Ремонт в бюджетній організації

Пишіть сюди, якщо не знаєте, де створити тему
Re: Ремонт в бюджетній організації

Владислав Станкус » 20 січня 2017, 11:06

Кузя написав:Доброго дня. Якщо в приміщенні сільської ради замінювати всі вікна ( 9 штук), то чи потрібна проектно-кошторисна документація на кап. ремонт? І ще вікна ми вибираємо виходячи з фінансових можливостей чи є якісь вимоги до технічних характеристик вікон? І чи можна проводити попередню оплату?

Доброго дня!
Відповідно до Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затвердженому наказом Держкомітету з питань ЖКГ від 10.08.2004 р. № 150  такі види робіт, як заміна віконних рам, дверних полотен та підвіконних дощок з фарбуванням та встановленням нових приладів і склінням (2.8.1.) та заміна новими віконних та дверних коробок, рам та косяків з наличниками або перев'язування їх з додаванням нових матеріалів з повним їх забиванням (2.8.2.) відноситься до капітального ремонту.
Отже для проведення заміни вікон слід буде розробити проектно - кошторисну документацію.
Питання щодо можливості встановлення вибраних Вами вікон слід адресувати проектувальнику, атже проектна документація розробляється з урахуванням вимог вихідних даних на проектування та дотриманням вимог законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил.
Відповідно до постанови КМУ від 23 квітня 2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» розпорядники бюджетних коштів та одержувачі бюджетних коштів у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти можуть передбачати відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів попередню оплату лише у разі закупівлі на строк не більше трьох місяців робіт із нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту та технічного переоснащення, придбання основних засобів і житла.
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 585
З нами з: 24 липня 2015, 09:58
Дякував (а): 2 раз.
Подякували: 8 раз.
Регіон: Харьковская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

Кузя » 20 січня 2017, 12:37

До капітального ремонту відноситься навіть заміна одного вікна?
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 129
З нами з: 09 листопада 2012, 15:00
Звідки: Рівне
Дякував (а): 1 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Ровенская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

Владислав Станкус » 20 січня 2017, 13:04

Кузя написав:До капітального ремонту відноситься навіть заміна одного вікна?

Відповідно до п. 1.2.8.1. згаданого Переліку №150 ремонт та заміна окремих віконних і дверних блоків відноситься до поточного ремонту.
Скільки саме мається на увазі під словом «окремих» законодавець не визначив.
Проте слід чітко розуміти, що представляє собою поточний та капітальний ремонти. Таке розмежування було наведено в листі Держбуду "Щодо віднесення ремонтно-будівельних робіт до капітального та поточного ремонтів" від 30.04.2003 р. № 7/7-401.
Зокрема, до поточного ремонту належать роботи, які передбачають систематичне та своєчасне підтримання експлуатаційних якостей та попередження передчасного зносу конструкцій і інженерного обладнання. Тоді як під капітальним ремонтом будівлі слід розуміти комплекс ремонтно-будівельних, робіт, який передбачає заміну, відновлювання та модернізацію конструкцій і обладнання будівель в зв'язку з їх фізичною зношеністю та руйнуванням, поліпшення експлуатаційних показників.
У Вашому попередньому запитанні мова була про заміну всіх вікон, і враховуючи наведені визначення понять, та ту відповідь яку я надав раніше, вважаю, що заміна вікон відноситься до капітального ремонту приміщень.
Остаточне рішення щодо віднесення робіт до поточного чи капітального ремонту приймає керівник установи.
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 585
З нами з: 24 липня 2015, 09:58
Дякував (а): 2 раз.
Подякували: 8 раз.
Регіон: Харьковская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

Лесичка » 28 лютого 2017, 09:18

[font="Noto Sans", sans-serif]Доброго,дня, Дуже срочно, підскажіть. Ми робили капітальний ремонт в палатах лікарні у 2016 році, і було закуплено радіатори, плитка за рахунок капітальних видатків, хоч і вартість їх була менше 6000 грн. Потім ми передали підрядчику ці матеріали і він зробив ремонт і все встановив. Це все перераховано одним кошторисом, як капітальний ремонт палати лікарні. Чи це є порушення, що ми купили радіатори та плитку за рахунок капітальних видатків?[/font]
Квартирант
Квартирант
 
Повідомлень: 66
З нами з: 26 березня 2015, 13:59
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Хмельницкая область

Re: Ремонт в бюджетній організації

AlisaAlaya » 02 березня 2017, 09:46

Владислав Станкус написав:
alisa написав:Владислав Станкус, підкажіть, будь ласка, якщо ми провели капітальний ремонт котельні, по документам він називався "к.ремонт з заміною котла" , в обліку  його треба відобразити як модернізацію, тобто, збільшити вартість котельні? а сам котел, який встановили на заміну старому, треба ввести в експлуатацію Актом введення? Чи треба додатково оформлювати Акт приймання відремонтованих...осн засобів? Для складання цих актів необхідний окремий наказ начальника?

Слід розуміти, що витрати на поліпшення об'єкта основних засобів (реконструкцію (реставрацію), модернізацію, добудову, дообладнання) збільшують його первісну вартість протягом усього строку використання, якщо існує ймовірність отримання суб'єктом державного сектору майбутніх економічних вигід, що перевищують первісно оцінений рівень його продуктивності, та/або збільшення потенціалу корисності цього об'єкта.
Вартість робіт, що приводять до збільшення очікуваних майбутніх вигод від об'єкта основних засобів, включається до капітальних інвестицій з майбутнім збільшенням первісної вартості основних засобів.
Підставою для визнання витрат, пов'язаних з поліпшенням основних засобів, є зростання внаслідок цих витрат очікуваного терміну корисного використання об'єкта, кількості та/або якості робіт, послуг, які надаються цим об'єктом.
Прикладами такого поліпшення є:
1) модифікація, модернізація об'єкта основних засобів з метою подовження терміну його корисної експлуатації або збільшення його виробничої потужності;
2) заміна окремих частин устаткування для підвищення якості робіт, послуг;
3) впровадження ефективнішого технологічного процесу, що дасть змогу зменшити витрати;
4) добудова (надбудова) будівлі, що збільшить кількість місць (площу) будівлі, обсяги та/або якість виконуваних робіт (послуг) чи умови їх виконання.
А от витрати на утримання об'єкта основних засобів (проведення технічного нагляду, технічного обслуговування та ремонту), які здійснюються для відновлення або підтримання суб'єктом державного сектору майбутніх економічних вигід або потенціалу корисності на первісно оціненому рівні продуктивності об'єкта основних засобів, визнаються витратами звітного періоду, в якому вони були понесені.
Якщо Вами проведена заміна старого котла на новий більш технологічний та економічний то можливо припустити, що ці дії зменшать витрати Вашої установи на опалення приміщень, що в свою чергу приведе до отримання майбутніх економічних вигід. В цьому випадку можливо вважати це модернізацією котельні.
У разі якщо новий котел суттєво не відрізняється від старого технічними характеристиками та його встановлення не як не вплине на отримання Вашою установою майбутніх економічних вигід, витрати на капітальний ремонт котельні слід віднести на витрати звітного періоду, в якому вони були понесені.
Прийняття такого рішення залишається за керівником Вашої установи, проте майте на увазі, що витрати ви провели за КЕКВ 3132 „Капітальний ремонт інших об’єктів”.

Тобто, в цьому випадку в назві самого ремонту (документація) не обов"язково повинно бути слово "модернізація"? Власне, ремонт проводився з метою підтримання приміщення в робочому стані (щоб не завалилось зовсім), але ж тепер 100 % знос якось дивно виглядає...
Квартирант
Квартирант
 
Повідомлень: 67
З нами з: 15 січня 2013, 17:22
Звідки: Харків
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Харьковская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

Владислав Станкус » 02 березня 2017, 15:19

Доброго дня!
Виходячи з Вашого останнього запитання ремонт проводився з метою підтримання котельні в робочому стані. В цьому випадку як я вже зазначав «витрати на утримання об'єкта основних засобів (проведення технічного нагляду, технічного обслуговування та ремонту), які здійснюються для відновлення або підтримання суб'єктом державного сектору майбутніх економічних вигід або потенціалу корисності на первісно оціненому рівні продуктивності об'єкта основних засобів, визнаються витратами звітного періоду, в якому вони були понесені».
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 585
З нами з: 24 липня 2015, 09:58
Дякував (а): 2 раз.
Подякували: 8 раз.
Регіон: Харьковская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

kuhmenko » 22 березня 2017, 16:31

Шановний Владислав Станкус.
В одній з консультацій знайшла таке, що при проведенні ремонту власними силами (господарським способом) для списання матеріалів недостатньо  лише акту списання. "... в обов’язковому порядку має бути складено кошторисну документацію на проведення ремонтних робіт, яка, у свою чергу, заповнюється на підставі діючих цін, норм, розцінок та тарифів, установлених відповідними документами у сфері будівництва". Підкажіть, будь ласка, яка це документація,за якою формою повинна бути складена? Дякую.
Квартирант
Квартирант
 
Повідомлень: 85
З нами з: 22 липня 2014, 09:16
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.

Re: Ремонт в бюджетній організації

Владислав Станкус » 23 березня 2017, 12:54

kuhmenko написав:Шановний Владислав Станкус.
В одній з консультацій знайшла таке, що при проведенні ремонту власними силами (господарським способом) для списання матеріалів недостатньо  лише акту списання. "... в обов’язковому порядку має бути складено кошторисну документацію на проведення ремонтних робіт, яка, у свою чергу, заповнюється на підставі діючих цін, норм, розцінок та тарифів, установлених відповідними документами у сфері будівництва". Підкажіть, будь ласка, яка це документація,за якою формою повинна бути складена? Дякую.

Доброго дня!
Вважаю, що мова йшла саме про кошторисну документацію, яка визначає вартість виконаних будівельних робіт і складається за примірною формою № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та примірною формою № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати».
Порядок заповнення та форми цих документів наведені в національному стандарті ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», затвердженому наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293.
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 585
З нами з: 24 липня 2015, 09:58
Дякував (а): 2 раз.
Подякували: 8 раз.
Регіон: Харьковская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

kuhmenko » 23 березня 2017, 14:24

Владислав, дякую за відповідь. Справа в тому, що у нас ремонтні роботи проводяться власними силами, без залучення підрядних організацій. В листах Міністерства регіонального розвитку та будівництва (наприклад від 06.05.2010 №2/12-20/4993) йдеться про те, що при здійсненні поточного ремонту господарським способом застосування типових форм не обов'язкове. Я у Вас хочу спитати, як КРУ відноситься до цих витрат та їх списання (витрати на поточний ремонт), які вимагає документи? Чи достатньо акту обстеження та акту списання використаних матеріалів? Чи можна скласти кошторисну документацію в довільній формі? Дякую.
Квартирант
Квартирант
 
Повідомлень: 85
З нами з: 22 липня 2014, 09:16
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.

Re: Ремонт в бюджетній організації

Владислав Станкус » 23 березня 2017, 15:31

kuhmenko написав:Владислав, дякую за відповідь. Справа в тому, що у нас ремонтні роботи проводяться власними силами, без залучення підрядних організацій. В листах Міністерства регіонального розвитку та будівництва (наприклад від 06.05.2010 №2/12-20/4993) йдеться про те, що при здійсненні поточного ремонту господарським способом застосування типових форм не обов'язкове. Я у Вас хочу спитати, як КРУ відноситься до цих витрат та їх списання (витрати на поточний ремонт), які вимагає документи? Чи достатньо акту обстеження та акту списання використаних матеріалів? Чи можна скласти кошторисну документацію в довільній формі? Дякую.

На мою думку нехтувати роз’ясненнями Міністерства регіонального розвитку та будівництва не можна. Дійсно в листі від 06.05.2010 №2/12-20/4993 зазначено, що при здійсненні поточного ремонту господарським способом застосування типових форм не обов'язкове. Це пов’язано перш за все з тим, що не потрібно вираховувати для оплати трудовитрати, роботу машин і механізмів і т.д.
Наскільки мені відомо при проведенні перевірки поточного ремонту господарським способом перевіряються наявні документи, що підтверджують необхідність проведення таких ремонтів (ати обстеження, дефектні акти), а також акти фактичного використання матеріалів на проведення робіт та данні бухгалтерського обліку.
Зрозуміло, що особлива увага приділяється саме списанню матеріалів.
Зокрема досліджується дотримання норм витрат матеріалів нормам затвердженим в ресурсних елементних кошторисних нормах, враховуючи види виконаних робіт (шпаклювання, оклеювання шпалер, фарбування тощо). Також проводяться контрольні обміри фактично виконаних робіт.
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 585
З нами з: 24 липня 2015, 09:58
Дякував (а): 2 раз.
Подякували: 8 раз.
Регіон: Харьковская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

kuhmenko » 23 березня 2017, 16:50

Дуже дякую Вам за відповідь.
Квартирант
Квартирант
 
Повідомлень: 85
З нами з: 22 липня 2014, 09:16
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.

Re: Ремонт в бюджетній організації

Владислав Станкус » 23 березня 2017, 16:52

Нема за що. Завжди радий допомогти.
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 585
З нами з: 24 липня 2015, 09:58
Дякував (а): 2 раз.
Подякували: 8 раз.
Регіон: Харьковская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

galina2902 » 27 березня 2017, 18:15

Прошу підкажіть,чи всі ремонти що проводяться по коду 3142 рахуються ,як реконструкція і відповідно треба збільшувати первісну вартість об"єкта ?
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 11
З нами з: 16 лютого 2017, 10:07
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Львовская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

tatyanaw1@ukr.net » 12 квітня 2017, 11:07

здравствуйте.бюджетная организация находится в 5етажном здании,в котором уйма комнат.
в одной из них нужно сделать ремонт,сума примерно 100 тис.
ремонт заключается в следующем-натяжные потолки,выравнивание стен,поклейка обоев под покраску,замена пола,,замена окон и дверей(7шт),замена сантехники,установка бойлера,облицовка плиткой ванной-это поточный или капитальный ремонт.заранее благодарна за ответ.
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 146
З нами з: 10 липня 2015, 20:29
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Житомирская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

Владислав Станкус » 12 квітня 2017, 11:11

tatyanaw1@ukr.net написав:здравствуйте.бюджетная организация находится в 5етажном здании,в котором уйма комнат.
в одной из них нужно сделать ремонт,сума примерно 100 тис.
ремонт заключается в следующем-натяжные потолки,выравнивание стен,поклейка обоев под покраску,замена пола,,замена окон и дверей(7шт),замена сантехники,установка бойлера,облицовка плиткой ванной-это поточный или капитальный ремонт.заранее благодарна за ответ.

Доброго дня!
Для відповіді на це запитання Вам необхідно ознайомитись з Примірним переліком послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затвердженого наказом Держжитлокомунгоспу України 10.08.2004 № 150.
При цьому слід чітко розуміти, що представляє собою поточний та капітальний ремонти.
Зокрема, до поточного ремонту належать роботи, які передбачають систематичне та своєчасне підтримання експлуатаційних якостей та попередження передчасного зносу конструкцій і інженерного обладнання.
Тоді як під капітальним ремонтом будівлі слід розуміти комплекс ремонтно-будівельних, робіт, який передбачає заміну, відновлювання та модернізацію конструкцій і обладнання будівель в зв'язку з їх фізичною зношеністю та руйнуванням, поліпшення експлуатаційних показників.
Виходячи з такого комплексу робіт, який зазначено у Вашому запитанні на мою думку це капітальний ремонт.
Так чи інакше остаточне рішення щодо віднесення робіт до поточного чи капітального ремонту приймає керівник установи.
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 585
З нами з: 24 липня 2015, 09:58
Дякував (а): 2 раз.
Подякували: 8 раз.
Регіон: Харьковская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

tatyanaw1@ukr.net » 12 квітня 2017, 13:54

Владислав Станкус написав:
tatyanaw1@ukr.net написав:здравствуйте.бюджетная организация находится в 5етажном здании,в котором уйма комнат.
в одной из них нужно сделать ремонт,сума примерно 100 тис.
ремонт заключается в следующем-натяжные потолки,выравнивание стен,поклейка обоев под покраску,замена пола,,замена окон и дверей(7шт),замена сантехники,установка бойлера,облицовка плиткой ванной-это поточный или капитальный ремонт.заранее благодарна за ответ.

Доброго дня!
Для відповіді на це запитання Вам необхідно ознайомитись з Примірним переліком послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затвердженого наказом Держжитлокомунгоспу України 10.08.2004 № 150.
При цьому слід чітко розуміти, що представляє собою поточний та капітальний ремонти.
Зокрема, до поточного ремонту належать роботи, які передбачають систематичне та своєчасне підтримання експлуатаційних якостей та попередження передчасного зносу конструкцій і інженерного обладнання.
Тоді як під капітальним ремонтом будівлі слід розуміти комплекс ремонтно-будівельних, робіт, який передбачає заміну, відновлювання та модернізацію конструкцій і обладнання будівель в зв'язку з їх фізичною зношеністю та руйнуванням, поліпшення експлуатаційних показників.
Виходячи з такого комплексу робіт, який зазначено у Вашому запитанні на мою думку це капітальний ремонт.
Так чи інакше остаточне рішення щодо віднесення робіт до поточного чи капітального ремонту приймає керівник установи.

спасибо огромное за ответ.скажите пожалуйста а ответственость на главбухе лежит какая либо,за неправильное вызначення виду ремонта или только на керівнику установи.
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 146
З нами з: 10 липня 2015, 20:29
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Житомирская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

Молчанова Анна » 12 квітня 2017, 14:28

Так-же очень волнует вопрос про ответственность гл.буха.Руководители не хотят заморачиваться с капремонтом, но что в таком случае делать гл.буху?Как себя подстраховать в этом вопросе?Может нужен приказ от руководителя ?
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 2
З нами з: 26 січня 2017, 09:18
Звідки: Ukraine, Chernigov
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.

Re: Ремонт в бюджетній організації

tatyanaw1@ukr.net » 12 квітня 2017, 16:06

Молчанова Анна написав:Так-же очень волнует вопрос про ответственность гл.буха.Руководители не хотят заморачиваться с капремонтом, но что в таком случае  делать гл.буху?Как себя подстраховать в этом вопросе?Может нужен приказ от руководителя ?

вот вот.ждем ответ
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 146
З нами з: 10 липня 2015, 20:29
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Житомирская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

Владислав Станкус » 13 квітня 2017, 10:10

Доброго ранку!
Насправді прикро коли в установі бухгалтер та керівник не знаходять спільної мови і керівник не прислуховується к порадам бухгалтера. Найчастіше це призводить до допущення значної кількості порушень.
В зв’язку з цим цілком зрозуміло бажання кожного з учасників бюджетного процесу знати міру своєї відповідальності.
Отже кожен з працівників установи виконує свою роботу виходячи з своїх посадових обов’язків, які відображені в посадових інструкціях. Не слід нехтувати цим документом, адже в ньому зазначені права та обов’язки працівника.
Крім того, обов’язки керівника та головного бухгалтера передбачені вимогами Закону України 16.07.1999 N 996-XIV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» (далі – Закон N 996-XIV).
Зокрема, відповідно до Закону N 996-XIV керівник підприємства зобов'язаний створити необхідні умови для правильного ведення бухгалтерського обліку, забезпечити неухильне виконання всіма підрозділами, службами та працівниками, причетними до бухгалтерського обліку, правомірних вимог бухгалтера щодо дотримання порядку оформлення та подання до обліку первинних документів.
Головний бухгалтер або особа, на яку покладено ведення бухгалтерського обліку підприємства:
- забезпечує дотримання на підприємстві встановлених єдиних методологічних засад бухгалтерського обліку, складання і подання у встановлені строки фінансової звітності;
- організує контроль за відображенням на рахунках бухгалтерського обліку всіх господарських операцій;
- бере участь в оформленні матеріалів, пов'язаних з нестачею та відшкодуванням втрат від нестачі, крадіжки і псування  активів підприємства;
- забезпечує перевірку стану бухгалтерського обліку у філіях, представництвах, відділеннях та інших  відокремлених  підрозділах підприємства;
- подає в установленому порядку та у випадках, передбачених Законом України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення", інформацію центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню  розповсюдження зброї масового знищення.
Як відомо підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи.
Первинний документ поряд з іншими обов'язковими реквізитами повинен мати данні щодо посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення, а також особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.
При цьому, відповідальність за несвоєчасне складання первинних документів і регістрів бухгалтерського обліку та недостовірність відображених у них даних несуть особи, які склали та підписали ці документи.
Враховуючи наведене вище, в кожному окремому випадку можливо визначити хто саме відповідає за ті чи інші дії проведені в установі.
Стосовно питання відповідальності за ремонтні роботи можливо визначити таке коло осіб:
- головний інженер, начальних господарчої групи, завгосп, які відповідальні за утримання будівлі в належному технічному стані, беруть участь в прийманні рішення щодо необхідності проведення ремонту (складають дефектні акти), та визначають його тип (капітальний або поточний);
- начальних планового відділу, або економіст, який також приймає рішення при визначенні типу ремонту та підготовки бюджетного запиту на затвердження асигнувань щодо проведення ремонтних робіт;
- керівник, який затверджує дефектні акти, підписує бюджетні запити, договори на проведення капітального або поточного ремонту, платіжні доручення на перерахування коштів підрядним організаціям, тощо.
- головний бухгалтер, який підписує платіжні доручення на перерахування коштів підрядним організаціям.
Як бачимо, відповідальність головного бухгалтера теж присутня, проте перерахування коштів це вже кінцевий результат, якому передує оформлення та підписання відповідальними особами великої кількості документів.
Зокрема, при проведенні ремонтних робіт за бюджетні кошти застосовують кошторисну документацію, яка визначає вартість виконаних будівельних робіт і складається за примірною формою № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та примірною формою № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати». Саме на підставі цих документів здійснюється оплата за виконані роботи, проте підписання цих документів головним бухгалтером не передбачено.
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 585
З нами з: 24 липня 2015, 09:58
Дякував (а): 2 раз.
Подякували: 8 раз.
Регіон: Харьковская область

Re: Ремонт в бюджетній організації

tatyanaw1@ukr.net » 13 квітня 2017, 12:00

спасибо огромнейшее за ответ.
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 146
З нами з: 10 липня 2015, 20:29
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Житомирская область

Поперед.Далі


Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 3 гостей