Списання матеріальних цінностей бюджетних установ

Обговрюємо бухоблік запасів від оприбуткування до списання
Sergiy81
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 07 грудня 2012, 09:52
Регіон: Полтавская Область
Звідки: Пирятин

Повідомлення Sergiy81 »

Чим регулюється порядок списання мат. цінностей бюджетних установ з 20.11.2011 року? Ну, дуже потрібно.

Аватар користувача
Natty
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 162
З нами з: 25 лютого 2012, 00:10
Регіон: Львовская Область
Звідки: Львов
Подякували: 4 рази

Повідомлення Natty »

Поищите сами.

Yasha
Новачок
Новачок
Повідомлень: 9
З нами з: 14 березня 2013, 15:29
Регіон: Запорожская Область
Звідки: Запорожье

Повідомлення Yasha »

Здравствуйте. Помогите, пожалуйста,в решении вопроса. В дошкольном учреждении списаны аварийные деревья наосновании актов обследования зеленых насаждений. После сноса и списания
образовалось большое количество дров, которые были поставлены на учет. Т.к. в
учреждениях отсутствует необходимость в дальнейшем использовании дров для
хозяйственных нужд,  имеет ли право бюджетное учреждение передать безвозмездно эти дрова инвалиду или ветерану войны на основании решения исполнительной власти? Какими законодательными актами необходимо руководствоваться?

Аватар користувача
berezka_ubr
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 131
З нами з: 31 січня 2013, 20:26
Регіон: Луганская область
Дякував (ла): 8 разів
Подякували: 4 рази

Повідомлення berezka_ubr »

Работаю гл.бухгалтером в сельсовете. В понедельник будет семинар-єкзамен, проводимый финасовым управлением. Не могу ответить на вопрос "За якою вартістю здійснюється списання запасів". Помогите, пожалуйста.

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

Yasha, я б ці дрова продав, і кошти виручені на спецфонд. Тому, що безоплатна передача це - щось таке непевне... Якщо Ви хочети ті дрова передати інваліду - оцініть їх по-мінімуму (напівгнилі і т.д. і т.п) і хай заплатить символічну сумму.
Або ж інший варіант, нехай інвентаризаційна комісія складе акт про те що ці дрова не потрібні установі, а людина-інвалід нехай напише заяву в якій - непотрібні дрова йому безоплатно передати.

Цитата писав:Пунктом 21 Типової інструкції про порядок списання матеріальних цінностей з балансу бюджетних установ встановлено, що безоплатна передача матеріальних цінностей дозволяється в такому порядку:
а) з балансів установ, що утримуються за рахунок коштів державного бюджету, - у межах одного центрального органу виконавчої влади (головного розпорядника бюджетних коштів);
б) з балансів установ, що утримуються за рахунок коштів місцевих бюджетів, - у межах одного місцевого бюджету.
Безоплатна передача матеріальних цінностей від однієї установи до іншої, що належать до сфери управління одного і того самого центрального органу виконавчої влади або іншого головного розпорядника бюджетних коштів, здійснюється на підставі рішення головного розпорядника бюджетних коштів.
Безоплатна передача матеріальних цінностей між центральними органами виконавчої влади або іншими головними розпорядниками бюджетних коштів здійснюється з дозволу Кабінету Міністрів України.
Безоплатна передача матеріальних цінностей, які є державною власністю із сфери управління міністерств, інших центральних та місцевих органів виконавчої влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, здійснюється згідно з вимогами постанови Кабінету Міністрів України від 21 вересня 1998 року N 1482 "Про передачу об'єктів права державної та комунальної власності".


berezka, у момент використання або іншого списання запасів їх оцінюють за одним із двох методів – ідентифікованої собівартості або середньозваженої собівартості.

P.S.  тільки я не розумію чому фінансове управління проводить екзамен бухгалтерів? Це ж функція казначейства. Чи як?

Аватар користувача
berezka_ubr
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 131
З нами з: 31 січня 2013, 20:26
Регіон: Луганская область
Дякував (ла): 8 разів
Подякували: 4 рази

Повідомлення berezka_ubr »

yaoleg писав:P.S.  тільки я не розумію чому фінансове управління проводить екзамен бухгалтерів? Це ж функція казначейства. Чи як?
Спасибо за ответ. Этот экзамен не имеет отношения к ежегодному оцениванию бухгалтеров, просто нас проверяют на профпригодность.

vika86
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 17
З нами з: 24 жовтня 2011, 19:55
Регіон: Донецкая Область
Звідки: Белецкое

Повідомлення vika86 »

Yasha, у меня такая же история с дровами. Как вы решили этот вопрос? По поводу продажи, после раскорчевки деревьев в актах выполненных работ зафиксированы цена дров и сумма возврата денег в бюджет, цена не ниже рыночной, поэтому никто не хочет покупать эти дрова по такой цене да еще иметь столько проблем с оформлением документов.

economist102
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 86
З нами з: 17 травня 2013, 12:47
Регіон: Черновицкая Область
Звідки: Черновцы

Повідомлення economist102 »

yaoleg писав:Пунктом 21 Типової інструкції про порядок списання матеріальних цінностей з балансу бюджетних установ
Дана інструкція втратила чинність. Не користуйтесь нею

Добавлено (05.07.2013, 17:59)
---------------------------------------------
Допоможіть будь-ласка. Після перекриття даху на облік поставили черепицю б/у. Два роки нікому не була потрібна. Зараз знайшлася установа, яка просить безоплатно передати цю черепицю їй. Чи маємо ми право це робити (Черепиця на 234 рахунку, обидві установи підпорядковані одному головному розпоряднику).

RADANEG
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 57
З нами з: 30 березня 2013, 17:31
Регіон: Днепропетровская Область
Звідки: Днепропетровск

Повідомлення RADANEG »

Підкажіть будь-ласка, як ви списуєте бензин, коли платіжне доручення з рахунком та накладною на бензин пролежало в казначействі 1 місяць, а коли було проплачено і фактично отримано пальне - 1 літр подешевшав і за видатковою накладною одержаного бензину стало на 5 літрів більше. Коли ставить на облік пальне, адже зразу його не видають, або видають частково?

Добавлено (05.07.2013, 23:39)
---------------------------------------------
Підкажіть будь-ласка, як ви списуєте бензин, коли платіжне доручення з рахунком та накладною на бензин пролежало в казначействі 1 місяць, а коли було проплачено і фактично отримано пальне - 1 літр подешевшав і за видатковою накладною одержаного бензину стало на 5 літрів більше. Коли ставить на облік пальне, адже зразу його не видають, або видають частково?

economist102
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 86
З нами з: 17 травня 2013, 12:47
Регіон: Черновицкая Область
Звідки: Черновцы

Повідомлення economist102 »

RADANEG писав:опоможіть будь-ласка. Після перекриття даху на облік поставили черепицю б/у. Два роки нікому не була потрібна. Зараз знайшлася установа, яка просить безоплатно передати цю черепицю їй. Чи маємо ми право це робити (Черепиця на 234 рахунку, обидві установи підпорядковані одному головному розпоряднику).
Для тих, хто хотів допомогти, але не зміг, а також для всіх, кому цікаво знати відповідь, почитайте постанову КМУ №1482 від 21.09.1998р.

ALISA-12
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 73
З нами з: 14 березня 2013, 23:50
Регіон: Луганская Область
Звідки: Луганск

Повідомлення ALISA-12 »

Подскажите, если мы купили трубы , краны и т.д. для ремонта водопровода на кухне и у нас есть рабочий, способный выполнить этот ремонт, достаточно просто выдать эти материалы ему и списать или нужны еще какие-то документы (например, акт сстановки или признание негодной старой трубы(? И нужно ли приходовать старые трубы для сдачи в металлолом?

Аватар користувача
Радистка_Кэт
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2220
З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 46 разів
Подякували: 21 раз

Повідомлення Радистка_Кэт »

Да, акт установки нужен.
 
В данном случае я бы не стала заморачиваться с металлоломом, поскольку это не актив в вашем случае (на балансе же не стоит?). Но, вообще, лишним не будет, типа, наполнение бюджета

ALISA-12
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 73
З нами з: 14 березня 2013, 23:50
Регіон: Луганская Область
Звідки: Луганск

Повідомлення ALISA-12 »

Спасибо! а как этот акт пишется - в произвольной форме? может есть какой-то пример?

оля27
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 43
З нами з: 05 липня 2013, 14:05
Регіон: Хмельницкая Область
Звідки: Камьянец-Подольский

Повідомлення оля27 »

якою інструкцією користуватися зараз по списанню  матеріальних цінностей в бюджетній установі

Кацо
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 24 жовтня 2013, 10:57
Регіон: Львовская Область
Звідки: Львов

Повідомлення Кацо »

Добрий день. Скажіть, як списати з рах. 221 покриття на підлогу. Який термін експлуатації такого покриття (кавроліну)

shkol
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 20
З нами з: 07 грудня 2012, 11:57
Регіон: Донецкая Область
Звідки: Донецк

Повідомлення shkol »

Кацо писав:Добрий день. Скажіть, як списати з рах. 221 покриття на підлогу. Який термін експлуатації такого покриття (кавроліну)
Синтетические покрытия изготавливают из следующих волокон:
- нейлон или полиамид (два названия одного и того же волокна: нейлон принято в США, полиамид - в Европе). Покрытия из нейлона по своим качествам лучше остальных синтетических материалов: они мягкие, хорошо держат ворс, и на них почти не видно вмятин от ножек столов или стульев, они легко чистятся и не выцветают. Срок службы - от10 до15 лет;
- акрил и полиэстер. Они дешевле нейлона, менее долговечные (служат 5-8 лет), жесткие на ощупь, обладают характерным синтетическим блеском;

Klava
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 80
З нами з: 26 липня 2011, 16:12
Регіон: Харьковская Область
Звідки: Харьков

Повідомлення Klava »

Кацо, скажіть, покриття на підлогу придбано для того чтоб використати під час ремонту? І взагалі, з яких підстав воно було зараховано на рах. 221?

2013
Новачок
Новачок
Повідомлень: 9
З нами з: 12 квітня 2013, 13:58
Регіон: Днепропетровская Область
Звідки: Кривой Рог

Повідомлення 2013 »

Подскажите  пожайлуста какой срок эксплуатации постельного белья в Территориальном центре соц.обслуживания пенсионеров,и если можно какой нормативный документ

Аватар користувача
Радистка_Кэт
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2220
З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 46 разів
Подякували: 21 раз

Повідомлення Радистка_Кэт »

А вот интересно, на практике, сдавал ли кто-то вторсырье из принтера или монитора, или той же мебели?

Ни одна фирма не заинтересована в том, чтобы принимать те граммы, да еще и перечислять по безналу, скажем, 8 гривень.

Это совершенно нереальное требование.

Аватар користувача
Paradeigma
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 146
З нами з: 01 липня 2012, 20:35
Регіон: Крым
Звідки: Ялта
Подякували: 3 рази

Повідомлення Paradeigma »

2013 писав:какой срок эксплуатации постельного белья в Территориальном центре соц.обслуживания пенсионеров


Если такие нормы существуют, то они утверждены локальным приказом. Ищите их в Территориальном центре.

Fishка
Новачок
Новачок
Повідомлень: 5
З нами з: 01 березня 2012, 10:31
Регіон: Луганская Область
Звідки: Луганск

Повідомлення Fishка »

Подскажите, какая норма расхода цемента и песка на 1 м2 кладки в бюджетных учреждениях

Аватар користувача
Paradeigma
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 146
З нами з: 01 липня 2012, 20:35
Регіон: Крым
Звідки: Ялта
Подякували: 3 рази

Повідомлення Paradeigma »

Загляните в ДБН. Нормы зависят от марки цемента. А исходный продукт (раствор/бетон) исчисляется в м3.

Марушка
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 51
З нами з: 05 листопада 2013, 15:29
Регіон: Харьковская Область
Звідки: Харьков

Повідомлення Марушка »

Подскажите пожалуйста, а обычную лампочку на 200Вт еще можно просто списать или ее тоже надо сдавать в спецутиль?

Аватар користувача
Радистка_Кэт
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2220
З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 46 разів
Подякували: 21 раз

Повідомлення Радистка_Кэт »

Лампы дневного освещения нужно сдавать в специализированные фирмы, потому, что там есть ядовитые вещества.

Аватар користувача
Ягода
Новачок
Новачок
Повідомлень: 4
З нами з: 10 квітня 2014, 23:04
Регіон: Полтавская Область
Звідки: Карловка

Повідомлення Ягода »

Дорого часу доби! Дуже хотілося б дізнатися,  чи має право гол. бухгалтер не дозволити списати битий посуд з балансу школи тільки тому що багато списуємо (за квартал 30 - 50 тарілок)?

Animone
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 704
З нами з: 30 червня 2012, 22:03
Регіон: Cortés
Звідки: Tegucigalpita
Подякували: 5 разів

Повідомлення Animone »

Ягода писав:чи має право гол. бухгалтер не дозволити списати битий посуд з балансу школи тільки тому що багато списуємо (за квартал 30 - 50 тарілок)?

А что запрет списания битой посуды может изменить ситуацию? 

Еще старой инструкцией № 125 от 08.12.2000 г. п.70 было определено, что при списании битой посуды используются данные Журнала регистрации битой посуды, а на постоянно действующую комиссию возлагалась обязанность контроля за правильным ведением журнала и ежеквартально (или ежемесячно) составление актов на списание. Положением № 947 порядок намного упразднился, но сути-то не меняет. Бой остается боем и его нужно списывать.

12. При списанні битого посуду щокварталу (або щомісяця) складається акт на списання битого посуду, який затверджується керівником установи.

Відповісти

Повернутись до “Облік запасів”