Ремонт в бюджетній організації

Пишіть сюди, якщо не знаєте, де створити тему
Re: Ремонт в бюджетній організації

iratop » 20 вересня 2017, 16:53

Підкажіть, будь ласка, якщо технагляд і авторський по реконструкції будівлі оплачеоно по 3142 їх теж відносити на 1311?
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 14
З нами з: 13 квітня 2017, 13:15
Дякував (а): 1 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Ровенская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

Статист » 21 вересня 2017, 13:34

Здравствуйте.
Речь идет про Договір-оренди "про відшкодування витрат на утримання орендованого майна та надання комунальних послуг". В Договор забит пункт2.2.9."Брати участь у відшкодуванні ремонту та здійсненні протипожежних заходів площ загального користування".
Буду писать правду –я орендатор. Замену изношенных ступенек и прилегающих к ним парапетов на улице перед центральным входом возложили на нас. Просто принесли счет к оплате, т.е поставили перед фактом. Все это преподнесли, как поточный ремонт. Общая сумма матетиалов (плиты парапетне 40,29м –мрамор, замена всех ступенем перед центр.входом-90шт….) -132 906,00грн., это без учета ремонт.работ.
У меня возникли вопросы:
1. Что считать «площа загального користування».
2. Замена лестницы-ступенек (железо-бетон) и прелегающих паратетов( демонтаж аварийного старого парапета и бетонирование и облагораживание мозаичной штукатуркой парапетных стен )считать как капитальный ремонт или поточный?
Спасибо.
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 2
З нами з: 07 вересня 2017, 20:11
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Волынская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

Владислав Станкус » 21 вересня 2017, 14:12

Доброго дня!
Одразу зазначу, що в діючому законодавстві не має чіткого визначення такого поняття як «місця загального користування».
З самої назви «місця загального користування», якщо розглядати її в контексті орендних відносин, виходить що це місця – нежитлові приміщення, які використовуються як власником майна так і орендарем.
Окремо хотілось би зазначити, що а ні в Законі України «Про оренду державного майна» від 10.04.92 р. № 2269-XII, а ні в Методиці розрахунку орендної плати за державне майно та пропорції її розподілу, затвердженої постановою КМУ від 04.10.95 р. № 786 не має жодної згадки про місця загального користування.
Але це не означає, що орендар не повинен відшкодовувати витрати орендодавця, які поніс останній на утримання місць загального користування.
При цьому місця загального користування повинні бути визначені оредодавцем та орендарем та зафіксовані в Договорі про відшкодування витрат балансоутримувача на утримання орендованого нерухомого майна та надання комунальних послуг орендарю. Примірна форма такого Договору затверджена наказом Фонду держмайна від 23.08.2000 р. № 1774 (далі — Примірний договір).
В вашому випадку в договорі оренди передбачено «Брати участь у відшкодуванні ремонту та здійсненні протипожежних заходів площ загального користування».
Проте не зрозуміло чи визначені такі площі взагалі та де це відображено.
Крім того, брати участь у відшкодуванні, це ні як не сплачувати повністю.
Як правило в Договорах оренди та Договорах про відшкодування витрат балансоутримувача зазначається, що Орендар бере участь у витратах Балансоутримувача на виконання робіт пропорційно до займаної ним площі в цій Будівлі.
Зокрема такий підхід застосовується до усіх розрахунків пов’язаних з обслуговування та експлуатацією будівлі.
Отже потрібно проаналізувати укладені між Вами та орендодавцем документи на предмет зазначеного вище.
У разі якщо місця загального користування не визначені то і предмета спору не має, якщо ганок установи все ж таки є місцем загального користування, то відшкодувати слід суму як повинна бути визначена пропорційно до займаної Вами площі в цій Будівлі.
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 600
З нами з: 24 липня 2015, 09:58
Дякував (а): 3 раз.
Подякували: 14 раз.
Регіон: Харьковская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

tatyanaw1@ukr.net » 21 вересня 2017, 15:21

iratop написав:Підкажіть, будь ласка, якщо технагляд і авторський по реконструкції будівлі оплачеоно по 3142  їх теж відносити на 1311?

журнал 33 №27 стр(28)там четко написано для обліку витрат на виготовлення проектної документції незастосовують не 1311 ни 5411
8013-6211 сразу
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 148
З нами з: 10 липня 2015, 20:29
Дякував (а): 1 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Житомирская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

tatyanaw1@ukr.net » 21 вересня 2017, 15:22

Владислав Станкус, подскажите немогу найти
код класификатора
1)виконання проектної докуметації
2)авторський нагляд
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 148
З нами з: 10 липня 2015, 20:29
Дякував (а): 1 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Житомирская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

Владислав Станкус » 22 вересня 2017, 08:14

tatyanaw1@ukr.net написав:Владислав Станкус, подскажите немогу найти
код класификатора
1)виконання проектної докуметації
2)авторський нагляд

Доброго ранку!
Авторський нагляд є послугою та має код 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт.
Виготовлення проектно-кошторисної документації згідно із п.22 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі»  відноситься до робіт.
Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року №293, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника
Вважаю, що виготовлення проектно-кошторисної документації код 71322000-1 Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва.
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 600
З нами з: 24 липня 2015, 09:58
Дякував (а): 3 раз.
Подякували: 14 раз.
Регіон: Харьковская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

tatyanaw1@ukr.net » 22 вересня 2017, 08:21

спасибо вам огромнейшее.ВЫ МОЙ СПАСИТЕЛЬ.
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 148
З нами з: 10 липня 2015, 20:29
Дякував (а): 1 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Житомирская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

Владислав Станкус » 22 вересня 2017, 08:24

tatyanaw1@ukr.net написав:спасибо вам огромнейшее.ВЫ МОЙ СПАСИТЕЛЬ.

Нема за що. Завжди радий допомогти.
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 600
З нами з: 24 липня 2015, 09:58
Дякував (а): 3 раз.
Подякували: 14 раз.
Регіон: Харьковская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

tatyanaw1@ukr.net » 22 вересня 2017, 14:50

владислав помогаайте снова.после поездки в казну голову сносит,сказали мне что капремонт  с орендных денег не плотиться.
будем ремонт проводить как поточный.
какая система по нему,нам через прозорро нужно.
1)на основании чего выставить суму,или же эти документы что подготовила организация нам на капремонт переписать на поточный проплатить им и на основании их суму ставить.
2)откуда мне дефектный акт взять.или же я могу у организации которая делала проектную на капремонт только дефектный акт заказать,а все остальное мне предоставит или переможець прозорро или если несостоиться тот с кем договор заключим.
может нелепости пишу,но спасайте,только с капремонтом разобралась а тут нате вам держите.

и еще вопрос.
у нас есть положення про порядок здійснення допорогових закупівель в місті.в нем межа 50 тис.
но есть сноска **що на проведення аварійних робіт дія порядку непоширюється**а аварійні роботи(в положенні)-комплекс заходів спрямованих на ремонт пошкоджених  конструктивних елементів споруд,що виникли з техногенних,технічних або природних причин,що перешкоджають їх подольшій експлуатації відповідно до технічних умов.
 
как нам можна опереться на єтот пункт,что б через прозорро неидти,совсем нет времени на ремонт скоро дожди,а крыша совсем течет,дом престарелых(котрый орендует у нас здание )лютует.
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 148
З нами з: 10 липня 2015, 20:29
Дякував (а): 1 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Житомирская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

Владислав Станкус » 25 вересня 2017, 08:07

Доброго ранку!
Шановна tatyanaw1@ukr.net, Ви повинні чітко визначити, до якого виду ремонту капітального чи поточного відносяться заплановані роботи, я так розумію з ремонту покрівлі. Для цього Вам необхідно скористатись Примірним переліком послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затвердженим наказом Держкомітету з питань ЖКГ від 10.08.2004 р. № 150.
Окремо зазначу, що дефектний акт повинні були складати працівники Вашої установи.
Крім того, стосовно проведення аварійних робіт зазначу, що факт пошкодження  конструктивних елементів споруд, які виникли з техногенних, технічних або природних причин мав бути зафіксований актом комісії одразу після настання вищезазначених причин. Лише в цьому разі можливо спиратись на цей пункт.
Щодо можливості оплати капітального ремонту за рахунок коштів від оренди зазначу наступне.
Згідно з п. 4 ст. 13 Бюджетного кодексу України плата за оренду майна бюджетних установ відноситься до третьої підгрупи першої групи власних надходжень бюджетних установ. Кошти цієї підгрупи можна витрачати на утримання, облаштування, ремонт та придбання майна бюджетних установ.
Здане в оренду приміщення є майном Вашої установи.
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 600
З нами з: 24 липня 2015, 09:58
Дякував (а): 3 раз.
Подякували: 14 раз.
Регіон: Харьковская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

tatyanaw1@ukr.net » 25 вересня 2017, 13:51

Владислав Станкус написав:Доброго ранку!
Шановна tatyanaw1@ukr.net, Ви повинні чітко визначити, до якого виду ремонту капітального чи поточного відносяться заплановані роботи, я так розумію з ремонту покрівлі. Для цього Вам необхідно скористатись Примірним переліком послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затвердженим наказом Держкомітету з питань ЖКГ від 10.08.2004 р. № 150.
Окремо зазначу, що дефектний акт повинні були складати працівники Вашої установи.
Крім того, стосовно проведення аварійних робіт зазначу, що факт пошкодження  конструктивних елементів споруд, які виникли з техногенних, технічних або природних причин мав бути зафіксований актом комісії одразу після настання вищезазначених причин. Лише в цьому разі можливо спиратись на цей пункт.
Щодо можливості оплати капітального ремонту за рахунок коштів від оренди зазначу наступне.
Згідно з п. 4 ст. 13 Бюджетного кодексу України плата за оренду майна бюджетних установ відноситься до третьої підгрупи першої групи власних надходжень бюджетних установ. Кошти цієї підгрупи можна витрачати на утримання, облаштування, ремонт та придбання майна бюджетних установ.
Здане в оренду приміщення є майном Вашої установи.

спасибо за ответ.снова звонила в казну они сказали что 3132(капремонт) с орендных денег неплатиться и все,а 2240(потремонт) пожалуйста.
я незнаю куда стучаться еще.
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 148
З нами з: 10 липня 2015, 20:29
Дякував (а): 1 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Житомирская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

iratop » 28 вересня 2017, 08:43

tatyanaw1@ukr.net написав:
iratop написав:Підкажіть, будь ласка, якщо технагляд і авторський по реконструкції будівлі оплачеоно по 3142  їх теж відносити на 1311?

журнал 33 №27 стр(28)там четко написано для обліку витрат на виготовлення проектної документції незастосовують не 1311 ни 5411
8013-6211 сразу

Але в журналі йдеться про капітальний ремонт, а я питаю про реконструкцію, яка збільшуватиме вартість будівлі після завершення, може хто точно знає як бути?
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 14
З нами з: 13 квітня 2017, 13:15
Дякував (а): 1 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Ровенская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

tatyanaw1@ukr.net » 28 вересня 2017, 13:37

сорри неувидела что у вас 3142 там же страница 28 внизу нписано что 13 и 54 счета призначено для облику витрат повязаних з полипшенням обьектив оз,реконструкция в скобочках.
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 148
З нами з: 10 липня 2015, 20:29
Дякував (а): 1 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Житомирская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

tatyanaw1@ukr.net » 28 вересня 2017, 13:55

Владислав Станкус, здравствуйте.
все таки буду платить свою крышу с орендных денег и как капремонт(после звонка в обласное казначейство,наше пошло на попятную.)
теперь вопросы,я ваам уже надоела,но поговорить просто не скем.
1) если на прозоррро поставим суму ремонта 180 тис(по проектной).и  случиться так что  нет ниединого учасника,мы имеем право на прямой договор,в нем должна стоять сума 180 тис.или подрядчик может ее уменьшить и можем заключить на 170 тис.(например)или сума должна быть строго как в проектной.
2)сколько раз может быть понижение цены(1%-1800,00) если будет несколько претендентов
3)и если вам нетяжело опишите процедуру допороговой закупивли по дням,(какой срок чего)от подачи и до звита.С
СПАСИБО ВАМ ОГРОМНОЕ.
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 148
З нами з: 10 липня 2015, 20:29
Дякував (а): 1 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Житомирская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

свд1104 » 01 жовтня 2017, 11:04

Здравствуйте.Прошу Вас дать разъяснение по поводу спорного вопроса. В нашем учебном заведении выполнены УСЛУГИ на 200 000,00 грн. по электромонтажным работам за показателем четвертой национального классификатора Украины ДК 021:2015 – 45310000-3 «Электромонтажных работы», а именно электромонтажные работы в учебных корпусах.
Возможно ли выполнять в этом же календарном году ТЕКУЩИЙ РЕМОНТ - ремонт инженерных сетей (монтаж пожарно-охранной сигнализации, монтаж систем видео наблюдения, монтаж системы оповещения людей о пожаре) в отдельных объектах (корпусах) нашего учебного заведения, которые имеют свои фундаменты и инвентарные номера, согласно с терминологией государственных строительных норм ДБН А.2.2-3:2014 “Состав и содержание проектной документации на строительство” с указанием в скобках предмета закупки ( от 45310000-3 до 45317400-6) в соответствии с Единым закупочным классификатором Украины ДК 021:2015 .
Заранее благодарен. С ув. СВД.
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 4
З нами з: 15 липня 2017, 18:29
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Одесская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

Тётка » 04 жовтня 2017, 14:14

підрядчик в акт виконаних робіт в розділ "інші супутні витрати" включив витрати на авторський та технічний нагляд. можна нам проплачувати такий акт, чи ми повинні заключити свій договір та проплачювати окремо ці послуги?
Квартирант
Квартирант
 
Повідомлень: 50
З нами з: 04 грудня 2012, 13:16
Звідки: Комсомольск
Дякував (а): 1 раз.
Подякували: 1 раз.
Регіон: Полтавская Область

Re: Ремонт в бюджетній організації

Владислав Станкус » 05 жовтня 2017, 08:53

Тётка написав:підрядчик в акт виконаних робіт в розділ "інші супутні витрати" включив витрати на авторський та технічний нагляд. можна нам проплачувати такий акт, чи ми повинні заключити свій договір та проплачювати окремо ці послуги?

Доброго ранку!
Авторський нагляд здійснюється архітектором - автором проекту об'єкта архітектури, іншими розробниками затвердженого проекту або уповноваженими особами відповідно до законодавства та договору із замовником (забудовником) протягом усього періоду будівництва і передбачає контроль за відповідністю будівельно-монтажних робіт проекту.
Технічний нагляд забезпечує замовник (забудовник) протягом усього періоду будівництва об'єкта з метою здійснення контролю за дотриманням проектних рішень та вимог державних стандартів, будівельних норм і правил, а також контролю за якістю та обсягами робіт, виконаних під час будівництва або зміни (зокрема шляхом знесення) такого об'єкта. Технічний  нагляд  здійснюють  особи, що мають виданий відповідно  до законодавства архітектурно-будівельною атестаційною комісією кваліфікаційний сертифікат.
Як бачимо авторський та технічний нагляд здійснюється з  метою контролю за підрядником під час проведення робіт.
Отже здійснення авторського та технічного нагляду самим підрядником це абсурд.
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 600
З нами з: 24 липня 2015, 09:58
Дякував (а): 3 раз.
Подякували: 14 раз.
Регіон: Харьковская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

Тётка » 05 жовтня 2017, 13:18

Дякую за відповідь. ми також такої думки.
Квартирант
Квартирант
 
Повідомлень: 50
З нами з: 04 грудня 2012, 13:16
Звідки: Комсомольск
Дякував (а): 1 раз.
Подякували: 1 раз.
Регіон: Полтавская Область

Re: Ремонт в бюджетній організації

Владислав Станкус » 05 жовтня 2017, 13:20

Тётка написав:Дякую за відповідь. ми також такої думки.

Нема за що. Завжди радий допомогти.
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 600
З нами з: 24 липня 2015, 09:58
Дякував (а): 3 раз.
Подякували: 14 раз.
Регіон: Харьковская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

оксана оксана » 06 жовтня 2017, 19:36

Добрый вечер. Подскажите пожалуйста. Нам, бюджетной организации, нужно поменять часть батарей (радиаторов), они потекли, 14% от общего количества. Замену будем проводить своими силами. Вышестоящая организация профинансировала нас на покупку батарей на КЕКВ 2210.Правильно ли это? И какой пакет документов нам нужно у себя собрать и составить?
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 3
З нами з: 06 жовтня 2017, 19:21
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Запорожская область

Поперед.Далі


Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість