У бюджетної організації виникла необхідність змінити печатку у зв"язку із зміною назви вищестоящої організації.Чи обов"язково на печатці повинно бути зображення герба України, адже ми не органи державного управління але належимо до сфери управління центрального органу виконавчої влади.Наказ № 17 МВС втратив чинність. Яким нормативним документом керуватися при заміні печатки
nechivan, дуже дякуємо , але ще питання, яке цікавить мене і tatyana19,цитую tatyana19 :" Чи обов"язково на печатці повинно бути зображення герба України????????, ми не органи державного управління але належимо до сфери управління центрального органу виконавчої влади......
Постановою Верховної Ради України “ Про Державний герб України “ від 19 лютого 1992 року N 2137-XII передбачено, що
2. Зображення Державного герба України поміщується на печатках органів державної влади і державного управління, грошових знаках та знаках поштової оплати, службових посвідченнях, штампах, бланках державних установ з обов'язковим додержанням пропорцій зображення герба, затвердженого пунктом I цієї Постанови.
поэтому если вы не попадаете в этот перечень, герб на печати не нужен
Кстати по вопросу печатей в Бюджетной бухгалтерии № 25, 2011 была статья
на_та, присутствие герба на печати "могут использовать только органы государственной власти и государственного управления" - цитата из Бюджетной бухгалтерии № 25 стр. 20. В Постанове "Про Державний герб України" п.2 написано "Зображення Державного герба України поміщується на печатках органів державної влади і державного управління..." Считаю основное слово здесь поміщується . Это прямое указание к действию, а это, согласитесь, обязывает. А вот попадаете ли вы под понятие "органів державної влади і державного управління" - даже и не знаю что сказать, спросите у своих юристов.
В начале года было письмо вышестоящей организации про приведение нашей печати к требованиям, но не помню то ли герб убрать, то ли размер и пропорции герба сделать по закону. Завтра у начальника спрошу и отпишусь.
Цитата из письма (дело было 12.03.12):
"Крім того просимо привести у відповідність гербові печатки фінансових управлінь до затверджених зразків і описів гербових печаток, печаток без зображення Державного Герба України, бланків і вивісок обласних, Київської та Севастопольської міських, районних, районних у містах Києві та Севастополі державних адміністрацій постановою Кабінету Міністрів України від 23.08.1995 р. N 672 (із змінами)."
т.е., гербовая печать в финансовом управлении должна быть, кроме того и простая печать (типа для внутреннего употребления) тоже может быть.
на_та, Спросил юриста про печать - выпросил Постанову и пошел думать-читать. выводы сообщу.
Пока интересную мысль нашел: Для физических лиц - что не запрещено законом, то разрешено. Для юридических лиц - что не разрешено законом (инструкцией), то запрещено.
На всякий случай файл Pechat.doc с образцами печетей. Похоже гербовую печать могут иметь только госадминистрации, а их отделы и управления только простые.
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
nechivan, спасибо Вам большое за информацию, выводы за Вами
А я сегодня с Киева,наконец ,новое Положение получила ,так в нём чёрным по белому прописано : " .......... має ГЕРБОВУ печатку...."
Все само решилось, хотя до сих пор у нас была простая печать.....
оля27, ми приклеюємо малесенькі бірочки (скотчем) на оснастку, в ідеалі має бути незмивною фарбою. Ну згодіться, фарбою печатку начальника розмальовувати непристойно .
Добавлено (20.09.2013, 08:55)
---------------------------------------------
оля27, а що із стільцями? Вони ж металеві ? Якщо поломані, то брухт здаєет в чермет, гроші за брухт-на спецрахунок ( окремо відкритий для реалізації майна). На якому рахунку облікувались? І чи нараховувався на них знос?
гарно дякую за відповідь, наші стільці поломалися, металеві в них тільки ніжки, от й думаю як списати обліковуються на 113 рахунку, знос не нараховується так як придбані ще в 2005 році, допоможіть
Здравствуйте! если есть возможность - подскажите информацию: если юр лицо - предприниматель имеет печать, на ней указан город, и если позже адрес юр поменялся у организации, обязательно ли менять город на печати? получается при оформлении договора реквизиты и город один в договоре, а печать с новым названием и казначейство требует одинаковый город