ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

yaoleg » 09 серпня 2019, 12:54

Тетяна_Тетяна написав:
yaoleg написав:
Тетяна_Тетяна написав:Підскажіть будьласка! Якщо ми користуємося програмним комплексом Клієнт Казначейства - Казначейство. Відправляємо платіжні доручення в електронному вигляді. Чи потрібно роздруковувати платіжні доручення з відміткою банку про їх оплату?

Це залежить від того, як у Вас ведеться бухгалтерський облік.

Будь ласка, дайше більш ширшу відповідь. Хочу розібратися. Може в обліковій політиці прописати?

Казначейство каже, що друкувати не потрібно. Більш грунтовної відповіді я не маю.
Аватар користувача
Коронована особа
Коронована особа
 
Повідомлень: 2406
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Звідки: Вінниця
Дякував (а): 22 раз.
Подякували: 345 раз.
Регіон: Винницкая область

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

swetlana1977 » 13 серпня 2019, 09:58

Добрий день, підкажіть, будь ласка, що це за помилка.

Внутр. номер : 54763467
Тип : Фінансові зобов`язання
Статус : Відхилений Казначейством (Помилка імпорту документа:ORA-06502: PL/SQL: numeric or value error: character string buffer too small (12.08.2019 17:38:25))
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 45
З нами з: 18 березня 2015, 10:34
Дякував (а): 2 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Днепропетровская область

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Ирина5308 » 13 серпня 2019, 11:18

swetlana1977 написав:Добрий день, підкажіть, будь ласка, що це за помилка.

Внутр. номер : 54763467
Тип : Фінансові зобов`язання
Статус : Відхилений Казначейством (Помилка імпорту документа:ORA-06502: PL/SQL: numeric or value error: character string buffer too small (12.08.2019 17:38:25))

Одно с двух:
либо казначество вернуло вам додаток (звонить им спрашивать)
либо системная ошибка (возможно не все подписи были) - сделайте заново финансовый подпишите и отправьте
Аватар користувача
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 33
З нами з: 28 лютого 2015, 14:42
Звідки: Днепропетровск
Дякував (а): 8 раз.
Подякували: 2 раз.
Регіон: Днепропетровская Область

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

swetlana1977 » 13 серпня 2019, 15:50

Спасибо, как оказалось системная ошибка, то есть казначей даже не отрабатывал документ.
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 45
З нами з: 18 березня 2015, 10:34
Дякував (а): 2 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Днепропетровская область

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

natka086@gmail.com » 14 серпня 2019, 11:46

nessa-iness написав:
СЛБ написав:
krasnogorivka написав:
nessa-iness написав:
Чорноброва написав:Допоможіть!!! Уже пішов третій місяць як я не можу відправити ні платіжку, ні розподіл. Під бухгалтером імпортую файл підписую, коли хочу поставити підпис директора або поставити печатку, а імпортований розподіл не відображається. Тоді загоджу знову під бухгалтером, то знову потрібно імпортувати бо коли перечитати нічого нема. Звертаюся до нашого казначейства, неможу дати відповідь, бо ніхто незнає. Кажуть читайте інструкцію, інструкцію перечитала 100 разів. Може хтось знає, чи була така ж пробоема.

А ви не забуваєте виходити і заходити? Імпортували під бухгалтером, підписали (підписані пропадають), вийшли. Зайшли під директором - імпортовані документи, вибрати які(юридичні,фінансові, платіжки і тд)-перечитати - підписали (підписані пропадають) Якщо щось не так - перечитати. Вийшли директором і зайшли печаткою. Імпортовані документи- перечитати- підписати (тут не пропадають) і потім відправити.

дякую разобрались

Імпортували під бухгалтером, підписали, вийшли, зайшли під директором - перечитали - імпортовані файли відсутні. Підкажіть, будь ласка, в чому справа?


Подивіться під директором фільтр стоїть "Сьогодні"? Бо буває поставили "вчора", наприклад, чи друге число...
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 2
З нами з: 13 серпня 2019, 14:08
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Днепропетровская область

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

natka086@gmail.com » 14 серпня 2019, 13:34

Ddd написав:
СЛБ написав:
nessa-iness написав:
СЛБ написав:
krasnogorivka написав:
nessa-iness написав:А ви не забуваєте виходити і заходити? Імпортували під бухгалтером, підписали (підписані пропадають), вийшли. Зайшли під директором - імпортовані документи, вибрати які(юридичні,фінансові, платіжки і тд)-перечитати - підписали (підписані пропадають) Якщо щось не так - перечитати. Вийшли директором і зайшли печаткою. Імпортовані документи- перечитати- підписати (тут не пропадають) і потім відправити.

дякую разобрались

Імпортували під бухгалтером, підписали, вийшли, зайшли під директором - перечитали - імпортовані файли відсутні. Підкажіть, будь ласка, в чому справа?

Подивіться під директором фільтр стоїть "Сьогодні"? Бо буває поставили "вчора", наприклад, чи друге число...

Ні, фільтром вибрано все правильно..


Я б зв"язалась з програмістами з ДКСУ. Необхідно подивитися як сформована заява на підписи. Може бути проблема в цьому. :57:
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 2
З нами з: 13 серпня 2019, 14:08
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Днепропетровская область

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Lazarevna » 14 серпня 2019, 15:21

Скажіть будь ласка, як правильно підписати в " АРМ"  платіжне доручення по лікарняним??????? Імпортувала, а як його відкрити та підписати?????Програма ЖЕСТЬ!!!
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 1
З нами з: 14 серпня 2019, 14:52
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Одесская область

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

EVGENIY » 14 серпня 2019, 15:41

Lazarevna написав:Скажіть будь ласка, як правильно підписати в " АРМ"  платіжне доручення по лікарняним??????? Імпортувала, а як його відкрити та підписати?????Програма ЖЕСТЬ!!!

viewtopic.php?f=124&t=4521&start=140#p59812
Аватар користувача
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
 
Повідомлень: 8366
З нами з: 29 липня 2010, 00:27
Звідки: Харків
Дякував (а): 83 раз.
Подякували: 919 раз.
Регіон: Харьковская область

Поперед.



Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість

cron