зарплата

зарплата

LES » 04 квітня 2014, 12:14

Підкажіть будь-ласка в бюджетній установі головний бухгалтер (який один в бух.службі) іде по лікарняному в відпустку на 4 міс. Планували встановити  ін.працівникові доплату за тимчасово відсутнього працівника, але з новою постановою №65 як тепер бути.
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 1
З нами з: 22 квітня 2013, 14:02
Звідки: Ивано-Франковск
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Ивано-Франковская Область

зарплата

marina76300 » 04 квітня 2014, 12:24

LES написав:Категорически нельзя((( а вот надбавку за складність, напруженість при економіїї фонду можливо
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 200
З нами з: 21 травня 2012, 10:22
Звідки: Киев
Дякував (а): 8 раз.
Подякували: 7 раз.
Регіон: Киев




Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість