Оренда приміщення бюджетної установи

Пишіть сюди, якщо не знаєте, де створити тему
Оренда приміщення бюджетної установи

Zika » 24 жовтня 2012, 14:49

Підкажіть, будь ласка, які документи повинен надати орендатор бюджетній установі для укладення договору оренди?
Які з наданих документів мають бути в оригіналі,а які можна надати у вигляді копій документів?

p.s. Якщо це відділ освіти, підпорядкованйи міській раді, то куди необхідно надати ці документи: у міську раду,чи у відділ освіти?
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 26
З нами з: 24 жовтня 2012, 14:43
Звідки: Киев
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Киев

Оренда приміщення бюджетної установи

mulberry » 24 жовтня 2012, 15:45

Документи надавати балансоутримувачу (орендодавцю) , це однозначно. Навряд чи це будуть оригінали, тому що всі оригінали правоустановчих документів знаходяться в орендаря. Це мають бути завірені мокрими печатками копії. Моя думка:
-свідоцтво про державну реєстрацію
-довідка із статистики
-статут(положення)
-довідка із ДПІ про неприбутковість або свідоцтво платника податку
-окремі довідки, які вимагає орендодавець відповідно до особливостей роботи
Відповідно до того, хто є балансоутримувачем, той і укладає договір оренди. Іще нюанс, яка форма власності приміщення, що здаватиметься в оренду. Якщо державна, то обов"язково за участю ФДМУ.
Аватар користувача
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 530
З нами з: 09 серпня 2012, 09:33
Звідки: Barrio San Antonio
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 1 раз.
Регіон: Cortés

Оренда приміщення бюджетної установи

Zika » 24 жовтня 2012, 15:50

А як щодо звіту про оцінку об'єкту нерухомості - можна обмежтись тільки копією висновку?

А якщо орендар - ФОП, які документи вимагаються?
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 26
З нами з: 24 жовтня 2012, 14:43
Звідки: Киев
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Киев

Оренда приміщення бюджетної установи

mulberry » 24 жовтня 2012, 20:07

Ох, я зовсім забула про цей фундаментальний документ, він точно мав би бути в оригіналі. Якщо орендар -ФОП, то напевне ті ж , ну і плюс із розшифруванням із податкової КВЕДів. Це моя думка. В мене десь була дуже гарна стаття про оренду, як знайду, дам вам посилання.

Добавлено (24.10.2012, 21:07)
---------------------------------------------
Але наскільки я орієнтуюсь, експертна оцінка об"єкту оренди (нерухомості) мала б здійснюватись орендодавцем і за його кошт, а не потенційним орендарем . Ось, що знайшла щодо переліку документів для потенційного орендаря:
Ініціатива (пропозиція) щодо оренди майна

Ініціатива щодо оренди майна може виходити від потенційних орендарів.
Пропозиція щодо оренди майна може надходити від Орендодавців.
Потенційні орендарі направляють Орендодавцеві такі документи:
- заяву про намір узяти в оренду майно, що належить до державної власності (додаток 1);
- проект договору оренди за типовою формою, затвердженою НАН України;
- копії установчих документів;
- копію виписки або витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців;
- копію паспорта (стор. 1-5, 11) для фізичної особи;
- копію довідки про взяття на облік платника податку;
- копія довідки органу статистики про включення орендаря – юридичної особи до ЄДРПОУ;
- копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість за формою № 2-р;
- копію ліцензії на здійснення юридичною особою окремого виду діяльності за наявності такого;
- копію рішення або листа податкової адміністрації про внесення до реєстру неприбуткових організацій та установ (для потенційних орендарів, які утримуються за рахунок державного бюджету та внесені до реєстру неприбуткових організацій та установ).

Орендодавець зобов’язаний зареєструвати заяву про намір узяти в оренду майно, що належить до державної власності, у книзі реєстрації вхідної кореспонденції.
Тобто, все те ж, тільки більш деталізовано.
Аватар користувача
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 530
З нами з: 09 серпня 2012, 09:33
Звідки: Barrio San Antonio
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 1 раз.
Регіон: Cortés

Оренда приміщення бюджетної установи

klimksenia » 08 листопада 2012, 22:43

Підкажіть, як правильно нараховувати інфляцію орендарям?
Аватар користувача
Квартирант
Квартирант
 
Повідомлень: 83
З нами з: 01 серпня 2011, 21:10
Звідки: Львов
Дякував (а): 2 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Львовская Область

Оренда приміщення бюджетної установи

Zika » 09 листопада 2012, 08:40

klimksenia, розмір інфляції за поточний місяць помножується на встановлену орендну плату за перший місяць (яка вказана в договорі). І так далі кожен місяць...

Добавлено (09.11.2012, 09:40)
---------------------------------------------
Хто може надати зразок акту, який складається на предмет експлуатації еклектронагрівальних та електроосвітлювальних приладів?
Взагалі, наскільки обов'язковим є такий документ?)
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 26
З нами з: 24 жовтня 2012, 14:43
Звідки: Киев
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Киев

Оренда приміщення бюджетної установи

Lesa » 09 листопада 2012, 23:43

Хто знає чи повинен орендар страхувати орендоване приміщення? чи це є одним з пунктів договору-оренди??
Аватар користувача
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 40
З нами з: 04 вересня 2012, 20:42
Звідки: Житомир
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Житомирская Область

Оренда приміщення бюджетної установи

alla-drejko » 10 листопада 2012, 17:19

Щоб уникнути лишніх запитань від інспекторів державного нагляду у сфері пожежної та техногенної безпеки ,а по- простішому "пожарників"ми внесли ось такий пункт у договір онренди:

4. Обов'язки Орендаря

4.4.Забезпечити збереження орендованого Майна, запобігати його пошкодженню і псуванню.
4.5 Несе повну відповідальність за дотриманням технічної безпеки та охорони праці,безпечну експлуатацію обладнання,що передано в оренду.
4.6. Своєчасно здійснювати поточний та інші види ремонтів орендованого майна , з обов'язковим погодженням з Орендодавцем.
4.7. Орендар зобов”язаний протягом місяця з дати укладання Договору застрахувати орендоване майно за рахунок власних коштів .
Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 156
З нами з: 10 квітня 2011, 20:57
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Хмельницкая область

Оренда приміщення бюджетної установи

Zika » 12 листопада 2012, 16:22

Lesa, істотні умови договору оренди державного та комунального майна визначені в ст.10 Закону №2269, до них належить і умова про страхування орендарем взятого ним в оренду майна
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 26
З нами з: 24 жовтня 2012, 14:43
Звідки: Киев
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Киев

Оренда приміщення бюджетної установи

Lesa » 30 листопада 2012, 22:38

Дякую alla-drejko та Zika
Аватар користувача
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 40
З нами з: 04 вересня 2012, 20:42
Звідки: Житомир
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Житомирская Область

Оренда приміщення бюджетної установи

Zika » 04 грудня 2012, 19:39

Велике прохання, розрахуйте орендну плату частини нежитлового приміщення (комунальна власність) за таким прикладом:
площа орендованого майна 220 м.кв,
вартість приміщення - 100 000 грн,
термін оренди - 1 рік,
коеф. залежний від мети оренди - 12%.
інфляція - 1,000
Розпишіть просто алгоритм, потрібно перевірити себе:)
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 26
З нами з: 24 жовтня 2012, 14:43
Звідки: Киев
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Киев

Оренда приміщення бюджетної установи

alla-drejko » 05 грудня 2012, 10:10

Відсутній ще один показник :загальна площа приміщення- нехай це буде(А)
Тоді:
100 000,00: (А) *220м.кв*1*12%= (В) це річна орендна плата):12 міс = С (орендна плата за 1 міс.)
Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 156
З нами з: 10 квітня 2011, 20:57
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Хмельницкая область

Оренда приміщення бюджетної установи

Zika » 18 грудня 2012, 14:30

alla-drejko, дуже дякую (в моєму випадку об'єктом оцінки була саме площа орендована, тому я і не вказала загальнгу площу)
Правильно я розумію, що нараховується плата з ПДВ?
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 26
З нами з: 24 жовтня 2012, 14:43
Звідки: Киев
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Киев

Оренда приміщення бюджетної установи

alla-drejko » 19 грудня 2012, 20:05

Якщо Ваша бюджетна організація неприбуткова, то без ПДВ.
Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 156
З нами з: 10 квітня 2011, 20:57
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Хмельницкая область

Оренда приміщення бюджетної установи

klimksenia » 03 березня 2013, 15:18

Як потрібно нараховувати інфляцію, якщо з січня змінилась площа, яку орендує орендар і відповідно збільшилась плата за оренду?
Аватар користувача
Квартирант
Квартирант
 
Повідомлень: 83
З нами з: 01 серпня 2011, 21:10
Звідки: Львов
Дякував (а): 2 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Львовская Область

Оренда приміщення бюджетної установи

Zika » 11 березня 2013, 15:44

klimksenia, якщо змінилася площа, то були внесені і зміни до договору? або укладено новий договір на основі якогось рішення?
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 26
З нами з: 24 жовтня 2012, 14:43
Звідки: Киев
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Киев

Оренда приміщення бюджетної установи

Наталекс » 11 березня 2013, 16:33

Доброго дня! Поділіться зразком договору оренди приміщення, яке здає бюджетна установа небюджетній, де обов"язковим є пункт про врахування інфляції або підкажіть де можна подивитись. Дякую!
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 143
З нами з: 16 грудня 2011, 23:25
Звідки: Кіровоградська область
Дякував (а): 38 раз.
Подякували: 9 раз.
Регіон: Кировоградская область

Оренда приміщення бюджетної установи

Zika » 11 березня 2013, 16:48

[/l]
[l]

[/l]

[l]
Наталекс, 

типовий договір -  
 



Добавлено (11.03.2013, 16:48)
---------------------------------------------
Наталекс, Типовий договір оренди індивідуально визначеного (нерухомого або іншого) майна, що належить до державної власності
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 26
З нами з: 24 жовтня 2012, 14:43
Звідки: Киев
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Киев

Оренда приміщення бюджетної установи

klimksenia » 22 квітня 2013, 10:01

Як правильно розрахувати інфляцію за І квартал (до нового року оренда складала - 8 кв. м. х 60 грн. = 480 грн.), якщо: 1) З 1 січня 2013 року була заключена додаткова угода на зміну площі оренди (10,5 кв.м. х 60 грн. = 630,00 грн.); 2) Сам договір діє з 2011 року; 3) В січні 2013 року оренду сплатили як і в грудні (480 грн.), а в лютому по-новому + доплата за сіень.
Аватар користувача
Квартирант
Квартирант
 
Повідомлень: 83
З нами з: 01 серпня 2011, 21:10
Звідки: Львов
Дякував (а): 2 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Львовская Область

Оренда приміщення бюджетної установи

Zika » 21 травня 2013, 15:02

На час літніх канікул орендар не використовуватиме приміщення за договором оренди, чи має він право на перерахунок орендної плати за цей період (тобто ненарахування останньої)? чи це стосуватиметься лише комунальних послуг?
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 26
З нами з: 24 жовтня 2012, 14:43
Звідки: Киев
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Киев

Далі



Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей