Благодійна допомога
-
- Квартирант
- Повідомлень: 58
- З нами з: 27 січня 2012, 17:22
- Регіон: Хмельницкая Область
- Звідки: Шепетовка
Доброго вечора! Допоможіть будь ласка. В бюджетній установі за батьківські кошти були придбані товарно-мат. цінності (шурупи, саморізи, господарчі товари та канцелярка), батьками написаний Акт про придбання. Які мої подальші дії, якими проводками, це оприбуткувати і списати, і в яких МО це показувати (прихід, списання). Можливо ще щось потрібно???
-
- Новачок
- Повідомлень: 5
- З нами з: 07 вересня 2012, 10:14
- Регіон: Черниговская Область
- Звідки: Прилуки
ДЕРЖАВНЕ КАЗНАЧЕЙСТВО УКРАЇНИ
Н А К А З
N 64 від 17.07.2000
Про затвердження Інструкції з обліку основних засобів
та інших необоротних активів бюджетних установ
1.23. Отримання установами необоротних активів як
гуманітарної допомоги, проводиться відповідно до Закону України
"Про гуманітарну допомогу" ( 1192-14 ), інших нормативно-правових
актів.
1.24. Необоротні активи, отримані безоплатно у вигляді
безповоротної допомоги, дарунка, приймаються комісією, створеною
наказом керівника установи, до складу якої обов'язково входить
працівник бухгалтерії та представник установи вищого рівня.
Комісія складає акт, в якому зазначаються найменування,
кількість і вартість отриманих матеріальних цінностей за ринковими
вільними цінами на їх аналогічні види. Оцінка необоротних активів
здійснюється відповідно до Закону України "Про оцінку майна,
майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні"
( 2658-14 ). При отриманні необоротних активів, що були у
користуванні, вказується процент їх зносу. Дані акта
відображаються в бухгалтерському обліку. Одночасно проставляється
інвентарний номер, про що робиться запис в акті прийняття
цінностей.
Оприбутковуйте на рах.234 і подавайте довідку про надходження в натуральній формі
Н А К А З
N 64 від 17.07.2000
Про затвердження Інструкції з обліку основних засобів
та інших необоротних активів бюджетних установ
1.23. Отримання установами необоротних активів як
гуманітарної допомоги, проводиться відповідно до Закону України
"Про гуманітарну допомогу" ( 1192-14 ), інших нормативно-правових
актів.
1.24. Необоротні активи, отримані безоплатно у вигляді
безповоротної допомоги, дарунка, приймаються комісією, створеною
наказом керівника установи, до складу якої обов'язково входить
працівник бухгалтерії та представник установи вищого рівня.
Комісія складає акт, в якому зазначаються найменування,
кількість і вартість отриманих матеріальних цінностей за ринковими
вільними цінами на їх аналогічні види. Оцінка необоротних активів
здійснюється відповідно до Закону України "Про оцінку майна,
майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні"
( 2658-14 ). При отриманні необоротних активів, що були у
користуванні, вказується процент їх зносу. Дані акта
відображаються в бухгалтерському обліку. Одночасно проставляється
інвентарний номер, про що робиться запис в акті прийняття
цінностей.
Оприбутковуйте на рах.234 і подавайте довідку про надходження в натуральній формі
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10308
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 146 разів
- Подякували: 1369 разів
- Контактна інформація:
Nataha9380, вот кажись статья по вашему вопросу
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
оприбутковуються Дт 234 Кт 712
списуються Кт 234 Дт 812
Оприбутковуються на основi акту "Прийом - передача матерiальних цiнностей", акт на списання "Списання матерiальних цiнностей", проводки вiдображаються у меморiальному ордерi №13 - списання , №14 оприбуткування, i раз у квартал подаэться довiдка до казначейства.
списуються Кт 234 Дт 812
Оприбутковуються на основi акту "Прийом - передача матерiальних цiнностей", акт на списання "Списання матерiальних цiнностей", проводки вiдображаються у меморiальному ордерi №13 - списання , №14 оприбуткування, i раз у квартал подаэться довiдка до казначейства.
- Вован
- Новачок
- Повідомлень: 9
- З нами з: 26 грудня 2012, 21:02
- Регіон: Кировоградская Область
- Звідки: Голованевск
Добрий вечір! Допоможіть,будь ласка.Я так і не можу зрозуміти , чи може сільська рада отримувати благодійні внески не через благодійні фонди , а на пряму зразу від юридичної особи на відповідні рахунки спеціального фонду ?
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10308
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 146 разів
- Подякували: 1369 разів
- Контактна інформація:
Вован, лично моё мнение, сейчас просто не хочу ковырять законы, то например именно по КФК 010116 рада не может получать (и вроде з-н о корупции что то там запрещает), а вот если к примеру у них на балансе садик то на КФК садика вполне могут и на сколько я знаю многие получают!!
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10308
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 146 разів
- Подякували: 1369 разів
- Контактна інформація:
- Дімон
- Мандрівник
- Повідомлень: 41
- З нами з: 03 квітня 2012, 15:46
- Регіон: Черновицкая Область
- Звідки: Заставна
- Подякували: 1 раз
Вован, через цільвий фонд можна, але в положені про цільовий фонд,треба щоб було записано виличне!
Приблизно так:
ПОЛОЖЕННЯ про цільовий фонд _________сільської ради
1. Цільовий фонд сільської ради /надалі Фонд/формується відповідно до Закону „Про місцеве самоврядування в Україні".
2. Кошти фонду перебувають наспеціальному рахунку, який
відкривається в установі банку.
3. Доходи фонду формуються із:
3.1. Добровільних внесків іпожертвувань громадян, підприємств/об'єднань/, організацій, установ.
3.2. Додаткових доходів і зекономлених коштів,одержаних за рахунок здійснення сільською радою організованих заходів, щодо
розв'язання економічних і соціальних проблем, що фінансуються з сільського
бюджету.
3.3 Інших позабюджетних коштів.
4. Фонд звільняється від сплати податків іншихзборів, що вносяться до сільського бюджету.
5. Кошти фондувикористовуються на такі потреби:
5.1. Розвиток матеріально - технічної базиорганізацій, підприємств, установ, що належать до спільної власності
територіальної громади села ............
5.2. Придбання матеріалів для будівництва ремонту та реконструкції об'єктівсоціально-культурної сфери, комунального господарства, вуличного освітлення, пам'ятників
історії та культури, пам'ятників полеглим воїнам -землякам , в'їздних знаків до
населеного пункту, огорож біля кладовища, сільського парку, Будинку народної
творчості, приміщення сільської ради та виготовлення тех. документації для
здійснення даних робіт.
5.3. Придбання меблів, канцтоварів , технічнихзасобів, основних засобів для кращої організації праці апарату сільської ради.
5.4. Підтримку молодіжних програм , розвиток спортута фізичної культури, ремонт стадіону, спортивних майданчиків, придбання спортінвентаря.
5.5. Для благодійницьких акцій , надання допомогималозабезпеченим сім'ям та інвалідам.
5.6. Інші видатки, не заборонені чиннимзаконодавством України.
6. Невикористані у звітному році кошти Фонду,вилученню не підлягають і використовують в наступному році на цілі, передбачені
цим Положенням .
7. Розпорядником коштів Фонду є сільськийголова,який щорічно звітує перед сесією сільської ради про надходження та використання
коштів.
8. Бухгалтерський облік і звітність, щодо коштівФонду здійснюється бухгалтерією сільської ради.
9. Порядок використання коштів Фонду,встановлення черговості витрат здійснюється сільським головою.
10. Діяльність Фонду припиняється за рішеннямсесії сільської ради.
Приблизно так:
ПОЛОЖЕННЯ про цільовий фонд _________сільської ради
1. Цільовий фонд сільської ради /надалі Фонд/формується відповідно до Закону „Про місцеве самоврядування в Україні".
2. Кошти фонду перебувають наспеціальному рахунку, який
відкривається в установі банку.
3. Доходи фонду формуються із:
3.1. Добровільних внесків іпожертвувань громадян, підприємств/об'єднань/, організацій, установ.
3.2. Додаткових доходів і зекономлених коштів,одержаних за рахунок здійснення сільською радою організованих заходів, щодо
розв'язання економічних і соціальних проблем, що фінансуються з сільського
бюджету.
3.3 Інших позабюджетних коштів.
4. Фонд звільняється від сплати податків іншихзборів, що вносяться до сільського бюджету.
5. Кошти фондувикористовуються на такі потреби:
5.1. Розвиток матеріально - технічної базиорганізацій, підприємств, установ, що належать до спільної власності
територіальної громади села ............
5.2. Придбання матеріалів для будівництва ремонту та реконструкції об'єктівсоціально-культурної сфери, комунального господарства, вуличного освітлення, пам'ятників
історії та культури, пам'ятників полеглим воїнам -землякам , в'їздних знаків до
населеного пункту, огорож біля кладовища, сільського парку, Будинку народної
творчості, приміщення сільської ради та виготовлення тех. документації для
здійснення даних робіт.
5.3. Придбання меблів, канцтоварів , технічнихзасобів, основних засобів для кращої організації праці апарату сільської ради.
5.4. Підтримку молодіжних програм , розвиток спортута фізичної культури, ремонт стадіону, спортивних майданчиків, придбання спортінвентаря.
5.5. Для благодійницьких акцій , надання допомогималозабезпеченим сім'ям та інвалідам.
5.6. Інші видатки, не заборонені чиннимзаконодавством України.
6. Невикористані у звітному році кошти Фонду,вилученню не підлягають і використовують в наступному році на цілі, передбачені
цим Положенням .
7. Розпорядником коштів Фонду є сільськийголова,який щорічно звітує перед сесією сільської ради про надходження та використання
коштів.
8. Бухгалтерський облік і звітність, щодо коштівФонду здійснюється бухгалтерією сільської ради.
9. Порядок використання коштів Фонду,встановлення черговості витрат здійснюється сільським головою.
10. Діяльність Фонду припиняється за рішеннямсесії сільської ради.
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10308
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 146 разів
- Подякували: 1369 разів
- Контактна інформація:
Дімон, стремная идея! Фонд сам себя звильнив от уплаты налогов??? Та и счёт нельзя раде открывать в банке!! И почему нельзя просто на спец фонд в казне перечислять??
- Культура-zv
- Мешканець
- Повідомлень: 123
- З нами з: 10 липня 2012, 15:49
- Регіон: Днепропетровская область
- Подякували: 1 раз
допоможіть розібратися. бюджетній організації безкоштовно по акту передачі передали господарські матеріали. який повинні зробити бухгалтерський запис, та чи потрібно їх проводити як дарунок через казначейство?
- Культура-zv
- Мешканець
- Повідомлень: 123
- З нами з: 10 липня 2012, 15:49
- Регіон: Днепропетровская область
- Подякували: 1 раз
orif, спасибо.
Добавлено (05.04.2013, 13:31)
---------------------------------------------
еще вопрос, если решением сессии с одной бюджетной организации другой передали хоз материалы, то тогда какой должна быть бухгалтерская запись?
Добавлено (05.04.2013, 13:31)
---------------------------------------------
еще вопрос, если решением сессии с одной бюджетной организации другой передали хоз материалы, то тогда какой должна быть бухгалтерская запись?
- Садлій Алла
- Мандрівник
- Повідомлень: 17
- З нами з: 18 березня 2013, 12:58
- Звідки: Львов
бюджетній установі передано безоплатно матеріали. то ставити Дт 234 Кт 702 і одразу списувати Дт 802 Кт 234.?
- Садлій Алла
- Мандрівник
- Повідомлень: 17
- З нами з: 18 березня 2013, 12:58
- Звідки: Львов
а якщо безоплатно поступили солодощі і на них є овіреність . то потрібно їх оприбуткувати на 232 і одразу списати? чи не оприбутковувати і не показувати в обліку?
- orif
- Мешканець
- Повідомлень: 389
- З нами з: 13 квітня 2011, 09:38
- Регіон: Луганская Область
- Звідки: Луганск
- Подякували: 1 раз
ПАНТЕРКА, ну если вы доверенность выдали, то думаю лучше оприходовать, а если никаких документов не давали, то можно и забить на это дело (только никому не рассказывайте, бо це порушення)
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 28
- З нами з: 14 серпня 2013, 17:27
- Регіон: Закарпатская область
- Дякував (ла): 2 рази
-
- Новачок
- Повідомлень: 5
- З нами з: 05 грудня 2013, 23:17
- Регіон: Львовская Область
- Звідки: Львов
Можна меблі б\у отримані від працівників згідно заяви працівника про безоплатну передачу їх лікарні облікувати? Чи правильно згідно заяви робити далі акт про отримання гомунітарної допомоги (оцінити в акті вартість предметів комісійно і передати матеріально-відповідальній особі цим же актом)? В яких документах показувати % зносу?
Вікна та міжкімнатні двері в гуртожитку міняють студенти за власні кошти.Чи потрібно проводити як натуралку, по якій ціні? на основі чого?
-
- Мешканець
- Повідомлень: 107
- З нами з: 14 грудня 2011, 08:56
Установа отримала дрова у вигляді спонсорської допомоги. Підкажіть будь-ласка в якому нормативному акті вказано, як визначити ціну за якою необхідно оприбуткувати ці дрова.
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 17
- З нами з: 31 липня 2013, 08:29
- Регіон: Запорожская Область
- Звідки: Запорожье
Подскажите, пожалуйста, могут ли физ.лица-не предприниматели подарить мне что-либо. У нас проблема. Логически они не могут дать накладные, но главврач настаивает, что "чому б ні"...Как ей объяснить, даже не знаю.
- Радистка_Кэт
- Коронована особа
- Повідомлень: 2220
- З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 46 разів
- Подякували: 21 раз
Может - комиссионно вы принимаете от кого угодно и оцениваете. Накладной от простого человека быть не может.
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 17
- З нами з: 31 липня 2013, 08:29
- Регіон: Запорожская Область
- Звідки: Запорожье
Ну комиссия-это понятно. но...Без бумажки нет предмета. Как бы еще главврачу это пояснить. Кролики они на улице не ходють.
Может от работника принять в дар. Так он тоже накладной не даст. Только заяву.Блина, не знаю что придумать
Может от работника принять в дар. Так он тоже накладной не даст. Только заяву.Блина, не знаю что придумать
- Радистка_Кэт
- Коронована особа
- Повідомлень: 2220
- З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 46 разів
- Подякували: 21 раз
Да какая накладная, это бред. Покажите ей/ему выдержки из наказа № 611, как это делается
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 16
- З нами з: 05 листопада 2012, 16:53
- Регіон: Харьковская Область
- Звідки: Харьков
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 2 рази
Здравствуйте! Подскажите кто знает: может ли централизованная библиотечная система (районный бюджет) передавать безоплатно книги ( у нас есть дублетные экземпляры) на баланс сельского совета. Это разные бюджеты. Надо ли разрешение вышестоящей организации - районного совета или нет? Какими документами пользоваться при передаче.