Сторінка 1 з 2

Оприбуткування продуктiв харчування

Додано: 26 грудня 2013, 21:06
Оксана_20
Скажіть будь-ласка, інвентаризацію продуктів харчування обов'язково проводити щоквартально?  Може в когось є в ворді чи в екселі інвентаризація продуктів харчування-бланк?

Оприбуткування продуктiв харчування

Додано: 26 грудня 2013, 21:58
Animone
Оксана_20 писав:інвентаризацію продуктів харчування обов'язково проводити щоквартально?

Да, это определено п.1.5.9 Инструкции № 90 по инвентаризации

Оприбуткування продуктiв харчування

Додано: 29 грудня 2013, 20:52
Оксана_20
Є в кого в ворді чи в екселі інвентаризація продуктів харчування-бланк?

Оприбуткування продуктiв харчування

Додано: 29 грудня 2013, 22:05
eMelya
Оксана_20, для інвентаризації продуктів користуюся Додатком 5 "Інвентаризаційний опис інших необоротних матеріальних активів та запасів"

Оприбуткування продуктiв харчування

Додано: 02 січня 2014, 21:17
1977
Допоможіть,чи потрібно безкоштовно прийняті від батьків продукти харчування цінить,і хто як робить проводки по списанню безкоштовно наданих продуктів?

Добавлено (02.01.2014, 21:16)
---------------------------------------------

Оприбуткування продуктiв харчування

Додано: 13 січня 2014, 07:26
Оксана_20
А є в кого заповнений інвентаризаційний опис продуктів харчування в ворді чи в екселі?

Велике ДЯКУЮ!!!

Оприбуткування продуктiв харчування

Додано: 13 січня 2014, 11:07
eMelya
Оксана_20, сформував з програми, тому заповнено не бланк, але можливо пригодиться

Оприбуткування продуктiв харчування

Додано: 31 січня 2014, 10:13
Оксана72
Прошу Вашої допомоги !!! Навчальний заклад (коледж), є власна їдальня. підскажіть кореспонденцію рахунків по обліку продуктів харчування  розпочинаючи з придбанням і закінчуючи віднесення виручки в банк. Моя версія :
Дт 2321 - Кт 3641 - оприбуткування продуктів харчування на склад  ( КЕКВ 2230)
Дт 2322 -Кт 2321 - передача з складу на повара
Дт 825 - Кт 2322 - передача продуктів на переробку в їдальню
Дт 2322 - Кт 825 - оприбуткування готової продукції
Дт 2322 - Кт 81142 - нарахована націнка на продукти харчування
Дт 81141 - Кт 2322 - реалізація готової продукції
Дт 3232 - Кт 7223 - Виручка їдальні здана в банк.

Чи можуть бути фактичні видатки при переробці ? Правильне відображення націнки?

Оприбуткування продуктiв харчування

Додано: 31 січня 2014, 11:45
Paradeigma
Если обороты отражаются по спецфонду, в таком виде корреспонденция с/счетов выглядела бы более пристойней, ИМХО

Дт 2321 - Кт 3641 - оприбуткування продуктівхарчування на склад  ( КЕКВ 2230)
Дт 364 - Кт 311 - расчеты с поставщиком
Дт 2322 -Кт 2321 - передача з складу наповара
Дт 811(или с/сч класса 8) - Кт 2322 - израсходованы продукты питания на изготовление готовой продукции
Дт 2323 - Кт 71 (доходы спецфонда) -оприбуткування готової продукції
Дт 2323 - Кт 71 -нарахована націнка на продукти харчування
Дт 301(касса) - Кт 2323 -реалізація готової продукції
Дт 3232 - Кт 301 - Виручка їдальні здана в банк. 

К тому же, если речь идет о готовой продукции, то следует вести и ее учёт. В данной корреспонденции он отражен на субсчете 232/3. 

Оприбуткування продуктiв харчування

Додано: 31 січня 2014, 13:36
Оксана72
Дякую!!!!!

Оприбуткування продуктiв харчування

Додано: 17 лютого 2014, 16:02
Olga46
Подскажите, пожалуйста! Если на предприятие поставляют продукты питания 2 разных поставщика (бюджет и спецфонд), могут ли быть одни статистические данные на розничные цены некоторых продуктов питания? Или они должны быть на каждого поставщика. Заранее спасибо.

Оприбуткування продуктiв харчування

Додано: 16 вересня 2014, 16:35
Vika5258
Доброго дня! Прошу Вашої допомоги! Навчальний заклад закуповує консервовану в банках продукцію. Оплата по КЕКВ 2230 з загального рахунку. Потім оприбутковує скляну тару, здає її, а виручені кошти вносе на спеціальний рахунок. Яка має бути кореспонденція рахунків?

Оприбуткування продуктiв харчування

Додано: 17 вересня 2014, 11:31
Animone
ИМХО при оплате вы должны были выделить два КЭКР - 2210 ( на сумму стеклотары) и 2230 (на сумму продуктов питания) и соответственно производить оприходование.

А что значит:
Vika5258 писав:скляну тару, здає її, а виручені кошти вносе на спеціальний рахунок.


Вы что, тару "сдали" за наличку? Выходит, что вы её продали! Если я не ошибаюсь, такая деятельность подлежит лицензированию.

Оприбуткування продуктiв харчування

Додано: 18 вересня 2014, 18:27
Vika5258
тара здана на тарозбиральну організацію.

Добавлено (18.09.2014, 18:27)
---------------------------------------------
При закупівлі консервованої продукції тара в накладній не виписується.

Оприбуткування продуктiв харчування

Додано: 19 вересня 2014, 08:46
Animone
Vika5258 писав:При закупівлі консервованої продукції тара в накладній не виписується.


На форуме уже был прецедент в том, что работники КРУ рассмотрели в действиях бухгалтерии завышение стоимости питания на сумму стеклотары, в которой товар поступил на склад.

Оприбуткування продуктiв харчування

Додано: 22 вересня 2014, 16:21
натали2073
Добрый день, работаю недавно в бюджетной организации, подскажите пожалуйста как правильно оприходовать продукты питания?У нас в организации приходуются в м/о №11 Дт 232 Кт 675,но и параллельно на счет 675 ставятся по м/о №6 Дт 802 Кт 675, получается дважды проводятся по сч.675!
У нас раньше не было м/о №11 и приход был только по м/о №6 Дт232 Кт675,но была проверка и сказали,что оприходование продуктов должно быть по м/о №11!Как быть?

Оприбуткування продуктiв харчування

Додано: 10 березня 2015, 09:55
EVGENIY
натали2073 писав:но и параллельно на счет 675 ставятся по м/о №6 Дт 802 Кт 675
Это неправильная проводка! Такая проводка не может быть по запасам!

Оприбуткування продуктiв харчування

Додано: 13 березня 2015, 14:42
oksi09
Добрий день! Допоможіть будь ласка. Сільська рада передала на освіту дитячий садок. Як відобразити в акті передачі проводку по передачі продуктів харчування?       Дт 232 Кт ?

Re: Оприбуткування продуктiв харчування

Додано: 05 грудня 2016, 10:33
Анна весна
Доброе утро! Скиньте,пожалуйста, действующий бланк меню-требование в бюджетных организациях. Нужно срочно.

Re: Оприбуткування продуктiв харчування

Додано: 05 грудня 2016, 10:45
EVGENIY
Анна весна писав:Доброе утро! Скиньте,пожалуйста, действующий бланк меню-требование в бюджетных организациях. Нужно срочно.
https://buhgalter.com.ua/blanks/tipovi- ... a-zapasiv/

Re: Оприбуткування продуктiв харчування

Додано: 05 грудня 2016, 11:38
Анна весна
EVGENIY писав:
Анна весна писав:Доброе утро! Скиньте,пожалуйста, действующий бланк меню-требование в бюджетных организациях. Нужно срочно.
https://buhgalter.com.ua/blanks/tipovi- ... a-zapasiv/
Спасибо! я хотела удостовериться нужна ли там подпись бухгалтера.Потому что у нас бланк с подписью бухгалтера.И вообще она должна там быть? кто должен выводить цену и сумму соответственно в меневке? очень жду ответа,нужно мне основание.

Re: Оприбуткування продуктiв харчування

Додано: 05 грудня 2016, 15:53
EVGENIY
Анна весна писав:
EVGENIY писав:
Анна весна писав:Доброе утро! Скиньте,пожалуйста, действующий бланк меню-требование в бюджетных организациях. Нужно срочно.
https://buhgalter.com.ua/blanks/tipovi- ... a-zapasiv/
Спасибо! я хотела удостовериться нужна ли там подпись бухгалтера.Потому что у нас бланк с подписью бухгалтера.И вообще она должна там быть? кто должен выводить цену и сумму соответственно в меневке? очень жду ответа,нужно мне основание.
Облік і контроль наявності та руху запасів в місцях їх зберігання
III. Облік і контроль наявності та руху запасів в місцях їх зберігання

1. Запаси у суб'єкта державного сектору зберігаються у спеціалізованих та інших місцях (склади, комори, окремі приміщення тощо) зберігання.

2. Запаси суб'єкта державного сектору обліковуються за місцем їх відповідального зберігання (знаходження) та в бухгалтерській службі.

3. Приймання, зберігання, відпуск та облік запасів у місцях їх зберігання здійснює матеріально відповідальна особа.

При отриманні запасів матеріально відповідальна особа на документі постачальника або на акті про приймання матеріалів повинна поставити свій підпис про одержання цих цінностей і прийняти їх на відповідальне зберігання.

4. Приймання та здавання первинних документів може оформлюватися реєстром або за іншою формою. Реєстр складається матеріально відповідальною особою та здається разом з первинними документами та необхідними додатками до бухгалтерської служби суб'єкта державного сектору або іншої служби, в якій здійснюється обробка первинних документів.

5. Посадові особи, які відповідають за збереження запасів, призначаються наказом керівника суб'єкта державного сектору та з якими укладається письмовий договір про повну індивідуальну матеріальну відповідальність.

6. При прийманні запасів матеріально відповідальна особа проводить перевірку відповідності запасів асортименту, кількості, вазі, обсягу площі і якості, які зазначені у супровідних документах.

7. Матеріально відповідальними особами у місцях зберігання запасів ведеться кількісний облік руху запасів.

8. Облік запасів суб'єкта державного сектору (за винятком дорогоцінних металів для протезування та медикаментів і перев'язувальних засобів) за місцем відповідального зберігання (знаходження) ведеться матеріально відповідальними особами в книзі складського обліку запасів за одиницями обліку та кількістю. Працівниками бухгалтерської служби періодично здійснюється звірка фактичної наявності запасів із записами у книзі та даними бухгалтерського обліку. Для цього матеріально відповідальними особами надаються в бухгалтерську службу прибуткові та видаткові документи.

9. Облік дорогоцінних металів та списання матеріальних цінностей, що містять дорогоцінні метали і дорогоцінне каміння, здійснюються відповідно до законодавства.

10. У бухгалтерській службі облік запасів суб'єкта державного сектору ведеться в кількісному і сумарному вимірах за одиницями обліку запасів та в розрізі матеріально відповідальних осіб в оборотних відомостях. В оборотних відомостях щомісяця підраховуються обороти і визначаються залишки на початок місяця.

11. Аналітичний облік малоцінних та швидкозношуваних предметів здійснюється матеріально відповідальними особами за найменуваннями предметів та кількістю.

12. Аналітичний облік продуктів харчування у бухгалтерській службі суб'єкта державного сектору ведеться за найменуваннями, кількістю, вартістю та матеріально відповідальними особами в оборотних відомостях.

Записи в оборотні відомості вносяться на підставі даних накопичувальних відомостей з надходження та витрачання продуктів харчування.

13. Оборотні відомості з метою перевірки правильності записів у регістрах аналітичного обліку матеріальних цінностей та даних синтетичного обліку можуть складатися за всіма субрахунками рахунків обліку запасів.

14. Аналітичний облік запасів, придбаних за рахунок коштів спеціального фонду, ведеться за тими самими обліковими регістрами, але окремо від операцій за рахунок коштів загального фонду.

15. Виявлені під час отримання матеріальних цінностей кількісні та/або якісні розбіжності з даними документів постачальників оформлюються актом про приймання матеріалів. Акт складається в двох примірниках комісією, створеною розпорядчим документом суб'єкта державного сектору, з обов'язковою участю матеріально відповідальної особи та представника постачальника або незаінтересованої організації. Один примірник акта використовується для обліку прийнятих матеріальних цінностей, другий - надсилається разом з претензійним листом постачальнику.

16. Перевірка фактичної наявності запасів, їх стану та умов зберігання забезпечується інвентаризацією. Проведення інвентаризації здійснюється відповідно до законодавства.
Меню-вимога на видачу продуктів харчування (форма N З-4)
Меню-вимога на видачу продуктів харчування
(форма N З-4)

Застосовується для оформлення відпуску продуктів харчування зі складу (комори).

Меню-вимога складається щоденно на підставі норм розкладки продуктів харчування та даних про кількість осіб, що одержують харчування.

Меню-вимога разом із розписками осіб про видачу та отримання продуктів харчування передається до бухгалтерії у терміни, встановлені графіком, але не менше ніж тричі на місяць.

Дані меню-вимоги записуються в щомісячну накопичувальну відомість з витрачання продуктів харчування форми N З-13.
Ні де не має про підпис бухгалтера! А підсумки і ціни проставляє матеріально-відповідальна особа!  Якщо інше не закріплено в наказі про облікову політику!
Приймання, зберігання, відпуск та облік запасів у місцях їх зберігання здійснює матеріально відповідальна особа.

Re: Оприбуткування продуктiв харчування

Додано: 01 березня 2017, 13:51
Anna Markiv
Доброго дня!
Поділіться досвідом будь-ласка по обліку прод.харчування. Місяць працюю в бюдж.сфері (училище). До того - в ПП, ТОВ . Інший план рахунків та багато особливостей обліку.
Кухня училища готує обіди, пече булочки та продає працівникам і студентам. Які бух проведення потрібно скласти на оприбуткування, списання продуктів харчування а також як обліковувати націнку. В 2016 р. бухгалтер на суму націнки збільшували первинну вартість продуктів. Наприклад, вартість продуктів по накладній 10 тис грн, націнка 3 тис грн. Формували проводку Дт 232 Кт 364 - 13 тис. грн. Мені здається, що оприбуткування повинно було б бути на 10 тис, а не на 13. Буду дуже вдячна за допомогу.

Re: Оприбуткування продуктiв харчування

Додано: 01 березня 2017, 13:53
Anna Markiv
ще додам, продукти куплені за рахунок спецфонду

Re: Оприбуткування продуктiв харчування

Додано: 30 березня 2017, 16:33
pessik
сама шукаю відповідь на це запитання. 
І ще питання
на склад продукти оподатковуються з ПДВ?
Дуже потрібна відповідь

Re: Оприбуткування продуктiв харчування

Додано: 26 квітня 2017, 14:34
Piatnica
Доброго дня! Допоможіть, будь-ласка.
Закуповуємо продукти хзрчування за рахунок надходжень до СФ. (код 25020200)-доходи за необмінними операціями.(рах.7511)
Списувати потрібно на 8511 чи на 8013?
Адже згідно Порядку застосування Плану рахунків
На субрахунку 8511 "Витрати за необмінними операціями" ведеться облік видатків, пов'язаних із наданням субсидій, дотацій, поточних трансфертів юридичним особам, поточних трансфертів населенню, у тому числі з виплатою всіх видів соціальної допомоги, пільг, субсидій; стипендій; пенсій; путівок на оздоровлення, капітальних трансфертів урядам іноземних держав та міжнародним організаціям, капітальних трансфертів населенню, інших поточних видатків, списаної дебіторської заборгованості. На цьому субрахунку ведеться облік витрат, пов'язаних із соціальним забезпеченням у вищих навчальних закладах та наукових установах, закладах охорони здоров'я, що надають первинну, вторинну, екстрену медичну допомогу, відповідно до законодавства.

А на 8013
На субрахунках 8013 (8023) "Матеріальні витрати" ведеться облік матеріальних витрат, які здійснюються суб'єктом державного сектору у процесі основної діяльності та на виконання програм, зокрема витрати на придбання предметів, матеріалів, обладнання, інвентарю (крім капітальних витрат), медикаментів та перев'язувальних матеріалів, продуктів харчування, витрат на оплату послуг, отриманих від сторонніх підприємств тощо.


Кошторисом передбачені витрати по  КЕКВ 2230 за ЗФ і СФ (матеріальні витрати, які здійснюються суб'єктом державного сектору у процесі основної діяльності та на виконання програм). Тоді логічно що це витрати 8013.

Чи вірно я розумію?
Дякую.

Re: Оприбуткування продуктiв харчування

Додано: 15 травня 2017, 17:52
EVGENIY
Piatnica писав:Доброго дня! Допоможіть, будь-ласка.
Закуповуємо продукти хзрчування за рахунок надходжень до СФ. (код 25020200)-доходи за необмінними операціями.(рах.7511)
Списувати потрібно на 8511 чи на 8013?
Адже згідно Порядку застосування Плану рахунків
На субрахунку 8511 "Витрати за необмінними операціями" ведеться облік видатків, пов'язаних із наданням субсидій, дотацій, поточних трансфертів юридичним особам, поточних трансфертів населенню, у тому числі з виплатою всіх видів соціальної допомоги, пільг, субсидій; стипендій; пенсій; путівок на оздоровлення, капітальних трансфертів урядам іноземних держав та міжнародним організаціям, капітальних трансфертів населенню, інших поточних видатків, списаної дебіторської заборгованості. На цьому субрахунку ведеться облік витрат, пов'язаних із соціальним забезпеченням у вищих навчальних закладах та наукових установах, закладах охорони здоров'я, що надають первинну, вторинну, екстрену медичну допомогу, відповідно до законодавства.

А на 8013
На субрахунках 8013 (8023) "Матеріальні витрати" ведеться облік матеріальних витрат, які здійснюються суб'єктом державного сектору у процесі основної діяльності та на виконання програм, зокрема витрати на придбання предметів, матеріалів, обладнання, інвентарю (крім капітальних витрат), медикаментів та перев'язувальних матеріалів, продуктів харчування, витрат на оплату послуг, отриманих від сторонніх підприємств тощо.


Кошторисом передбачені витрати по  КЕКВ 2230 за ЗФ і СФ (матеріальні витрати, які здійснюються суб'єктом державного сектору у процесі основної діяльності та на виконання програм). Тоді логічно що це витрати 8013.

Чи вірно я розумію?
Дякую.
А чому тягне на 8511?? Я в описі цього рахунку не бачу продуктів харчування, або ж благодійних внесків, чи щось що співпадає з вашим питанням!

Re: Оприбуткування продуктiв харчування

Додано: 16 травня 2017, 08:25
Piatnica
Тому, що доходи ідуть по необмінним операціям рах.7511, а видатки - ні.. Пенсійний Фонд перераховує частину пенсій особам, які перебувають на повному державному утримані. Це доходи СФ ( 25020200), а установа використовує ці надходження (наказ №150 від 20.03.2012) для закупівлі товарів, робіт та послуг для забезпечення господарської діяльності, повязаної з поліпшенням умов перебування підопічних.От винакло питання, що може невірно розумію. Дякую

Re: Оприбуткування продуктiв харчування

Додано: 16 травня 2017, 11:10
Piatnica
І 25020200 це не благодійні внески.

Re: Оприбуткування продуктiв харчування

Додано: 16 травня 2017, 15:23
nata69
То все ж таки , яка відповідь правильна: продукти харчування та інших матеріальніцінностей , які придбані за рахунок благодійних внесків чи коштів спонсорів в подальшому при списанні відносимо на 8511 чи 8013/2 ???