Юлія Крот. Це ви самі собі супиречете. Якщо фонд був перенесений в кредит 5512. То списати його потрібно 8013/1812. А потім в кінці року 5512/8013. Все закривається. Мінфін теж так рекомендує в типових проводках. Причина міняти річний фін. результат при списанні МШП на протязі року. Це не правильно з погляду обліку. З погляду логіки можливо і да.
marina_oleks, Моя логіка така: - все з початку
Дт Кт
321 702 - фінансування
675 321 - оплата
221 675 - отримано МШП
802 411 - одночасно
702 431 - спис фінанс на фін рез в кінці року
431 802 - спис витрати на фін рез в кінці року
закресліть рах. що закрилися; залишилось на поч року Дт 221 Кт 411
1812 - 5512 - перенесли на нові рах.
по вашому
8013 - 1812 - списали МШП у 2017 р.
5511 - 8013 - віднесення на фін рез поточного періоду
5512 - 5511 - віднесення на фін рез в кінці року
а по типовому проведенню 3.16 одразу на Дт 5512 і все!!!!!!!!
У кінці року хоч як ви не зробите - все на фін результат
А логіка тут така, що фактичні видатки вже відбулися у минулих роках, так навіщо їх знов показувати?
DejnLena писав:marina_oleks, Моя логіка така: - все з початку
Дт Кт
321 702 - фінансування
675 321 - оплата
221 675 - отримано МШП
802 411 - одночасно
702 431 - спис фінанс на фін рез в кінці року
431 802 - спис витрати на фін рез в кінці року
закресліть рах. що закрилися; залишилось на поч року Дт 221 Кт 411
1812 - 5512 - перенесли на нові рах.
по вашому
8013 - 1812 - списали МШП у 2017 р.
5511 - 8013 - віднесення на фін рез поточного періоду
5512 - 5511 - віднесення на фін рез в кінці року
а по типовому проведенню 3.16 одразу на Дт 5512 і все!!!!!!!!
У кінці року хоч як ви не зробите - все на фін результат
А логіка тут така, що фактичні видатки вже відбулися у минулих роках, так навіщо їх знов показувати?
[font="Noto Sans", sans-serif]Прошу надати відповідь на запитання : Скажіть будь ласка, всі миючі засоби, канцелярське приладдя відповідно до нового плану рахунків обліковуємо на рах.1812, використовуємо м/о №10, а яким актом необхідно списувати З-2 чи МШ-8, і відповідно до нац.стандарту 123 "Запаси", мшп списується з балансу при видачі, і ведеться облік в кількісному виразі - як це застосувати на практиці. Незрозуміло, якщо установа видала ручку, списала з балансу, то облік ручки чи білизни (наприклад) вести в кількісному вигляді . Допоможіть розібратися !!!![/font]
Добрый день, подскажите пожалуйста.
У нас на 1812 числятся печати и штампы. В 2017 году их решили перенести на 1113. Какие проводки нужно сделать?
Заранее спасибо.
y.tyagun писав:Підкажіть, будь ласка, якщо необхідно списати з рах. 1812 стільці чи потрібно потім оприбутковувати результати списання (дрова)?
Так, потрібно, якщо Ви можете їх використати або реалізувати. Згідно з п. 23 Порядку списання об'єктів державної власності, затвердженого постановою КМУ від 08.11.2007 р. № 1314, усі вузли, деталі, матеріали та агрегати розібраного та демонтованого обладнання, придатні для ремонту іншого обладнання чи для подальшого використання, а також матеріали, отримані в результаті списання майна, оприбутковуються з відображенням на рахунках бухгалтерського обліку запасів.
Тільки не зовсім зрозуміла, чому Ви обліковуєте стільці у складі МШП на субрахунку 1812. Адже це предмети вмеблювання, які служать більше року, тож їх варто обліковувати як необоротні активи - на субрахунку 1113.
Подскажите пожалуйста, если были приобретены в 2017 году МШП за счет спецфонада (деньги от аренды) , МШП выданы в эксплуатацию, то списать мне их надо Дт 8113 Кт 1812 или 8013/1 Кт 1812 (ввести субсчет 8013/0 - загальний, 8013/1 - спецфонд)
Бухало (Белоус) Даша писав:Подскажите пожалуйста, если были приобретены в 2017 году МШП за счет спецфонада (деньги от аренды) , МШП выданы в эксплуатацию, то списать мне их надо Дт 8113 Кт 1812 или 8013/1 Кт 1812 (ввести субсчет 8013/0 - загальний, 8013/1 - спецфонд)
При списании МБП или любых других запасов в первую очередь нужно обращать внимание на цель их использования (куда, с какой целью были израсходованы) и только потом смотрим, за счет, каких источников мы приобретали запасы. То есть в Вашем случае, если МБП были использованы в процессе основной (обычной) деятельности учреждения, а не для предоставления услуг (изготовления продукции, выполнения работ), их следует списывать на 8013. При этом следует вести аналитический учет всех расходов в разрезе источников финансирования. Это вполне может быть предложенный Вами вариант (8013/0 - общий фонд, 8013/1 - спецфонд). Таким образом, при списании МБП, приобретенных за счет денег спецфонда, при условии их использования в процессе основной деятельности учреждения будет такая проводка: Дт 8013/0 Кт 1812.
Littlegirlua писав:Доброго дня! Чи потрібно вести роздаточну відомість,якщо в акті списання всі тмц дублюються?чи є порушенням неведденя відомостей?
Доброго дня!
Роздавальну відомість доцільно застосовувати, якщо проводиться видача кількох однотипних МШП різним працівникам. Наприклад, видано 8 пачок паперу, з них: 5 - в бухгалтерію головному бухгалтеру і 3 - секретарю. Факт видачі ми показуємо у роздавальній відомості, саме тут видко, скільки і кому видано. А от факт списання паперу буде відображено в акті списання. При цьому акт ми складаємо на загальну кількість і суму.
Тож, як бачите, призначення цих документів дещо різне, і бажано оформляти і роздавальну відомість, і акт списання. Факт видачі можна підтверджувати також внутрішньою накладною. Обирайте варіант, який Вам більше до вподоби.
Працівниками закуплено за власні кошти малоцінний інвентар (субрахунок 1812). Все оформлено як благодійна допомога. Суму вартості мшп потрібно списати при передачі в експлуатацію.
Я правильно розумію з попередніх коментарів: витрати списати на субрахунок - 8013/2 (наприклад: 1- витрати по заг. фонду, 2 - по спецфонду).
Те ж із придбанням за рахунок 7111 - витрати ділити на 8013 (витрачено на потреби керівництва), 8113 (витрати на надання послуг)???
І кореспонденція на списання МШП придбаних у попередніх роках?
Ulyasya писав:Працівниками закуплено за власні кошти малоцінний інвентар (субрахунок 1812). Все оформлено як благодійна допомога. Суму вартості мшп потрібно списати при передачі в експлуатацію.
Я правильно розумію з попередніх коментарів: витрати списати на субрахунок - 8013/2 (наприклад: 1- витрати по заг. фонду, 2 - по спецфонду).
Те ж із придбанням за рахунок 7111 - витрати ділити на 8013 (витрачено на потреби керівництва), 8113 (витрати на надання послуг)???
І кореспонденція на списання МШП придбаних у попередніх роках?
Так, Ви все вірно розумієте. Дійсно, все саме так і є.
Що стосується проводок при списанні МШП, придбаних у попередні роки, то порядок їх списання нічим не відрізняється від списання інших запасів. Тобто буде така поводка: Дт 8013 (8113) Кт 1812.
Доброго дня, не підскажете чим закінчились суперечки стосовно списання рах.1812 придбаних минулого року
Дт 8013 Кт 1812 чи
5512 1812?????????????????????