Ремонт в бюджетній організації

Пишіть сюди, якщо не знаєте, де створити тему
Re: Ремонт в бюджетній організації

iratop » 11 грудня 2017, 10:56

так, все більше 6000
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 16
З нами з: 13 квітня 2017, 13:15
Дякував (а): 2 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Ровенская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

Крот Юлія » 11 грудня 2017, 13:14

iratop написав:так, все більше 6000

У такому разі, всі ці активи потрібно оприбуткувати на баланс як окремі об'єкти (на субрахунок 1014). Тим паче, що їх придбання було проведено за КЕКВ 3110.
Аватар користувача
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 982
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Дякував (а): 25 раз.
Подякували: 138 раз.
Регіон: Харків

Re: Ремонт в бюджетній організації

Ksusha~ » 28 грудня 2017, 22:46

Добрий вечір! Допоможіть розібратися в такому питанні. Закладу на травень-серпень 2017 року виділені кошти на проведення капремонту харчоблоку, в якому постійно перебуває 6-7чол. (літній період 2-3 чол.) Ремонт закінчився -серпень а розрахуки проведено у вересні 17 року. Декларація на початок робіт подана 03 червня 17 року до початку дії нового порядку оформлення та визначення класності. Тепер з нас вимагають оформлення Сертифікату про введення в експлуатацію Закон 1817. В декларації вказано ІІІ складності ( тепер СС2). Розрахунок проектантом поданий був як СС1 і сума кошторису складається із таких витрат: технадляд -7 тис.грн+еспертиза- 3,3 тис.грн+роботи-340 тис.грн = 350,3 тис.грн. Витрати на отримання чи виготовлення сертифікату не планувались. Нам в кінці року виділили додаткові кошти на отримання Сертифікату але сплатити ми не маємо можливості бо потрібно вносити коригування до зведеного кошторису + робити нову експертизу та проект виготовляти. Держказначейство не проведе проплати без таких коригувань. В Законі вказано, що
"Вже зареєстровані до набрання чинності Законом декларації залишатимуться чинними до завершення будівництва, крім випадків їх скасування органом державного архітектурно-будівельного контролю. Підставами для їх скасування є подання замовником відповідної заяви, ліквідація юридичної особи-замовника чи припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця (замовника), смерть фізичної особи – замовника чи визнання її безвісно відсутньою, скасування містобудівних умов та обмежень, виконання будівельних робіт, не передбачених декларацією, встановлення під час перевірки порушень законодавства у сфері містобудування, невідповідність об’єкта проектній документації та вимогам будівельних норм, стандартів і правил, невиконання вимог приписів посадових осіб органів державного архітектурно-будівельного контролю та виявлення таким органом факту подання недостовірних даних у декларації, які дають підстави вважати об’єкт самочинним будівництвом. Перелік цих підстав є вичерпним."
Проектант та працівник, що прводив експертизу доводять про те, що згідно розрахунку, який проводився до 10 червня 17р, ми відносимося до СС1 і оформлення документів (тех.нагляд. експертиза та проектно-кошторисна) відбувалося до змін законодавства. Як бути в цьому випадку бо архітетура наполягає на отримані сертифікату. В кошторис витрати на ці послуги нам не планують у 2018 році. Дякую за доомогу.
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 1
З нами з: 28 грудня 2017, 22:00
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Сумская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

Hostik » 13 березня 2018, 11:17

Доброго дня, підкажіть будь-ласка: відбулося будівництво спортмайданчика та перерахувалися кошти по КЕКВ 3122, як та якими документами тепер потрібно поставити на облік цей майданчик?
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 4
З нами з: 17 січня 2018, 16:26
Дякував (а): 3 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Полтавская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

EVGENIY » 13 березня 2018, 12:05

Hostik написав:Доброго дня, підкажіть будь-ласка: відбулося будівництво спортмайданчика та перерахувалися кошти по КЕКВ 3122, як та якими документами тепер потрібно поставити на облік цей майданчик?

Акт введення в експлуатацію основних засобів застосовується для оформлення господарських операцій із зарахування об’єктів незавершених капітальних інвестицій до складу основних засобів, які придбані, створені (виготовлені), а також для введення в експлуатацію безоплатно отриманих основних засобів.

Подробиці: https://buhgalter.com.ua/zakonodavstvo/buhgalterskiy-oblik/tipovi-formi-z-obliku-ta-spisannya-osnovnih-zasobiv-subyektami/
Аватар користувача
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
 
Повідомлень: 7601
З нами з: 29 липня 2010, 00:27
Звідки: Харків
Дякував (а): 53 раз.
Подякували: 515 раз.
Регіон: Харьковская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

kristal1962 » 16 квітня 2018, 10:12

Добрий день! В минулому році було співфінансування з обласним департаментом по ком. господарству на кап.ремонт дитячого садка в грудні ремонти закінчилися ,а в квітні департамент хоче передати капітальні видатки селищній раді,як правильно це зробити??? Дякую за розуміння, може хтось це вже проходив?
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 30
З нами з: 04 серпня 2016, 12:43
Дякував (а): 2 раз.
Подякували: 2 раз.
Регіон: Херсонская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

КК НМетАУ » 04 травня 2018, 08:34

Добрый день. Мы хотим сделаь ремонт в бюджетной организации своими силами, непосредственно по клейка обоев, достаточно ли будет, что кладовщик выпишет требование, их выдадут со склада, а списываем в конце месяца, актом на списание? Или еще необходимо дефектный акт? Или же как провести процедуру списания.
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 1
З нами з: 04 травня 2018, 08:27
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Днепропетровская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

vera62 » 11 травня 2018, 23:13

Доброї ночі! Допоможіть, будь ласка, бухгалтеру з великим досвідом роботи на приватних підприємствах, але новачку в бюджетній сфері. В будинку культури провели капітальний ремонт приміщення, а також реставрували гігантську люстру вартістю 905 грн (не знаю чому така дешева), яка числилась на ОЗ. Провели реставрацію як закупівлю по КЕКВ 3110 різних запчастин ( каркас, освітлювальна арматура, підвіски і т.д.) загальною вартістю 99840 грн. Як провести в обліку ці витрати, по документах ніде не зафіксовано, що організація, яка нам продала запчастини до люстри, здійснила їх заміну, та монтаж .
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 1
З нами з: 21 квітня 2018, 16:22
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Днепропетровская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

uheitwmrf » 18 травня 2018, 10:51

Владислав Станкус! Допоможіть,будь ласка розібратися з  вуличним освітленням села. у нашій громаді  вже на декількох вулицях є вуличне,далі ,щоб зробити вуличне на решту вулицях,сільрада закупила необхідні матеріали по КЕКВ 2210 на суму 180 000грн.,роботи будуть проводитись власними силами громади безкоштовно,які документи необхідно оформити для цього,і як взяти на баланс вуличне на цих вулицях,на раніше проведених вулицях вуличне у нас на балансі,роботи проводились підрядною організацією,як капітальні,дуже вдячна буду за відповідь
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 4
З нами з: 30 травня 2017, 08:49
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Черновицкая область

Re: Ремонт в бюджетній організації

Катяяяя » 29 травня 2018, 11:24

Доброго дня, допоможіть у такому питанні:
Розроблена проектно-кошторисна документація на капремонт актового залу на загальну вартість 1500000,00 грн., в цю вартість входить (і зазначається в ПКД) придбання матеріалів за рахунок замовника, яка становить 300000,00 грн.
у казні мені сказали, для того щоб все оформити по КЕКВ 3132 (а кошти виділили на цю статтю) підрядник якій буде виконувати роботи повинен, у пакеті документів який буде нам надавати (договір, договірна ціна, локальний кошторис тощо..) вказати повну вартість ПКД разом з сумою придбання матеріалів за рахунок замовника (тобто нами), а у договорі розписати що сума 1500000,00 ділиться на виконані роботи - 1200000,00 та придбання матеріалів за рах.замовника - 300000,00. Як і передбачалось підрядник не в захваті (м"яко кажучи...)
Чи дійсно такій порядок оформлення документації в таких випадках (ми звичайно довіряємо своєму казначею, але ....), чи є ще якісь варіанти оформлення придбання цих матеріалів, чи в актах КБ-2в, КБ3 теж буде вказуватись сума наших матеріалів, чи є методичні рекомендації по оформленню документації в таких випадках???? Буду дуже вдячна за допомогу)))
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 1
З нами з: 28 березня 2014, 13:06
Звідки: Луцьк
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Волынская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

Перелік N 150 » 26 вересня 2018, 09:18

При відповіді на запитиння щодо визначення поточний чи капітальний ремонт дуже часто йде посилання на "ПРИМІРНИЙ ПЕРЕЛІК послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, ЗАТВЕРДЖЕНИЙ Наказ Держжитлокомунгоспу
України 10.08.2004 № 150".
Але не можу зрозуміти до чого в даному випадку цей документ? Адже він розроблений "На виконання положень Закону України "Про житлово-комунальні послуги", з метою впорядкування за видами послуг з утримання будинків і прибудинкових територій та ремонту приміщень, будинків, споруд" і стосується лише управляючих організацій чи ОСББ.
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 1
З нами з: 26 вересня 2018, 09:05
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Днепропетровская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

Вікторія_ubr » 04 жовтня 2018, 10:23

доброго дня. прошу допомоги. в нашій установі проведено Капітальний ремонт системи опалення Відділом капітального будівництва, зараз нам передають акт-приймання обладнання. Питання - я приймаю це обладнання на БАЛАНС ???? і які документи ще мають бути??
Аватар користувача
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 30
З нами з: 28 жовтня 2011, 09:15
Звідки: Ужгород
Дякував (а): 1 раз.
Подякували: 0 раз.

Re: Ремонт в бюджетній організації

Матвєєва Вікторія » 04 жовтня 2018, 11:24

Доброго дня! Подібну ситуацію розглядали в матеріалі "Якщо головний розпорядник є замовником робіт: вирішуємо облікові питання" (див. "Бюджетна бухгалтерія", 2018, № 4, с. 21)
Аватар користувача
Коронована особа
Коронована особа
 
Повідомлень: 1247
З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
Дякував (а): 3 раз.
Подякували: 124 раз.
Регіон: Харків

Re: Ремонт в бюджетній організації

verbal » 09 жовтня 2018, 13:33

Добрий день. Підскажіть, на який строк може бути здійснена попередня оплата за роботи із створення проектно-кошторисної документації?
Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 243
З нами з: 26 березня 2012, 08:34
Звідки: Киев
Дякував (а): 10 раз.
Подякували: 5 раз.
Регіон: Киев

Re: Ремонт в бюджетній організації

Ol4ik.kis » 18 жовтня 2018, 09:30

Матвєєва Вікторія написав:Перш за все, раджу перевірити, чи дійсно такий ремонт є поточним. У цьому питанні необхідно керуватися Примірним переліком послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затвердженим наказом Державного комітету України з питань ЖКГ від 10.08.2004 р. № 150.
Зокрема, до капітального ремонту відносяться такі роботи:
2.8. Прорізи:
2.8.1. Заміна віконних рам, дверних полотен та підвіконних дощок з фарбуванням та встановленням нових приладів і склінням.
2.8.2. Заміна новими віконних та дверних коробок, рам та косяків з наличниками або перев'язування їх з додаванням нових матеріалів з повним їх забиванням.
...
2.8.4. Ремонт дверей з перев'язуванням та заміною окремих частин у них в обсязі більше 3 % загальної кількості.
2.8.5. Пробивання нових та розширення існуючих віконних та дверних прорізів з виготовленням, установленням та фарбуванням нових віконних та дверних блоків.

З цього питання також почитайте матеріал фахівця Держфінінспекції “ Ремонт дверей — капітальний чи поточний ремонт будівлі? (див. “Бюджетна бухгалтерія”, 2013, № 11)

Тепер щодо оформлення документації.
1. Обсяг і вартість поточного ремонту може бути визначено на основі дефектних актів і розцінених описів робіт.
2. Акт прийняття-здання відремонтованих, реконструйованих та модернізованих об’єктів за типовою формою № ОЗ-2 (бюджет) складаєте після проведення ремонту об’єктів необоротних активів (незалежно від того, проводився поточний чи капітальний ремонт).    

І останнє запитання.
Витрати на поточний та капітальний ремонт не відносяться на збільшення вартості необоротних активів, а відносяться на фактичні видатки за відповідними КЕКВ. Про це сказано у п. 1.8 Положення з бухгалтерського обліку необоротних активів бюджетних установ, затвердженого наказом Мінфіну від 26.06.2013 N 611
Зміна вартості необоротних активів (збільшення) здійснюється у зв'язку з проведенням їх добудівлі, дообладнання, реконструкції, модернізації.

скажите пожалуйста, какие проводки по капремонту??
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 128
З нами з: 27 січня 2017, 13:44
Дякував (а): 11 раз.
Подякували: 5 раз.
Регіон: Луганская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

Larysa306 » 09 листопада 2018, 11:38

Доброго дня. Допоможіть зрозуміти таке питання. Ми в бюджетній організації будемо робити капітальний ремонт душових та туалету. Витрати, я так зрозумілі, віднесуться до витрат звітного періоду. Та все ж ніяк не можу зрозуміти, чи при поточному ремонті витрати теж списуються на витрати звітного періоду? В чому різниця в обліку витрат між капітальним та поточним ремонтами???
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 13
З нами з: 08 грудня 2017, 10:02
Дякував (а): 8 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Ровенская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

Крот Юлія » 13 листопада 2018, 15:04

Larysa306 написав:Доброго дня. Допоможіть зрозуміти таке питання. Ми в бюджетній організації будемо робити капітальний ремонт душових та туалету. Витрати, я так зрозумілі, віднесуться до витрат звітного періоду. Та все ж ніяк не можу зрозуміти, чи при поточному ремонті витрати теж списуються на витрати звітного періоду? В чому різниця в обліку витрат між капітальним та поточним ремонтами???

Доброго дня!
Жодних відмінностей у порядку відображення на рахунках бухобліку операцій з поточного і капітального ремонту немає. Витрати на проведення і капітального ремонту, і поточного, визнаються витратами відповідного звітного періоду. І про це чітко сказано у п. 4 розд. VI Методичних рекомендацій з бухгалтерського обліку основних засобів суб'єктів державного сектору, затверджених наказом Мінфіну від 23.01.2015 р. № 11.
Різниця лише у порядку застосування КЕКВ при плануванні та здійсненні таких витрат.
Аватар користувача
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 982
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Дякував (а): 25 раз.
Подякували: 138 раз.
Регіон: Харків

Поперед.



Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей