Сторінка 1 з 1

Щодо обліку поштових марок установою, що не має каси

Додано: 05 квітня 2017, 18:20
lorygreyg
Є думка, що операції з грошовими документами (у тому числі з поштовими марками, маркованими конвертами і листівками) прирівнюються до касових операцій.

Проте відповідно до Положення № 637 касові операції -  операції  підприємств  (підприємців)  між собою та з фізичними особами,  що пов'язані з прийманням і видачею готівки під час проведення розрахунків через касу з  відображенням цих операцій у відповідних книгах обліку. Грошові документи в даному Положенні не згадуються.

При цьому відповідно до п 2.6 Порядку № 37 до інших коштів установи належать грошові документи ..., які знаходяться в касі установи (поштові марки, сплачені проїзні документи, ....)..

Отже, як бути установі, що не має посади касира та відповідно каси? Марки отримує і використовує співробітник, з яким укладено договір про матеріальну відповідальність.  Турбує питання доцільності і необхідності оформлення касових ордерів.

Re: Щодо обліку поштових марок установою, що не має каси

Додано: 01 вересня 2017, 13:13
ludochka-d
Доброго дня! Підкажіть, будь-ласка, в такому питанні: на балансі рахувались марки номіналом по 2,40 грн. Влітку такі самі марки стали коштувати вже 4,00 грн. І при відправленні листів враховується не 2,40, а вже по 4,00. Як тепер бути установі, якщо на балансі є залишок марок по 2,4грн. Робити дооцінку? На укрпошті ніяких підтверджуючих документів про підвищення не дають. Як правильно оформити цю операцію? Будемо дуже вдячні за відповідь!

Re: Щодо обліку поштових марок установою, що не має каси

Додано: 15 січня 2020, 18:35
tanyaslavdon
Добрый вечер! Подскажите, пожалуйста имеет ли право главный специалист отдела бухучета получать ТМЦ, в частности марки на почте???? В штате предприятия есть отдел МТО( 5 чел), в отделе бухгалтерского учета - гл.бухгалтер, зам. гл. бухгалтера, 2 гл. специалиста. Благодарю!