Оренда приміщення бюджетної установи

Пишіть сюди, якщо не знаєте, де створити тему
Re: Оренда приміщення бюджетної установи

panyutinorada » 09 червня 2015, 12:28

Pariz написав:в нас стояв банкомат, то рахували тільки 1 кВт за добу


А як Ви дізнались, що споживча потужність банкомату 1 кВт за добу ?
Аватар користувача
Коронована особа
Коронована особа
 
Повідомлень: 1102
З нами з: 29 травня 2014, 09:21
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 4 раз.

Re: Оренда приміщення бюджетної установи

viktoriy_ubr » 10 червня 2015, 09:23

Центр зайнятості орендує приміщенняя у міської ради. Договора оренди перезаключаються щорічно . Індексація орендної плати нараховується .

З цього приводу питання????
1. Акти на оренду з індексацією не підписують в зв"зку з відсутністю которисних призначень. . Як бути ???
2. Який місяць вважється базовим для нарахування індексації , якщо договора перезаключаються щорічно?

Допоможіть ! Наперід вдячна.
Аватар користувача
Квартирант
Квартирант
 
Повідомлень: 93
З нами з: 14 лютого 2012, 23:19
Звідки: Киев
Дякував (а): 3 раз.
Подякували: 7 раз.
Регіон: Киев

Re: Оренда приміщення бюджетної установи

Химера » 15 червня 2015, 16:20

Центр зайнятості - бюджетна установа, і відповідно орендна плата становить 1 грн. в рік (без ПДВ). Індексація річної орендної плати проводиться один раз на рік на підставі річних індексів інфляції у строки, визначені договором оренди. Тобто базовим буде місяць укладення договору, індексація нараховуватиметься в кінці поточного року. Механізм, прописаний у Методиці, не враховує, на жаль, особливості реєстрації бюджетних зобовязань. За відсутності кошторисних призначень потрібно або вносити зміни до кошторису, або... просто сплатити ту нещасну гривню з копійками готівкою через будь-який банк.
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 6
З нами з: 10 січня 2013, 13:18
Звідки: Белая Церковь
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Киевская Область

Re: Оренда приміщення бюджетної установи

veta3699 » 18 червня 2015, 15:09

У бюджетній установі підприємець орендує приміщення для розміщення ксероксу. Працює там одна особа з 9.00 до 15.00 годин, тобто 6 годин робочого часу.
Маємо з орендарем Договір про відшкодування витрат Балансоутримувача на утримання нерухомого майна та надання комунальних послуг.
Моє запитання стосується порядку розрахунку суми відшкодування за водопостачання орендарю.
Читала у " Бюджетній бухгалтерії " № 11 від 24.03.2008 року приклад розрахунку за водопостачання.
Зробила свій розрахунок за травень 2015 року на підставі рахунку від " ....водоканал" орендарю-підприємцю.
1. Вартість послуг за водопостачання складає за травень 2015 року : Об'єм спожитої води 6,0 куб. * 8,45 грн. (тариф) = 50,70 грн.
2. В бюджетній установі працює 15 осіб ( по штатному розпису, разом зі сторожами, у яких запроваджений підсумований облік робочого часу)
50,70 грн. * 1 чол. ( особа, яка працює у орендаря) / 16 чол. ( працівники бюджетної установи разом з найманим працівником орендаря) = 3,17 грн.
Раніше в нашій установі проводили розрахунок суми відшкодування орендарю за воду таким чином :
а) норма споживання води на одну особу за шестигодинний робочий день с 9.00 до 15.00 год. становить ( 15 л. / 8 год.) * 6 год. = 11,25 л.
б) кількість робочих днів у травні 2015 року - 18 роб.дн.
в) фактичні витрати на водопостачання за травень 2015 року складають 11,25 л. * 18 роб.дн. = 202,50 л.
г) вартість 1 куб.м. води 8,45 грн., отже, до сплати орендарю за водопостачання 8,45 грн. / 1000 л. * 202,50 л. = 1,71 грн.

Який метод розрахунку за водопостачання орендарю вірний. Допоможіть, будь ласка, розібратися.
Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 354
З нами з: 17 грудня 2014, 10:02
Звідки: Одесса
Дякував (а): 3 раз.
Подякували: 3 раз.
Регіон: Одесская Область

Re: Оренда приміщення бюджетної установи

veta3699 » 18 червня 2015, 15:12

Чи потрібно орендарям надавати акти виконаних робіт про надання послуг на оренду приміщення?
Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 354
З нами з: 17 грудня 2014, 10:02
Звідки: Одесса
Дякував (а): 3 раз.
Подякували: 3 раз.
Регіон: Одесская Область

Re: Оренда приміщення бюджетної установи

yaoleg » 19 серпня 2015, 06:09

Код: Виділити все
Розмір річної орендної плати за оренду нерухомого майна бюджетними організаціями, які утримуються за рахунок [u]державного бюджету[/u], державними та комунальними закладами охорони здоров'я, які утримуються за рахунок державного та місцевих бюджетів, державними та комунальними телерадіоорганізаціями, редакціями державних і комунальних періодичних видань та періодичних видань, заснованих об'єднаннями громадян, державними науково-дослідними установами, навчальними закладами, трудовими і журналістськими колективами, підприємствами зв'язку, що їх розповсюджують, Товариством Червоного Хреста України та його місцевими організаціями, асоціаціями органів місцевого самоврядування із всеукраїнським статусом, а також інвалідами з метою використання під гаражі для спеціальних засобів пересування [u]становить 1 гривню[/u]. Індексація річної орендної плати проводиться один раз на рік на підставі річних індексів інфляції у строки, визначені договором оренди.


Я так розумію, що територіальні підрозділи Пенсійного фонду України не відосяться до цього переліку, тобто за оренду повинні платити більше як 1 гривня? Тому, що фінансування ПФУ йде за рахунок власних надходжень, а не за рахунок держбюджету!!!
Хто, що з цього питання може відповісти, чи має право орендувати територіальний підрозділ ПФУ приміщення за 1 гривню?
Дякую за відповідь!
Аватар користувача
Коронована особа
Коронована особа
 
Повідомлень: 2345
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Звідки: Вінниця
Дякував (а): 22 раз.
Подякували: 268 раз.
Регіон: Винницкая область

Re: Оренда приміщення бюджетної установи

Владислав Станкус » 19 серпня 2015, 09:50

Добрий день! Вважаю, що а ні Пенсійний фонд, а ні його територіальні підрозділи не відносяться до категорії тих установ та організацій, які визначені в п.10 Методики розрахунку орендної плати за державне майно та пропорції її розподілу, затвердженої постановою КМУ від 4 жовтня 1995 р. № 786, і не мають право орендувати нерухоме майно за 1 грн.
Пенсійний фонд існує як самостійна фінансова система, що формується за рахунок страхових внесків підприємств та громадян.
Дійсно видатки Пенсійного фонду на керівництво та управління у сфері пенсійного забезпечення - тобто на їх утримання здійснюється за рахунок власних надходжень, що підтверджується бюджетом Пенсійного фонду України на 2015 рік, затвердженим постановою КМУ від 25 лютого 2015 р. N 67.
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 09:58
Дякував (а): 4 раз.
Подякували: 33 раз.
Регіон: Харьковская область

Re: Оренда приміщення бюджетної установи

yaoleg » 19 серпня 2015, 12:39

Я теж так вважаю! ПФУ є ЦОВВ, але фінансується за рахунок власних надходжень, типу ЄСВ.
Аватар користувача
Коронована особа
Коронована особа
 
Повідомлень: 2345
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Звідки: Вінниця
Дякував (а): 22 раз.
Подякували: 268 раз.
Регіон: Винницкая область

Re: Оренда приміщення бюджетної установи

Мырза Татьяна » 31 серпня 2015, 15:58

Доброго дня. Маю таке питання. Ми бюджетна установа (місцевий бюджет) орендуємо приміщення у нашого управління (фінансуються за рахунок державного бюджету). Чи можем ми закупити металопластикові вікна і провести їх заміну в орендованому приміщенні? Чи обовязкова згода орендодавця?
Аватар користувача
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 17
З нами з: 23 січня 2013, 12:19
Звідки: Украина, Одесса
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.

Re: Оренда приміщення бюджетної установи

yaoleg » 01 вересня 2015, 06:41

Дивлячись, що у Вас написано в договорі оренди. Але краще взяти згоду.
Аватар користувача
Коронована особа
Коронована особа
 
Повідомлень: 2345
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Звідки: Вінниця
Дякував (а): 22 раз.
Подякували: 268 раз.
Регіон: Винницкая область

Re: Оренда приміщення бюджетної установи

EVGENIY » 01 вересня 2015, 07:43

Мырза Татьяна написав:Доброго дня. Маю таке питання. Ми бюджетна установа (місцевий бюджет) орендуємо приміщення у нашого управління (фінансуються за рахунок державного бюджету). Чи можем ми закупити металопластикові вікна і провести їх заміну в орендованому приміщенні? Чи обовязкова згода орендодавця?

Полюбому должно быть в договоре оговорено! Помню у меня такое же было, при проверке тыкали договор что мол в договоре у вас нет такого права, бегали потом допугоду делали задним числом :63:
Аватар користувача
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
 
Повідомлень: 7597
З нами з: 29 липня 2010, 00:27
Звідки: Харків
Дякував (а): 53 раз.
Подякували: 515 раз.
Регіон: Харьковская область

Re: Оренда приміщення бюджетної установи

Станкус Тетяна » 01 вересня 2015, 08:02

Як визначено у ст. 18-1 Закону України "Про оренду державного та комунального майна" від 10.04.92 р.у № 2269-XII поточний ремонт майна, переданого в оренду, проводиться орендарем за його рахунок, якщо інше не встановлено договором. Капітальний ремонт майна, переданого в оренду, проводиться орендодавцем або іншим балансоутримувачем цього майна за його рахунок, якщо інше не встановлено договором.
Як вірно зазначив Євген, у договорі має бути чітко визначено за чий кошт проводиться капітальний ремонт орендованого приміщення та за чий кошт має проводитись його поточний ремонт.
Аватар користувача
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 549
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 6 раз.
Регіон: Харьковская область

Re: Оренда приміщення бюджетної установи

Мырза Татьяна » 01 вересня 2015, 08:30

EVGENIY написав:
Мырза Татьяна написав:Доброго дня. Маю таке питання. Ми бюджетна установа (місцевий бюджет) орендуємо приміщення у нашого управління (фінансуються за рахунок державного бюджету). Чи можем ми закупити металопластикові вікна і провести їх заміну в орендованому приміщенні? Чи обовязкова згода орендодавця?

Полюбому должно быть в договоре оговорено! Помню у меня такое же было, при проверке тыкали договор что мол в договоре у вас нет такого права, бегали потом допугоду делали задним числом :63:


Спасибо. Значит постараюсь уже сейчас оформить допсоглашение, ато в договоре ничего конкретного нет. Эвгений, а что вы с сторыми окнами сделали?
Аватар користувача
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 17
З нами з: 23 січня 2013, 12:19
Звідки: Украина, Одесса
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.

Re: Оренда приміщення бюджетної установи

EVGENIY » 01 вересня 2015, 09:21

Мырза Татьяна написав:
EVGENIY написав:
Мырза Татьяна написав:Доброго дня. Маю таке питання. Ми бюджетна установа (місцевий бюджет) орендуємо приміщення у нашого управління (фінансуються за рахунок державного бюджету). Чи можем ми закупити металопластикові вікна і провести їх заміну в орендованому приміщенні? Чи обовязкова згода орендодавця?

Полюбому должно быть в договоре оговорено! Помню у меня такое же было, при проверке тыкали договор что мол в договоре у вас нет такого права, бегали потом допугоду делали задним числом :63:


Спасибо. Значит постараюсь уже сейчас оформить допсоглашение, ато в договоре ничего конкретного нет. Эвгений, а что вы с сторыми окнами сделали?

Так мы ж арендовали помещение, следовательно мы не можем и оприходовать стёкла и дрова :)
Пусть арендодатель думает :36:
Аватар користувача
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
 
Повідомлень: 7597
З нами з: 29 липня 2010, 00:27
Звідки: Харків
Дякував (а): 53 раз.
Подякували: 515 раз.
Регіон: Харьковская область

Re: Оренда приміщення бюджетної установи

Уокер » 04 вересня 2015, 13:38

Доброго дня! Ми користуємось приміщенням адміністрації, яка фінансується з державного бюджету а ми - з місцевого, на підставі договору ПОЗИЧКИ. Хочемо поміняти вікна теж, бо зиму не виживемо - вибиті шибки. А також хотілося би зробити косметичний ремонт: опустити стелю, бо висота 3.5 м. та постелити лінолеум, бо паркет весь розбігся. Як це правильно оформити?
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 27
З нами з: 05 лютого 2015, 14:02
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Херсонская область

Re: Оренда приміщення бюджетної установи

Станкус Тетяна » 07 вересня 2015, 08:26

Для того щоб провести зазначений Вами ремонт в догворі позички має бути чітко визначено хто проводить капітальний та поточний ремонт. Якщо це не визначено, слід укласти додаткову угоду.
Аватар користувача
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 549
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 6 раз.
Регіон: Харьковская область

Re: Оренда приміщення бюджетної установи

Pariz » 17 вересня 2015, 13:03

Добрий день. Чи можна вже виставляти рахунки орендарям за комунальні послуги за ІІІ квартал 2015 року?
Квартирант
Квартирант
 
Повідомлень: 73
З нами з: 11 березня 2013, 15:10
Звідки: Винница
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Винницкая Область

Re: Оренда приміщення бюджетної установи

mamochka » 05 листопада 2015, 10:13

якщо дві установи ( 1 і 2 ) є структурними одиницями однієї головної організації (3): то чи потрібно підписувати договір оренди держ.майна між 1 і 2 про користування майном (з реєстрацією у ФДМУ), або ж достатньо погодження гол.орг-ії про користування майном?
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 344
З нами з: 29 січня 2014, 14:18
Дякував (а): 5 раз.
Подякували: 0 раз.

Re: Оренда приміщення бюджетної установи

oxiK » 25 листопада 2015, 13:14

Доброго дня! Підскажіть будь-ласка, чи нараховується на орендну плату інфляція якщо вона менша 100? Наприклад 1000*1,023*0,98
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 1
З нами з: 25 січня 2013, 12:51
Звідки: Ужгород
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Закарпатская Область

Re: Оренда приміщення бюджетної установи

Станкус Тетяна » 25 листопада 2015, 14:32

Так, щоб визначити розмір орендної плати за кожний наступний місяць оренди, необхідно розмір орендної плати за попередній місяць помножити на індекс інфляції за поточний місяць.
При цьому такий механізм розрахунку застосовується незалежно від розміру індексу інфляції, тобто в незалежності від того, перевищує ця величина 100 % чи ні.
Аватар користувача
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 549
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 6 раз.
Регіон: Харьковская область

Поперед.Далі



Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість