Ремонт в бюджетній організації

Пишіть сюди, якщо не знаєте, де створити тему
Re: Ремонт в бюджетній організації

Владислав Станкус » 29 червня 2017, 07:39

PiT_Stop написав:Владислав Станкус, підкажіть будь ласка! Проводимо капітальний ремонт котельні. Власними силами закупили котел та бак. Заключили договір та зробили проектно-кошторисну документацію та експертизу. З іншою організацією укладаємо договір підряду на виконання робіт (після процедури Prozoro).За моєї практики це перший ремонт, тому дуже прошу допомогти розібратися, чи правильно я  все розумію:
1.Складається дефектний акт
2.Купуємо за власні  кошти котел та бак (за КЕКВ 3110)
3.Виготовляємо проектно-кошторисну документацію, та експертизу
4Оформлюється Наказ керівника (про затвердження проектно-кошт.докум. на кап.ремонт на суму...)
5.Укладаємо Договір підряду .
6.Підписуємо КБ2 та КБ 3.
7.Закуплені котел та бак передаємо підряднику по Акту ???
8.Приходуємо матеріали  від  ремонту, металолом тощо.
9.Складамо акт вводу в експлуатацію
Чи правильно я все розумію, може потрібно щось ще  по документам?  І потрібно списувати вартість котла на витрати періоду чи  можна обліковувати його як окремий основний засіб?

Доброго ранку!
Ви все добре розумієте як для новачка.
Щодо передачі котла та баку підряднику - так таку передачу з метою встановлення слід здійснити  оформивши відповідний акт.
Акти № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» слід підписувати після проведення підрядником робіт та Вашої ретельної перевірки щодо обсягів виконаних ним робіт.
Виходячи з назви «капітальний ремонт котельні» припущу, що старий котел та бак до ремонту були присутні.
Якщо Вами проведена заміна старого котла на новий більш технологічний та економічний то можливо припустити, що ці дії зменшать витрати Вашої установи на опалення приміщень, що в свою чергу приведе до отримання майбутніх економічних вигід. В цьому випадку можливо вважати це модернізацією котельні.
У разі якщо новий котел суттєво не відрізняється від старого технічними характеристиками та його встановлення не як не вплине на отримання Вашою установою майбутніх економічних вигід, витрати на капітальний ремонт котельні слід віднести на витрати звітного періоду, в якому вони були понесені.
Прийняття такого рішення залишається за керівником Вашої установи, проте майте на увазі, що витрати ви провели за КЕКВ 3132 „Капітальний ремонт інших об’єктів”.
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 586
З нами з: 24 липня 2015, 09:58
Дякував (а): 3 раз.
Подякували: 9 раз.
Регіон: Харьковская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

PiT_Stop » 29 червня 2017, 07:48

Владислав Станкус, дуже дякую Вам!
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 4
З нами з: 26 травня 2017, 09:12
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Черниговская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

Владислав Станкус » 29 червня 2017, 07:57

PiT_Stop написав:Владислав Станкус, дуже дякую Вам!

Нeма за що завжди радий допомогти.
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 586
З нами з: 24 липня 2015, 09:58
Дякував (а): 3 раз.
Подякували: 9 раз.
Регіон: Харьковская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

свд1104 » 16 липня 2017, 07:40

Здравствуйте.Прошу Вас дать разъяснение по поводу спорного вопроса. В нашем учебном заведении выполнены УСЛУГИ на 200 000,00 грн. по электромонтажным работам за показателем четвертой национального классификатора Украины ДК 021:2015  – 45310000-3 «Электромонтажных работы», а именно электромонтажные работы в учебных корпусах.

Возможно ли выполнять в этом же календарном году  ТЕКУЩИЙ РЕМОНТ - ремонт инженерных сетей (монтаж пожарно-охранной сигнализации, монтаж систем видео наблюдения, монтаж системы оповещения людей о пожаре) в отдельных объектах (корпусах) нашего учебного заведения, которые имеют свои фундаменты и инвентарные номера, согласно с терминологией государственных строительных норм ДБН А.2.2-3:2014 “Состав и содержание проектной документации на строительство” с указанием в скобках предмета закупки ( от 45310000-3 до 45317400-6) в соответствии с Единым закупочным классификатором Украины               ДК 021:2015 .


Заранее благодарен. С ув. СВД.
Востаннє редагувалось свд1104 в 01 жовтня 2017, 11:00, всього редагувалось 2 разів.
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 4
З нами з: 15 липня 2017, 18:29
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Одесская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

свд1104 » 16 липня 2017, 07:41

16.07.2017

Здравствуйте. Какие инженерные сети подлежат текущему ремонту? (сигнализация, видеогаблюдение, вентиляция) Заранее спасибо. С ув. СВД.
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 4
З нами з: 15 липня 2017, 18:29
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Одесская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

Владислав Станкус » 17 липня 2017, 07:55

свд1104 написав:16.07.2017

Здравствуйте. Какие инженерные сети подлежат текущему ремонту? (сигнализация, видеогаблюдение, вентиляция) Заранее спасибо. С ув. СВД.

Доброго ранку!
Відповідно до Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затвердженому наказом Держкомітету з питань ЖКГ від 10.08.2004 р. № 150 до поточного ремонту відносяться:
1.2.11.5. Частковий ремонт вентиляційних коробів у приміщеннях з укріпленням існуючих плит та промазуванням тріщин, укріплення вентиляційних жалюзійних ґрат;
1.2.11.17. Ремонт вентиляційних збірних коробів вставками;
1.2.11.18. Усунення підсосу повітря у вентиляційних шахтах на горищі; підтримання у справному стані дросель-клапанів у шахтах;
1.2.11.19. Ремонт металевих повітроводів, укріплення та зміна підвісок та засобів кріплення;
1.2.17.16. Ремонт систем протипожежної автоматики та димовидалення, а також інших інженерних систем у разі їх наявності.
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 586
З нами з: 24 липня 2015, 09:58
Дякував (а): 3 раз.
Подякували: 9 раз.
Регіон: Харьковская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

=Натали= » 17 липня 2017, 09:50

владислав добрый день.
помогите разобраться совсем в этом ничего непонимаю.
Мы как установа есть-балансоутрумувачи(майно комунальная власность).У нас по договору орендует 5 єтажное здание дом-престарелых(все деньги от оренды идут на наш счет)
На даный момент к нам обратился директор-орендар решить вопрос с ремонтом крыши,которая покрыта рубероидом(как все 5-этажки прошлых лет),она течет ужасно,но требуемой сумы у нас нет(от оренды).будем обращаться в миськвиконком с просьбой о доп.деньгах.
в 2015 году был произведен поточный ремонт крыши на суму 35 тис.
Вопросы:
1)какая последовательность действий при просьбе о доп.деньгах,нужно предоставить проек.коштор.документацию под лист?
2)Примерная стоимость ремонта 270-300 тис.,это будет капитальный ремонт,как я понимаю?
3)если мы закажем проектно кошторисну у какого то ПП,потом розмещаем обьявление на прозорро и эту же документацию вылаживаем там?если выиграет кто-то кто опустит цену. Как быть?,он по этой документации должен все работы делаться и на туже сума,так я понимаю?
4)в договоре оренды в наши(балансоутримувача) *права и обовязки*невходит капитальный ремонт.
а вот в *правах и обовязках орендаря*прописано --проводити капремонт при наявности дозволу виконкому---
как быть?вносить изменения в договор или же чтоб виконком дал разрешение нам как балансоутрумавачам провести кап.ремонт крыши для поддержания обьекта аренды в состоянии,которое не мешает использовать обьект аренды.
заранее благодарна за ответ.
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 25
З нами з: 16 грудня 2015, 17:52
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Житомирская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

Владислав Станкус » 18 липня 2017, 08:21

Доброго дня!
Відповідно до ст.18-1 Закону України від 10.04.1992 N 2269-XII «Про оренду державного та комунального майна» поточний ремонт майна, переданого в оренду, проводиться орендарем за його рахунок, якщо інше не встановлено договором. Капітальний ремонт майна, переданого в оренду, проводиться орендодавцем або іншим балансоутримувачем цього майна за його рахунок, якщо інше не встановлено договором.
Враховуючи Ваше запитання зрозуміло, що підстав проводити капітальний ремонт за рахунок коштів Вашої установи не має.
Я бачу 2 шляхи вирішення Вашого питання:
1. Будинок для людей похилого віку звертається до своєї вищестоящої установи с проханням виділення додаткових асигнувань на проведення капітального ремонту покрівлі.
2. Ви вносити зміни до договору оренди в частині проведення капітального ремонту.
Після внесення змін у Вас буде право звернутись до вищестоящої установи с проханням виділення додаткових асигнувань. До запиту слід буде надати кошторис, на підставі якого була визначена вартість капітального ремонту.
Відповідно до ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються якщо вартість предмета закупівлі робіт перевищує 1,5 млн.гривень.
Хочу зазначити, що перший варіант мені подобається більше, та і Вам менше проблем.
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 586
З нами з: 24 липня 2015, 09:58
Дякував (а): 3 раз.
Подякували: 9 раз.
Регіон: Харьковская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

contact8383 » 18 липня 2017, 09:05

Добрий день. Замена линолеума и плинтуса в одной комнате арендуемого помещения это текущий ремонт?
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 105
З нами з: 06 лютого 2015, 08:40
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Сумская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

Владислав Станкус » 18 липня 2017, 09:48

contact8383 написав:Добрий день. Замена линолеума и плинтуса в одной комнате арендуемого помещения это текущий ремонт?

Доброго дня!
Відповідно до п.п. 1.2.5.18 та 1.2.5.8. Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затвердженому наказом Держкомітету з питань ЖКГ від 10.08.2004 р. № 150 до поточного ремонту належить дрібний ремонт паркетних підлог та підлог з лінолеуму з переклеюванням окремих клепок та полотен лінолеуму, а також вибіркова заміна, та укріплення відсталих плінтусів.
При цьому, відповідно до п.п. 2.5.7 Примірного переліку №150 до капітального ремонту відносяться роботи із заміни підлог дощатих, паркетних, із лінолеуму, бетонних та плиткових з подальшим фарбуванням або натиранням мастикою.
Отже в Вашому випадку повна заміна лінолеуму це роботи з капітального ремонту.
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 586
З нами з: 24 липня 2015, 09:58
Дякував (а): 3 раз.
Подякували: 9 раз.
Регіон: Харьковская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

contact8383 » 18 липня 2017, 09:54

Владислав Станкус написав:
contact8383 написав:Добрий день. Замена линолеума и плинтуса в одной комнате арендуемого помещения это текущий ремонт?

Доброго дня!
Відповідно до п.п. 1.2.5.18 та 1.2.5.8. Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затвердженому наказом Держкомітету з питань ЖКГ від 10.08.2004 р. № 150 до поточного ремонту належить дрібний ремонт паркетних підлог та підлог з лінолеуму з переклеюванням окремих клепок та полотен лінолеуму, а також вибіркова заміна, та укріплення відсталих плінтусів.
При цьому, відповідно до п.п. 2.5.7 Примірного переліку №150 до капітального ремонту відносяться роботи із заміни підлог дощатих, паркетних, із лінолеуму, бетонних та плиткових з подальшим фарбуванням або натиранням мастикою.
Отже в Вашому випадку повна заміна лінолеуму це роботи з капітального ремонту.

если 2 полоски линолеума это текущий?
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 105
З нами з: 06 лютого 2015, 08:40
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Сумская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

Владислав Станкус » 18 липня 2017, 09:57

Якщо дві з двох то капітальний.
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 586
З нами з: 24 липня 2015, 09:58
Дякував (а): 3 раз.
Подякували: 9 раз.
Регіон: Харьковская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

tatyanaw1@ukr.net » 19 липня 2017, 15:36

Владислав Станкус написав:Доброго дня!
Відповідно до ст.18-1 Закону України від 10.04.1992 N 2269-XII «Про оренду державного та комунального майна» поточний ремонт майна, переданого в оренду, проводиться орендарем за його рахунок, якщо інше не встановлено договором. Капітальний ремонт майна, переданого в оренду, проводиться орендодавцем або іншим балансоутримувачем цього майна за його рахунок, якщо інше не встановлено договором.
Враховуючи Ваше запитання зрозуміло, що підстав проводити капітальний ремонт за рахунок коштів Вашої установи не має.
Я бачу 2 шляхи вирішення Вашого питання:
1. Будинок для людей похилого віку звертається до своєї вищестоящої установи с проханням виділення додаткових асигнувань на проведення капітального ремонту покрівлі.
2. Ви вносити зміни до договору оренди в частині проведення капітального ремонту.
Після внесення змін у Вас буде право звернутись до вищестоящої установи с проханням виділення додаткових асигнувань. До запиту слід буде надати кошторис, на підставі якого була визначена вартість капітального ремонту.
Відповідно до ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються якщо вартість предмета закупівлі робіт перевищує 1,5 млн.гривень.
Хочу зазначити, що перший варіант мені подобається більше, та і Вам менше проблем.

владислав спасибо за ответ.я с этой же организации,кому отвечали,но ник мой.
хочу услышать ваш ответ по поводу вашего ответа но уже с моим вопросом а не коллеги.
вот ваш ответ **Відповідно до ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються якщо вартість предмета закупівлі робіт перевищує 1,5 млн.гривень.** 
у нас в в городе есть Положення принятое местными властями "порядок здійснення допорогових закупівель"там одним из пунктов есть---вимоги даного порядка застосовуються до замовників за умови,що річна вартість предмета закупівлы товару,робіт и послуг згідно словника.. дорывнює або перевищує 50 тис.---
вот с этих соображений и прописали вопрос 3.(3.если мы закажем проектно кошторисну у какого то ПП,потом розмещаем обьявление на прозорро и эту же документацию вылаживаем там?если выиграет кто-то кто опустит цену. Как быть?,он по этой документации должен все работы делаться и на туже сума,так я понимаю?)
как вы теперь смотрите на эту ситуацию?мы ведь должны под город подстраиваться.я так понимаю.первый раз такое.совершенно запутались.
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 146
З нами з: 10 липня 2015, 20:29
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Житомирская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

Владислав Станкус » 19 липня 2017, 15:41

Доброго дня!
Так, Ви повинні дотримуватись данного Положення.
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 586
З нами з: 24 липня 2015, 09:58
Дякував (а): 3 раз.
Подякували: 9 раз.
Регіон: Харьковская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

tatyanaw1@ukr.net » 20 липня 2017, 07:20

Владислав Станкус написав:Доброго дня!
Так, Ви повинні дотримуватись данного Положення.

спасибо за ответ.
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 146
З нами з: 10 липня 2015, 20:29
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Житомирская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

ТетянаК » 02 серпня 2017, 10:46

Владислав Станкус, Жобрий день ! Ваша думка - Бюдж.організація проплатила кап.ремонт приміщення і в складі кошторису цього ремонту був включений кондиціонер. Такі роботи віднеслись на фактичні видатки. А що робити з кондиціонером ??? Його придбання за рах. кекв 3132 ніяке ! Може його на позабаланс з приміткою "у складі кап. ремонту"?
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 4
З нами з: 23 серпня 2016, 10:11
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Черкасская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

novi4ok » 02 серпня 2017, 14:29

Владислав Станкус написав:Якщо дві з двох то капітальний.

Вибачте, не можу погодитися. Проведення капітального ремонту супроводжується проектно-кошторисною документацією. Як випливає з вищесказаного на заміну лінолеуму у кімнаті потрібно робити проектно-кошторисну і додатково нести витрати на її виготовлення?
Квартирант
Квартирант
 
Повідомлень: 56
З нами з: 12 жовтня 2012, 07:21
Звідки: Киев
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 1 раз.
Регіон: Киев

Re: Ремонт в бюджетній організації

Владислав Станкус » 06 серпня 2017, 11:44

Novi4ok, є нормативний документ, яким слід керуватися при визначенні належності робіт до капітального та поточного ремонту. Як я вже зазначав вище відповідно до п.п. 2.5.7 Примірного переліку №150 роботи із заміни підлог дощатих, паркетних, із лінолеуму, бетонних та плиткових з подальшим фарбуванням або натиранням мастикою  відносяться до капітального ремонту.
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 586
З нами з: 24 липня 2015, 09:58
Дякував (а): 3 раз.
Подякували: 9 раз.
Регіон: Харьковская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

Владислав Станкус » 06 серпня 2017, 11:45

ТетянаК написав:Владислав Станкус, Жобрий день ! Ваша думка - Бюдж.організація проплатила кап.ремонт приміщення і в складі кошторису цього ремонту був включений кондиціонер. Такі роботи віднеслись на фактичні видатки. А що робити з кондиціонером ??? Його придбання за рах. кекв 3132 ніяке ! Може його на позабаланс з приміткою "у складі кап. ремонту"?

Добрий день! Кондиціонер слід оприбуткувати як окремий об’єкт обліку.
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 586
З нами з: 24 липня 2015, 09:58
Дякував (а): 3 раз.
Подякували: 9 раз.
Регіон: Харьковская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

ВикторияЯ » 22 серпня 2017, 20:29

Проводиться капітальний ремонт, проектом не передбачено укоси та монтаж обладнання. Чи можливо провести ці видатки поточним ремонтом за тим самим обєктом?
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 37
З нами з: 27 березня 2016, 18:43
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Запорожская область

Поперед.Далі


Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей