k_juice писав:Подскажите, валики и кисти для покраски стен относятся к строительным материалам или к малоценным быстроизнашеваемым? А также розетки, выключатели, вилки.
Розетки, выключатели, вилки-рах.1513;валики и кисти для покраски стен-рах.1812
Доброго дня! Хочу розумну відповідь. На якій рахунок віднесть папер, ручкі, папки , скріпки і т.п. згідно нового плану рахунків? Рахунок 1812 не підходить однозначно. Жду відповіді
tymofeieva писав:Доброго дня! Хочу розумну відповідь. На якій рахунок віднесть папер, ручкі, папки , скріпки і т.п. згідно нового плану рахунків? Рахунок 1812 не підходить однозначно. Жду відповіді
Чим не влаштовує відповідь фахівця з мінфіну??
З перенесенням залишків запасів теж треба бути уважними. Переносити слід кожну одиницю, оскільки не усі старі субрахунки точно відповідають новим. Наприклад, на субрахунок 1812 «Малоцінні та швидкозношувані предмети» треба перенести як матеріальні цінності, що обліковуються на субрахунках 221 «Малоцінні та швидкозношувані предмети» і 222 «Малоцінні та швидкозношувані предмети спеціального призначення», так і частину матеріальних цінностей, що обліковуються на субрахунках 234 «Господарські матеріали і канцелярське приладдя» і 237 «Матеріали в дорозі». До того ж цінності з рахунку 234 залежно від їх виду треба перерозподілити, окрім субрахунку 1812, також і на субрахунки 1512 «Медикаменти і перев’язувальні засоби» і 1513 «Будівельні матеріали».
Иришка писав:Добрий день! Підкажіть, буль ласка, на який рахунок віднести Флешки?
Рахунок 1812 , видать в експлуатацію, списать з балансу і вести кількісний облік за Івановим, Петровим, Сідоровим докі придатні до експлуатації, аба рахунок 1113.
tymofeieva писав:Жду відповідь "EVGENIY, Добре. А якій би рахунок вищевказаний Мінфіном, Ви обрали би для обліку папок, ручок, паперу, скріпок і т.п.?"
tymofeieva писав:EVGENIY, Добре! А як би Ви їх потім списували ???? Жду відповіді
Вартість малоцінних та швидкозношуваних предметів, що передані в експлуатацію, виключається зі складу активів (списується з балансу) з подальшою організацією оперативного кількісного обліку таких предметів за місцями експлуатації і відповідальними особами протягом строку їх фактичного використання.
EVGENIY, Дякую за відповідь. Але хочу звернути Вашу увагу на те, що "Аналітичний облік малоцінних та швидкозношуваних предметів здійснюється матеріально відповідальними особами за найменуваннями предметів та кількістю." папір, скріпки і т.п. це не предмет, а розхідний матеріал, але і не господарчій матеріал ( господарчій матеріал це лампи щітки і т.п.) А як, що дивитись далі, то такій матеріал, як папір можно використати за один день ( наприклад друк квартальних звітів) і скільки потрібно МВО для кількісного обліку, якщо в штаті 150 осіб????. Надо грамотно шукати вірний шлях для обліку канцтоварів. Але до кого звернутися за допомогою?????? Нажаль це не тільки моя проблема . Це проблема ВСІХ бухгалтерів. Проблема ДНЯ, да вже МІСЯЦЯ.
tymofeieva писав:EVGENIY, Дякую за відповідь. Але хочу звернути Вашу увагу на те, що "Аналітичний облік малоцінних та швидкозношуваних предметів здійснюється матеріально відповідальними особами за найменуваннями предметів та кількістю." папір, скріпки і т.п. це не предмет, а розхідний матеріал, але і не господарчій матеріал ( господарчій матеріал це лампи щітки і т.п.) А як, що дивитись далі, то такій матеріал як папір можно використати за один день ( наприклад друк квартальних звітів) і скільки потрібно МВО для кількісного обліку, якщо в штаті 150 осіб????. Надо грамотно шукати вірний шлях для обліку канцтоварів. Але до кого звернутися за допомогою?????? Нажаль це не тільки моя проблема . Це проблема ВСІХ бухгалтерів. Проблема ДНЯ, да вже МІСЯЦЯ.
Я розумію! Але ж маємо те що маємо! Я не працюю в мінфіні і не можу читати їх думки, я виходжу з того що читав! Я так само як і ви чекаю хоча б якісь роз'яснення від мінфіну і мені так само цікаві відповіді на всі ваші питання! Чим можу тим допомагаю!
ШАНОВНІ БУХГАЛТЕРА, як ви дивитесь на те, що«Спасение утопающих — дело рук самих утопаючих» і докі не буде роз’яснень, щодо обліку канцтоварів ПРОПОНУЮ внести в РОБОЧИЙ ПЛАН РАХУНКІВ субрахунок 1518/1 (Інші виробничі запаси (канцелярське приладдя(папір, олівці тощо)) і не морочити голову, не собі, не людям. Хто мене підтримує відгукніться «ПІДТРИМУЮ». А хто ні, то обґрунтуйте.
Доброго дня! Підкажіть, будь-ласка. на який рахунок треба віднести окремо розташовану будівлю, яка надається в безоплатну оренду релігійній громаді. А також, дві кімнати у триповерховій будівлі, які надаються в оренду бюджетній установі за 1 грн на рік.
Иришка,Згідно Нового плану рахунків фонду в МШП немає, але аналітичний облік, що здійснюється матеріально відповідальними осібами за найменуваннями предметів та кількістю(п,11 розд.3 Методрекомендацій"Запаси") ніхто не відміняв.
Ккааррііннаа писав:Доброго вечора. Підкажіть будь-ласка: лікарня отримала слухові апарати вартістю 2000 грн за одиницю від головного розпорядника. На який рахунок віднести: 233 чи 221? Слухові апарати будуть передані пацієнтам. ( куплені були за КЕКВ 2220)
Ви загубили свої повідомлення?? В налаштуваннях профіля ви можете бачити всі свої повідомлення, тому не треба писати у всі підряд теми! Дуже дякую но в останій я прошу (розпишить як у мене ( для особливо обдарованого))
tymofeieva писав:Хто зараз на форумі і мене підтримує, щодо проблеми обліку канцтоварів відповідно до Нового плану рахунку, прошу відгукнутися.
щодо моєї установи, то Департамент фінансово-облікової політики при МВФ України щодо доопрацювання та доповнення Робочого плану рахунків запропонував обліковувати:
канцелярські товари (папір, олівці, зошити, гумки, папір тощо) на субрахунку 1518 "Інші виробничі запаси"
k_juice, Я обліковую на 1513, а на 1812 тільки люмінесцентні, далі віддаю в користування (списую з балансу 1812) і веду аналітичний облік люмінесцентних ламп до їх повного відпрацювання.