Звернення до органів влади

Пишіть сюди, якщо не знаєте, де створити тему
Звернення до органів влади

Barabashka » 18 березня 2014, 15:01

Скоро тут будет текст smile
serenade
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 102
З нами з: 14 грудня 2011, 08:56
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.

Звернення до органів влади

Barabashka » 18 березня 2014, 15:01

Шановні колеги. Пропоную спробувати звернутись до органіввлади з метою спробувати вирішити чисельні проблеми та недоліки в бюджетній сфері. На мій погляд, алгоритм звернення може бути в такому вигляді:

- провести обговорення недоліків на сайті
- надіслати відкритий лист прем'єр-міністру, з обгрунтованим переліком недоліків та пропозиціями, щодо їх подолання (особливо акцентуючи увагу на різноманітні бюрократичні процедури та функції, які не несуть ніякої практичної користі, а лише перешкоджають нормальній роботі, і які можна скасувати без усіляких наслідків)
- розмістити звернення у відкритих джерелах в інтернеті, бажано, з можливістю збору підписів або інших виявів погодження суспільства (наприклад, лайків)
- надіслати копію звернення журналістам в тому числі у провідні всеукраїнські ЗМІ
- в самому зверненні вказати сайти на яких розміщено звернення та перелік ЗМІ в які надіслано копії.

Мета цього заходу - привернути увагу влади на реальні проблеми в нашій роботі, а за допомогою всебічного розголошення та акцентування уваги суспільства - хоч трохи знизити вирогідність ігнорування звернення. Можливо, ніяких зворушень або реакції влади на це звернення ми так і не отримаємо, але це все ж таки краще ніж бездіяльність і хоч якийсь шанс бути почитими владою. Як кажуть "Дорогу осилит идущий" та "Вода камень точит".

Як приклад проблемних питань можу вказати: подання щорічної оцінки головного бухгалтера у органи казначейства (наівщо це???) та необхідність узгоджувати прийняття на роботу головних бухгалтерів та їх звільнення у органах казначейства (це взагалі якийсь абсурд), спрощення системи проведення тендерів, надмірна кількість звітів і документів, які дуже часто просто дублюють одне одного і в результаті на їх подання витрачається зайвий час та папір, а їх інформативність при цьому не зростає, та багато іншого.
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 102
З нами з: 14 грудня 2011, 08:56
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.

Звернення до органів влади

EVGENIY » 18 березня 2014, 22:51

Barabashka, Я конечно не против, но мы сейчас тут столько проблем опишем, что их никто читать не будет! Им щас там на верху не до нас! 
Barabashka написав:надмірна кількість звітів і документів, які дуже часто просто дублюють одне одного і в результаті на їх подання витрачається зайвий час та папір
тут наверно лучше конкретно указать в каких отчётах что дублируется, а так это просто слова!!
Аватар користувача
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
 
Повідомлень: 7610
З нами з: 29 липня 2010, 00:27
Звідки: Харків
Дякував (а): 54 раз.
Подякували: 521 раз.
Регіон: Харьковская область

Звернення до органів влади

EVGENIY » 18 березня 2014, 22:55

Barabashka, кстати соцбар на сайт добавил сегодня, теперь любую страницу лайкнуть можно  wink
Аватар користувача
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
 
Повідомлень: 7610
З нами з: 29 липня 2010, 00:27
Звідки: Харків
Дякував (а): 54 раз.
Подякували: 521 раз.
Регіон: Харьковская область

Звернення до органів влади

Barabashka » 19 березня 2014, 09:16

Цитата написав:тут наверно лучше конкретно указать в каких отчётах что дублируется, а так это просто слова

Наприклад, довідки. Для внесення змін до бюджету необхідно зробити:
- довідки про зміни до розпису
- довідки про зміни до кошторису (той самий зміст, але з іншими підписами)
за необхідності:
- річні довідки про зміни до розпису
- річні довідки про зміни до кошторису

Тобто 4 документи які дублюють одне одного. Я розумію всю глибинну сутність такої кількості бумажок, але по факту - це самий звичайний бюрократизм. Вся необхідна інформація міститься в помісячний довідці, а три інші - звичайні папірці, які лише займають час, та підвищують вирогідність якоїсь помилки (можна банально поставити помилкову цифру або не в той рядок)

Що стосується звітності - тут одразу згадуються додатки 20 та 22 до річної звітності. Одні й ті ж самі дані, лише викладені у різному вигляді. А взагалі, приблизно 50 % документів можна скоротити і це ніяк не вплине на якість роботи і обліку. Дуже багато документів, які на перший погляд, несуть якусь корись, а по факту - звичайні бюрократичні папірці.

Це як старі речі вдома якими забиті цілі шафи. Дивишся і здається, що ця ріц для чогось потрібна і колись може стати у нагоді, а в дійсності вони лише займають місце, збирають бруд та пил та не використовуються десятиліттями.

Цитата написав:Я конечно не против, но мы сейчас тут столько проблем опишем, что их никто читать не будет! Им щас там на верху не до нас!

Я вважаю, що в будь-якому випадку, обговорення проблем, змісту листа та алгоритму дій буде тривати не менше місяця. А надсилати листа необхідно, звичайно, після вирішення питань безпеки країни. Можливо, його дійсно ніхто читати не буде, і всі зусилля будуть марними. Але для того щоб наверху почули наші проблеми, про них необхідно хоча б говорити і намагатись донести свої вимоги до влади.
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 102
З нами з: 14 грудня 2011, 08:56
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.

Звернення до органів влади

Наталекс » 19 березня 2014, 14:06

Barabashka, обома руками "за"!!! Очевидно, ті, хто "роздуває" кількість папірців (читать "звітів") - це виробники паперовиробничих  фабрик і їм вигідно множити кількість звітів.

І, головне питання сьогодення: "Якщо не ми, то хто???"  Досить сидіти на мізерну зарплату і втрачати зір, заповнюючи кучу дублюючих звітів.

А ще дублювання в різні інстанції, наприклад в РФУ, казначейство. Щоб здати якусь довідку  в УДКСУ - необхідно спочатку "завірити" в РФУ, то можливо до міністерства подавати грандіозніші пропозиції по скороченню контролюючих і дублюючих один одного органів???
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 143
З нами з: 16 грудня 2011, 23:25
Звідки: Кіровоградська область
Дякував (а): 38 раз.
Подякували: 9 раз.
Регіон: Кировоградская область

Звернення до органів влади

Радистка_Кэт » 19 березня 2014, 14:13

Есть еще стремная статья 57 БКУ, общались даже с ее разработчиками - они признают, что имели ввиду другое.

И невозможность зарегистрировать кредиторку по спецфонду в конце года (а деньги-то не проводят)
Аватар користувача
Коронована особа
Коронована особа
 
Повідомлень: 2211
З нами з: 20 вересня 2012, 19:18
Звідки: Киев
Дякував (а): 40 раз.
Подякували: 19 раз.
Регіон: Киев

Звернення до органів влади

mulberry » 19 березня 2014, 16:56

Від себе додам "5 копійок". Нехай Головдержслужба нарешті внесе зміни в Довідник типових професійних характеристик посад державних службовців, або , навпаки, прирівняє посаду головного спеціаліста (бухгалтера) без створення бухгалтерської служби до посади головного бухгалтера. За професію образливо.
Аватар користувача
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 530
З нами з: 09 серпня 2012, 09:33
Звідки: Barrio San Antonio
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 1 раз.
Регіон: Cortés

Звернення до органів влади

Радистка_Кэт » 19 березня 2014, 17:50

В общем, я готова подключиться к написанию, однако, не верю, что єто кому-нибудь отам надо...
Аватар користувача
Коронована особа
Коронована особа
 
Повідомлень: 2211
З нами з: 20 вересня 2012, 19:18
Звідки: Киев
Дякував (а): 40 раз.
Подякували: 19 раз.
Регіон: Киев

Звернення до органів влади

Наталекс » 19 березня 2014, 19:00

Радистка_Кэт, нам, в первую очередь и надо! Тем, кто непосредственно все это исполняет и видит, что много чего "тупо" никому не надо - вот у нас на форуме за день уже много рациональных предложений поступило  cry .
Сидит наверху куча дармоедов и от нечего делать пишут "умные "  wacko инструкции. Но сейчас же идет тенденция к сокращению министерских аппаратов, то под "шумок" надо шерстить и все инструкции и их адекватность.
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 143
З нами з: 16 грудня 2011, 23:25
Звідки: Кіровоградська область
Дякував (а): 38 раз.
Подякували: 9 раз.
Регіон: Кировоградская область

Звернення до органів влади

EVGENIY » 19 березня 2014, 19:40

Давайте всё сформулируем, я сделаю страницу в главном меню сайта, сайт посещает много народу и возможно среди них есть и верхушка наша, может хоть что то удастся изменить и достучаться!!
Аватар користувача
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
 
Повідомлень: 7610
З нами з: 29 липня 2010, 00:27
Звідки: Харків
Дякував (а): 54 раз.
Подякували: 521 раз.
Регіон: Харьковская область

Звернення до органів влади

nechivan » 19 березня 2014, 20:17

Еще и "Звіт по мережі установ, контингенту..." не забудьте.
Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 394
З нами з: 28 жовтня 2011, 19:02
Звідки: Коростень
Дякував (а): 2 раз.
Подякували: 15 раз.
Регіон: Житомирская Область

Звернення до органів влади

Наталекс » 19 березня 2014, 20:25

EVGENIY, я за!!!  давайте эту идею распространим среди наших коллег: казначеев, финансистов, бухгалтеров, мне кажется много специалистов в нашей сфере должны подключиться, чтобы избавиться от бюрократических пережитков. Надо определить формат, может просто "накидать" идеи, а потом сформулировать  запрос к министерству финансов.
А вообще, Евгений, кто-то из верхушки выходил когда-то на контакт ?  Кстати, через периодические издания можно  обратится, как вариант.
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 143
З нами з: 16 грудня 2011, 23:25
Звідки: Кіровоградська область
Дякував (а): 38 раз.
Подякували: 9 раз.
Регіон: Кировоградская область

Звернення до органів влади

EVGENIY » 19 березня 2014, 21:24

Наталекс, из верхушки вроде никого! А вот периодические издания все  wink Может мы их потом попросим подписаться, вобщем будет видно! 
Я сделал шапку в этой теме, формулируйте текст ну только нормально как будто бы вы письмо писали, я вечером буду подымать в шапку темы основные и нормально сформулированные проблемы, таким образом в шапке вырисуется текст, у кого есть желание можно прям весь текст шапки редактировать и под спойлером писать в сообщении, у меня к сожалению времени совсем мало! Но я обязательно приму участие  doctor
Аватар користувача
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
 
Повідомлень: 7610
З нами з: 29 липня 2010, 00:27
Звідки: Харків
Дякував (а): 54 раз.
Подякували: 521 раз.
Регіон: Харьковская область

Звернення до органів влади

Радистка_Кэт » 19 березня 2014, 22:37

А как вам чудесное постановление № 65?

Это же ужас и кошмар! У меня закончилась процедура продажи автомобиля, я уже подготовила довидку по спецфонду в соответствии со статьей 13 БКУ.... И тут - на тебе - в доход общего фонда надо отправлять.... И никаких пояснений - по процедурам, уже начатым, по процедуре продажи авто, не связанной с инвентаризацией госдач и прочих ништяков....

И была какая-никакая возможность хоть немного обновить технику - все... Как можно принимать в Постановлении КМУ норму, противоречащую Бюджетному кодексу? Сижу вот и не знаю, что делать - так жалко их отправлять, но, похоже, ничего я не добьюсь...

А по вакансиям? Не сказано, какие вакансии нельзя занимать, на какой момент... В Постановлении 2008 года было хотя бы написано, что вакансии по состоянию на 01.12.2008... А тут - ни слова! Если человек ушел в декрет, если уволился... Перевод между разными бюджетными организациями... Ничего не отображено. В тексте, к тому же, полно незаконченных предложений. И вообще, что за бред - если вы хотите сэкономить ФОП - нужно не запрещать вакансии заполнять (ФОП от этого в сумме не меняется), а сокращать штаты вместе с ФОП.
Аватар користувача
Коронована особа
Коронована особа
 
Повідомлень: 2211
З нами з: 20 вересня 2012, 19:18
Звідки: Киев
Дякував (а): 40 раз.
Подякували: 19 раз.
Регіон: Киев

Звернення до органів влади

EVGENIY » 19 березня 2014, 23:16

И про индексацию зарплаты надо не забыть написать smile
Аватар користувача
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
 
Повідомлень: 7610
З нами з: 29 липня 2010, 00:27
Звідки: Харків
Дякував (а): 54 раз.
Подякували: 521 раз.
Регіон: Харьковская область

Звернення до органів влади

Barabashka » 20 березня 2014, 16:33

Проба пера ))))


На мій погляд після остаточного узгодження змісту листа, буде доцільно зібрати підтвердження про згоду з ним від користувачів сайту у вигляді комментаря "згоден", що буде прирівнюватись до підпису, і таким чином визначити кількість людей, що підписали лист.

Тепер необхідно зібрати перелік проблем та чітко їх зформулювати: сутність проблеми, наша пропозиція та при можливості - користь від вирішення проблеми.
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 102
З нами з: 14 грудня 2011, 08:56
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.

Звернення до органів влади

AnnaDanilenko » 20 березня 2014, 17:12

Наталекс написав:Кстати, через периодические издания можно обратится, как вариант

Давайте попробуем подключить газету

Бухгалтерия: бюджет

и более узкие вопросы  в газету Зарплата и кадровое дело


Думаю Евгений может посодействовать, и я со своей стороны тоже могу посоветоваться с редакцией.
Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 119
З нами з: 09 січня 2014, 17:54
Звідки: Киев
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.

Звернення до органів влади

EVGENIY » 20 березня 2014, 19:12

AnnaDanilenko, Давайте сначала нормально сформулируем всё, а потом уже будем всех подключать  wink
Аватар користувача
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
 
Повідомлень: 7610
З нами з: 29 липня 2010, 00:27
Звідки: Харків
Дякував (а): 54 раз.
Подякували: 521 раз.
Регіон: Харьковская область

Звернення до органів влади

Наталекс » 20 березня 2014, 19:36

в мене тут взагалі виникла  ідея із області фантастики: якщо мінять, так докорінно мінять,  може є якась модель закордонного ведення обліку і подання звітності, але це треба мати серйозних експертів в цій галузі. Взагалі мінімізувати подання звітів на паперових носіях - ми ж у 21 столітті живемо!!!

Ну як Вам такий удару по бюрократії:))) (тільки не бийте сильно)
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 143
З нами з: 16 грудня 2011, 23:25
Звідки: Кіровоградська область
Дякував (а): 38 раз.
Подякували: 9 раз.
Регіон: Кировоградская область

Далі



Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 6 гостей