добрий день. Підскажіть як мають обліковуватись буд.матеріали, якщо нема складу, а ремонт робиться власними силами, до того як можна буде їх списати? чи можна закріпити їх за працівником на рах. 234, 683?
Скажите пожалуйста, мы бюджетники. Хотим заказать баскетбольные щиты. Это будет с КЕКВ 2240. Стоимость более 11000 грн. Изготовитель даст акт виконаних робіт... Но потом кааак... Мы будем использовать эти конструкции для проведения соревнований периодтически. По идее, как-то надо будет оприходовать...Но мы ж реально ничего не покупали, а оплатили стоимость работ, к которую водет стоимость материалов... ЧЕ-то я не могу сообразить - вроде как конструкция будет , а по бумагам - нечего приходовать...
Підкажіть для списання продуктів харчування достатньо щоденної меню-вимоги + накопичувальної відомості витрачання продуктів, чи потрібен обов"язково бути акт списання???
katrysa писав:Підкажіть для списання продуктів харчування достатньо щоденної меню-вимоги + накопичувальної відомості витрачання продуктів, чи потрібен обов"язково бути акт списання???
Акти списання в цьому випадку не доречні!
"Аналітичний облік продуктів харчування у бухгалтерській службі суб'єкта державного сектору ведеться за найменуваннями, кількістю, вартістю та матеріально відповідальними особами в оборотних відомостях.
Sportvsim писав:Скажите пожалуйста, мы бюджетники. Хотим заказать баскетбольные щиты. Это будет с КЕКВ 2240. Стоимость более 11000 грн. Изготовитель даст акт виконаних робіт... Но потом кааак... Мы будем использовать эти конструкции для проведения соревнований периодтически. По идее, как-то надо будет оприходовать...Но мы ж реально ничего не покупали, а оплатили стоимость работ, к которую водет стоимость материалов... ЧЕ-то я не могу сообразить - вроде как конструкция будет , а по бумагам - нечего приходовать...
Після ремонту заміни віконних блоків потрібно оприбудковувати вторсировину (дрова та склобій) для передачі спеціалізованому підприємству по рішенню комісії на Дт 261 Кт 364, Дт 364 Кт 711 Потрібно чи у такому випадку заповнювати довідку про надходження в натуральній формі?
Bux6109 писав:Після ремонту заміни віконних блоків потрібно оприбудковувати вторсировину (дрова та склобій) для передачі спеціалізованому підприємству по рішенню комісії на Дт 261 Кт 364, Дт 364 Кт 711 Потрібно чи у такому випадку заповнювати довідку про надходження в натуральній формі?
Якщо на ваш рахунок потім за цю сировину надійдуть кошти, то довідку в натуральній формі робити не потрібно!
solovey писав:Подскажите, пожалуйста, на какой счёт оприходуем мётла, грабли, замки навесн. и внутр.?
221 або 234
То есть можно и на тот и на тот и это не будет ошибкой? А как списывать под ведомость выдачи материалов, если на 234?
Ну мені ж не відомо яка ви установа, велика чи мала, як часто у вас запаси закуповуються і чи великий обсяг! Ось із цього і треба виходити! Якщо мала установа то на 234, якщо ж велика де я завгоспи і склад, то на 221!
Какими документами нужно оформить продажу дров населению (дрова как отходы от капитального ремонта-замены окон), нужно ли разрешение вышестоящей организации?
хочу запитати щодо рахунку 26 "запаси для розподілу, передачі, продажу", а саме: якщо ми купили світильники для передачі їх на баланс підприємству по ціні 7028,67 та 7548,53 грн. без ПДВ, тобто дорогі = ми повинні іх обліковувати до передачі на рах. 26 незалежно від вартості??? А тепер виникає питання по якому КЕКВ придбавати по 2210, як запаси чи по 3110, як основні засоби??? З роз"яснень в журналах я зрозуміла (ящо це так), що незалежно від вартості - 2210, але при плануванні виникають запитання у економістів правильного присвоєння КЕКВ. Буду вдячна за відповідь чи роз"яснення.
31.lecz.62 писав:хочу запитати щодо рахунку 26 "запаси для розподілу, передачі, продажу", а саме: якщо ми купили світильники для передачі їх на баланс підприємству по ціні 7028,67 та 7548,53 грн. без ПДВ, тобто дорогі = ми повинні іх обліковувати до передачі на рах. 26 незалежно від вартості??? А тепер виникає питання по якому КЕКВ придбавати по 2210, як запаси чи по 3110, як основні засоби??? З роз"яснень в журналах я зрозуміла (ящо це так), що незалежно від вартості - 2210, але при плануванні виникають запитання у економістів правильного присвоєння КЕКВ. Буду вдячна за відповідь чи роз"яснення.
У контексті планування видатків дуже важливо розглянути питання застосування КЕКВ при здійсненні таких закупівель. Звертаємо увагу, що відповідно до п. 2.2 Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, затвердженої наказом Мінфіну від 12.03.12 р. № 333, за КЕКВ 2200 «Використання товарів і послуг» здійснюється оплата поточних видатків, оплата послуг, придбання матеріалів і предметів, які не беруться на облік як основні засоби. Тобто планування і придбання товарів, які не будуть використовуватися розпорядником бюджетних коштів – закупником, а передбачаються для подальшого їх розподілу, передачі, незалежно від їх вартості мають здійснюватися за КЕКВ 2200.
Доброго дня! Скажіть, наказ для призначення комісії для списання активів чи запасів складається один і він є діючим для всіх інших списань, чи на кожне списання складається окремий наказ на комісію? Буду дуже вдячна!
Maria9999 писав:Доброго дня! Скажіть, наказ для призначення комісії для списання активів чи запасів складається один і він є діючим для всіх інших списань, чи на кожне списання складається окремий наказ на комісію? Буду дуже вдячна!
Maria9999 писав:Доброго дня! Скажіть, наказ для призначення комісії для списання активів чи запасів складається один і він є діючим для всіх інших списань, чи на кожне списання складається окремий наказ на комісію? Буду дуже вдячна!
Добрый день. Подскажите пожалуйста, при ликвидации предприятия нам, как правопреемнику, передали материалы (сч. 234). Какие проводки нужно сделать при оприходовании запасов? Спасибо.
Liliya13 писав:Добрый день. Подскажите пожалуйста, при ликвидации предприятия нам, как правопреемнику, передали материалы (сч. 234). Какие проводки нужно сделать при оприходовании запасов? Спасибо.
ЯмvvvПитання таке, хто повинен виписати накладну про відпуск мат.цінностей зі складу? Бухгалтер чи завідуючий складом? Я вважаю,хто відпускає.той і виписує.А потім здає в бухгалтерію на перевірку.
У нас кладовщик отпускает мат ценности со склада по Требованию, заверенному у руководителя. Это требование потом сдает в бухгалтерию. Если же мат.ценности уходят за пределы учреждения, то бухгалтер выписывает Накладную.