Ремонт в бюджетній організації

Пишіть сюди, якщо не знаєте, де створити тему
Re: Ремонт в бюджетній організації

Юлька2015 » 06 жовтня 2017, 22:25

Владислав Станкус, будьте ласкаві, допоможіть розібратися, так як залишилася наодинці з проблемою. Ми комунальна установа, орендуємо частину приміщення, іншу частину орендує інша установа. Електропроводка стара, не витримує навантаження. Власник будівлі змінювати її не буде. Для забезпечення роботи прийнято рішення від лічильника провести в наші кабінети пряму зовнішню лінію і встановити дві додаткові розетки, щоб зменшити навантаження на стару мережу. Уже декілька разів перечитала наказ від 10.08.2004 № 150, але так і не змогла розібратися це капітальний чи поточний ремонт. І взагалі чи законно проводити такі дії?
Квартирант
Квартирант
 
Повідомлень: 76
З нами з: 08 квітня 2015, 19:08
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 2 раз.
Регіон: Сумская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

Владислав Станкус » 09 жовтня 2017, 07:30

оксана оксана написав:Добрый вечер. Подскажите пожалуйста. Нам, бюджетной организации, нужно поменять часть батарей (радиаторов), они потекли, 14% от общего количества. Замену будем проводить своими силами. Вышестоящая организация профинансировала нас на покупку батарей на КЕКВ 2210.Правильно ли это? И какой пакет документов нам нужно у себя собрать и составить?

Доброго ранку!
Відповідно до п. 2.11.3. Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затвердженого наказом Держжитлокомунгоспу України від 10.08.2004  N 150 заміна приладів опалення, що зробились непридатними, встановлення додаткових секцій та нових приладів опалення відноситься до капітального ремонту.
Згідно з Інструкцією щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету,затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 12.03.2012 № 333, видатки на капітальний ремонт інших об’єктів здійснюються за КЕКВ 3132„Капітальний ремонт інших об’єктів”.
Зокрема, відповідно до п. 3.1.3.2. Інструкції №333 за КЕКВ 3132 здійснюються видатки на придбання обладнання, що підлягає встановленню, а саме: готові до встановлення будівельні конструкції і деталі, до них належать: металеві, залізобетонні і дерев'яні конструкції, збірні елементи, обладнання для опалювальної, вентиляційної, санітарно-технічної систем, обладнання та меблі, що потребують монтажу і передбачаються до встановлення (тобто те, що існує тільки вмонтованим, убудованим).
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 581
З нами з: 24 липня 2015, 09:58
Дякував (а): 1 раз.
Подякували: 5 раз.
Регіон: Харьковская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

Владислав Станкус » 09 жовтня 2017, 08:05

Юлька2015 написав:Владислав Станкус, будьте ласкаві, допоможіть розібратися, так як залишилася наодинці з проблемою. Ми комунальна установа, орендуємо частину приміщення, іншу частину орендує інша установа. Електропроводка стара, не витримує навантаження. Власник будівлі змінювати її не буде. Для забезпечення роботи прийнято рішення від лічильника провести в наші  кабінети пряму зовнішню лінію і встановити дві додаткові розетки, щоб зменшити навантаження на стару мережу. Уже декілька разів перечитала наказ від 10.08.2004 № 150, але так і не змогла розібратися це капітальний чи поточний ремонт. І взагалі чи законно проводити такі дії?

Доброго ранку!
Відповідно до ст.18-1 Закону України від 10.04.1992 N 2269-XII «Про оренду державного та комунального майна» поточний ремонт майна, переданого в оренду, проводиться орендарем за його рахунок, якщо інше не встановлено договором. Капітальний ремонт майна, переданого в оренду, проводиться орендодавцем або іншим балансоутримувачем цього майна за його рахунок, якщо інше не встановлено договором.
Отже стосовно законності проведення будь яких дій в орендованих приміщеннях, слід керуватись умовами укладеного договору оренди.
Із зазначених в Вашому запитанні робіт вважаю, що цілком можливо віднести їх до п. 1.2.15.1. Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затвердженого наказом Держжитлокомунгоспу України від 10.08.2004  N 150 «Заміна та встановлення додаткових електричних пристроїв (вимикачів, патронів, розеток тощо) в ходових клітках, підвалах та службових приміщеннях», тобто до поточного ремонту.
Встановлення додаткових електричних пристроїв (розеток) включає в себе прокладання додаткового проводу, і не як не відноситься до заміни або реконструкції електропроводки, що в свою чергу є капітальним ремонтом.
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 581
З нами з: 24 липня 2015, 09:58
Дякував (а): 1 раз.
Подякували: 5 раз.
Регіон: Харьковская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

оксана оксана » 09 жовтня 2017, 08:17

Владислав Станкус написав:
оксана оксана написав:Добрый вечер. Подскажите пожалуйста. Нам, бюджетной организации, нужно поменять часть батарей (радиаторов), они потекли, 14% от общего количества. Замену будем проводить своими силами. Вышестоящая организация профинансировала нас на покупку батарей на КЕКВ 2210.Правильно ли это? И какой пакет документов нам нужно у себя собрать и составить?

Доброго ранку!
Відповідно до п. 2.11.3. Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затвердженого наказом Держжитлокомунгоспу України від 10.08.2004  N 150 заміна приладів опалення, що зробились непридатними, встановлення додаткових секцій та нових приладів опалення відноситься до капітального ремонту.
Згідно з Інструкцією щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету,затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 12.03.2012 № 333, видатки на капітальний ремонт інших об’єктів здійснюються за КЕКВ 3132„Капітальний ремонт інших об’єктів”.
Зокрема, відповідно до п. 3.1.3.2. Інструкції №333 за КЕКВ 3132 здійснюються видатки на придбання обладнання, що підлягає встановленню, а саме: готові до встановлення будівельні конструкції і деталі, до них належать: металеві, залізобетонні і дерев'яні конструкції, збірні елементи, обладнання для опалювальної, вентиляційної, санітарно-технічної систем, обладнання та меблі, що потребують монтажу і передбачаються до встановлення (тобто те, що існує тільки вмонтованим, убудованим).

Доброго ранку. Дуже дякую за відповідь.
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 3
З нами з: 06 жовтня 2017, 19:21
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Запорожская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

Юлька2015 » 10 жовтня 2017, 14:44

Владислав Станкус, дякую за швидку і змістовну відповідь.
Квартирант
Квартирант
 
Повідомлень: 76
З нами з: 08 квітня 2015, 19:08
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 2 раз.
Регіон: Сумская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

Владислав Станкус » 10 жовтня 2017, 14:45

Юлька2015 написав:Владислав Станкус, дякую за швидку і змістовну відповідь.

Нема за що. Завжди радий допомогти.
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 581
З нами з: 24 липня 2015, 09:58
Дякував (а): 1 раз.
Подякували: 5 раз.
Регіон: Харьковская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

mezz07 » 19 жовтня 2017, 13:25

Доброго дня, підкажіть, будь ласка, якщо при капітальному ремонті ми передаємо виконавцям частково матеріали, ми передаємо актом , чи є форма акту для бюджетних установ, а також форма № М-29 «Звіт про використання основних матеріалів у будівництві в зіставленні з виробничими нормами вже не застосовується, а яка замість неї.
Квартирант
Квартирант
 
Повідомлень: 74
З нами з: 09 жовтня 2014, 13:33
Звідки: Киев
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Киев

Re: Ремонт в бюджетній організації

Татьяна » 26 жовтня 2017, 08:20

Доброго дня!, Підкажіть, будь ласка. Ми бюджетна установа, орендуємо приміщення у бюджетної установи та робимо капітальний ремонт орендованого приміщення. В тому числі в кап. ремонті проводиться установка системи очищення води( вартість більше 6 000,00 грн) та установка на вулиці флагштоку( більше 6 000,00 грн). Оплата з КЕКВ 3132. Нам потрібно оприходувати як ОС систему очищення води та флагшток? Якщо так, то на які рахунки?
Допоможіть, будь ласка. Треба заключати договори.
Дякую!
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 127
З нами з: 07 травня 2015, 15:25
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 1 раз.
Регіон: Донецкая область

Re: Ремонт в бюджетній організації

Крот Юлія » 27 жовтня 2017, 13:55

Татьяна написав:Доброго дня!, Підкажіть, будь ласка. Ми бюджетна установа, орендуємо приміщення у бюджетної установи та робимо капітальний ремонт орендованого приміщення. В тому числі в кап. ремонті проводиться установка системи очищення води( вартість більше 6 000,00 грн) та установка на вулиці флагштоку( більше 6 000,00 грн). Оплата з КЕКВ 3132. Нам потрібно оприходувати як ОС систему очищення води та флагшток? Якщо так, то на які рахунки?
Допоможіть, будь ласка. Треба заключати договори.
Дякую!

Доброго дня!
Не зовсім розумію, яке відношення має система очищення води до флагштоку. Установлення системи очищення води і установлення флагшток - це дві різні операції і обліковувати їх слід по-різному.
Власне, з системою очищення води не все так однозначно. Такі роботи можна розглядати і як капремонт будівлі (якщо така система раніше вже існувала, але потребує ремонту, заміни), і як модернізацію (якщо систему очищення води установлюють "з нуля"). Якщо ж все таки прийнято рішення щодо проведення капремонту, тоді всі видатки на його здійснення (у т.ч. витрати на виготовлення проектно-кошторисної документації) слід віднести на фактичні витрати звітного періоду. Такі витрати плануємо за КЕКВ 3132.
А от з флагштоком зовсім інша історія. Тут фактично йдеться про придбання основного засобу з його подальшим монтажем (установленням). Відтак витрати на купівлю і установлення флагштоку слід проводити за КЕКВ 3110. А сам флагшток має бути оприбутковано на баланс Вашої установи до складу основних засобів за його первісною вартістю (вартість придбання + витрати на установлення). Як варіант може застосовуватися субрахунок 1018.
Аватар користувача
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 836
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Дякував (а): 3 раз.
Подякували: 19 раз.
Регіон: Харків

Re: Ремонт в бюджетній організації

tatyanaw1@ukr.net » 08 листопада 2017, 16:44

владислав обращаюсь к вам тк нераз уже помогали.
сегодня нам начали капремонт части крыши.
началось все с*проплатили проектну документацию+авторський нагляд*прошли прозорро*заключили договор с переможцем*
а вот про технагляд забыли.что делать можна ли его сейчас оплатить?он обязателен при капремонте с залучением специалистов или нет? 
и если его платить то тоже по кекв 3132 как и капремонт?спасибо.
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 146
З нами з: 10 липня 2015, 20:29
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Житомирская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

Владислав Станкус » 09 листопада 2017, 08:40

tatyanaw1@ukr.net написав:владислав обращаюсь к вам тк нераз уже помогали.
сегодня нам начали капремонт части крыши.
началось все с*проплатили проектну документацию+авторський нагляд*прошли прозорро*заключили договор с переможцем*
а вот про технагляд забыли.что делать можна ли его сейчас оплатить?он обязателен при капремонте с залучением специалистов или нет? 
и если его платить то тоже по кекв 3132 как и капремонт?спасибо.

Доброго ранку!
Механізм здійснення технічного нагляду під час нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту будівель і споруд, а також технічного переоснащення діючих підприємств визначає Порядок здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури, затверджений постановою КМУ від 11 липня 2007 р. N 903.
Зокрема технічний нагляд забезпечує замовник (забудовник) протягом усього періоду будівництва об'єкта з метою здійснення контролю за дотриманням проектних рішень та вимог державних стандартів, будівельних норм і правил, а також контролю за якістю та обсягами робіт, виконаних під час будівництва або зміни (зокрема шляхом знесення) такого об'єкта.
Як бачимо у замовника виникає обов’язок щодо здійснення технічного нагляду.
При цьому, технічний нагляд здійснюють особи, що мають виданий відповідно до законодавства архітектурно-будівельною атестаційною комісією кваліфікаційний сертифікат.
У разі відсутності у замовника спеціалістів, які могли б виконувати функції технічного нагляду за будівництвом об'єктів, замовник може залучати спеціалістів сторонніх організацій на договірній основі. Оплата за виконання зазначених робіт здійснюється за рахунок коштів на утримання служби замовника у розмірі, визначеному на підставі відповідних розрахунків, складених у довільній формі, виходячи з обгрунтованих трудовитрат спеціалістів технагляду та узгодженого сторонами показника вартості людино-дня.
Враховуючи вищезазначене оплачувати за технічний нагляд повинен замовник, після закінчення усіх робіт з капітального ремонту, якщо інше не передбачено умовами укладеного договору на технічний нагляд.
Вважаю, що оплату за  технічний нагляд слід провести  за кодом основних робіт, в вашому випадку - за КЕКВ 3132 „Капітальний ремонт інших об’єктів”
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 581
З нами з: 24 липня 2015, 09:58
Дякував (а): 1 раз.
Подякували: 5 раз.
Регіон: Харьковская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

tatyanaw1@ukr.net » 09 листопада 2017, 12:23

спасибо огромное за ответ.
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 146
З нами з: 10 липня 2015, 20:29
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Житомирская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

Владислав Станкус » 09 листопада 2017, 12:25

tatyanaw1@ukr.net написав:спасибо огромное за ответ.

Нема за що. Завжди радий допомогти.
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 581
З нами з: 24 липня 2015, 09:58
Дякував (а): 1 раз.
Подякували: 5 раз.
Регіон: Харьковская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

tatyanaw1@ukr.net » 15 листопада 2017, 16:25

Владислав Станкус написав:
tatyanaw1@ukr.net написав:спасибо огромное за ответ.

Нема за що. Завжди радий допомогти.

владислав а по проводкам вы можете помочь?
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 146
З нами з: 10 липня 2015, 20:29
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Житомирская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

Матвєєва Вікторія » 15 листопада 2017, 16:41

Доброго дня. Проводки щодо капремонту ми наводили в газеті "Бюджетна бухгалтерія", № 27, 2017, с. 26-30
Аватар користувача
Коронована особа
Коронована особа
 
Повідомлень: 1135
З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
Дякував (а): 1 раз.
Подякували: 15 раз.
Регіон: Харків

Re: Ремонт в бюджетній організації

tatyanaw1@ukr.net » 16 листопада 2017, 15:10

Матвєєва Вікторія написав:Доброго дня. Проводки щодо капремонту ми наводили в газеті "Бюджетна бухгалтерія", № 27, 2017, с. 26-30

виктория спасибо.он у меня есть.но....возникает вопрос???????????вот вы в журнале пишете....меня интересует только аванс ит полный расчет без проектной.
 № з/п 5)2117(хотя нужно 2113)-2313-171000,00- попередня оплата,что показываеться в 7 форме
№ з/п 7)2117-2313-399000,00 остаточний розрахунок 
№ з/п 6)8013-6211-570000,00 виконано ремонт

чем 6211 закрыть??

наверное вернее будет 
2113-2313 аванс(40 тис)
8013-2113 списано аванс 40 тис по акту(170 тис)
6211-2313 остаточна оплата(130 тис)
8013-6211 сума остаточной оплати 130 тис.,акт(170 тис)
тогда все закрываеться
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 146
З нами з: 10 липня 2015, 20:29
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Житомирская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

Матвєєва Вікторія » 16 листопада 2017, 16:20

Доброго дня! На це Ваше запитання я відповідала ще 18.10.2017 р.. Будь ласка, перевірте отримані повідомлення
Аватар користувача
Коронована особа
Коронована особа
 
Повідомлень: 1135
З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
Дякував (а): 1 раз.
Подякували: 15 раз.
Регіон: Харків

Поперед.


Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість
cron