Оприбуткування продуктiв харчування

Обговрюємо бухоблік запасів від оприбуткування до списання
Анна весна
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 140
З нами з: 06 квітня 2016, 12:16
Регіон: Одесская область
Дякував (ла): 16 разів
Подякували: 8 разів

Повідомлення Анна весна »

EVGENIY писав:
Анна весна писав:Доброе утро! Скиньте,пожалуйста, действующий бланк меню-требование в бюджетных организациях. Нужно срочно.
https://buhgalter.com.ua/blanks/tipovi- ... a-zapasiv/
Спасибо! я хотела удостовериться нужна ли там подпись бухгалтера.Потому что у нас бланк с подписью бухгалтера.И вообще она должна там быть? кто должен выводить цену и сумму соответственно в меневке? очень жду ответа,нужно мне основание.

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10263
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 145 разів
Подякували: 1366 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Анна весна писав:
EVGENIY писав:
Анна весна писав:Доброе утро! Скиньте,пожалуйста, действующий бланк меню-требование в бюджетных организациях. Нужно срочно.
https://buhgalter.com.ua/blanks/tipovi- ... a-zapasiv/
Спасибо! я хотела удостовериться нужна ли там подпись бухгалтера.Потому что у нас бланк с подписью бухгалтера.И вообще она должна там быть? кто должен выводить цену и сумму соответственно в меневке? очень жду ответа,нужно мне основание.
Облік і контроль наявності та руху запасів в місцях їх зберігання
III. Облік і контроль наявності та руху запасів в місцях їх зберігання

1. Запаси у суб'єкта державного сектору зберігаються у спеціалізованих та інших місцях (склади, комори, окремі приміщення тощо) зберігання.

2. Запаси суб'єкта державного сектору обліковуються за місцем їх відповідального зберігання (знаходження) та в бухгалтерській службі.

3. Приймання, зберігання, відпуск та облік запасів у місцях їх зберігання здійснює матеріально відповідальна особа.

При отриманні запасів матеріально відповідальна особа на документі постачальника або на акті про приймання матеріалів повинна поставити свій підпис про одержання цих цінностей і прийняти їх на відповідальне зберігання.

4. Приймання та здавання первинних документів може оформлюватися реєстром або за іншою формою. Реєстр складається матеріально відповідальною особою та здається разом з первинними документами та необхідними додатками до бухгалтерської служби суб'єкта державного сектору або іншої служби, в якій здійснюється обробка первинних документів.

5. Посадові особи, які відповідають за збереження запасів, призначаються наказом керівника суб'єкта державного сектору та з якими укладається письмовий договір про повну індивідуальну матеріальну відповідальність.

6. При прийманні запасів матеріально відповідальна особа проводить перевірку відповідності запасів асортименту, кількості, вазі, обсягу площі і якості, які зазначені у супровідних документах.

7. Матеріально відповідальними особами у місцях зберігання запасів ведеться кількісний облік руху запасів.

8. Облік запасів суб'єкта державного сектору (за винятком дорогоцінних металів для протезування та медикаментів і перев'язувальних засобів) за місцем відповідального зберігання (знаходження) ведеться матеріально відповідальними особами в книзі складського обліку запасів за одиницями обліку та кількістю. Працівниками бухгалтерської служби періодично здійснюється звірка фактичної наявності запасів із записами у книзі та даними бухгалтерського обліку. Для цього матеріально відповідальними особами надаються в бухгалтерську службу прибуткові та видаткові документи.

9. Облік дорогоцінних металів та списання матеріальних цінностей, що містять дорогоцінні метали і дорогоцінне каміння, здійснюються відповідно до законодавства.

10. У бухгалтерській службі облік запасів суб'єкта державного сектору ведеться в кількісному і сумарному вимірах за одиницями обліку запасів та в розрізі матеріально відповідальних осіб в оборотних відомостях. В оборотних відомостях щомісяця підраховуються обороти і визначаються залишки на початок місяця.

11. Аналітичний облік малоцінних та швидкозношуваних предметів здійснюється матеріально відповідальними особами за найменуваннями предметів та кількістю.

12. Аналітичний облік продуктів харчування у бухгалтерській службі суб'єкта державного сектору ведеться за найменуваннями, кількістю, вартістю та матеріально відповідальними особами в оборотних відомостях.

Записи в оборотні відомості вносяться на підставі даних накопичувальних відомостей з надходження та витрачання продуктів харчування.

13. Оборотні відомості з метою перевірки правильності записів у регістрах аналітичного обліку матеріальних цінностей та даних синтетичного обліку можуть складатися за всіма субрахунками рахунків обліку запасів.

14. Аналітичний облік запасів, придбаних за рахунок коштів спеціального фонду, ведеться за тими самими обліковими регістрами, але окремо від операцій за рахунок коштів загального фонду.

15. Виявлені під час отримання матеріальних цінностей кількісні та/або якісні розбіжності з даними документів постачальників оформлюються актом про приймання матеріалів. Акт складається в двох примірниках комісією, створеною розпорядчим документом суб'єкта державного сектору, з обов'язковою участю матеріально відповідальної особи та представника постачальника або незаінтересованої організації. Один примірник акта використовується для обліку прийнятих матеріальних цінностей, другий - надсилається разом з претензійним листом постачальнику.

16. Перевірка фактичної наявності запасів, їх стану та умов зберігання забезпечується інвентаризацією. Проведення інвентаризації здійснюється відповідно до законодавства.
Меню-вимога на видачу продуктів харчування (форма N З-4)
Меню-вимога на видачу продуктів харчування
(форма N З-4)

Застосовується для оформлення відпуску продуктів харчування зі складу (комори).

Меню-вимога складається щоденно на підставі норм розкладки продуктів харчування та даних про кількість осіб, що одержують харчування.

Меню-вимога разом із розписками осіб про видачу та отримання продуктів харчування передається до бухгалтерії у терміни, встановлені графіком, але не менше ніж тричі на місяць.

Дані меню-вимоги записуються в щомісячну накопичувальну відомість з витрачання продуктів харчування форми N З-13.
Ні де не має про підпис бухгалтера! А підсумки і ціни проставляє матеріально-відповідальна особа!  Якщо інше не закріплено в наказі про облікову політику!
Приймання, зберігання, відпуск та облік запасів у місцях їх зберігання здійснює матеріально відповідальна особа.

Anna Markiv
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 13
З нами з: 23 лютого 2017, 12:29
Регіон: Львовская область
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 1 раз

Повідомлення Anna Markiv »

Доброго дня!
Поділіться досвідом будь-ласка по обліку прод.харчування. Місяць працюю в бюдж.сфері (училище). До того - в ПП, ТОВ . Інший план рахунків та багато особливостей обліку.
Кухня училища готує обіди, пече булочки та продає працівникам і студентам. Які бух проведення потрібно скласти на оприбуткування, списання продуктів харчування а також як обліковувати націнку. В 2016 р. бухгалтер на суму націнки збільшували первинну вартість продуктів. Наприклад, вартість продуктів по накладній 10 тис грн, націнка 3 тис грн. Формували проводку Дт 232 Кт 364 - 13 тис. грн. Мені здається, що оприбуткування повинно було б бути на 10 тис, а не на 13. Буду дуже вдячна за допомогу.

Anna Markiv
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 13
З нами з: 23 лютого 2017, 12:29
Регіон: Львовская область
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 1 раз

Повідомлення Anna Markiv »

ще додам, продукти куплені за рахунок спецфонду

pessik
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 13
З нами з: 09 січня 2015, 10:18
Регіон: Харьковская Область
Звідки: Харьков

Повідомлення pessik »

сама шукаю відповідь на це запитання. 
І ще питання
на склад продукти оподатковуються з ПДВ?
Дуже потрібна відповідь

Piatnica
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 61
З нами з: 07 листопада 2016, 23:37
Регіон: Одесская область
Дякував (ла): 8 разів
Подякували: 2 рази

Повідомлення Piatnica »

Доброго дня! Допоможіть, будь-ласка.
Закуповуємо продукти хзрчування за рахунок надходжень до СФ. (код 25020200)-доходи за необмінними операціями.(рах.7511)
Списувати потрібно на 8511 чи на 8013?
Адже згідно Порядку застосування Плану рахунків
На субрахунку 8511 "Витрати за необмінними операціями" ведеться облік видатків, пов'язаних із наданням субсидій, дотацій, поточних трансфертів юридичним особам, поточних трансфертів населенню, у тому числі з виплатою всіх видів соціальної допомоги, пільг, субсидій; стипендій; пенсій; путівок на оздоровлення, капітальних трансфертів урядам іноземних держав та міжнародним організаціям, капітальних трансфертів населенню, інших поточних видатків, списаної дебіторської заборгованості. На цьому субрахунку ведеться облік витрат, пов'язаних із соціальним забезпеченням у вищих навчальних закладах та наукових установах, закладах охорони здоров'я, що надають первинну, вторинну, екстрену медичну допомогу, відповідно до законодавства.

А на 8013
На субрахунках 8013 (8023) "Матеріальні витрати" ведеться облік матеріальних витрат, які здійснюються суб'єктом державного сектору у процесі основної діяльності та на виконання програм, зокрема витрати на придбання предметів, матеріалів, обладнання, інвентарю (крім капітальних витрат), медикаментів та перев'язувальних матеріалів, продуктів харчування, витрат на оплату послуг, отриманих від сторонніх підприємств тощо.


Кошторисом передбачені витрати по  КЕКВ 2230 за ЗФ і СФ (матеріальні витрати, які здійснюються суб'єктом державного сектору у процесі основної діяльності та на виконання програм). Тоді логічно що це витрати 8013.

Чи вірно я розумію?
Дякую.

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10263
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 145 разів
Подякували: 1366 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Piatnica писав:Доброго дня! Допоможіть, будь-ласка.
Закуповуємо продукти хзрчування за рахунок надходжень до СФ. (код 25020200)-доходи за необмінними операціями.(рах.7511)
Списувати потрібно на 8511 чи на 8013?
Адже згідно Порядку застосування Плану рахунків
На субрахунку 8511 "Витрати за необмінними операціями" ведеться облік видатків, пов'язаних із наданням субсидій, дотацій, поточних трансфертів юридичним особам, поточних трансфертів населенню, у тому числі з виплатою всіх видів соціальної допомоги, пільг, субсидій; стипендій; пенсій; путівок на оздоровлення, капітальних трансфертів урядам іноземних держав та міжнародним організаціям, капітальних трансфертів населенню, інших поточних видатків, списаної дебіторської заборгованості. На цьому субрахунку ведеться облік витрат, пов'язаних із соціальним забезпеченням у вищих навчальних закладах та наукових установах, закладах охорони здоров'я, що надають первинну, вторинну, екстрену медичну допомогу, відповідно до законодавства.

А на 8013
На субрахунках 8013 (8023) "Матеріальні витрати" ведеться облік матеріальних витрат, які здійснюються суб'єктом державного сектору у процесі основної діяльності та на виконання програм, зокрема витрати на придбання предметів, матеріалів, обладнання, інвентарю (крім капітальних витрат), медикаментів та перев'язувальних матеріалів, продуктів харчування, витрат на оплату послуг, отриманих від сторонніх підприємств тощо.


Кошторисом передбачені витрати по  КЕКВ 2230 за ЗФ і СФ (матеріальні витрати, які здійснюються суб'єктом державного сектору у процесі основної діяльності та на виконання програм). Тоді логічно що це витрати 8013.

Чи вірно я розумію?
Дякую.
А чому тягне на 8511?? Я в описі цього рахунку не бачу продуктів харчування, або ж благодійних внесків, чи щось що співпадає з вашим питанням!

Piatnica
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 61
З нами з: 07 листопада 2016, 23:37
Регіон: Одесская область
Дякував (ла): 8 разів
Подякували: 2 рази

Повідомлення Piatnica »

Тому, що доходи ідуть по необмінним операціям рах.7511, а видатки - ні.. Пенсійний Фонд перераховує частину пенсій особам, які перебувають на повному державному утримані. Це доходи СФ ( 25020200), а установа використовує ці надходження (наказ №150 від 20.03.2012) для закупівлі товарів, робіт та послуг для забезпечення господарської діяльності, повязаної з поліпшенням умов перебування підопічних.От винакло питання, що може невірно розумію. Дякую

Piatnica
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 61
З нами з: 07 листопада 2016, 23:37
Регіон: Одесская область
Дякував (ла): 8 разів
Подякували: 2 рази

Повідомлення Piatnica »

І 25020200 це не благодійні внески.

nata69
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 64
З нами з: 19 вересня 2014, 09:00
Регіон: Волынская Область
Звідки: Луцк
Подякували: 1 раз

Повідомлення nata69 »

То все ж таки , яка відповідь правильна: продукти харчування та інших матеріальніцінностей , які придбані за рахунок благодійних внесків чи коштів спонсорів в подальшому при списанні відносимо на 8511 чи 8013/2 ???

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10263
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 145 разів
Подякували: 1366 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

nata69 писав:То все ж таки , яка відповідь правильна: продукти харчування та інших матеріальніцінностей , які придбані за рахунок благодійних внесків чи коштів спонсорів  в подальшому  при списанні відносимо   на 8511 чи 8013/2 ???
Я особисто б вів на 8013/2 (СФ 4.2) якщо вийде роз'яснення мінфіну яке буде стверджувати що треба на 8511 просто 8013/2 переносимо на 8511 і ніяких проблем не бачу!

nata69
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 64
З нами з: 19 вересня 2014, 09:00
Регіон: Волынская Область
Звідки: Луцк
Подякували: 1 раз

Повідомлення nata69 »

Дякую ,Євгеній!

Eve
Новачок
Новачок
Повідомлень: 6
З нами з: 13 вересня 2017, 15:33
Регіон: Винницкая область

Повідомлення Eve »

підскажіть будь ласка, в на території дитячого садочку було вирощено і зібрано картоплю. Склали акт що зібрали і використали на харч. дітей. Як скласти вартість щоб включити в місячну оборотну відомість цю кількість картоплі і як оприбуткувати іі взагалі?

Відповісти

Повернутись до “Облік запасів”