Ремонт в бюджетній організації

Пишіть сюди, якщо не знаєте, де створити тему
Re: Ремонт в бюджетній організації

Pariz » 27 липня 2015, 13:00

Владислав Станкус, Дякую!!!!
Квартирант
Квартирант
 
Повідомлень: 71
З нами з: 11 березня 2013, 15:10
Звідки: Винница
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Винницкая Область

Re: Ремонт в бюджетній організації

Владислав Станкус » 27 липня 2015, 13:48

Будь ласка! Будуть запитання щодо проведення ревізій Держфінінспекцією пишіть.
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 586
З нами з: 24 липня 2015, 09:58
Дякував (а): 3 раз.
Подякували: 9 раз.
Регіон: Харьковская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

Радистка_Кэт » 27 листопада 2015, 10:44

Коллеги, подскажите - стоимость капитального ремонта по-прежнему относится на расході?
Аватар користувача
Коронована особа
Коронована особа
 
Повідомлень: 2106
З нами з: 20 вересня 2012, 19:18
Звідки: Киев
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 2 раз.
Регіон: Киев

Re: Ремонт в бюджетній організації

Владислав Станкус » 27 листопада 2015, 13:02

Доброго дня!
Для відповіді на поставлене Вами питання необхідно визначитись з характером виконаних робіт з капітального ремонту.
Тобто необхідно чітко визначитись:
1. Чи спрямовані такі роботи на підвищення техніко-економічних можливостей (модернізація, модифікація, добудова, дообладнання, реконструкція тощо) об'єкта, що приведе у майбутньому до збільшення економічних вигод?
2. Чи вони здійснені для підтримання об'єкта в придатному для використання стані та одержання первісно визначеної суми майбутніх економічних вигод від його використання?
Витрати на поліпшення об'єкта основних засобів (реконструкцію (реставрацію), модернізацію, добудову, дообладнання) збільшують його первісну вартість протягом усього строку використання, якщо існує ймовірність отримання суб'єктом державного сектору майбутніх економічних вигід, що перевищують первісно оцінений рівень його продуктивності, та/або збільшення потенціалу корисності цього об'єкта.
Вартість робіт, що приводять до збільшення очікуваних майбутніх вигод від об'єкта основних засобів, включається до капітальних інвестицій з майбутнім збільшенням первісної вартості основних засобів.
Підставою для визнання витрат, пов'язаних з поліпшенням основних засобів, є зростання внаслідок цих витрат очікуваного терміну корисного використання об'єкта, кількості та/або якості робіт, послуг, які надаються цим об'єктом.
Прикладами такого поліпшення є:
1) модифікація, модернізація об'єкта основних засобів з метою подовження терміну його корисної експлуатації або збільшення його виробничої потужності;
2) заміна окремих частин устаткування для підвищення якості робіт, послуг;
3) впровадження ефективнішого технологічного процесу, що дасть змогу зменшити витрати;
4) добудова (надбудова) будівлі, що збільшить кількість місць (площу) будівлі, обсяги та/або якість виконуваних робіт (послуг) чи умови їх виконання.
А от витрати на утримання об'єкта основних засобів (проведення технічного нагляду, технічного обслуговування та ремонту), які здійснюються для відновлення або підтримання суб'єктом державного сектору майбутніх економічних вигід або потенціалу корисності на первісно оціненому рівні продуктивності об'єкта основних засобів, визнаються витратами звітного періоду, в якому вони були понесені.
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 586
З нами з: 24 липня 2015, 09:58
Дякував (а): 3 раз.
Подякували: 9 раз.
Регіон: Харьковская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

Радистка_Кэт » 27 листопада 2015, 13:34

Спасибо! То есть, сейчас нужно смотреть смету и, если в ней есть отдельные позиции, подпадающие под понятие модернизации и модификации, вычленять их?
Аватар користувача
Коронована особа
Коронована особа
 
Повідомлень: 2106
З нами з: 20 вересня 2012, 19:18
Звідки: Киев
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 2 раз.
Регіон: Киев

Re: Ремонт в бюджетній організації

Владислав Станкус » 30 листопада 2015, 08:48

Доброго ранку!

Підхід до цього питання повинен бути комплексний, розглядати потрібно кінцевий результат проведення капітального ремонту, і у разі якщо він привів до поліпшення основних засобів тоді приймати відповідне рішення щодо збільшення первісної вартості основних засобів.


Майте на увазі, що рішення про характер і ознаки здійснюваних суб'єктом державного сектору робіт приймається керівником суб'єкта державного сектору з урахуванням результатів аналізу існуючої ситуації та суттєвості таких витрат.
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 586
З нами з: 24 липня 2015, 09:58
Дякував (а): 3 раз.
Подякували: 9 раз.
Регіон: Харьковская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

Радистка_Кэт » 30 листопада 2015, 10:09

Спасибо!
Аватар користувача
Коронована особа
Коронована особа
 
Повідомлень: 2106
З нами з: 20 вересня 2012, 19:18
Звідки: Киев
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 2 раз.
Регіон: Киев

Re: Ремонт в бюджетній організації

Владислав Станкус » 30 листопада 2015, 10:16

Будь ласка!
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 586
З нами з: 24 липня 2015, 09:58
Дякував (а): 3 раз.
Подякували: 9 раз.
Регіон: Харьковская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

Уокер » 30 листопада 2015, 14:35

Мы (бюджетная организация, финансируемся из местного бюджета) проводим капитальный ремонт в офисе. Замена окон, ремонт пола, потолка дверей. Офисом пользуемся на основании договора "позички". Подскажите, пожалуйста проводки поступления средств и списания согласно акта выполненных работ!
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 27
З нами з: 05 лютого 2015, 14:02
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Херсонская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

Станкус Тетяна » 11 грудня 2015, 13:11

А в вашем регионе не утверждены меры экономии бюджетных средств согласно постановления № 65?
Аватар користувача
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 545
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Харьковская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

julyyal » 18 травня 2016, 12:06

Роз'ясніть, будь ласка, з чого почати ремонт та перепланування приміщення цнапу при РДА? До чиєї компетенції відноситься розробка відповідних документів?
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 1
З нами з: 29 квітня 2016, 13:13
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Винницкая область

Re: Ремонт в бюджетній організації

shev_utszn » 27 травня 2016, 07:59

Добрый день. Подскажите пожалуйста при проведении капитального ремонта помещения обязательно должен быть авторский и технадзор? Он проводится на любую сумму ремонта или начинается от определенной суммы?
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 2
З нами з: 27 листопада 2015, 10:24
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Запорожская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

Лилия200 » 31 травня 2016, 13:45

Владислав Станкус, помогите пожалуйста!! мы бюджетная организация, для улучшения качества подачи воды, а также на случаи отсутствия воды хотим установить емкости с насосом, можем ли мы закупить их по коду 2210 (стоимость меньше 6 тыс.) а по 2240 оплатить монтажные работы? или же емкости с насосом нужно рассматривать как "модернизацию" или как кап.ремонт так как это "улаштування підкачувально-насосних станцій"?
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 21
З нами з: 09 червня 2015, 08:38
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Харьковская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

Єлагіна » 25 липня 2016, 21:33

Будь ласка, підкажіть початківцю!
В інтернаті проводилась заміна трубопроводу силами підрядної організації.
Я вірно розумію: демонтовані металеві труби, які ми отримали за актом, оприбутковуються на субрахунок 239 «Інші матеріали» за вартістю металобрухту?
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 16
З нами з: 20 листопада 2015, 19:28
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Днепропетровская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

Владислав Станкус » 26 липня 2016, 10:53

Лилия200 написав:Владислав Станкус, помогите пожалуйста!! мы бюджетная организация, для улучшения качества подачи воды, а также на случаи отсутствия воды хотим установить емкости с насосом, можем ли мы закупить их по коду 2210 (стоимость меньше 6 тыс.) а по 2240 оплатить монтажные работы? или же емкости с насосом нужно рассматривать как "модернизацию" или как кап.ремонт так как это "улаштування підкачувально-насосних станцій"?

Доброго дня!
Для створення необхідного напору води у водопровідній мережі, а також  безперебійної її подачі необхідно улаштування станції з насосами для підвищення напору і водонапірними баками - підкачувально-насосна станція.
Відповідно до п. 2.12.9. Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затвердженого наказом Держжитлокомунгоспу України 10.08.2004 № 150 улаштування підкачувально-насосних станцій відноситься до капітального ремонту.
Вважаю, що для улаштування такої станції необхідно розробити відповідну проектно-кошторисну документацію, якою буде, насамперед, визначено необхідну потужність насосів виходячи з напору у зовнішній водопровідній мережі в години максимального та мінімального водорозбору, об”єми водонапірних баків необхідних для забезпечення роботи організації під час відсутності централізованого почтачання, а також схему самого підключення станції до існуючої мережі водопостачання.
Одже витрати на придбання та встановлення підкачувально-насосної станцій відповідно до Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 12.03.2012 № 333, слід проводити за КЕКВ 3132 „Капітальний ремонт інших об’єктів”.
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 586
З нами з: 24 липня 2015, 09:58
Дякував (а): 3 раз.
Подякували: 9 раз.
Регіон: Харьковская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

Владислав Станкус » 26 липня 2016, 12:10

Єлагіна написав:Будь ласка, підкажіть початківцю!
В інтернаті  проводилась заміна трубопроводу силами підрядної організації.
Я вірно розумію: демонтовані металеві труби, які ми отримали за актом, оприбутковуються на субрахунок 239 «Інші матеріали» за вартістю металобрухту?

Доброго дня!
На який саме рахунок слід оприбуткувати демонтовані металеві труби залежить безпосередньо від їх стану та можливості подальшого використання.
Отже якщо труби не придатні для подальшого використання і представляють собою металобрухт, який пілягає здачі спеціалізованому підприємству, то він повинен бути  оприбуткований на рахунок 261 "Запаси для розподілу, передачі, продажу" за ціною металобрухту.
Майте на увазі, що у випадку оприбуткування металобрухту, якій підлягає здачі (реалізації), подавати Довідку про надходження в натуральній формі до органу Держказначейскої служби не потрібно.
У випадку коли усі труби або окремі з них можливо буде в подальшому використати для поточного ремонту систем водопостачання їх слід оприбуткувати на рахунок 239 "Інші матеріали".
Оцінка придатних вузлів, деталей, матеріалів та агрегатів, отриманих в результаті списання основних засобів, проводиться у порядку, викладеному у пункті 15 розділу ІІ Методичних рекомендацій з бухгалтерського обліку запасів суб’єктів державного сектору, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 23 січня 2015 року № 11.
При цьому, сума оприбуткованих матеріалів, отриманих від ліквідації та розбирання необоротних активів, які залишені для ремонту та інших потреб установи, визнається доходом спеціального фонду суб’єкта державного сектору.
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 586
З нами з: 24 липня 2015, 09:58
Дякував (а): 3 раз.
Подякували: 9 раз.
Регіон: Харьковская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

Владислав Станкус » 26 липня 2016, 14:51

shev_utszn написав:Добрый день. Подскажите пожалуйста при проведении капитального ремонта помещения обязательно должен быть авторский и технадзор? Он проводится на любую сумму ремонта или начинается от определенной суммы?

Доброго дня!
Механізми здійснення авторського та технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури (нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту будівель і споруд, а також технічного переоснащення діючих підприємств)  визначені відповідними Порядками, які затверджені постановою КМУ від 11 липня 2007 р. N 903 «Про авторський та технічний нагляд  під час будівництва об'єкта архітектури».
Зокрема, авторський нагляд здійснюється архітектором - автором проекту об'єкта архітектури, іншими розробниками затвердженого проекту або уповноваженими особами  відповідно до законодавства та договору із замовником  (забудовником) протягом усього періоду будівництва і передбачає контроль за відповідністю будівельно-монтажних робіт проекту.
Обов”язковість проведення авторського нагляду діючим законодавством не передбачена та відноситься до компетенції замовника і, як правило, встановлюється в завданні на проектування об'єкта.

Технічний нагляд забезпечує замовник (забудовник) протягом усього періоду будівництва об'єкта з метою здійснення контролю за дотриманням проектних рішень та вимог державних стандартів, будівельних норм і правил, а також контролю за якістю та обсягами робіт, виконаних під час будівництва або зміни (зокрема шляхом знесення) такого об'єкта.
Як бачимо у замовника виникає обовязок щодо здійснення технічного нагляду.
При цьому, технічний нагляд здійснюють особи, що мають виданий відповідно до законодавства архітектурно-будівельною атестаційною комісією кваліфікаційний сертифікат.
У разі відсутності у замовника спеціалістів, які могли б виконувати функції технічного нагляду за будівництвом об'єктів, замовник може залучати спеціалістів сторонніх організацій на договірній основі. Оплата за виконання зазначених робіт здійснюється за рахунок коштів на утримання служби замовника у розмірі, визначеному на підставі відповідних розрахунків, складених у довільній формі, виходячи з обгрунтованих трудовитрат спеціалістів технагляду та узгодженого сторонами показника вартості людино-дня.
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 586
З нами з: 24 липня 2015, 09:58
Дякував (а): 3 раз.
Подякували: 9 раз.
Регіон: Харьковская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

Єлагіна » 26 липня 2016, 19:30

Владислав Станкус написав:
Єлагіна написав:Будь ласка, підкажіть початківцю!
В інтернаті  проводилась заміна трубопроводу силами підрядної організації.
Я вірно розумію: демонтовані металеві труби, які ми отримали за актом, оприбутковуються на субрахунок 239 «Інші матеріали» за вартістю металобрухту?

Доброго дня!
На який саме рахунок слід оприбуткувати демонтовані металеві труби залежить безпосередньо від їх стану та можливості подальшого використання.
Отже якщо труби не придатні для подальшого використання і представляють собою металобрухт, який пілягає здачі спеціалізованому підприємству, то він повинен бути  оприбуткований на рахунок 261 "Запаси для розподілу, передачі, продажу" за ціною металобрухту.
Майте на увазі, що у випадку оприбуткування металобрухту, якій підлягає здачі (реалізації), подавати Довідку про надходження в натуральній формі до органу Держказначейскої служби не потрібно.
У випадку коли усі труби або окремі з них можливо буде в подальшому використати для поточного ремонту систем водопостачання їх слід оприбуткувати на рахунок 239 "Інші матеріали".
Оцінка придатних вузлів, деталей, матеріалів та агрегатів, отриманих в результаті списання основних засобів, проводиться у порядку, викладеному у пункті 15 розділу ІІ Методичних рекомендацій з бухгалтерського обліку запасів суб’єктів державного сектору, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 23 січня 2015 року № 11.
При цьому, сума оприбуткованих матеріалів, отриманих від ліквідації та розбирання необоротних активів, які залишені для ремонту та інших потреб установи, визнається доходом спеціального фонду суб’єкта державного сектору.







Владислав Станкус, Ви дуже допомогли, дякую за відповідь!

Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 16
З нами з: 20 листопада 2015, 19:28
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Днепропетровская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

Владислав Станкус » 27 липня 2016, 07:24

Нема за що. Завжди радий допомогти.
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 586
З нами з: 24 липня 2015, 09:58
Дякував (а): 3 раз.
Подякували: 9 раз.
Регіон: Харьковская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

ЧНП » 17 серпня 2016, 10:45

Питання: На якому рахунку бюджетна установа обліковує кисточки та валики для поточних косметичних ремонтів. На рахурну 221 в кількісному обліку в інженера-будівельника, чи оприбутковувати на рахунок 2341 і одразу списувати при видачі зі складу? Можливо існують якісь норми будівельні?
Аватар користувача
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 14
З нами з: 25 липня 2014, 13:32
Звідки: Чернигов
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Черниговская Область

Поперед.Далі


Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 4 гостей