Доброго дня! Підскажіть будь ласка, бюджетна установа купила за кошти загального фонду декілька шафів для одягу та для паперів (сума не перевищує 6000 грн). Зарахувала їх на рах.113, нарахувала знос 50/50. Як оформити акт введення в експлуатацію (який вигляд у нього має бути) якщо їх збирав завгосп установи? Чи взагалі потрібні акти на введення в експлуатацію меблів? Які нормативні документи регламентують акти введення в експлуатацію?
Во первых до ввода в эксплуатацию ТМЦ находятся на 141 или 142 счете, во-вторых акт ввода нужен!!! НА ВЕСЬ 10 и 11 счет!!!
Можете просто написать: перевірено відповідність об'єкта даним технічного паспорту, марки, дати виготовлення, усі показники відповідають технічній та іншій супровідній документації!
майже рік тому був проект від мінфіну, там є акт введення в експлуатацію https://buhgalter.com.ua/news/buhgalter ... -osnovnih/
хоча він так і залишився проектом але акт я вважаю можна використовавати так як іншого не має!