оренда приміщення

Пишіть сюди, якщо не знаєте, де створити тему
оренда приміщення

verbal » 22 червня 2012, 10:14

якщо бюджетна установа орендує приміщення, а орендодавець є платником податку на землю - чи відшкодовує орендар (бюджетна установа) цей податок орендодавцю?
Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 243
З нами з: 26 березня 2012, 08:34
Звідки: Киев
Дякував (а): 10 раз.
Подякували: 5 раз.
Регіон: Киев

оренда приміщення

nechivan » 22 червня 2012, 11:34

verbal, все оговаривается в договоре про аренду.
Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 394
З нами з: 28 жовтня 2011, 19:02
Звідки: Коростень
Дякував (а): 2 раз.
Подякували: 15 раз.
Регіон: Житомирская Область

оренда приміщення

verbal » 22 червня 2012, 13:14

но по сути бюджетная организация освобождена от земельного налога
Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 243
З нами з: 26 березня 2012, 08:34
Звідки: Киев
Дякував (а): 10 раз.
Подякували: 5 раз.
Регіон: Киев

оренда приміщення

nechivan » 22 червня 2012, 13:43

главное чтобы не получилось двойной уплаты налога, размер аренды указывется в договоре - значит арендодатель должен был учитывать и уплачиваемый им налог на землю и включить оный в сумму, которую вы платите за помещение.
Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 394
З нами з: 28 жовтня 2011, 19:02
Звідки: Коростень
Дякував (а): 2 раз.
Подякували: 15 раз.
Регіон: Житомирская Область

оренда приміщення

verbal » 22 червня 2012, 14:24

бюджетная организация платит за аренду 1 гривну в год
Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 243
З нами з: 26 березня 2012, 08:34
Звідки: Киев
Дякував (а): 10 раз.
Подякували: 5 раз.
Регіон: Киев

оренда приміщення

nechivan » 22 червня 2012, 14:31

значит вам свезло, а арендодателю нет.
Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 394
З нами з: 28 жовтня 2011, 19:02
Звідки: Коростень
Дякував (а): 2 раз.
Подякували: 15 раз.
Регіон: Житомирская Область

оренда приміщення

oshenikova » 19 липня 2012, 10:44

Где найти методику от "А" до"Я" сдачи в аренду части здания частному предприятию? Мы государственное предприятие.
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 1
З нами з: 12 грудня 2011, 10:45
Звідки: Луганск
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Луганская Область

оренда приміщення

Alxxx » 19 липня 2012, 14:28

приказ ФДМУ от 14.11.05 №2975 "Про затвердження Переліку документів, які подаються орендодавцеві для укладення договору оренди майна, що належить до державної власності" http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z0029-06
а все остальное только с фондом индивидуально
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 7
З нами з: 19 липня 2012, 13:58
Звідки: Киев
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Киев

оренда приміщення

Оксана1 » 05 серпня 2012, 19:27

В каком м/о отразить начисление коммунальных услуг арендатору по общему фонду (возмещение поступает на общий фонд). Дт 364, Кт-?????? Подскажите, пожалуйста!!!!
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 10
З нами з: 11 липня 2012, 17:32
Звідки: Севастополь
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Севастополь

оренда приміщення

KOTIK » 06 серпня 2012, 15:59

м.о.№4 ДТ 364 КТ 802 начисление
ДТ 321КТ 364 получение денег
Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 101
З нами з: 11 квітня 2011, 08:03
Звідки: Днепропетровск
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.

оренда приміщення

Оксана1 » 12 серпня 2012, 16:29

KOTIK, большое спасибо!!!
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 10
З нами з: 11 липня 2012, 17:32
Звідки: Севастополь
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Севастополь

оренда приміщення

Инна1990 » 13 серпня 2012, 12:40

Якщо орендна плата 1 грн. за рік, то платіж проводити груднем поточного року?
Як дивиться перевірка на те що немає плати за енергоносії?????????????????
Квартирант
Квартирант
 
Повідомлень: 69
З нами з: 01 лютого 2012, 13:56
Звідки: Борзна
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Черниговская Область

оренда приміщення

mulberry » 22 серпня 2012, 10:30

Инна1990, плата за енергоносії повинна бути чітко обумовлена в договорі про оренду майна ( приміщення). Якщо в договорі такого пункту немає, то і відшкодовувати орендодавцю енергоносії у вас немає підстав. Ба навіть сплата 1 гривні там повинна бути прописана, в тому числі і термін її сплати.
Аватар користувача
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 530
З нами з: 09 серпня 2012, 09:33
Звідки: Barrio San Antonio
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 1 раз.
Регіон: Cortés

оренда приміщення

Wolf » 27 серпня 2012, 09:25

"Змінено порядок визначення бази оподаткування у разі постачання товарів/послуг. Відповідно до змін, внесених до абзацу третього п. 188.1 ст. 188 Податкового кодексу, база оподаткування визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості, але не нижче митної (лише база оподаткування операцій з постачання товарів, ввезених платником на митну територію України, а не по всьому ланцюгу постачання таких товарів).
Вирішено питання про неврахування до бази оподаткування сум відшкодування орендодавцю — бюджетній установі витрат на утримання наданого в оренду нерухомого майна, комунальні послуги та енергоносії.
База оподаткування при нарахуванні податкових зобов'язань щодо товарів/послуг, необоротних активів, під час придбання яких суми податку було включено до складу податкового кредиту, у разі якщо їх починають використовувати в операціях, які не є оподатковуваними, визначається виходячи з балансової вартості, що склалася станом на початок звітного періоду, протягом якого здійснюються такі операції (за відсутності обліку необоротних активів — виходячи зі звичайної ціни, щодо товарів/послуг — виходячи з вартості їх придбання).
Пункт 189.11 ст. 189 Податкового кодексу щодо визначення бази оподаткування у разі умовного постачання виключено у зв'язку з виключенням поняття «умовне постачання»." источник http://www.visnuk.com.ua/ua/pubs/fromarchive/1/id/2448
Подскажите,кто знает, теперь получается при выписке счета арендаторам за ком.услуги и элек-ию сумма НДС не пишется?
Аватар користувача
Квартирант
Квартирант
 
Повідомлень: 51
З нами з: 04 квітня 2012, 20:23
Звідки: Одесса
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 1 раз.
Регіон: Одесская Область

оренда приміщення

mulberry » 28 серпня 2012, 07:15

Wolf, я найшла роздуми про ПДВ в сумах відшкодування ось тут, на форумі:
http://forum.vobu.com.ua/viewtopic.php?f=39&t=62809
В рахунках на відшкодування ПДВ однозначно не вказують
Аватар користувача
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 530
З нами з: 09 серпня 2012, 09:33
Звідки: Barrio San Antonio
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 1 раз.
Регіон: Cortés

оренда приміщення

Klava » 28 серпня 2012, 08:50

Идея обсудить эту проблему на форуме переросла в межличностные отношения и перепалки между пользователями. cool
Лично для себя никакой толковой информации пока я так и не нашла
Квартирант
Квартирант
 
Повідомлень: 80
З нами з: 26 липня 2011, 15:12
Звідки: Харьков
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Харьковская Область

оренда приміщення

mulberry » 28 серпня 2012, 09:59

Klava, ага, я це теж помітила. В №33 від 13.08.12 р. в журналі "Баланс-Бюджет" на 32 с. є роз"яснення. Але на практиці, напр. для моєї фірми рахунки на відшкодування за липень надавались із ПДВ. Мені особисто все одно, бо фірма не є платником ПДВ.
Аватар користувача
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 530
З нами з: 09 серпня 2012, 09:33
Звідки: Barrio San Antonio
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 1 раз.
Регіон: Cortés

оренда приміщення

Dashunя » 08 жовтня 2012, 22:55

Добрый вечер, может кто-то сталкивался, подскажите, пожалуйста. У меня засела окружная, хотят мне за свет и за воду возместить расходы, и за связь еще, им ЦВК смету утвердила, они счет відкрили в казначействе, а они в моей жизни первые такие, тобто не було мене тоді ще в раді, коли вибори в останнє проводили. Все воно добре, та приміщення в мене орендоване, орендодавцю сама відшкодовую витрати за спожиту електричну енергію, воду, експлуатаційні витрати. Від грошей на воду не відмовлюсь- лічильників своїх нема. Підкажіть, як мені з ними краще укласти договір? В постанові написано, що ради їм повинні надавати майно на вибори, приміщення, техніку, надавати в користування телефонні апарати та телефонні лінії. Кошти їм виділяють на 1162,1163, 1134 саме на покриття витрат, пов'язаних з необхідністю такого відшкодування. Як це в обліку в мене буде? це ж не моє приміщення, які мені рахунки використати. Знайшла тільки нарахування плати за комунальні послуги орендареві приміщення, які згідно до законодавства - відшкодування касових видатків (загальний фонд). Чи можливо в моєму випадку використати ДТ 364 КТ 802; ДТ 321 КТ 364 ? мені надійде "рахунок-акт" від балансоутримувача, в ньому буде кількість м3 води і сума, але як їх поділити на дільницю? згідно займаній площі? Чи можна з них зовсім нічого не брати, тільки за користування телефоном? Я ж не відмовилась від своїх приміщень на час виборів - не вони, то мої займали б свої кабінети. І ЩО ВАЖЛИВО - ВОНИ НІЧОГО В МЕНЕ НЕ ОРЕНДУЮТЬ. Ми з ними разом користуємось приміщенням, вони, як кажуть, обов'язково повинні мені відшкодовувати витрати, згідно моїх рахунків, але договір оренди я з ними укладати не маю права. Допоможіть.
Аватар користувача
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 4
З нами з: 06 серпня 2012, 13:35
Звідки: Донецк
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Донецкая Область

оренда приміщення

masya » 09 жовтня 2012, 08:12

Dashunя, если вы будете выставлять счета, это будет суборенда( предусмотрена ли она в вашем договоре аренды?), мне кажется, что с окружной должен заключать договор АРЕНДОДАТЕЛЬ.
Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 224
З нами з: 14 лютого 2011, 21:39
Звідки: Кривой Рог
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 3 раз.
Регіон: Днепропетровская Область

оренда приміщення

mulberry » 09 жовтня 2012, 09:23

Dashunя , воду розподіляєте по кількості штатних( працюючих) працівників на виборчій дільниці та наявності у вас та в них працюючого( на ходу) автотранспорту а також його завантаження ( по календарних днях), а електроенергію- по споживачах електричної енергії(тупо йдете й переписуєте кількість компів, лампочок, чайників, принтерів, та іншої побутової техніки, що споживає електрику, а в паспортах є потужність) , методику розрахунку я бачила, здається, в Бюджетній бухгалтерії. Якщо цього не зробите, то потім КРУ може мати до вас багато питань у зв"язку із перевищенням видатків за статтями енергоносіїв. Укладаєте з ними акт розподілу( угоду про розподіл) споживання енергоносіїв та їх відшкодування, де додатками будуть ваші розрахунки за методикою (не ви перші, ми через це пройшли, правда, в нас не виборча дільниця була). Якщо є юристи( в нас-є) то вони дуже грамотно це все зроблять. Ваше діло- по виведених процентах споживання( частці від загального обсягу споживання) виставити рахунки на відшкодування і грамотно це все провести в обліку, як правильно було написано вище. Це все дійсне для того випадку, якщо виборча дільниця не МАЄ УТРИМУВАТИСЬ радою, якщо має-тоді нічого не робите, а сплачуєте всі енергоносії в повному обсязі.

Добавлено (09.10.2012, 10:13)
---------------------------------------------
Згідно телефону- тут можна запровадити журнал обліку міжгородніх розмов та послуг мобільного зв"язку( дата, час розмови, примірна кількість хвилин та номер телефону, за яким телефонувала виборча дільниця). Замовляєте в Укртелеком роздруківку і на початку наступного місяця виставляєте рахунок на відшкодування по факту (КЕКВ 1134). Туди не забувайте включати ПДВ, оскільки Укртелеком на вартість розмов крутить ПДВ. Для цього теж пасувало б укласти окрему угоду, або прописати в угоді на відшкодування енергоносіїв .Угода має бути обов"язково дво-або три-стороння із дотриманням всіх реквізитів(підписи, печатки, дати та реєстрація). Тільки в цьому випадку ніякий ревізор до вас не причепиться. surprised

Добавлено (09.10.2012, 10:23)
---------------------------------------------
Точно, найшла, всі розрахунки та методика в №35 Бюджетної бухгалтерії.
Аватар користувача
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 530
З нами з: 09 серпня 2012, 09:33
Звідки: Barrio San Antonio
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 1 раз.
Регіон: Cortés

Далі



Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість