Ремонт в бюджетній організації

Пишіть сюди, якщо не знаєте, де створити тему
Re: Ремонт в бюджетній організації

iratop » 11 грудня 2017, 10:56

так, все більше 6000
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 14
З нами з: 13 квітня 2017, 13:15
Дякував (а): 1 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Ровенская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

Крот Юлія » 11 грудня 2017, 13:14

iratop написав:так, все більше 6000

У такому разі, всі ці активи потрібно оприбуткувати на баланс як окремі об'єкти (на субрахунок 1014). Тим паче, що їх придбання було проведено за КЕКВ 3110.
Аватар користувача
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 889
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Дякував (а): 8 раз.
Подякували: 64 раз.
Регіон: Харків

Re: Ремонт в бюджетній організації

Ksusha~ » 28 грудня 2017, 22:46

Добрий вечір! Допоможіть розібратися в такому питанні. Закладу на травень-серпень 2017 року виділені кошти на проведення капремонту харчоблоку, в якому постійно перебуває 6-7чол. (літній період 2-3 чол.) Ремонт закінчився -серпень а розрахуки проведено у вересні 17 року. Декларація на початок робіт подана 03 червня 17 року до початку дії нового порядку оформлення та визначення класності. Тепер з нас вимагають оформлення Сертифікату про введення в експлуатацію Закон 1817. В декларації вказано ІІІ складності ( тепер СС2). Розрахунок проектантом поданий був як СС1 і сума кошторису складається із таких витрат: технадляд -7 тис.грн+еспертиза- 3,3 тис.грн+роботи-340 тис.грн = 350,3 тис.грн. Витрати на отримання чи виготовлення сертифікату не планувались. Нам в кінці року виділили додаткові кошти на отримання Сертифікату але сплатити ми не маємо можливості бо потрібно вносити коригування до зведеного кошторису + робити нову експертизу та проект виготовляти. Держказначейство не проведе проплати без таких коригувань. В Законі вказано, що
"Вже зареєстровані до набрання чинності Законом декларації залишатимуться чинними до завершення будівництва, крім випадків їх скасування органом державного архітектурно-будівельного контролю. Підставами для їх скасування є подання замовником відповідної заяви, ліквідація юридичної особи-замовника чи припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця (замовника), смерть фізичної особи – замовника чи визнання її безвісно відсутньою, скасування містобудівних умов та обмежень, виконання будівельних робіт, не передбачених декларацією, встановлення під час перевірки порушень законодавства у сфері містобудування, невідповідність об’єкта проектній документації та вимогам будівельних норм, стандартів і правил, невиконання вимог приписів посадових осіб органів державного архітектурно-будівельного контролю та виявлення таким органом факту подання недостовірних даних у декларації, які дають підстави вважати об’єкт самочинним будівництвом. Перелік цих підстав є вичерпним."
Проектант та працівник, що прводив експертизу доводять про те, що згідно розрахунку, який проводився до 10 червня 17р, ми відносимося до СС1 і оформлення документів (тех.нагляд. експертиза та проектно-кошторисна) відбувалося до змін законодавства. Як бути в цьому випадку бо архітетура наполягає на отримані сертифікату. В кошторис витрати на ці послуги нам не планують у 2018 році. Дякую за доомогу.
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 1
З нами з: 28 грудня 2017, 22:00
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Сумская область

Поперед.



Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість