Ремонт в бюджетній організації

Пишіть сюди, якщо не знаєте, де створити тему
Re: Ремонт в бюджетній організації

iratop » 11 грудня 2017, 10:56

так, все більше 6000
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 16
З нами з: 13 квітня 2017, 13:15
Дякував (а): 2 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Ровенская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

Крот Юлія » 11 грудня 2017, 13:14

iratop написав:так, все більше 6000

У такому разі, всі ці активи потрібно оприбуткувати на баланс як окремі об'єкти (на субрахунок 1014). Тим паче, що їх придбання було проведено за КЕКВ 3110.
Аватар користувача
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 962
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Дякував (а): 18 раз.
Подякували: 116 раз.
Регіон: Харків

Re: Ремонт в бюджетній організації

Ksusha~ » 28 грудня 2017, 22:46

Добрий вечір! Допоможіть розібратися в такому питанні. Закладу на травень-серпень 2017 року виділені кошти на проведення капремонту харчоблоку, в якому постійно перебуває 6-7чол. (літній період 2-3 чол.) Ремонт закінчився -серпень а розрахуки проведено у вересні 17 року. Декларація на початок робіт подана 03 червня 17 року до початку дії нового порядку оформлення та визначення класності. Тепер з нас вимагають оформлення Сертифікату про введення в експлуатацію Закон 1817. В декларації вказано ІІІ складності ( тепер СС2). Розрахунок проектантом поданий був як СС1 і сума кошторису складається із таких витрат: технадляд -7 тис.грн+еспертиза- 3,3 тис.грн+роботи-340 тис.грн = 350,3 тис.грн. Витрати на отримання чи виготовлення сертифікату не планувались. Нам в кінці року виділили додаткові кошти на отримання Сертифікату але сплатити ми не маємо можливості бо потрібно вносити коригування до зведеного кошторису + робити нову експертизу та проект виготовляти. Держказначейство не проведе проплати без таких коригувань. В Законі вказано, що
"Вже зареєстровані до набрання чинності Законом декларації залишатимуться чинними до завершення будівництва, крім випадків їх скасування органом державного архітектурно-будівельного контролю. Підставами для їх скасування є подання замовником відповідної заяви, ліквідація юридичної особи-замовника чи припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця (замовника), смерть фізичної особи – замовника чи визнання її безвісно відсутньою, скасування містобудівних умов та обмежень, виконання будівельних робіт, не передбачених декларацією, встановлення під час перевірки порушень законодавства у сфері містобудування, невідповідність об’єкта проектній документації та вимогам будівельних норм, стандартів і правил, невиконання вимог приписів посадових осіб органів державного архітектурно-будівельного контролю та виявлення таким органом факту подання недостовірних даних у декларації, які дають підстави вважати об’єкт самочинним будівництвом. Перелік цих підстав є вичерпним."
Проектант та працівник, що прводив експертизу доводять про те, що згідно розрахунку, який проводився до 10 червня 17р, ми відносимося до СС1 і оформлення документів (тех.нагляд. експертиза та проектно-кошторисна) відбувалося до змін законодавства. Як бути в цьому випадку бо архітетура наполягає на отримані сертифікату. В кошторис витрати на ці послуги нам не планують у 2018 році. Дякую за доомогу.
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 1
З нами з: 28 грудня 2017, 22:00
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Сумская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

Hostik » 13 березня 2018, 11:17

Доброго дня, підкажіть будь-ласка: відбулося будівництво спортмайданчика та перерахувалися кошти по КЕКВ 3122, як та якими документами тепер потрібно поставити на облік цей майданчик?
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 4
З нами з: 17 січня 2018, 16:26
Дякував (а): 3 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Полтавская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

EVGENIY » 13 березня 2018, 12:05

Hostik написав:Доброго дня, підкажіть будь-ласка: відбулося будівництво спортмайданчика та перерахувалися кошти по КЕКВ 3122, як та якими документами тепер потрібно поставити на облік цей майданчик?

Акт введення в експлуатацію основних засобів застосовується для оформлення господарських операцій із зарахування об’єктів незавершених капітальних інвестицій до складу основних засобів, які придбані, створені (виготовлені), а також для введення в експлуатацію безоплатно отриманих основних засобів.

Подробиці: https://buhgalter.com.ua/zakonodavstvo/buhgalterskiy-oblik/tipovi-formi-z-obliku-ta-spisannya-osnovnih-zasobiv-subyektami/
Аватар користувача
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
 
Повідомлень: 7248
З нами з: 29 липня 2010, 00:27
Звідки: Харків
Дякував (а): 28 раз.
Подякували: 320 раз.
Регіон: Харьковская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

kristal1962 » 16 квітня 2018, 10:12

Добрий день! В минулому році було співфінансування з обласним департаментом по ком. господарству на кап.ремонт дитячого садка в грудні ремонти закінчилися ,а в квітні департамент хоче передати капітальні видатки селищній раді,як правильно це зробити??? Дякую за розуміння, може хтось це вже проходив?
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 30
З нами з: 04 серпня 2016, 12:43
Дякував (а): 2 раз.
Подякували: 2 раз.
Регіон: Херсонская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

КК НМетАУ » 04 травня 2018, 08:34

Добрый день. Мы хотим сделаь ремонт в бюджетной организации своими силами, непосредственно по клейка обоев, достаточно ли будет, что кладовщик выпишет требование, их выдадут со склада, а списываем в конце месяца, актом на списание? Или еще необходимо дефектный акт? Или же как провести процедуру списания.
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 1
З нами з: 04 травня 2018, 08:27
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Днепропетровская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

vera62 » 11 травня 2018, 23:13

Доброї ночі! Допоможіть, будь ласка, бухгалтеру з великим досвідом роботи на приватних підприємствах, але новачку в бюджетній сфері. В будинку культури провели капітальний ремонт приміщення, а також реставрували гігантську люстру вартістю 905 грн (не знаю чому така дешева), яка числилась на ОЗ. Провели реставрацію як закупівлю по КЕКВ 3110 різних запчастин ( каркас, освітлювальна арматура, підвіски і т.д.) загальною вартістю 99840 грн. Як провести в обліку ці витрати, по документах ніде не зафіксовано, що організація, яка нам продала запчастини до люстри, здійснила їх заміну, та монтаж .
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 1
З нами з: 21 квітня 2018, 16:22
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Днепропетровская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

uheitwmrf » 18 травня 2018, 10:51

Владислав Станкус! Допоможіть,будь ласка розібратися з  вуличним освітленням села. у нашій громаді  вже на декількох вулицях є вуличне,далі ,щоб зробити вуличне на решту вулицях,сільрада закупила необхідні матеріали по КЕКВ 2210 на суму 180 000грн.,роботи будуть проводитись власними силами громади безкоштовно,які документи необхідно оформити для цього,і як взяти на баланс вуличне на цих вулицях,на раніше проведених вулицях вуличне у нас на балансі,роботи проводились підрядною організацією,як капітальні,дуже вдячна буду за відповідь
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 4
З нами з: 30 травня 2017, 08:49
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Черновицкая область

Поперед.



Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Bing [Bot], Google [Bot] і 5 гостей