Наказ на відповідальне зберігання печатки

Пишіть сюди, якщо не знаєте, де створити тему
Наказ на відповідальне зберігання печатки

San4o » 09 листопада 2012, 11:02

Підкажіть, Наказ на відповідальне зберігання печатки у закладі має бути чи ні?
Квартирант
Квартирант
 
Повідомлень: 61
З нами з: 10 серпня 2012, 08:50
Звідки: Черкассы
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Черкасская Область

Наказ на відповідальне зберігання печатки

yaoleg » 09 листопада 2012, 13:23

Так, обов'язково!
Аватар користувача
Коронована особа
Коронована особа
 
Повідомлень: 2345
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Звідки: Вінниця
Дякував (а): 22 раз.
Подякували: 268 раз.
Регіон: Винницкая область

Наказ на відповідальне зберігання печатки

nechivan » 09 листопада 2012, 19:33

San4o, із наказу МВС України від 11.01.99 N17:
"3.4.1. Відповідальність і контроль за дотриманням порядку зберігання печаток і штампів, а також законністю користування ними покладається на керівників підприємств, установ і організацій, господарських об'єднань, суб'єктів господарської діяльності.
Контроль за виготовленням, зберіганням та використанням печаток і штампів покладається на канцелярії та осіб, відповідальних за діловодство (у разі наявності таких).
При зміні керівника печатки і штампи передаються новопризначеному керівнику за актом.
Керівники підприємств, установ і організацій, господарських об'єднань, суб'єктів підприємницької діяльності, інших організаційних форм підприємництва, діяльність яких передбачена чинним законодавством України, у разі потреби можуть своїм наказом покласти відповідальність за зберігання і користування печатками і
штампами на одного з безпосередньо підлеглих їм працівників.
Обов'язковому обліку підлягають печатки і штампи з повним найменуванням організацій. Порядок обліку, зберігання і використання інших видів печаток, штампів визначається
відповідними відомчими інструкціями.
Облік печаток і штампів ведеться в журналі обліку та видачі печаток і штампів (додаток 12). Журнал обліку печаток і штампів включається до номенклатури справ, його аркуші нумеруються, прошиваються і опечатуються.
Печатки і штампи повинні зберігатися в сейфах або металевих шафах.
Перевірка наявності печаток і штампів здійснюється щорічно комісією, призначеною наказом керівника організації. Про перевірки наявності печаток і штампів робляться відмітки в журналі обліку та видачі печаток і штампів після останнього запису. У разі порушення правил обліку, зберігання і використання печаток і штампів комісія проводить службове розслідування, результати якого оформлюються актом довільної форми та доводяться до відома керівника організації".

По ссылке (http://ua-info.biz/legal/basent/ua-smwbxr.htm) можно ознакомиться с изменениями к этому Наказу, да и сам Додаток 12 - "Журнал обліку печаток і штампів" - там же.
Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 394
З нами з: 28 жовтня 2011, 19:02
Звідки: Коростень
Дякував (а): 2 раз.
Подякували: 15 раз.
Регіон: Житомирская Область

Наказ на відповідальне зберігання печатки

myzschool » 14 травня 2014, 14:04

Сьогодні була на семінарі і в мене виникло запитання: керівник казначейської служби, що вів лекцію зауважив, що якщо у установі немає діловода, то печатка та штампи обов'язково повинні зберігатися в бухгалтерії. Де можна ще прочитати про печатки????
Аватар користувача
Квартирант
Квартирант
 
Повідомлень: 89
З нами з: 19 вересня 2012, 14:40
Звідки: Винница
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Винницкая Область




Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 3 гостей