оренда приміщення

Пишіть сюди, якщо не знаєте, де створити тему
оренда приміщення

tatiyanamaks » 24 жовтня 2012, 07:49

Здравствуйте, помогите пожалуйста, как правильно заполнить налоговую накладную на аренду индивидуального определенного имущества, если в в договоре аренды фигурирует 25 различных наименований с разной стоимостью за единицу, арендная плата в договоре рассчитывается от общей стоимости имущества. Можно ли выписывать налоговую накладную на общую стоимость и что нужно указывать в графах 6 "количество, объем", гр.7 "Цена поставки единицы товара/ услуги без учета НДС"???
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 1
З нами з: 23 жовтня 2012, 09:56
Звідки: Донецк
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Донецкая Область

оренда приміщення

EVGENIY » 24 жовтня 2012, 22:05

tatiyanamaks написав: в графах 6 "количество, объем"
Указывается количество (объем) поставленного. Если услуга измеряется только в стоимостном выражении, в графе 6 указывается «услуга/проценты и т. п.» (пп. 12.5 Порядка № 1379) 

Это из лиги, так как за частую бюджетники и я в том числе не плательщики НДС, то больше ничем помочь не могу sad
Аватар користувача
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
 
Повідомлень: 7602
З нами з: 29 липня 2010, 00:27
Звідки: Харків
Дякував (а): 53 раз.
Подякували: 516 раз.
Регіон: Харьковская область

оренда приміщення

tinamar » 25 січня 2013, 21:29

Чи може сільська рада надавати в оренду частину приміщень адмінбудівлі, чи є якісь обмеження?
З іншого форуму: "У нас 4 года назад тоже был спецфонд по КФК 010116, но его запретили, совет не может предоставлять платные услуги, КОРУПЦИЯ! "???

Добавлено (23.01.2013, 00:48)
---------------------------------------------
Ні в кого немає оренди по КФК 010116?

Добавлено (25.01.2013, 21:29)
---------------------------------------------
????
Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 457
З нами з: 06 жовтня 2011, 09:39
Звідки: Полтавська область
Дякував (а): 12 раз.
Подякували: 4 раз.
Регіон: Полтавская область

оренда приміщення

klimksenia » 07 березня 2013, 17:14

Як потрібно нараховувати інфляцію, якщо з січня змінилась площа, яку орендує орендар і відповідно збільшилась плата за оренду?
Аватар користувача
Квартирант
Квартирант
 
Повідомлень: 83
З нами з: 01 серпня 2011, 21:10
Звідки: Львов
Дякував (а): 2 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Львовская Область

оренда приміщення

alla-drejko » 08 березня 2013, 16:32

Якщо для того, щоб збільшити площу Ви не проводили нову експертну оцінку приміщення  -  показник інфляції залишається сталим і нараховується на   відкореговану  площу (більшу,меншу).
Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 156
З нами з: 10 квітня 2011, 20:57
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Хмельницкая область

оренда приміщення

Pariz » 11 березня 2013, 15:14

Підкажіть, якщо за 4 квартал 2012 року неправильно була начислена інфляція (був заключений новий договір з листопада 2012 року, а інфляція нараховувался по старому договорі), а в січні було підписано додаткову угоду із зібльшенням площі оренди. Як правильно виправити ситуацію, оскільки індекс інфляції малий?
Квартирант
Квартирант
 
Повідомлень: 73
З нами з: 11 березня 2013, 15:10
Звідки: Винница
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Винницкая Область

оренда приміщення

Zika » 11 березня 2013, 15:41

Підкажіть, чи можливо включити у договір про оренду такий пункт, що орендар, за рахунок орендної плати, робить ремонт орендованого приміщення? Чи буде це законно? Якщо так, якими документами це необхідно підтвердити?
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 26
З нами з: 24 жовтня 2012, 14:43
Звідки: Киев
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Киев

оренда приміщення

andrey-r » 05 квітня 2013, 10:21

Доброго дня! Така ситуація: орендар, який орендує приміщення в бюджетній установі, встановив електролічильник, але не реєструвався в енерго компанії, як окремий абонент для того, щоб відшкодовувати електроенергію орендодавцю згідно фактичних показників свого лічильника.  Підкажіть, будь ласка, чи це правомірно?
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 8
З нами з: 03 січня 2013, 13:42
Звідки: Херсон
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Херсонская Область

оренда приміщення

mulberry » 05 квітня 2013, 12:27

andrey-r, відносно правомірності-не впевнена, але з власного гіркого досвіду бюджетника знаю, що щоб зареєструвати лічильника, потрібно виготовити проектну документацію, яка дуже недешево коштує. Можливо, у вашого орендаря на даний час немає відповідних коштів за відповідним КЕКВ. Можете його зобов"язати з часом виготовити вказаний проект, але не факт, що матимете рацію. Все залежить від договору оренди, де має бути вказано, яким саме чином відшкодовується вам спожита орендарем електроенергія. Отож як починати  навантажувати орендаря своїми вимогами, підніміть договір оренди та  визначіться, чи маєте законні вимоги це від нього вимагати. В подальшому, при внесенні відповідних змін до договору оренди, можете це вимагати. Ну якось так.
Аватар користувача
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 530
З нами з: 09 серпня 2012, 09:33
Звідки: Barrio San Antonio
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 1 раз.
Регіон: Cortés

оренда приміщення

Тётка » 05 квітня 2013, 12:40

Підскажіть будь-ласка в такій ситуації: ми бюджетна бухгалтерія нам потрібно орендувати автомобільний бокс та оглядову яму. Який нам потрібно заключити договір оренди, як будуть  оплачуватися витрати на комунальні потреби, якщо в когось є приклад договору буду дуже вдячна якщо поділитесь?
Квартирант
Квартирант
 
Повідомлень: 65
З нами з: 04 грудня 2012, 13:16
Звідки: Комсомольск
Дякував (а): 2 раз.
Подякували: 2 раз.
Регіон: Полтавская Область

оренда приміщення

mulberry » 05 квітня 2013, 13:38

Тётка, ви-Орендар, чи Орендодавець? Якщо Орендодавець, то орендуєте для бюджетника чи іншого суб"єкта господарювання. Якої власності і т.д. ? Це все важливо для укладання договору та правильного нарахування орендної плвти. Можливо, потрібна експертна оцінка майна.Дуже багато нюансів. А взагалі, є типові договори оренди майна. Їх повнісінько в Інтернеті.
Аватар користувача
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 530
З нами з: 09 серпня 2012, 09:33
Звідки: Barrio San Antonio
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 1 раз.
Регіон: Cortés

оренда приміщення

Тётка » 05 квітня 2013, 13:54

Я-бюджетна установа - Орендар. Мені запропонували договір на орендну плату + відшкодування комунальних витрат + капітальний та поточний ремонт приміщення + охорона приміщення + забезпечення засобами пожежогасіння. Я почала задумуватись, а незабато вони хочуть, як в більшості випадках це відбувається, підскажіть будь-ласка, бо мені договір треба реєструвати в казначействі.
Квартирант
Квартирант
 
Повідомлень: 65
З нами з: 04 грудня 2012, 13:16
Звідки: Комсомольск
Дякував (а): 2 раз.
Подякували: 2 раз.
Регіон: Полтавская Область

оренда приміщення

mulberry » 05 квітня 2013, 14:24

Орендна плата яка? Бо якщо ви орендуєте в державної форми власності і самі-теж державна форма власності, то мала б бути 1 гривня. Все решта-наче в рамках закону. Є набір типових вимог до оренди державного майна. Почитайте нормативку, її багато в Інтернеті. Можете поторгуватись відносно капремонту, я точно не впевнена, чи це обов"язково, та й зрештою і відносно поточного, але краще з цих нюансів вдайтесь до нормативної бази. Капремонт як правило має узгоджуватись із Орендодавцем. іще мало б бути обов"язкове страхування майна, якщо не помиляюсь
Аватар користувача
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 530
З нами з: 09 серпня 2012, 09:33
Звідки: Barrio San Antonio
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 1 раз.
Регіон: Cortés

оренда приміщення

Тётка » 08 квітня 2013, 08:17

Договір оренду у нас планується з ТОВ, ми бюджетники, хотілося, як найдешевше
Квартирант
Квартирант
 
Повідомлень: 65
З нами з: 04 грудня 2012, 13:16
Звідки: Комсомольск
Дякував (а): 2 раз.
Подякували: 2 раз.
Регіон: Полтавская Область

оренда приміщення

alk » 25 квітня 2013, 22:04

Подскажите, как правильно поступить?!.С арендаторами работаю,первый раз и вот возникла такая ситуация, мы им выставили счета на возмещение
услуг за использование эл. энергии  Д364К801 20000, месяц заканчивается, но оплатить наши счета они пока отказываются из-за
финансовых затруднений. Получается, что я в Ф7бюджет я должна показать дебиторскую
задолженность по расходам КЕКВ 2273, правильно ли это, к чему приведет
отображение Д-ки, примет ли казна такой отчет и не накличу ли я беды со стороны
проверяющих органов
Аватар користувача
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 35
З нами з: 14 вересня 2012, 15:13
Звідки: Брянка
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Луганская Область

оренда приміщення

ЦССДМ » 30 квітня 2013, 10:28

Специалисты по социальной работе идут в отпуск выплачивать ли материальную помощь и сколько
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 8
З нами з: 23 квітня 2013, 14:32
Звідки: Саки
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Крым

оренда приміщення

Радистка_Кэт » 02 травня 2013, 19:31

В зависимости от вашего ФОП. Специалисты - это те, которые получают з/п по приказу № 104 или 308/519?
Аватар користувача
Коронована особа
Коронована особа
 
Повідомлень: 2211
З нами з: 20 вересня 2012, 19:18
Звідки: Киев
Дякував (а): 40 раз.
Подякували: 19 раз.
Регіон: Киев

оренда приміщення

Ирина) » 17 червня 2014, 13:16

Подскажите пожалуйста! Бюджетное учреждение заключило договор аренды гос. имущества с ФОП на 1 год и последующие два года продевали еще на год дополнительным соглашением. В итоге по истечению 3-х лет как нужно правильно оформить дальнейшую аренду? Нужно заключить дополнительное соглашение или оформить новый договор аренды? Как долго можно продлевать договора аренды дополнительными соглашениями?
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 1
З нами з: 17 червня 2014, 12:54
Звідки: Харьков
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Харьковская Область

оренда приміщення

Animone » 18 червня 2014, 14:17

Ирина) написав:по истечению 3-х лет как нужно правильно оформить дальнейшую аренду?

Согласно ч.2 ст.793 ГКУ

 Договор найма здания или другого капитального сооружения (их отдельной части) сроком на три года и более подлежит нотариальному удостоверению.

Сомневаюсь, что нотариус будет заверять доп.соглашения.
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 704
З нами з: 30 червня 2012, 21:03
Звідки: Tegucigalpita
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 5 раз.
Регіон: Cortés

оренда приміщення

yuriy79 » 23 червня 2014, 15:45

Доброго дня! Допоможіть, будь-ласка. Ми, бюджетна організація будем надавати нежитлове приміщення в оренду. Як в бух. обліку вірно відображати експлуатаційні витрати.  Дякую!
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 26
З нами з: 29 січня 2014, 21:18
Звідки: Днепропетровск
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Днепропетровская Область

Поперед.Далі



Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Bing [Bot] і 2 гостей