ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Sneman » 11 жовтня 2017, 18:07

malbuh написав:Ні . Курсор ставить . Тільки пароль не пише. Наче клавіатура не робить. Але я сижу і монотонно набираю пароль і час від часу пароль дає набрати. Так за півдня підписала тільки підписом бухгалтера.

Интересно. Затрудняюсь ответить так с ходу. Пока что могу дать мягко говоря странный совет, но как временная мера - попробуйте через экранную клавиатуру (Пуск-Программы-Стандартные-Специальные возможности-Экранная клавиатура)
Квартирант
Квартирант
 
Повідомлень: 71
З нами з: 27 січня 2012, 22:31
Звідки: Одесса
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 1 раз.
Регіон: Одесская Область

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

malbuh » 11 жовтня 2017, 18:20

Дякую за відповідь. Тільки що монотонно клацаючи , зловила момент і ввела пароль і підписала документ. Але витратила на це півдня.дякую ще раз.
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 31
З нами з: 25 лютого 2013, 15:48
Звідки: Киев
Дякував (а): 1 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Киев

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Sneman » 11 жовтня 2017, 18:27

malbuh написав:Дякую за відповідь. Тільки що монотонно клацаючи , зловила момент і ввела пароль і підписала документ. Але витратила на це півдня.дякую ще раз.

Пожалуйста. Рад помочь :-)
Квартирант
Квартирант
 
Повідомлень: 71
З нами з: 27 січня 2012, 22:31
Звідки: Одесса
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 1 раз.
Регіон: Одесская Область

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

turchak08 » 12 жовтня 2017, 10:39

Sneman написав:
turchak08 написав:Добрий день! Проблема із завантаженням довідок змін в програму (жодної помилки при імпорті файлу не видає)? можливо в когось такі проблеми були? в кого імпортуються файли, то прошу скиньте dbf файл довідки на електронку d_turchak@ukr.net для порівняння структури файлу

Непонятно, в чем конкретно проблема? Если Вы импортируете, но не видите результата- то может просто тянули не бухгалтером, а директором или печатью.

Імпортую файл під бухгалтером

В результаті не видає помилки що можливо з файлом щось не так і його відповідно не показує серед списку імпортованих
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 13
З нами з: 18 травня 2015, 11:46
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Львовская область

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

yaoleg » 12 жовтня 2017, 12:42

Лише адміністратор ГУДКСУ і ДКСУ може напевно сказати, де ваші файли. Користувачі даного форуму Вам в цьому не допоможуть.
Аватар користувача
Коронована особа
Коронована особа
 
Повідомлень: 2007
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Звідки: Вінниця
Дякував (а): 8 раз.
Подякували: 36 раз.
Регіон: Винницкая область

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

krabicos » 12 жовтня 2017, 14:32

Скажіть будь-ласка, якщо одне платіжне доручення було відхилено у зв"язку з помилкою, до якої години можна відправити в ДКСУ виправлене платіжне доручення?
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 3
З нами з: 18 травня 2017, 11:57
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Ровенская область

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

malbuh » 12 жовтня 2017, 15:01

Вчора відправляла цілий день розпорядження. Напевне так працював інтернет, сайт, сервер (вибирайте любе). Статус розпорядження "Отриманий казначейством". Підкажіть що робити далі? Які паперові підтвердження повинні бути у мене?
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 31
З нами з: 25 лютого 2013, 15:48
Звідки: Киев
Дякував (а): 1 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Киев

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

smirnov » 12 жовтня 2017, 15:44

Підажіть, будь ласка, адресу посилання для завантаження клієнта e-kazna. Перевстановив систему і тепер не працює СДО.
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 5
З нами з: 24 січня 2013, 16:20
Звідки: Киев
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Киев

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

yaoleg » 12 жовтня 2017, 17:43

krabicos, з 09.00 до 18.00, але якщо відправляєте після 16.00 год. краще зателефонувати в казначейство, щоб Ваш операціоніст Ваші платежі взяв на облік інакше буть взяті на облік на один день пізніше. Відповідно і оплатиться пізніше.
Аватар користувача
Коронована особа
Коронована особа
 
Повідомлень: 2007
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Звідки: Вінниця
Дякував (а): 8 раз.
Подякували: 36 раз.
Регіон: Винницкая область

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

yaoleg » 12 жовтня 2017, 17:45

malbuh, Жодних паперових документів у Вас не буде за винятком виписку, яку Ви самостійно роздруковуєте з ПТК "Клієнт-Казначейства - Казначейство".
Аватар користувача
Коронована особа
Коронована особа
 
Повідомлень: 2007
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Звідки: Вінниця
Дякував (а): 8 раз.
Подякували: 36 раз.
Регіон: Винницкая область

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

yaoleg » 12 жовтня 2017, 17:46

smirnov, на диску із інсталяцією, який Ви отримали від казначейства є всі необхідні інструкції.
Аватар користувача
Коронована особа
Коронована особа
 
Повідомлень: 2007
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Звідки: Вінниця
Дякував (а): 8 раз.
Подякували: 36 раз.
Регіон: Винницкая область

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

malbuh » 12 жовтня 2017, 18:01

Підкажіть будь ласка, Статус "отриманий казначейством" повинен змінитись на якийсь інший?
Розпорядження відправляла 11.10. о 19.00. Сьогодні цілий день вісить "Отриманй казначейством".
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 31
З нами з: 25 лютого 2013, 15:48
Звідки: Киев
Дякував (а): 1 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Киев

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

yaoleg » 12 жовтня 2017, 18:03

Читаєм інструкцію!
Якщо не впевнені, потрібно зателефонувати своєму казначею та запитати про "долю" платіжного документу.
Аватар користувача
Коронована особа
Коронована особа
 
Повідомлень: 2007
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Звідки: Вінниця
Дякував (а): 8 раз.
Подякували: 36 раз.
Регіон: Винницкая область

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

malbuh » 13 жовтня 2017, 11:05

Дякую. Зателефонувала в своє казначейство. Алгоритм дій : Телефоную в казначейство, кажу що відправила розпорядження, казначей дивиться чи воно є, і проводить його.
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 31
З нами з: 25 лютого 2013, 15:48
Звідки: Киев
Дякував (а): 1 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Киев

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

bianco » 19 жовтня 2017, 15:39

Добрый вечер. Подскажите пожалуйста, что может означать фраза при выборе ключей, когда поключаешься к интернет банкингу - "Виникла помилка при роботі з файловим сховищем сертифікатів та СВС ". Ни наш программист, ни с казны не могут нам помочь. Подскажите, что нужно исправить или настроить.
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 16
З нами з: 18 грудня 2012, 10:01
Звідки: Харьков
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Харьковская Область

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Ver_lena » 19 жовтня 2017, 21:14

Підкажіть, будь ласка, а як можна бачити, чи зареєстровано юридичне зобов'язання? І питання по змінам - в паперовому вигляді все одно потрібно нести наручно? Бо як тоді видно, що зміни погодженні фінансовим управлінням?
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 145
З нами з: 31 березня 2011, 10:22
Звідки: Одесса
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Одесская Область

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Ver_lena » 19 жовтня 2017, 21:16

І ще питання - якщо помилка в документах - то тепер їх не просто повертають, а дають офіційну відмову? Це чимось загрожує?
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 145
З нами з: 31 березня 2011, 10:22
Звідки: Одесса
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Одесская Область

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

1nata » 20 жовтня 2017, 07:00

Ver_lena, по 1 вопросу - два варианта действий: 1) звонить в казну и уточнять провели или нет; 2) обратиться в ваше казначейство, чтобы они вам дали номера ВСЕХ ваших счетов, включая внутриказначейские; составить дополнительный или новый (решайте с казной) додаток 3 к договору СДО, чтобы вам дали доступ к этм счетам и тогда вы будете видеть всю картину, включая кошторысы. По 2 вопросу - мы делали через СДО только змины по спец.фонду (натуралка), то к электронному документу цепляли сканкопию "довідки про надходження в натур.формі" и по личной просьбе казначеев "зведення показн". По 3 вопросу - наша казна пока ни разу не дала официальный отказ - сами еще учатся и не все знают (понимают, что мы в таком же положении), просто удаляют некорректные документы
Квартирант
Квартирант
 
Повідомлень: 72
З нами з: 12 квітня 2011, 07:55
Звідки: Днепропетровск
Дякував (а): 1 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Днепропетровская Область

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

bianco » 20 жовтня 2017, 10:33

Motrenko Oxana, Добрый день. Подскажите вы разобрались с вашей ситуацией с ошибкой с сертификатами? У нас та же проблема. Подскажите, что делали,если получилось?
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 16
З нами з: 18 грудня 2012, 10:01
Звідки: Харьков
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Харьковская Область

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

bianco » 20 жовтня 2017, 10:40

Motrenko Oxana написав:Хтось користується токенами  "Алмаз-1К"? Потрібна допомога.    
Не можу увійти до програми.     після того як вибираю носій таємного ключа, видає помилку: " Виникла помилка при роботі з файловим сховищем сертифікатів та СВС "

Пдскажите пожалуйста, как решили проблему?
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 16
З нами з: 18 грудня 2012, 10:01
Звідки: Харьков
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Харьковская Область

Поперед.Далі


Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість