акти списання

Пишіть сюди, якщо не знаєте, де створити тему
акти списання

San4o » 17 вересня 2012, 13:23

Підкажіть буласка за якими актами відповідно до рахунків необхідно списувати? ато в інструкціях читаю одне попередні роки робились по іншому, не можу розібратись як правильно(.
101-
102-
103-
104-
105-
108-
109-
112-
113-
114-
231-
233-
234-
235-
238-
331-
Дякую.
Квартирант
Квартирант
 
Повідомлень: 61
З нами з: 10 серпня 2012, 08:50
Звідки: Черкассы
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Черкасская Область

акти списання

user » 17 вересня 2012, 19:51

В загальному:
10 і 11 рахунки - акти про списання ОЗ форма ОЗ-2;
20,21,22,23(всі запаси) - акт форма З-2 ( і ще дозволяється його в довільній формі складати)
331 - треба дивитися що списується тому що є окремі форми для трудових книжок, путівок і т.д.
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 467
З нами з: 15 березня 2012, 11:34
Звідки: Полтава
Дякував (а): 43 раз.
Подякували: 34 раз.
Регіон: Полтавская Область

акти списання

San4o » 18 вересня 2012, 07:27

user, ОЗ-2 це акт прийому передачі відремонтованих об'єктів, можливо Ви мали на увазі, ОЗ-3,? чи це я щось напутав?

331 необхідно списувати учнівські квитки, атестати, дипломи, який необхідно акт?
Ще по ходу діла виникло таке питання, якщо передавати в середині 1 установи мат цінності по 10 і 11 рахунках то необхідно використовувати акт прийому передачі форма ОЗ-1(бюджет)? чи можна використовувати якийсь інший? більш простіший, в плані список мат цінностей їх ном номера, кількість та вартість. ато якщо передавати наприклад якийсь кабінет і на кожну матер цінність заповняти окремий акт заморочишся.
Квартирант
Квартирант
 
Повідомлень: 61
З нами з: 10 серпня 2012, 08:50
Звідки: Черкассы
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Черкасская Область

акти списання

Natty » 02 листопада 2012, 21:18

1. Конечно, ОЗ-3
2. 331=08, акт на списание - СЗ-3 (Акт на списання використаних бланків суворої звітності).
Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 163
З нами з: 25 лютого 2012, 00:10
Звідки: Львов
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 3 раз.
Регіон: Львовская Область

акти списання

Ксю » 28 листопада 2012, 10:57

Пдкажіть згідно якої інструкції необхідно списувати матеріальні цінності з балансу бюджетних установ ,що фінансуються з місцевого бюджету?Чи діє ще наказ №142/181 від 10,08,2001року із змінами №189/266 від 26,09,2003року.Всім дуже дякую
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 136
З нами з: 07 листопада 2012, 09:38
Звідки: Киев
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Киев

акти списання

yaoleg » 28 листопада 2012, 14:19

Наказ ДКУ від 10.08.2001 №142/181 втратив чинність 15.01.2011 на підставі наказу ДКУ та Мінекономіки 25.11.2010 N 438/1513 "Про втрату чинності наказів Державного казначейства України, Міністерства економіки України".
Аватар користувача
Коронована особа
Коронована особа
 
Повідомлень: 2346
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Звідки: Вінниця
Дякував (а): 22 раз.
Подякували: 269 раз.
Регіон: Винницкая область

акти списання

EVGENIY » 28 листопада 2012, 21:39

Аватар користувача
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
 
Повідомлень: 7608
З нами з: 29 липня 2010, 00:27
Звідки: Харків
Дякував (а): 54 раз.
Подякували: 519 раз.
Регіон: Харьковская область

акти списання

Ксю » 29 листопада 2012, 08:40

Всім дякую,але я так і незрозуміла якою інструкцією треба користуватися для списання основних засобів бюджетним установам,що фінансуються з місцевого бюджету(районного).
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 136
З нами з: 07 листопада 2012, 09:38
Звідки: Киев
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Киев

акти списання

user » 29 листопада 2012, 10:16

"Бюджетні установи, які утримуються за рахунок коштів місцевих бюджетів, при списанні майна повинні керуватися відповідним рішенням(положенням) про порядок списання комунального майна органу, уповноваженого приймати рішення про управління об'єктами комунальної власності." (Бюджетна бухгалтерія №44 від 26.11.12 року, стор.26)

Тобто Положенням розробленим Управлінням майном відповідної ради. Якщо воно не розроблене - тоді Порядком 1314.
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 467
З нами з: 15 березня 2012, 11:34
Звідки: Полтава
Дякував (а): 43 раз.
Подякували: 34 раз.
Регіон: Полтавская Область

акти списання

Ekonomist_ubr » 18 лютого 2013, 13:03

Допоможіть будь ласка! Де можна знайти бланк Акт списання бухгалтерської документації?
Аватар користувача
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 2
З нами з: 17 січня 2013, 13:41
Звідки: Кринички
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Днепропетровская Область

акти списання

Klava » 18 лютого 2013, 14:44

есть типовая форма Акта списания запасов (ф. № З-2). Эта форма утверждена приказом Госказначейства от 18.12.2000 г. № 130

или Вы ищите бланк, которые применяется при передаче дел на хранение в архив?
Квартирант
Квартирант
 
Повідомлень: 80
З нами з: 26 липня 2011, 15:12
Звідки: Харьков
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Харьковская Область

акти списання

789 » 23 травня 2013, 15:43

Добрий День! підскажіть будь ласка, як правильно оформити акт передачі основного засобу ? (наприклад авто
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 2
З нами з: 08 лютого 2012, 09:51
Звідки: Львов
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Львовская Область

акти списання

Natty » 23 травня 2013, 17:26

В этом приказе  все подробно расписано.
Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 163
З нами з: 25 лютого 2012, 00:10
Звідки: Львов
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 3 раз.
Регіон: Львовская Область




Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Наталія Дячук і 5 гостей