Доброго дня.
Допоможіть розібратися в такій ситуації. Ми бюджетний заклад, в 2014 році уклали договір на постачання електричних плит - основних засобів. Фірма поставила нам ці плити, але в зв"язку з тим, що не були виділені кошти, (ст. 47, 48 Бюджетного Кодексу) ми не змогли здійснити оплату цих плит. При отриманні ОЗ ми облікували їх на позабалансовий рахунок.
Згідно укладеного договору, оплата отриманих ОЗ повинна була проведена до 01.01.2015 року. Оплату ми не провели, але ми їх експлуатуємо. Акту введення в експлуатацію не має. Фрма-постачальник, не вимагає в нас оплату цих ОЗ.
Питання.
ОЗ це в нас безоплатно отримані? Як їх провести в обліку? Яким чином оформити введення їх в експлуатацію? Чи є вказані дії порушенням з нашої сторони. Яка відповідальність за вказані дії.
Дякую.
Основні засоби
-
- Місцевий
- Повідомлень: 727
- З нами з: 21 січня 2014, 14:27
- Регіон: Одесская Область
- Звідки: Одесса
- Дякував (ла): 87 разів
- Подякували: 9 разів
VIKA2107, я думаю,что вы должны были их оприходовать еще в 2014 , ввести в экспл можно в 2015 ,просто у вас будет кредиторка,те она уже есть ,если вы ее зарегистрировали в казне это не безвозмездно полученые, выже оплатите
- Радистка_Кэт
- Коронована особа
- Повідомлень: 2220
- З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 46 разів
- Подякували: 21 раз
- Малёвана Ирина
- Новачок
- Повідомлень: 5
- З нами з: 12 січня 2016, 10:54
- Звідки: Ukraine, Кривой Рог
Підкажіть ,будь ласка, як заповнювати інвентарну картку (ф № 03-8(бюджет) обліку основних засобів в бюджетних установах( для тварин і багаторічних насаджень) на дерева? Якщо можна, приклад заповнення!