruslana1993
Доброго дня!
можете підказати які норми використовувати для списання пмм на трактори
Дякую!

Re: Все про ПММ

Додано: 12 березня 2018, 15:09
Крот Юлія
Ruslana1993 писав:Доброго дня!
можете підказати які норми використовувати для списання пмм на трактори
Дякую!
Доброго дня!
Норми витрат палива і мастильних матеріалів на автомобільному транспорті затверджено наказом Мінтрансу від 10.02.98 р. № 43. Перелік техніки та відповідні умови її використання, на які встановлюються норми витрати палива, визначено п.п. 1.11 цих Норм, згідно з яким проведено чітке розмежування між нормами на виконання спеціальних технологічних операцій (дорожньо-будівельними машинами, технікою сільськогосподарського призначення тощо) та нормами на здійснення транспортного процесу на дорогах загального користування.
Щоб відповісти більш конкретно на Ваше запитання потрібно розуміти, про який трактор йдеться та для чого він використовується.

Re: Все про ПММ

Додано: 20 березня 2018, 10:30
Ruslana1993
Крот Юлія писав:
Ruslana1993 писав:Доброго дня!
можете підказати які норми використовувати для списання пмм на трактори
Дякую!
Доброго дня!
Норми витрат палива і мастильних матеріалів на автомобільному транспорті затверджено наказом Мінтрансу від 10.02.98 р. № 43. Перелік техніки та відповідні умови її використання, на які встановлюються норми витрати палива, визначено п.п. 1.11 цих Норм, згідно з яким проведено чітке розмежування між нормами на виконання спеціальних технологічних операцій (дорожньо-будівельними машинами, технікою сільськогосподарського призначення тощо) та нормами на здійснення транспортного процесу на дорогах загального користування.
Щоб відповісти більш конкретно на Ваше запитання потрібно розуміти, про який трактор йдеться та для чого він використовується
а якщо в цьому переліку немає норм витрат палива на конкретну модель трактора і вид робіт як бути тоді. і за якою формулою потрібно розраховувати. Адже на автомобілі ми розраховуємо по формулі що дана в наказі №43

Re: Все про ПММ

Додано: 21 березня 2018, 12:28
Olga S.
Cкажіть, будь-ласка, чи обов"язково використовувати коригуючі понижуючі коефіцієнти для списання бензину, чи можна тільки підвищуючі? Бензин списуємо згідно наказу мінтрансу № 43.

Re: Все про ПММ

Додано: 21 березня 2018, 13:44
Полтава
Скажите пожалуйста, можно списать бензин, не имея на балансе моторного масла?

Re: Все про ПММ

Додано: 21 березня 2018, 15:09
Крот Юлія
Полтава писав:Скажите пожалуйста, можно списать бензин, не имея на балансе моторного масла?
Звісно, що можна. Головне, щоб була підстава для списання пального: належним чином оформлені подорожні листи або інші первинні документи, які підтверджують факт використання пального для виконання певних робіт.

Re: Все про ПММ

Додано: 21 березня 2018, 17:26
Полтава
Крот Юлія писав:
Полтава писав:Скажите пожалуйста, можно списать бензин, не имея на балансе моторного масла?
Звісно, що можна. Головне, щоб була підстава для списання пального: належним чином оформлені подорожні листи або інші первинні документи, які підтверджують факт використання пального для виконання певних робіт.
Хорошо,так что можно вообще масло не покупать?

Re: Все про ПММ

Додано: 21 березня 2018, 17:37
Olga S.
Будь ласка, дайте хтось відповідь: чи обов"язково використовувати коригуючі понижуючі коефіцієнти для списання бензину, чи можна тільки підвищуючі, якщо бензин ми списуємо згідно наказу мінтрансу № 43.? Головний бухгалтер стверджує, що коригуючі понижуючі коефіцієнти можна не використовувати, але я, прочитавши наказ, зробила висновок, що використовувати їх потрібно обов"язково.

Re: Все про ПММ

Додано: 22 березня 2018, 14:31
Крот Юлія
Полтава писав:Хорошо,так что можно вообще масло не покупать?
Якщо є потреба у заміні (додаванні) мастила, тоді, звісно, купуйте. Якщо такої потреби конкретно зараз немає, то можете не купувати. Потребу у заміні (доливанні) мастила визначає механік або водій на підставі документації завода-виробника, а також зважаючи на рівень мастила на масляному щупі.
Більш докладно про облік моторного мастила читайте у статті "Заміна моторного мастила: все, що потрібно знати бухгалтеру" (див. "Бюджетна бухгалтерія", 2016 № 36).
Але на майбутнє, пам’ятайте: пальне (бензин, дизпаливо, ЗНГ, СНГ) і моторні мастила - це два різні види палива. Вони обліковуються окремо (на різних аналітичних рахунках) і наявність чи відсутність одного з них на балансі ніяк не вливає на наявність (відсутність) іншого.

Re: Все про ПММ

Додано: 22 березня 2018, 16:14
Полтава
Крот Юлія, дуже дякую.

Re: Все про ПММ

Додано: 06 травня 2018, 13:02
Юлія О.
Vse_ta_je писав:
Крот Юлія писав:
Vse_ta_je писав:Маємо те, що маємо від попереднього бухгалтера. Як тепер бути ?
Оформляйте бухг. довідку, виправляйте помилку
Дякую!
Добрий день. Підкажіть як правильно скласти кориспонденцію рахунків у бух.довідці. Дякую