Списання краски, водоемульсійної фарби
Додано: 29 липня 2015, 16:33
якими діючими нормами керуватися при списанні фарб
На форумі розглянуті питання індексації, виплати лікарняних та декретних, правові питання та багато важливого для працівників бюджетної сфери України. Приєднуйтесь!
https://buhgalter.com.ua/forum/
Запаси, які стали непридатними для подальшого використання, списують на підставі акта списання за типовою формою № З-2 (бюджет).Просто_человек писав:В мене питання складніше: як списати фарбу, яку було придбано в 90-ті!!! роки в обсязі за 150 кг (ніхто не намагався з"ясувати реальну вагу).
Весь час фарба перебуває на складі в жестяних бочках. Бочки проїржавіли і потекли. І сама фарба вже не пригодна до використання.
Буду вдячна, якщо підкажете як цей безлад можно списати.
Дякую.
Так. Ми за цією формою і користуємося. Але дуже непокоїть обсяг, який підлягає списанню, - щоб у перевіряючих не виникли "зайві" питання...Крот Юлія писав: Запаси, які стали непридатними для подальшого використання, списують на підставі акта списання за типовою формою № З-2 (бюджет).
Питання з цього приводу у перевіряючих виникнуть обов'язково. Адже наявність на балансі такої значної кількості фарби, яка не використовується, та ще й протягом такого тривалого періоду часу, свідчить про безгосподарність. Згідно зі ст. 1642 Кодексу України про адміністративні правопорушення від 07.12.84 р. № 8074-X такі дії караються накладанням штрафу у розмірі від 8 до 15 НМДГ. І відповісти доведеться насамперед Вашому керівнику.Просто_человек писав:Так. Ми за цією формою і користуємося. Але дуже непокоїть обсяг, який підлягає списанню, - щоб у перевіряючих не виникли "зайві" питання...Крот Юлія писав: Запаси, які стали непридатними для подальшого використання, списують на підставі акта списання за типовою формою № З-2 (бюджет).
Обсяг і вартість поточного ремонту, що виконується господарським способом, може бути визначено на основі дефектних актів і розцінених описів робіт. Власне, такі документи потрібні передусім для того, аби правильно запланувати видатки на їх виконання. Тобто щоб орієнтуватися, які роботи треба виконати і які будівельні матеріали для цього потрібні.Т.О. писав:Бюджетна установа проводить поточний ремонт господарським способом (полакували підлогу). Чи обов'язково складати акт обстеження і кошторис, а потім за дефектним актом списувати використані запаси (лак)? Чи для списання достатньо акта за формою 3-2, у якому і буде вказано куди і за якою нормою використали лак?
Підкажіть, будь ласка, у разі, якщо установа - відділ освіти, Акт списання і дефектні акти повинні затверджуватися керівником відділу освіти чи директором школи, де використовувалася фарба? Хто повинен входити до складу комісії? Яким нормативним актом це регламентується?Крот Юлія писав:Обсяг і вартість поточного ремонту, що виконується господарським способом, може бути визначено на основі дефектних актів і розцінених описів робіт. Власне, такі документи потрібні передусім для того, аби правильно запланувати видатки на їх виконання. Тобто щоб орієнтуватися, які роботи треба виконати і які будівельні матеріали для цього потрібні.Т.О. писав:Бюджетна установа проводить поточний ремонт господарським способом (полакували підлогу). Чи обов'язково складати акт обстеження і кошторис, а потім за дефектним актом списувати використані запаси (лак)? Чи для списання достатньо акта за формою 3-2, у якому і буде вказано куди і за якою нормою використали лак?
Списання використаних для поточного ремонту матеріалів слід, дійсно, оформляти Актом списання за типовою формою № З-2.