SOS!!!!!!!!!!!!!!!

SOS!!!!!!!!!!!!!!!

Рюлик » 08 квітня 2015, 09:29

Добрый день. Помогите пожалуйста завтра отчет сдавать.
Что делать если один из арендаторов не оплатил возмещение за отопление( уголь покупался в прошлом году с загального фонда). Возмещяют они нам тоже на загальный. Сейчас я должна отнести это возмещение в доход бюджета так как нет кассы Проводки Д364 К 642   начислена возмещение         К321 Д642  возмещение отправляю в доход бюджета . По 642 счету  получилась кредиторка, Как все это отразить в отчете.
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 4
З нами з: 31 березня 2015, 13:37
Звідки: Киев
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Киев

SOS!!!!!!!!!!!!!!!

Margosha » 08 квітня 2015, 09:50

А я дела так Дт 321 Кт 364 возместил деньги арендатор, Дт642 Кт321 отправила в доход бюджета и Дт802 Кт642 закрыла и ничего в отчете не надо
Аватар користувача
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 16
З нами з: 19 грудня 2012, 10:38
Звідки: Харьков
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Харьковская Область

SOS!!!!!!!!!!!!!!!

Рюлик » 08 квітня 2015, 10:47

Спасибо за ответ. Но можно поподробнее в каких мемориальных ордерах я должна это сделать. Знаю что вопрос мой дурацуий но я работаю недавно. И еще Вы задействовали 802 счет я так понимаю это отнесение на факктические расходы, но у меня нет кассы. Или я не правильно поняла
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 4
З нами з: 31 березня 2015, 13:37
Звідки: Киев
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Киев

SOS!!!!!!!!!!!!!!!

Margosha » 08 квітня 2015, 11:59

Первые две в м/о№2, а третью в м/о№17, да кассы нет но факт есть
Аватар користувача
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 16
З нами з: 19 грудня 2012, 10:38
Звідки: Харьков
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Харьковская Область

SOS!!!!!!!!!!!!!!!

Рюлик » 08 квітня 2015, 12:52

Спасибо поняла smile
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 4
З нами з: 31 березня 2015, 13:37
Звідки: Киев
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Киев

Re: SOS!!!!!!!!!!!!!!!

rayrada » 16 лютого 2016, 11:32

В казначейтсві пропала папка з документами нашої установи та флешка. Казначеї говорять, що не відповідають за папки, що в них на обслуговуванні. Що нам робити, як вийти з цієї ситуації. Хто несе за це відповідальність?
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 184
З нами з: 17 жовтня 2013, 08:23
Звідки: Днепропетровск
Дякував (а): 6 раз.
Подякували: 2 раз.
Регіон: Днепропетровская Область

Re: SOS!!!!!!!!!!!!!!!

Slavker » 16 лютого 2016, 11:47

Така ж сама штука із камерами схову в супермаркетах. Там написано що не несуть відповідальність за особисті речі в камерах схову. Скажу Вам так, за все вони там відповідають.
Хоча тут таке, двояке питання. З одного боку, здаючи папку, Ви фактично заключаєте з ними договір на безоплатне надання послуг зі зберігання особистих речей. Але і скласти таку угоду ніхто не складав. Так що, я Вам раджу не панікувати, а спитати хто із клієнтів був там. Можливо просто спутали папку. Нікому Ваша документація, я думаю, не потрібна.
Аватар користувача
Квартирант
Квартирант
 
Повідомлень: 75
З нами з: 20 травня 2014, 13:43
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Кировоградская область

Re: SOS!!!!!!!!!!!!!!!

rayrada » 16 лютого 2016, 12:18

Дякую за співчуття, але ж неприємне саме ставлення казначеїв до клієнтів. Бажаю всім самого найкращого.
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 184
З нами з: 17 жовтня 2013, 08:23
Звідки: Днепропетровск
Дякував (а): 6 раз.
Подякували: 2 раз.
Регіон: Днепропетровская Область

Re: SOS!!!!!!!!!!!!!!!

yaoleg » 19 лютого 2016, 07:29

Для того щоб не "пропадали" документи із флешками переходьте на систему дистанційного обслуговування "Клієнт-Казначейства - Казначейство", будете із свого робочого місця реєструвати зобов'зяання та оплачувати видатки Вашої установи.
Аватар користувача
Коронована особа
Коронована особа
 
Повідомлень: 2410
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Звідки: Вінниця
Дякував (а): 22 раз.
Подякували: 348 раз.
Регіон: Винницкая область

Re: SOS!!!!!!!!!!!!!!!

Радистка_Кэт » 19 лютого 2016, 08:44

Скорей всего, кто-то забрал из других клиентов. Тоже довольно часто такое случалось.
Аватар користувача
Коронована особа
Коронована особа
 
Повідомлень: 2214
З нами з: 20 вересня 2012, 19:18
Звідки: Киев
Дякував (а): 43 раз.
Подякували: 21 раз.
Регіон: Киев

Re: SOS!!!!!!!!!!!!!!!

nazaar » 17 липня 2017, 10:44

що саме заповнюється в розділі "Примітка" в реєстрі бюджетних фінансових зобов'язань розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів? дякую.
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 279
З нами з: 27 травня 2016, 11:41
Дякував (а): 60 раз.
Подякували: 10 раз.
Регіон: Тернопольская область

Re: SOS!!!!!!!!!!!!!!!

EVGENIY » 17 липня 2017, 11:19

nazaar написав:що саме заповнюється в розділі "Примітка" в реєстрі бюджетних фінансових зобов'язань розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів? дякую.

https://buhgalter.com.ua/zakonodavstvo/ ... obovyazan/
завантажуйте наказ з додатками і у відповідному додатку є розшифровка що куди заповнюється!
Аватар користувача
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
 
Повідомлень: 8388
З нами з: 29 липня 2010, 00:27
Звідки: Харків
Дякував (а): 84 раз.
Подякували: 923 раз.
Регіон: Харьковская область

Re: SOS!!!!!!!!!!!!!!!

nazaar » 19 липня 2017, 09:07

EVGENIY, поясніть будь-ласка.

У графі "Примітка" зазначається інформація про зареєстроване бюджетне фінансове зобов'язання, що не відображена в інших графах (термін оплати бюджетного фінансового зобов'язання, дата прийняття розпорядником бюджетних коштів до виконання бюджетного фінансового зобов'язання, у разі здійснення попередньої оплати дата отримання товарів, робіт, послуг).
___
який термін оплати бюджетного фінансового зобов'язання таких як, зарплати, авансу, відпускних, тобто ст. 2111? дякую.
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 279
З нами з: 27 травня 2016, 11:41
Дякував (а): 60 раз.
Подякували: 10 раз.
Регіон: Тернопольская область

Re: SOS!!!!!!!!!!!!!!!

yaoleg » 19 липня 2017, 09:12

В ідеалі взяті фінансові зобов'язання повинні оплачуватись в поточному місяці.
https://balance.ua/files/products/7bxD6 ... _15_ua/pdf
Аватар користувача
Коронована особа
Коронована особа
 
Повідомлень: 2410
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Звідки: Вінниця
Дякував (а): 22 раз.
Подякували: 348 раз.
Регіон: Винницкая область

Re: SOS!!!!!!!!!!!!!!!

nazaar » 19 липня 2017, 09:49

yaoleg, тампо ситуації 7 є 2111. но в примітці позначино 13.05.2015-23.05.2015. - 10 днів. але не пояснюється чому. справа в тому, що наше казначейство каже, що в примітці ставиться 1 день. тобто, якщо сьогодні 19.07.2017. в полі дані бюджетного фінансового зобов'язання - дата документа - 19.07.2017, а в примітці зазначається 20.07.2017. так правильно? можна в полі примітка нічого не вводити?
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 279
З нами з: 27 травня 2016, 11:41
Дякував (а): 60 раз.
Подякували: 10 раз.
Регіон: Тернопольская область

Re: SOS!!!!!!!!!!!!!!!

yaoleg » 19 липня 2017, 10:02

В нас примітку заповнюють.
Аватар користувача
Коронована особа
Коронована особа
 
Повідомлень: 2410
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Звідки: Вінниця
Дякував (а): 22 раз.
Подякували: 348 раз.
Регіон: Винницкая область




Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість