Відшкодування витрат орендарями

Re: Відшкодування витрат орендарями

panyutinorada » 21 грудня 2016, 16:17

Наша установа передала в оренду відділу культури дві бібліотеки за  окремими адресами, договір оренди один.
Яку суму за оренду виставляти 1,00 грн. чи 2,00 грн.( за кожну окрему  будівлю) ?
Дякую.
Аватар користувача
Коронована особа
Коронована особа
 
Повідомлень: 1093
З нами з: 29 травня 2014, 09:21
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.

Re: Відшкодування витрат орендарями

Просто_человек » 13 березня 2017, 15:29

Виникло питання щодо відшкодування витрат на енергоносії:
ми - орендарі
орендовадець до договору відшкодування додає розрахунок видатків, які підлягають відшкодуванню. Чи повинна бути затверджена методика цього розрахунку будь-яким розпорядчим документом орендодавця?

Запитання виникло тому, що в розрахунок включено відшкодування елктроенергії за 8 годин роботи принтера  :54: 
Звісно, що принтер не працює 8 годин безперервно.... але як це довести?

Я попросила надати мені РОЗПОРЯДЧИЙ документ, на підставі якого складено такий розрахунок, і отримала відмову. Хочу розуміти хоча б для себе - такий документ повинен бути?
Дякую.
Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 207
З нами з: 23 грудня 2014, 11:15
Звідки: Днепр
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Днепропетровская область

Re: Відшкодування витрат орендарями

Владислав Станкус » 14 березня 2017, 08:53

Просто_человек написав:Виникло питання щодо відшкодування витрат на енергоносії:
ми - орендарі
орендовадець до договору відшкодування додає розрахунок видатків, які підлягають відшкодуванню. Чи повинна бути затверджена методика цього розрахунку будь-яким розпорядчим документом орендодавця?

Запитання виникло тому, що в розрахунок включено відшкодування елктроенергії за 8 годин роботи принтера  :54: 
Звісно, що принтер не працює 8 годин безперервно.... але як це довести?

Я попросила надати мені РОЗПОРЯДЧИЙ документ, на підставі якого складено такий розрахунок, і отримала відмову. Хочу розуміти хоча б для себе - такий документ повинен бути?
Дякую.

Доброго ранку!
Нажаль питанню відшкодування спожитих орендарем комунальних послуг законодавець не приділив належної уваги.
Методикою розрахунку орендної плати за державне майно та пропорції її розподілу, затвердженою постановою КМУ від 04.10.95 р. № 786 передбачено, що витрати на утримання нерухомого майна, зданого в оренду одночасно кільком підприємствам, організаціям, і прибудинкової території, розподіляються між ними залежно від наявності, кількості, потужності, часу роботи електроприладів, систем тепло- і водопостачання, каналізації за спеціальними рахунками, а в неподільній частині - пропорційно розміру займаної підприємствами, організаціями загальної площі.
В Примірному договорі про відшкодування витрат балансоутримувача на утримання орендованого нерухомого майна та надання комунальних послуг орендарю, затвердженому наказом Фонду держмайна від 23.08.2000 р. № 1774 зазначено, що орендар бере участь у витратах Балансоутримувача пропорційно до займаної ним  площі в Будівлі, якщо інше не випливає з характеру послуг, наданих Балансоутримувачем за Договором.
Крім пропорційно займаної площі, Договір може передбачати й інші критерії розподілу і оплати спожитих послуг, один з яких обирається за взаємною згодою сторін, а саме: пропорційно кількості користувачів; за кількістю джерел електрообладнання.
Це все що передбачено діючим законодавством, проте як зазначено вище за текстом критерій розподілу і оплати спожитих послуг, обирається за взаємною згодою сторін.
Якщо з критерієм питань не має, постає питання  часу роботи електроприладів и тут з досвіду роботи в контролюючих органах зазначу, що повний перелік електроприладів та режим їх роботи як правило визначається за згодою сторін, виходячи з здорового глузду ат же будь який нормативний документ з цього приводу відсутній.
Я з вами цілком згоден, що принтер не може працювати 8 годин на день, тим паче, що його потужність в режимі очікування та печатання значно відрізняються.
Таким чином всі ці спірні питання слід узгоджувати з орендодавцем під час укладання договору  про відшкодування комунальних послуг.
Як аргумент щодо роботи принтера можете надати орендодавцю звіт про  кількість використаного за місяць паперу для печатання документів.
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 575
З нами з: 24 липня 2015, 09:58
Дякував (а): 1 раз.
Подякували: 5 раз.
Регіон: Харьковская область

Re: Відшкодування витрат орендарями

Просто_человек » 14 березня 2017, 13:41

Дякую за вичерпну відповідь!
Під нашим впевненим опором Орендодавець дещо пішов на поступки) фінансову частину узгоджено, зараз проект договору розглядають юристи)
Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 207
З нами з: 23 грудня 2014, 11:15
Звідки: Днепр
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Днепропетровская область

Re: Відшкодування витрат орендарями

Владислав Станкус » 14 березня 2017, 15:47

Просто_человек написав:Дякую за вичерпну відповідь!
Під нашим впевненим опором Орендодавець дещо пішов на поступки) фінансову частину узгоджено, зараз проект договору розглядають юристи)

Удачі Вам, якщо будуть запитання пишіть.
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 575
З нами з: 24 липня 2015, 09:58
Дякував (а): 1 раз.
Подякували: 5 раз.
Регіон: Харьковская область

Re: Відшкодування витрат орендарями

Світлана123 » 10 серпня 2017, 14:37

Доброго дня, шановні колеги! Виникло питання, дуже розраховую на вашу допомогу.

Ситуація: ми є бюджетною установою. Офіс розташовано у орендованому приміщені. Орендодавець – ВУЗ. Є 2 договори: на орендну плату (1 грн. на рік) та на відшкодування комунальних послуг та енергоносіїв (згідно розрахунку). За спеціальним фондом бюджету і ми, і орендодавець є платниками ПДВ. Тобто і розрахунок, і акти виписуються з ПДВ. Але розраховуємося з ВУЗом за загальним фондом, тому податкового кредиту у нас не виникає.
Деякий час назад, відповідно до наказу нашої головної установи (яка розташовано в іншому місті), ми надали 1 кабінет їх співробітникам. Під час ревізії, ревізори мали зауваження до того, що наша головна установа не відшкодовує нам комунальні витрати за їх працівників пропорційно займаної площі. Сума була нарахована та перерахована до доходу бюджету за попередній період.
Після закінчення ревізії стало питання укладання між нами та головною установою договору на щомісячне відшкодування комунальних послуг.

Питання: цей договір на відшкодування (розрахунок до нього та акти) повинен бути з ПДВ чи ні. Головна установа також платник ПДВ. Відшкодування буде здійснювати зі спеціального фонду нам на загальний фонд. З цього приводу є лист ДФС від 2016 року (Лист ДФС від 19.04.2016 № 8813/ 6/99-99-19-03-02-15), який ясності не надав, а навпроти ще більш заплутав.

Може в когось була схоже ситуація. Відгукніться, будь ласка.
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 12
З нами з: 28 вересня 2015, 11:50
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Харьковская область

Поперед.


Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей