Бланки суворої звітності

Бланки суворої звітності

Радистка_Кэт » 04 листопада 2014, 15:57

Для раздачи населению?
Аватар користувача
Коронована особа
Коронована особа
 
Повідомлень: 2211
З нами з: 20 вересня 2012, 19:18
Звідки: Киев
Дякував (а): 40 раз.
Подякували: 19 раз.
Регіон: Киев

Бланки суворої звітності

zvetik » 05 листопада 2014, 08:26

для раздачи учреждениям
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 5
З нами з: 15 січня 2014, 08:23
Звідки: Хмельницкий
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Хмельницкая Область

Бланки суворої звітності

Радистка_Кэт » 07 листопада 2014, 11:15

Я такое приходовала на 08 забалансовый счет. Раз в квартал списывала розданное
Аватар користувача
Коронована особа
Коронована особа
 
Повідомлень: 2211
З нами з: 20 вересня 2012, 19:18
Звідки: Киев
Дякував (а): 40 раз.
Подякували: 19 раз.
Регіон: Киев

Бланки суворої звітності

Natty » 07 листопада 2014, 21:11

У нас безоплатно полученное отображается Дт 331 Кт 683 + Дт 08
Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 163
З нами з: 25 лютого 2012, 00:10
Звідки: Львов
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 3 раз.
Регіон: Львовская Область

Бланки суворої звітності

Оксана7278 » 12 грудня 2014, 12:21

на 08 повинна стояти сума придбання (виготовлення) білетів чи кількість бланків?
Квартирант
Квартирант
 
Повідомлень: 84
З нами з: 04 грудня 2014, 13:19
Дякував (а): 2 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Кировоградская область

Бланки суворої звітності

irisha0406 » 29 січня 2015, 16:01

Добрый день, помогите разобраться в след. ситуации... В нашей организации мы велем книгу учета (выдачи) бланков квитанц. ПО-Д2. Допустим, я в январе выдала 2 людям по книжке, и в конце месяца естественно списываю их с учета сч. 08 и 331. Один из сотрудников допустил ошибки в 2- х квитанциях любой из этих выданных книжечек и мне нужно новые правильные квитанции. Но они-то нумерованные. 
Вопрос в следующем: когда-нибудь у кого-нибудь проверяли по порядку номера идут или нет??
и след. вопрос, когда вы списываете такие книжечки, подкладываете потом под акт когда их уже поностью используют (грубо говоря обложку) или просто акта достаточно?
Аватар користувача
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 15
З нами з: 22 липня 2013, 00:12
Звідки: Днепропетровск
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Днепропетровская Область

Бланки суворої звітності

Оксана4781 » 18 березня 2015, 16:26

Так як з 1 січня 2015 року запаси обліковуються з ПДВ, як бути з талонами на бензин, коли облік бланків суворої звітності  йде без ПДВ. Після цього видаєм талони водієві під звіт (сума без ПДВ) , після авансового звіту облікуєм Дт 235 Кт 362  відповідно на рах 235 попадає сума без ПДВ. ЯК бути ? І як правильно обліковувати талони на пальне, так як по рах 331 талони передбачені.
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 6
З нами з: 16 лютого 2015, 19:25
Звідки: Львов
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Львовская Область

Re: Бланки суворої звітності

Садлій Алла » 24 вересня 2015, 11:05

Допоможіть.
Ми придбали екскурсійні квитки Дт 331 Кт 675 - 500грн, а фактично продаємо їх по іншій ціні - 800грн
Дохід від продажу я відображаю Дт 301 Кт 711 -800грн, Дт 323 Кт 301 -800грн.
А як бути з їх списанням та видачею під звіт, тобто по якій ціні списувати по 500грн, чи по 800грн.?
Аватар користувача
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 17
З нами з: 18 березня 2013, 12:58
Звідки: Львов
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.

Re: Бланки суворої звітності

Ver_lena » 25 вересня 2015, 08:58

Скажите, пожалуйста, почтовые марки и конверты с морками у нас все еще бланки строгой отчетности? Не успеваю за нашими изменениями в учете))). Спасибо.
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 148
З нами з: 31 березня 2011, 10:22
Звідки: Одесса
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Одесская Область

Re: Бланки суворої звітності

Юса » 30 вересня 2015, 08:21

Нет, уже не строгой отчетности. Можете ознакомиться с "Бюджетна бухгалтерия" №23 (407) за 22.06.15 и "Баланс-бюджет" №39 за 28.09.15.
Аватар користувача
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 27
З нами з: 27 червня 2013, 09:53
Звідки: Черкассы
Дякував (а): 3 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Черкасская Область

Re: Бланки суворої звітності

Тарнавская Ирина6 » 19 жовтня 2015, 16:27

Доброго дня!! Підскажіть будь-ласка, якщо поштові марки - грошові документи, і їх потрібно зберігати в касі і видавати під звіт, (ми бюджетна установа), у нас каси немає, і в обліковій політиці також про неї нічого не йдеться, як тоді бути??? створювати касу внесенням змін до наказу про облікову політику і вести касову книгу??? і конверти з ЗПО також належать до грошових документів??
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 40
З нами з: 26 серпня 2015, 09:25
Звідки: Украина
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Житомирская область

Re: Бланки суворої звітності

Крот Юлія » 20 жовтня 2015, 15:53

Тарнавская Ирина6 написав:Доброго дня!! Підскажіть будь-ласка, якщо поштові марки - грошові документи, і їх потрібно зберігати в касі і видавати під звіт, (ми бюджетна установа), у нас каси немає, і в обліковій політиці також про неї нічого не йдеться, як тоді бути??? створювати касу внесенням змін до наказу про облікову політику і вести касову книгу??? і конверти з ЗПО також належать до грошових документів??


Операції з грошовими документами (у тому числі з поштовими марками, маркованими конвертами і листівками) прирівнюються до касових операцій. Тому для їх оформлення слід застосовувати відповідні документи, форми яких затверджені в установленому законодавством порядку (п. 2.2. Порядку № 372). Зокрема, порядок ведення касових операцій у національній валюті України визначений Положенням про ведення касових операцій у національній валюті в Україні, затвердженим постановою Правління НБУ від 15.12.2004 р. № 637. Тож завести касову книгу для обліку марок все ж таки доведеться.

Більш докладно про це Ви може прочитати на сторінках нашої газети (див. "Бюджетна бухгалтерія", 2015, №23).

Що ж стосується необхідності внесення змін до наказу про облікову політику, то дійсно такі змін потрібно буде внести і чітко прописати в наказі про облікову політику порядок обліку знаків поштової оплати. Зберігати марки та марковані конверти за відсутності спеціального приміщення (каси) можна у сейфі в бухгалтерії чи канцелярії. Головне, забезпечити їх схоронність.
Востаннє редагувалось Крот Юлія в 20 жовтня 2015, 16:56, всього редагувалось 1 раз.
Аватар користувача
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 982
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Дякував (а): 25 раз.
Подякували: 138 раз.
Регіон: Харків

Re: Бланки суворої звітності

Тарнавская Ирина6 » 20 жовтня 2015, 16:08

Крот Юлія написав:
Тарнавская Ирина6 написав:Доброго дня!! Підскажіть будь-ласка, якщо поштові марки - грошові документи, і їх потрібно зберігати в касі і видавати під звіт, (ми бюджетна установа), у нас каси немає, і в обліковій політиці також про неї нічого не йдеться, як тоді бути??? створювати касу внесенням змін до наказу про облікову політику і вести касову книгу??? і конверти з ЗПО також належать до грошових документів??


Операції з грошовими документами (у тому числі з поштовими марками, маркованими конвертами і листівками) прирівнюються до касових операцій. Тому для їх оформлення слід застосовувати відповідні документи, форми яких затверджені в установленому законодавством порядку (п. 2.2. Порядку № 372). Зокрема, порядок ведення касових операцій у національній валюті України визначений Положенням про ведення касових операцій у національній валюті в Україні, затвердженим постановою Правління НБУ від 15.12.2004 р. № 637. Тож касову книгу для обліку марок все ж таки доведеться.

Більш докладно про це Ви може прочитати на сторінках нашої газети (див. "Бюджетна бухгалтерія", 2015, №23).

Що ж стосується необхідності внесення змін до наказу про облікову політику, то дійсно такі змін потрібно буде внести і чітко прописати в наказі про облікову політику порядок обліку знаків поштової оплати. Зберігати марки та марковані конверти за відсутності спеціального приміщення (каси) можна зберігати в сейфі в бухгалтерії чи канцелярії. Головне, забезпечити їх схоронність.

Дуже Вам вдячна за відповідь!!!
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 40
З нами з: 26 серпня 2015, 09:25
Звідки: Украина
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Житомирская область

Re: Бланки суворої звітності

Ксю » 09 грудня 2015, 15:08

Доброго дня!Шановні форумчани допоможіть вийти з ситуації.Ми навчальний заклад(міжшкільний навчально-виробничий комбінат)отримуємо бланки свідоцтв закінчення навчального закладу з підготовки водіїв   з Департаменту ДАІ.Отримала я рахунок,накладну проплатили 300 грн. 06,11,15р,та коли поїхали отримувати у Київ бланки свідоцтв  вже у грудні їх не видали бо у Департаменті реорганізація,такої фірми вже не існує.Що мені робити?Там кажуть пишіть відношення і гроші повернуть.але ще не має реквізитів нової фірми,та і кінець року.Поки ті відношення дійдуть і нам повернуть гроші я думаю вже буде2016 рік,Як мені поступити.Згідно отриманої накладної свідоцтва я оприходувала  та їх на жаль не маю.Порадьте щось!
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 136
З нами з: 07 листопада 2012, 09:38
Звідки: Киев
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Киев

Re: Бланки суворої звітності

EVGENIY » 09 грудня 2015, 16:30

Ксю написав:Доброго дня!Шановні форумчани допоможіть вийти з ситуації.Ми навчальний заклад(міжшкільний навчально-виробничий комбінат)отримуємо бланки свідоцтв закінчення навчального закладу з підготовки водіїв   з Департаменту ДАІ.Отримала я рахунок,накладну проплатили 300 грн. 06,11,15р,та коли поїхали отримувати у Київ бланки свідоцтв  вже у грудні їх не видали бо у Департаменті реорганізація,такої фірми вже не існує.Що мені робити?Там кажуть пишіть відношення і гроші повернуть.але ще не має реквізитів нової фірми,та і кінець року.Поки ті відношення дійдуть і нам повернуть гроші я думаю вже буде2016 рік,Як мені поступити.Згідно отриманої накладної свідоцтва я оприходувала  та їх на жаль не маю.Порадьте щось!

Мда ситуация! Мне кажется нужно делать возврат бланков (придумать причину не знаю какую, типа брак)! Ну правда дебеторка тогда будет! Но это лучше чем в учёте есть бланки которых нету фактически! А там может перед новым годом и вернут деньги! Даже не знаю что другое ещё можно придумать!
Аватар користувача
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
 
Повідомлень: 7602
З нами з: 29 липня 2010, 00:27
Звідки: Харків
Дякував (а): 53 раз.
Подякували: 516 раз.
Регіон: Харьковская область

Re: Бланки суворої звітності

Ксю » 10 грудня 2015, 08:36

Дякую що відповіли, відгукнулись.
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 136
З нами з: 07 листопада 2012, 09:38
Звідки: Киев
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Киев

Re: Бланки суворої звітності

Mariannaa » 14 грудня 2015, 17:31

Доброго дня. Підкажіть, будь ласка, вхідні квитки (музей) раніше обліковувалися як бланки суворої звітності на 331 рах з відображенням номінальної вартості на позабалансовому рахунку 08. Тепер квитки - не суворі. На якому рахунку їх обліковувати?
Перенести довідкою на 234 чи 239 рахунок?
Як їх з позабалансового рахунку забрати?
Де обліковувати їх за номінальною вартістю?
Дякую.
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 28
З нами з: 25 травня 2015, 12:11
Дякував (а): 4 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Черновицкая область

Re: Бланки суворої звітності

Крот Юлія » 15 грудня 2015, 13:57

Mariannaa написав:Доброго дня. Підкажіть, будь ласка, вхідні квитки (музей) раніше обліковувалися як бланки суворої звітності на 331 рах з відображенням номінальної вартості на позабалансовому рахунку 08. Тепер квитки - не суворі. На якому рахунку їх обліковувати?
Перенести довідкою на 234 чи 239 рахунок?
Як їх з позабалансового рахунку забрати?
Де обліковувати їх за номінальною вартістю?
Дякую.

Доброго дня! Вхідні квитки до музею з 13.07.2015 р. (після внесення останніх змін до Інструкції з ведення квиткового господарства в театрально-видовищних підприємствах та культурно-освітніх закладах, затвердженої наказом Мінкультури і мистецтва від 07.07.99 р. № 452) не є бланками документів суворої звітності.
Відтак їх слід обліковувати на субрахунку 234 "Господарські матеріали і канцелярське приладдя". Позабалансовий облік таких квитків вести не потрібно.
Якщо Ви обліковували такі квитки як бланки документів суворої звітності на 331 субрахунку і паралельно на позабалансовому рахунку 08, це помилка і її слід виправляти на підставі бухгалтерської довідки.
Для облік вхідних квитків за номінальною вартістю Ви може самостійно розробити Книгу обліку квитків на зразок Прибутково-видаткової книги з обліку бланків суворої звітності за типовою формою № CЗ-2. А останню можна взяти тільки як зразок. Безпосередньо ця типова форма для обліку квитків не призначена.
Більш про це читайте у статті "Бланки документів суворої звітності як вимираючий вид" (див. "Бюджетна бухгалтерія", 2014, № 22).
Аватар користувача
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 982
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Дякував (а): 25 раз.
Подякували: 138 раз.
Регіон: Харків

Re: Бланки суворої звітності

In@ » 10 лютого 2016, 13:26

Добрий день, цікавить облік проїздних квитків, можливо хтось має досвід в введені.
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 9
З нами з: 14 березня 2013, 12:31
Звідки: Киев
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Киев

Re: Бланки суворої звітності

Крот Юлія » 10 лютого 2016, 16:46

In@ написав:Добрий день, цікавить облік проїздних квитків, можливо хтось має досвід в введені.

Облік проїзних документів слід вести на субрахунку 331 "Грошові документи в національній валюті".
Для обліку проїзних квитків типових форм документів на сьогодні не існує. І зважаючи на те, що вони не є бланками документів суворої звітності форми документів, затверджені наказом Мінстату від 11.03.96 р. № 67, для документування операцій з руху проїзних документів не застосовуються.
Отже, форми документів для оформлення надходження, рух та списання проїзних документів слід розробити самостійно. Порядок застосування таких форм має бути зафіксовано у наказі про облікову політику Вашої установи.
Окрім того, для обґрунтування проведення та підтвердження видатків на оплату вартості службових поїздок слід оформляти такі документи, як:

наказ керівника для затвердження переліку працівників, яким можуть видаватися  проїзні квитки, а також з метою визначення правил користування проїзними документами;


журнал використання проїзних документів (довільної форми) для контролю за використанням проїзних квитків;


маршрутний лист службових поїздок для підтвердження відвідування працівниками місць призначення.

Звісно, застосування маршрутних листів та журналу використання проїзних документів не обов'язкове, але це в інтересам насамперед самої установи, бо дозволяє контролювати ефективність та цільове використання бюджетних коштів.
Аватар користувача
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 982
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Дякував (а): 25 раз.
Подякували: 138 раз.
Регіон: Харків

Поперед.Далі



Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість