Ремонт в бюджетній організації

Пишіть сюди, якщо не знаєте, де створити тему
Ремонт в бюджетній організації

Tany » 16 квітня 2014, 14:20

Доброго дня, наша організація вирішила власними силами перетерти стіни в кабінеті, для цого були закуплені сатенгіпс, емульсіонка, металеві уголки. Як вірно документально оформити такий ремонт? Чи можливо буде достатньо скласти акт на списання цих матеріалів?
Квартирант
Квартирант
 
Повідомлень: 74
З нами з: 04 лютого 2014, 12:50
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.

Re: Ремонт в бюджетній організації

Матвєєва Вікторія » 23 квітня 2014, 13:17

При проведенні поточного ремонту власними силами одного акту списання недостатньо.
Перш за все для більш достовірного визначення характеру робіт, доцільно створити спеціальну комісію, до складу якої включити фахівців (інженера, технічного працівника). Така комісія повинна оглянути об’єкти необоротних активів у цілому або їх окремі частини, зафіксувати виявлені дефекти, зазначить заходи, які необхідно буде вжити щодо їх усунення. Висновки комісії оформлюють шляхом складання відповідного акта.
Крім того, на підставі висновку зазначеної комісії в обов’язковому порядку має бути складено кошторисну документацію на проведення ремонтних робіт, яка, у свою чергу, заповнюється на підставі діючих цін, норм, розцінок та тарифів, установлених відповідними документами у сфері будівництва.
Після проведення ремонту приміщення комісія повинна буде провести огляд відремонтованого об’єкта та підписати акт, в якому вказати фактичні обсяги виконаних робіт та їх вартість.
Також після проведення ремонту об’єктів необоротних активів (незалежно від того, поточний чи капітальний) необхідно оформити Акт прийняття-здання відремонтованих, реконструйованих та модернізованих об’єктів за типовою формою № ОЗ-2 (бюджет).
Про поточний ремонт власними силами можете почитати в статті "Якщо ремонт здійснюється силами батьків" (див. газета "Бюджетна бухгалтерія", 2011, № 11).
Аватар користувача
Коронована особа
Коронована особа
 
Повідомлень: 1135
З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
Дякував (а): 1 раз.
Подякували: 15 раз.
Регіон: Харків

Re: Ремонт в бюджетній організації

orishko09 » 19 червня 2014, 09:00

Доброго дня! підкажіть будь ласка, якщо планується поточний ремонт (заміна дверей на ФАПі) , то чи потрібно складати дефектний акт, і ф.ОЗ-2?

Також дайте відповідь, якщо проводиться капремонт чи включається вартість ПКД у збільшення первісної вартості обєкта ОЗ???????
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 8
З нами з: 06 січня 2015, 09:20
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.

Re: Ремонт в бюджетній організації

Матвєєва Вікторія » 19 червня 2014, 10:12

Перш за все, раджу перевірити, чи дійсно такий ремонт є поточним. У цьому питанні необхідно керуватися Примірним переліком послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затвердженим наказом Державного комітету України з питань ЖКГ від 10.08.2004 р. № 150.
Зокрема, до капітального ремонту відносяться такі роботи:
2.8. Прорізи:
2.8.1. Заміна віконних рам, дверних полотен та підвіконних дощок з фарбуванням та встановленням нових приладів і склінням.
2.8.2. Заміна новими віконних та дверних коробок, рам та косяків з наличниками або перев'язування їх з додаванням нових матеріалів з повним їх забиванням.
...
2.8.4. Ремонт дверей з перев'язуванням та заміною окремих частин у них в обсязі більше 3 % загальної кількості.
2.8.5. Пробивання нових та розширення існуючих віконних та дверних прорізів з виготовленням, установленням та фарбуванням нових віконних та дверних блоків.

З цього питання також почитайте матеріал фахівця Держфінінспекції “ Ремонт дверей — капітальний чи поточний ремонт будівлі? (див. “Бюджетна бухгалтерія”, 2013, № 11)

Тепер щодо оформлення документації.
1. Обсяг і вартість поточного ремонту може бути визначено на основі дефектних актів і розцінених описів робіт.
2. Акт прийняття-здання відремонтованих, реконструйованих та модернізованих об’єктів за типовою формою № ОЗ-2 (бюджет) складаєте після проведення ремонту об’єктів необоротних активів (незалежно від того, проводився поточний чи капітальний ремонт).

І останнє запитання.
Витрати на поточний та капітальний ремонт не відносяться на збільшення вартості необоротних активів, а відносяться на фактичні видатки за відповідними КЕКВ. Про це сказано у п. 1.8 Положення з бухгалтерського обліку необоротних активів бюджетних установ, затвердженого наказом Мінфіну від 26.06.2013 N 611
Зміна вартості необоротних активів (збільшення) здійснюється у зв'язку з проведенням їх добудівлі, дообладнання, реконструкції, модернізації.
Аватар користувача
Коронована особа
Коронована особа
 
Повідомлень: 1135
З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
Дякував (а): 1 раз.
Подякували: 15 раз.
Регіон: Харків

Re: Ремонт в бюджетній організації

orishko09 » 19 червня 2014, 11:04

Матвєєва Вікторія! Дякую Вам за вичерпну відповідь!
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 8
З нами з: 06 січня 2015, 09:20
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.

Re: Ремонт в бюджетній організації

orishko09 » 19 червня 2014, 14:36

В приміщенні 4 дверей і всі планується замінити новими, це капітальний ремонт згідно Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 10.08.2004 р. № 150.
Чи обовязково При капітальному ремонті робити проектно-кошторисну документацію?
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 8
З нами з: 06 січня 2015, 09:20
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.

Re: Ремонт в бюджетній організації

Матвєєва Вікторія » 19 червня 2014, 15:18

Всі види ремонтно-будівельних робіт, крім поточного ремонту, потребують наявності проектно-кошторисної документації. Така вимога зазначена у п. 6.1 Методичних рекомендацій з проведення державною контрольно-ревізійною службою ревізій використання коштів на будівництво, затверджених наказом ГоловКРУ від 27.02.2009 р. № 39
Питання щодо проведення капремонту будівель бюджетними установами та організаціями було розглянуто в статті «Капітальний ремонт будівлі: що потрібно знати бухгалтеру» (див. «Бюджетна бухгалтерія», 2008, № 9, с. 11).
Також ознайомтесь з переліком документів, які потрібно подати до органів Держказначейської служби для здійснення оплати ремонтних робіт. Їх перелік наведено у Методичних рекомендаціях щодо переліку підтвердних документів, які надаються розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів на стадії реєстрації зобов’язань та оплати рахунків, затверджених наказом Держказначейства від 14.09.2010 р. № 330
Аватар користувача
Коронована особа
Коронована особа
 
Повідомлень: 1135
З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
Дякував (а): 1 раз.
Подякували: 15 раз.
Регіон: Харків

Re: Ремонт в бюджетній організації

orishko09 » 01 липня 2014, 11:50

У 2012 році лікарня провела переобладнання нежитлового приміщення, а витрати на Проектно-кошторисну документацію (18880грн.) не віднесли на збільшення первісної вартості приміщення.
У 2013 році було реорганізовано лікарню і виділено ПЕРВИННУ медицину на баланс якої перейшло дане приміщення.
У 2014 році після ревізії лікарня оприбутковує ПКД на 141 субрахунок і зразу же актом передачі на ПЕРВИНКУ.
Як правильно Первинній медицині оприбуткувати ПКД, і як збільшити первісну вартість?
Які кореспонденції рахунків будуть при цьому??
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 8
З нами з: 06 січня 2015, 09:20
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.

Re: Ремонт в бюджетній організації

buxokoz » 21 жовтня 2014, 09:10

Доброго дня! По сессії районної ради виділено кошти для проведення поточного ремонту даху районного будинку культури. Ремонт буде здійснювать стороння будівельна організація. Оплачувать за матеріали будемо ми , за рахунок загального фонду.Такого раніше не було ,проводили капітальні ремонти. Ми повинні передати ці матеріали будустанові по накладній для проведення ремонту? Що далі? Які наші дії? Які законодавчі акти їх регламентують?
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 7
З нами з: 29 травня 2014, 10:26
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.

Re: Ремонт в бюджетній організації

Станкус Тетяна » 05 листопада 2014, 11:59

У випадку коли матеріали (будівельні матеріали, інвентар, обладнання, інструменти для господарської діяльності тощо) закуповуються замовником (бюджетною організацією) самостійно у договорі підряду мають бути встановлені норми витрат матеріалу, строки повернення його залишку та основних відходів, а також відповідальність підрядника за невиконання або неналежне виконання ним своїх обов’язків.
Придбані будівельні матеріали замовники передають підряднику за накладними та актами передання будівельних матеріалів. Підрядник у свою чергу повинен відзвітувати перед замовником за використання отриманих від нього будівельних матеріалів. Для цього є форма № М-29 «Звіт про використання основних матеріалів у будівництві в зіставленні з виробничими нормами», затверджена наказом ЦСУ СРСР від 24.11.83 р. № 613. У цій формі витрати матеріалів обліковуються у контексті нормативних і фактичних витрат, а також визначаються відхилення.
Зазначимо, що використання будівельними організаціями цієї форми для списання як власних, так і належних замовнику матеріалів, використаних у будівництві, відповідає постанові Верховної Ради України «Про порядок тимчасової дії на території України окремих актів законодавства СРСР» від 12.09.91 р. № 1545-ХІІ. Також відмітимо, що Держкомстат у своєму листі від 04.12.2002 р. № 03-04-05/99 підтвердив правомірність використання форми № М-29 у документообігу будівельних організацій.
Аватар користувача
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 545
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Харьковская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

Станкус Тетяна » 05 листопада 2014, 12:01

Більш докладно з цього приводу ви можете прочитати у конультації "Ремонтні роботи: чи оприбутковувати матеріали підрядника" (див. "Бюджетна бухгалтерія", 2014, № 20).
Аватар користувача
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 545
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Харьковская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

buxokoz » 13 листопада 2014, 11:48

Дякуємо за відповідь!!!!!!!!!!!!
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 7
З нами з: 29 травня 2014, 10:26
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.

Re: Ремонт в бюджетній організації

Просто_человек » 17 березня 2015, 12:36

Ми ВНЗ І рівня акредитації. Маємо намір ремонтувати дах спортивної зали (не капітальний ремонт). Але в ПКМУ 65 зазначено: Припинення проведення ремонту приміщень. Маю сумніви - чи поширюється ця заборона на нас?

А яким документом підтвердити аварійний стан приміщення? Достатньо акту обстеження, складеного установою? Чи це повинен скласти будівельник з ліцензією?
Дякую.
Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 207
З нами з: 23 грудня 2014, 11:15
Звідки: Днепр
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Днепропетровская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

contact8383 » 27 березня 2015, 10:07

Добрий день. Підкажіть будь ласка як розрахувати витрати будівельних матеріалів для проведення поточного ремонту? Де це можно подивиться? Ремонт робимо власними силами працівників установи? Може у вас є приклад кошторису?
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 105
З нами з: 06 лютого 2015, 08:40
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Сумская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

оляля » 01 квітня 2015, 17:24

Доброго дня. Чи може у бюджетній установі проводити капітальний ремонт не юридична, а фізична особа (підприємець), якщо бюджетна установа не обслуговується через казначейство? Де про це можна почитати, як правильно оформити?
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 1
З нами з: 01 квітня 2015, 17:12
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Черновицкая область

Re: Ремонт в бюджетній організації

contact8383 » 01 липня 2015, 12:35

Добрый день. Мы проводим текущий ремонт собственными силами. Подскажите можно безоплатно использовать труд сотрудников предприятия, если это будет директор сам?
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 105
З нами з: 06 лютого 2015, 08:40
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Сумская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

ТерцентрМелитополь » 21 липня 2015, 13:39

Добрий день! Підскажість будь ласка, нам виділили асигнування з загального фонду для купівлі матеріалів для часткової заміни огорожі. Проведитись ці роботи будуть власними силами, як правильно провести по бухгалтерському обліку .
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 1
З нами з: 21 липня 2015, 13:25
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Запорожская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

EVGENIY » 21 липня 2015, 14:45

Ну а как на счёт покрутить немножко колёсико мышки ко второму сообщению в этой теме???
Аватар користувача
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
 
Повідомлень: 6920
З нами з: 29 липня 2010, 00:27
Звідки: Харків
Дякував (а): 8 раз.
Подякували: 49 раз.
Регіон: Харьковская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

Pariz » 23 липня 2015, 13:45

Добрий день. Будівельники в минулих роках виконували поточний ремонт приміщення, який був оплачений за рахунок бюджетних коштів. В результаті ревізії виявлено завищення обсягів робіт та їх вартості. За актом ревізії будівельники мають повернути гроші організації, а потім мці гроші потрібно повернути у бюджет - 4 700 грн. Як правильно відобразити в обліку повернення коштів на розрахунковий рахунок закладу та в бюджет згідно акта ревізії???????????????
Квартирант
Квартирант
 
Повідомлень: 71
З нами з: 11 березня 2013, 15:10
Звідки: Винница
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Винницкая Область

Re: Ремонт в бюджетній організації

Владислав Станкус » 27 липня 2015, 12:43

Доброго дня! Як колишній працівник Державної фінансової інспекції зазначу, що відшкодування до бюджету збитків, виявлених за результатами проведеної ревізії, а саме так в кінці кінців інспектори кваліфікували завищення обсягів та вартості виконаних ремонтних робіт, можливо зробити напряму до бюджету і це може зробити сам підрядник. Для цього, в вимозі про усунення виявлених порушень інспектори вкажуть рахунок для зарахування коштів. Як що ж ви хочете усунути порушення ще до закінчення ревізії то номер такого рахунку інспектори можуть Вам надати, ат же такі рахунки, у відповідності до взаємодії з органами Держказанчейської служби, надсилаються на початку року до Держфінінспекції. Підрядник зі свого рахунку перерахує кошти до бюджету, а Ви в свою чергу надасте інспекторам відповідну копію платіжного доручення. Такий спосіб буде зручніший, оскільки надасть можливість уникнути непотрібної плутанини в Вашому обліку.
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 575
З нами з: 24 липня 2015, 09:58
Дякував (а): 1 раз.
Подякували: 5 раз.
Регіон: Харьковская область

Далі


Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Nikolavna_ubr, Позашкілля і 11 гостей