учет готовой продукции

Обговрюємо бухоблік запасів від оприбуткування до списання
Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10292
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Про затвердження Інструкції з обліку запасів бюджетних установ

Наказ Державного казначейства України
від 8 грудня 2000 року N 125

.................
51. Запаси в установах обліковуються за місцем їх відповідального зберігання (знаходження) та в бухгалтерії.

52. Відповідальність за приймання, зберігання і відпуск запасів покладається на матеріально відповідальних осіб, призначених наказом керівника установи. З посадовими особами, які відповідають за збереження матеріальних цінностей, укладається письмовий договір про повну індивідуальну матеріальну відповідальність.

При отриманні запасів матеріально відповідальна особа на документі постачальника або на акті про приймання запасів повинна розписатися в одержанні цих цінностей і прийняти їх на відповідальне зберігання.

53. Виявлені, під час отримання матеріальних цінностей, кількісні та/або якісні розбіжності з даними документів постачальників, оформлюються Актом про приймання матеріалів. Акт складається приймальною комісією в двох примірниках з обов'язковою участю завідуючого складом та представника постачальника або незацікавленої організації. Один примірник акта використовується для обліку прийнятих матеріальних цінностей, інший - для направлення претензійного листа постачальнику.

54. Облік запасів установи (за винятком дорогоцінних металів для протезування та медикаментів і перев'язувальних засобів) за місцем відповідального зберігання (знаходження) ведеться матеріально відповідальними особами в Книзі складського обліку запасів за найменуваннями, сортами, кількістю. Працівниками бухгалтерії періодично здійснюється перевірка фактичної наявності запасів із записами у книзі та даними бухгалтерського обліку.
..........
56. Видача запасів з місць відповідального зберігання (знаходження) проводиться за документами встановленої форми, що затверджуються керівником установи. Для бюджетних установ, поряд з формами, встановленими наказом Міністерства статистики України від 21.06.96 N 193 "Про затвердження типових форм первинних облікових документів з обліку сировини та матеріалів", застосовуються наступні форми:

1) Накладна (вимога), що призначена для оформлення надходження запасів на склад та видачі запасів зі складу. Може застосовуватися при переміщенні запасів в установі. Накладна (вимога) виписується в двох примірниках.

2) Меню-вимога на видачу продуктів харчування, яка призначена для видачі продуктів харчування зі складу. Меню-вимога складається щодня на підставі даних про кількість людей, що харчуються, та натуральних норм розкладки продуктів харчування. Меню-вимога з підписом осіб про видачу і одержання продуктів харчування передається в бухгалтерію в строки, встановлені графіком документообігу, але не рідше як п'ять раз на місяць. Приймаючи меню-вимогу бухгалтерія обов'язково проводить звірку кількості осіб, що харчувались згідно даних меню-вимоги, з фактичною наявністю на певну дату осіб, яким призначене харчування.

3) Забірна картка призначена для оформлення матеріальних цінностей, що видаються систематично протягом місяця.

Забірна картка виписується на кожного одержувача на декілька найменувань цінностей. Ця картка виписується в двох примірниках, один з яких з розпискою одержувача зберігається на складі, другий - в одержувача. При щоденному відпуску запасів забірна картка виписується строком на 15 днів, а при періодичному відпуску - строком на місяць.

У межах установленого ліміту запаси видаються при пред'явленні одержувачем свого примірника забірної картки. Відпуск запасів понад установлений ліміт здійснюється за накладною (вимогою).

Виходячи з планової потреби в запасах та норм витрат, ліміти встановлюються центральним органом виконавчої влади за відомчою підпорядкованістю, а за відсутності таких документів установою самостійно.
...........
59. У бухгалтерії облік запасів установи ведеться в кількісному і сумарному вимірах за найменуваннями запасів та в розрізі матеріально відповідальних осіб.

60. Бухгалтерія установи систематично звіряє свої записи про облік запасів із записами, які ведуть матеріально відповідальні особи за місцями зберігання (знаходження) запасів. Для цього матеріально відповідальними особами кожного місяця надаються в бухгалтерію прибуткові та видаткові документи з реєстром надання документів, який складається в двох примірниках. Один примірник реєстру після перевірки правильності оформлення первинних документів повертається матеріально відповідальній особі, а другий залишається в бухгалтерії.

marina76300
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 223
З нами з: 21 травня 2012, 11:22
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 9 разів

Повідомлення marina76300 »

Подскажите, в нашей организации есть свое издательство, которое берет на реализацию готовую продукцию, как правильно отобразить по проводкам оприходывание и возврат денег за реализацию. Спасибо!
Можно ли при этом использовать 633 счет

Добавлено (19.01.2015, 13:33)
---------------------------------------------
http://www.kmu.gov.ua/control....7877982
может кому пригодиться

Аватар користувача
AnnaDanilenko
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 119
З нами з: 09 січня 2014, 17:54
Звідки: Киев

Повідомлення AnnaDanilenko »

На субрахунку 261 "Запаси для розподілу, передачі, продажу" ведеться облік запасів, що придбані (вироблені, отримані) та утримуються з метою подальшого розподілу, передачі або продажу, у тому числі вироби з дорогоцінних металів та дорогоцінного і напівдорогоцінного каміння, підручники й інші матеріали освітніх (навчальних) закладів, запаси озброєння тощо.

Списіваете
 Вибуття виробничих запасів, матеріалів і продуктів харчування у випадках, передбачених законодавством, крім отриманих за операціями з внутрівідомчої передачі запасів  дт 801, 802, 811 - 813 кт 261

а почему именно 633? разве вы предоставляете услуги? что у вас за договор?

marina76300
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 223
З нами з: 21 травня 2012, 11:22
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 9 разів

Повідомлення marina76300 »

AnnaDanilenko писав:а почему именно 633? разве вы предоставляете услуги? что у вас за договор?

рахунок 261 це тільки з 2015 року, раніше облік готової продукції відображався на рах.241.
 На субрахунку 633 "Розрахунки із замовниками за виконані роботи і надані послуги з власних надходжень" обліковуються розрахунки із замовниками за виконані роботи або надані послуги, реалізовані готові вироби. Ми видавництво, яке виготовлює та реалізує власну друковану продукцію.

Аватар користувача
AnnaDanilenko
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 119
З нами з: 09 січня 2014, 17:54
Звідки: Киев

Повідомлення AnnaDanilenko »

ну правильно с 2015 , а вам в каком году нужно?))) 

вы написали что берете на реализацию продукцию. вы заключаете договор на реализацию (предоставляете услуги по реализации) или покупаете а потом продаете? напишите, разберемся вместе)

marina76300
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 223
З нами з: 21 травня 2012, 11:22
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 9 разів

Повідомлення marina76300 »

AnnaDanilenko писав:ну правильно с 2015 , а вам в каком году нужно?)))
  это старое сообщение, я его давно писала, просто сегодня добавила статью о ПДВ.

Добавлено (19.01.2015, 16:25)
---------------------------------------------
AnnaDanilenko писав:вы написали что берете на реализацию продукцию. вы заключаете договор на реализацию (предоставляете услуги по реализации) или покупаете а потом продаете? напишите, разберемся вместе)
мы изготовливаем и продаем, раньше брали на реализацию (повторюсь сообщение старое), но потом перечнем платных услуг нам это делать запретили(((

Аватар користувача
AnnaDanilenko
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 119
З нами з: 09 січня 2014, 17:54
Звідки: Киев

Повідомлення AnnaDanilenko »

дата, свежая стоит.
а по сути если изготавливаете и продаете, то все верно, об этом я и я подумала, что " по собственным поступлениям" это платные услуги. а такой услуги быть не должно.

marina76300
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 223
З нами з: 21 травня 2012, 11:22
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 9 разів

Повідомлення marina76300 »

AnnaDanilenko писав:а по сути если изготавливаете и продаете, то все верно, об этом я и я подумала, что " по собственным поступлениям" это платные услуги. а такой услуги быть не должно.
спасибо за участие
жаль только, что нам запретили брать на реализацию учебную литературу, такие доходы потеряли. 
Хотя несправедливо, автор у нас печатаеться, сам платит, а продать через нас не может(((

Відповісти

Повернутись до “Облік запасів”