Ремонт в бюджетній організації

Пишіть сюди, якщо не знаєте, де створити тему
Re: Ремонт в бюджетній організації

Littlegirlua » 01 вересня 2017, 07:45

Доброго дня! як бути у ситуації: подарували котел ( ми його повинні оприбуткувати як дарунок),по докуменам немає приміщення котельні, як правильно оформити його установку?
Квартирант
Квартирант
 
Повідомлень: 57
З нами з: 08 вересня 2015, 15:09
Регіон: Винницкая область

Re: Ремонт в бюджетній організації

Littlegirlua » 05 вересня 2017, 08:52

Доброго дня! як бути у ситуації: подарували котел ( ми його повинні оприбуткувати як дарунок),по докуменам немає приміщення котельні, як правильно оформити його установку? та чи маємо право котел цей ставити на приход?
Квартирант
Квартирант
 
Повідомлень: 57
З нами з: 08 вересня 2015, 15:09
Регіон: Винницкая область

Re: Ремонт в бюджетній організації

EVGENIY » 05 вересня 2017, 09:17

Littlegirlua написав:Доброго дня! як бути у ситуації: подарували котел ( ми його повинні оприбуткувати як дарунок),по докуменам немає приміщення котельні, як правильно оформити його установку? та чи маємо право котел цей ставити на приход?

А куди його встановлювати тоді?? Він взагалі вам потрібен? Якщо потрібен то чому не хочете оприбутковувати?
Аватар користувача
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
 
Повідомлень: 6737
З нами з: 29 липня 2010, 00:27
Звідки: Харків
Регіон: Харьковская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

Littlegirlua » 06 вересня 2017, 07:08

EVGENIY написав:
Littlegirlua написав:Доброго дня! як бути у ситуації: подарували котел ( ми його повинні оприбуткувати як дарунок),по докуменам немає приміщення котельні, як правильно оформити його установку? та чи маємо право котел цей ставити на приход?

А куди його встановлювати тоді?? Він взагалі вам потрібен? Якщо потрібен то чому не хочете оприбутковувати?

по документам немає приміщення котельні, чи маєм право взагалі його оприбутковувати?
Квартирант
Квартирант
 
Повідомлень: 57
З нами з: 08 вересня 2015, 15:09
Регіон: Винницкая область

Re: Ремонт в бюджетній організації

EVGENIY » 06 вересня 2017, 09:25

Littlegirlua написав:
EVGENIY написав:
Littlegirlua написав:Доброго дня! як бути у ситуації: подарували котел ( ми його повинні оприбуткувати як дарунок),по докуменам немає приміщення котельні, як правильно оформити його установку? та чи маємо право котел цей ставити на приход?

А куди його встановлювати тоді?? Він взагалі вам потрібен? Якщо потрібен то чому не хочете оприбутковувати?

по документам немає приміщення котельні, чи маєм право взагалі його оприбутковувати?

Я хіба це питав? Ви повторили своє питання!
Аватар користувача
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
 
Повідомлень: 6737
З нами з: 29 липня 2010, 00:27
Звідки: Харків
Регіон: Харьковская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

Maritka » 07 вересня 2017, 11:40

Допоможіть, будь ласка,  розібратися з ремонтом та заміною газового котла.

У цьому році наша установа здійснила поточний ремонт приміщення котельні. Послуги було оплачено коштами загального фонду за КЕКВ 2240.
Також за КЕКВ 3110 коштами спеціального фонду було придбано газовий котел, з метою заміни старого (потужністю вони не відрізняються). У договорі купівлі-продажу був прописаний пункт, що монтаж здійснюється за рахунок постачальника.
Газове господарство надало технічні умови на реконструкцію, оскільки сума за цим договором не входить до проектно кошторисної документації (допроектні роботи), плануємо оплатити ці послуги за КЕКВ 2240
Проектну документацію надає інша установа, її необхідно погодити у газовому господарстві.

Вийшла плутанина з КЕКВ, не можу розібратися чи правильно зробили

поточний ремонт - 2240
котел - 3110
технічні умови - 2240
проектні роботи - 3142
погодження проекту - 3142

і монтаж, який по договору купівлі продажу входить до вартості обладнання не сплачується, а просто додатково оформлюється актами, так?

і ще питання, чи потрібно подавати декларацію про будівельні роботи??
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 9
З нами з: 21 жовтня 2014, 16:07
Звідки: Киев
Регіон: Киев

Re: Ремонт в бюджетній організації

Владислав Станкус » 11 вересня 2017, 09:58

ВикторияЯ написав:Проводиться капітальний ремонт, проектом не передбачено укоси та монтаж обладнання. Чи можливо провести ці видатки поточним ремонтом за тим самим обєктом?

Доброго дня!
Пусконалагодження та монтаж обладнання можливо провести за КЕКВ 2240 „Оплата послуг (крім комунальних)”, якщо це не передбачено договором на придбання обладнання.
У разі якщо монтаж та пусконалагодження обладнання на місцях його безпосередньої експлуатації обумовлено договором на придбання зазначеного обладнання, такі видатки слід здійснювати за КЕКВ 3110 „Придбання обладнання і предметів довгострокового користування”.
Питання щодо віднесення ремонтних робіт з до поточного або капітального ремонту регулюється Примірним переліком послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затвердженим наказом Держкомітету з питань ЖКГ від 10.08.2004 р. № 150.
Окремо роботи з улаштування укосів в даному наказі не виділені, отже питання здійснення видатків на їх улаштування цілком на розсуд керівника установи.
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 532
З нами з: 24 липня 2015, 09:58
Регіон: Харьковская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

tatyanaw1@ukr.net » 12 вересня 2017, 08:38

владислав подскажите.
нужно провести капремонт части крыши.стоимость 160 тис.
в городе принято положення в котором сума 50 тис,на роботи в тч.тоесть будет через прозорро-допорогова закупивля.
1)что нужно для того чтоб провести закупивлю-немогу понять когда заказываеться проектна документация(платиться отдельно) до начала закупки и прикрепляеться на прозорро или только дефектный акт туда.
2)и оплата будет производиться за счет орендных денег,но на данное время нет сумы 160 тис.(только 130)она будет в конце ноября.как правильно оформить проект договора.можна ли оплату произвести 2 частями.
спасибо.
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 133
З нами з: 10 липня 2015, 20:29
Регіон: Житомирская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

Владислав Станкус » 12 вересня 2017, 09:17

tatyanaw1@ukr.net написав:владислав подскажите.
нужно провести капремонт части крыши.стоимость 160 тис.
в городе принято положення в котором сума 50 тис,на роботи в тч.тоесть будет через прозорро-допорогова закупивля.
1)что нужно для того чтоб провести закупивлю-немогу понять когда заказываеться проектна документация(платиться отдельно) до начала закупки и прикрепляеться на прозорро или только дефектный акт туда.
2)и оплата будет производиться за счет орендных денег,но на данное время нет сумы 160 тис.(только 130)она будет в конце ноября.как правильно оформить проект договора.можна ли оплату произвести 2 частями.
спасибо.

Доброго дня!
Проектно – кошторисна документація буде Вам необхідна для розробки технічного завдання для проведення допорогової закупівлі. Технічне завдання також можливо розробити і на підставі дефектного акту. Розміщувати проектно – кошторисну документацію або дефектний акт не обов’язково.
В договорі слід вказати, що оплата буде проведена при наявності коштів та можливо передбачити попередню оплату.
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 532
З нами з: 24 липня 2015, 09:58
Регіон: Харьковская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

tatyanaw1@ukr.net » 12 вересня 2017, 09:37

спасибо за ответ.
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 133
З нами з: 10 липня 2015, 20:29
Регіон: Житомирская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

Владислав Станкус » 12 вересня 2017, 09:38

tatyanaw1@ukr.net написав:спасибо за ответ.

Нема за що. Завжди радий допомогти.
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 532
З нами з: 24 липня 2015, 09:58
Регіон: Харьковская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

tatyanaw1@ukr.net » 18 вересня 2017, 11:13

владислав.помогите еще раз.я уже совершенно запуталась.капремонт крыши
1)сначала мы должны заказать проетную документацию ,заплатить за нее отдельно.(подскажите что в нее входит)
2)потом технагляд,тоже за него отдельно заплатить.
3)потом только на основании документации мы на прозорро выставляем техзавдання.
4) потом если есть есть несколько учасников,вібираем,если 1 учасник и у него все ок с документами,заключаем договор,если же учасникак нет ниодного мы имеем право заключить прямой договор,после окончания закупівлі.
5)платим 30 % аванса,на основании чего?(должен быть акт)(или неплатим как в договоре пропишем)
6)после выполнения всех работ получаем акт и доплачиваем разницу сума-аванс(или акт и должен быть на разницу)
я с капиталкой несталкивалась,совершенно непонимаю,что за чем.
ПОЖАЛУЙСТАА ответте по пунктам.буду очень благодарна,уже голова несносит.
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 133
З нами з: 10 липня 2015, 20:29
Регіон: Житомирская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

Владислав Станкус » 18 вересня 2017, 12:43

Доброго дня!
Проектно – кошторисна документація буде Вам необхідна для розробки технічного завдання для проведення допорогової закупівлі, та надаси можливість визначитись з очікуваною вартістю. Технічне завдання також можливо розробити і на підставі дефектного акту, проте для цього необхідно мати в штаті працівника, який має відповідний досвід в сфері будівництва.
Слід розуміти, що проектно – кошторисна документація все одно повинна бути розроблена на вимогу замовника робіт ат же без неї капітальний ремонт проводитись не може. Бажано щоб така документація розроблялась організацією, яка має відповідний досвід в цій сфері.
Механізм здійснення технічного нагляду під час нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту будівель і споруд, а також технічного переоснащення діючих підприємств визначає Порядок здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури, затверджений постановою КМУ від 11 липня 2007 р. N 903.
Зокрема технічний нагляд забезпечує замовник (забудовник) протягом усього періоду будівництва об'єкта з метою здійснення контролю за дотриманням проектних рішень та вимог державних стандартів, будівельних норм і правил, а також контролю за якістю та обсягами робіт, виконаних під час будівництва або зміни (зокрема шляхом знесення) такого об'єкта.
Як бачимо у замовника виникає обов’язок щодо здійснення технічного нагляду.
При цьому, технічний нагляд здійснюють особи, що мають виданий відповідно до законодавства архітектурно-будівельною атестаційною комісією кваліфікаційний сертифікат.
У разі відсутності у замовника спеціалістів, які могли б виконувати функції технічного нагляду за будівництвом об'єктів, замовник може залучати спеціалістів сторонніх організацій на договірній основі. Оплата за виконання зазначених робіт здійснюється за рахунок коштів на утримання служби замовника у розмірі, визначеному на підставі відповідних розрахунків, складених у довільній формі, виходячи з обгрунтованих трудовитрат спеціалістів технагляду та узгодженого сторонами показника вартості людино-дня.
У разі відсутності учасників за процедурою Ви можете заключити прямий договір з виконання робіт по капітальному ремонту.
Відповідно до постанови КМУ від 23 квітня 2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» розпорядники бюджетних коштів та одержувачі бюджетних коштів у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти можуть передбачати відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів попередню оплату лише у разі закупівлі на строк не більше трьох місяців робіт із нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту та технічного переоснащення, придбання основних засобів і житла.
Як бачимо розмір такої оплати законодавством не регламентовано.
Зазначена в Вашому запитанні передоплата у розмірі 30% стосується капітального будівництва, а не капітального ремонту.
Отже розмір попередньої оплати визначаєте в договорі на проведення капітального ремонту і саме на підставі договору проводите оплату.
Якщо в строк не більше 3-х місяців роботи будуть виконані, підрядник надає акт виконаних робіт, а Ви сплачуєте його в сумі, яка дорівнює різниці між загальною сумою зазначеною в акті та проведеною попередньою оплатою.
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 532
З нами з: 24 липня 2015, 09:58
Регіон: Харьковская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

tatyanaw1@ukr.net » 18 вересня 2017, 12:56

спасибо огромное за расширенный и очень хороший ответ.не в первый раз выручаете.может еще подскажите и проектна и технагляд и сам  капремонт все платиться по 3132 или нет.
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 133
З нами з: 10 липня 2015, 20:29
Регіон: Житомирская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

Владислав Станкус » 18 вересня 2017, 13:35

tatyanaw1@ukr.net написав:спасибо огромное за расширенный и очень хороший ответ.не в первый раз выручаете.может еще подскажите и проектна и технагляд и сам  капремонт все платиться по 3132 или нет.

Нема за що. Завжди радий допомогти.
Виготовлення проектно-кошторисної документації та технічного нагляду проводиться за кодом основних робіт, в вашому випадку - за КЕКВ 3132 „Капітальний ремонт інших об’єктів”
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 532
З нами з: 24 липня 2015, 09:58
Регіон: Харьковская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

tatyanaw1@ukr.net » 18 вересня 2017, 13:46

в очередной раз спасибо за ответ.
владислав назрел еще вопрос.если случиться так что пропозиций на прозорро небудет,и мы заключаем прямой договор с подрядчиком,мы должны требовать все те документы что прописывали в тендерной документации(довидки,копии статута или паспорта и тд.) или нет.
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 133
З нами з: 10 липня 2015, 20:29
Регіон: Житомирская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

Владислав Станкус » 18 вересня 2017, 13:48

tatyanaw1@ukr.net написав:в очередной раз спасибо за ответ.
владислав назрел еще вопрос.если случиться так что пропозиций на прозорро небудет,и мы заключаем прямой договор с подрядчиком,мы должны требовать все те документы что прописывали в тендерной документации(довидки,копии статута или паспорта и тд.) или нет.

Нехай підрядник надаст усі необхідні для Вас документи.
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 532
З нами з: 24 липня 2015, 09:58
Регіон: Харьковская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

tatyanaw1@ukr.net » 18 вересня 2017, 13:53

спасибо.
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 133
З нами з: 10 липня 2015, 20:29
Регіон: Житомирская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

Статист » 19 вересня 2017, 20:24

кап.ремонт
Від: Статист


Добрый день.
Подскажите пожалуйста, правильный ход действий. Мы проводим капитальный ремонт : замена изношенных ступенек и прилегающих к ним парапетов на улице перед центральным входом. Согласно договора подписанного с арендаторами, мы хотим все затраты на кап. ремонт возложить на них. Как правильно с юридической стороны с первых шагов вводить арендаторов в этот процесс. Какие шаги должны проходить совместно.( акт обстеження, затвердження дефектного акту,проектно-коштор. документації…) . По скольку ремонт предполагает расходы порядку 130 000грн. необходимо ли закупку материалов проводить через ProZorro .
Спасибо.
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 2
З нами з: 07 вересня 2017, 20:11
Регіон: Волынская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

Владислав Станкус » Вчора, 08:35

Статист написав:кап.ремонт
Від: Статист


Добрый день.
Подскажите пожалуйста,  правильный  ход действий. Мы проводим капитальный ремонт : замена изношенных ступенек и прилегающих к ним парапетов на улице перед центральным входом. Согласно договора подписанного с арендаторами, мы хотим все  затраты на кап. ремонт  возложить на них. Как правильно с юридической стороны с первых шагов вводить арендаторов в этот процесс. Какие шаги должны проходить совместно.( акт обстеження, затвердження  дефектного акту,проектно-коштор. документації…) . По скольку ремонт предполагает расходы  порядку 130 000грн. необходимо ли закупку материалов проводить через ProZorro .
Спасибо.

Доброго ранку!
Підкажіть будь ласка, що це за договір з орендарем, відповідно до якого він буде здійснювати капітальний ремонт? Яка користь орендаря з цього?
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 532
З нами з: 24 липня 2015, 09:58
Регіон: Харьковская область

Поперед.Далі



Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість