ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Надежда Данко » 22 листопада 2019, 11:52

Можно как вариант загрузить себе бесплатную прекрасную программу для сканирования FastStone Image Viewer. Там и PDF тоже настраивается по-разному. Она меня выручила. И не нужно переделывать, форматировать, а сразу можно настроить.
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 23
З нами з: 13 червня 2019, 12:37
Дякував (а): 9 раз.
Подякували: 2 раз.
Регіон: Одесская область

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Марина86 » 22 листопада 2019, 16:51

Підскажіть, будьласка, як в внести  в  СДО довідки про зміни (розписи - додаток 1 та 2). кошторис вносю- виходить на  КПК 6 файлів, а розписи не можу знайти де вносити. допоможіть.дякую
Аватар користувача
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 14
З нами з: 04 квітня 2012, 19:45
Звідки: Харьков
Дякував (а): 2 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Харьковская Область

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Arci87 » 25 листопада 2019, 12:51

Марина86 написав:Підскажіть, будьласка, як в внести  в  СДО довідки про зміни (розписи - додаток 1 та 2). кошторис вносю- виходить на  КПК 6 файлів, а розписи не можу знайти де вносити. допоможіть.дякую

Можна через імпорт документів і потім тип файлу Розподіли показників зведених кошторисів та реєстри змін до них...!!!
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 27
З нами з: 09 січня 2018, 21:39
Дякував (а): 6 раз.
Подякували: 2 раз.
Регіон: Черновицкая область

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

mkm.dogovor@ukr.net » 26 листопада 2019, 13:24

!!!!Подскажите пожалуйста, может у кого-то было уже такое- почему то не могу войти в СДО .Загружаю ключ и выскакивает такая фраза: The server method"LoginByKeyAvtor" failed , спасибо
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 5
З нами з: 30 травня 2019, 09:56
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Донецкая область

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

ValyaBuh » 26 листопада 2019, 13:56

У кого-то зараз працює СДО???? пише Eror 503 і не працює
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 22
З нами з: 27 лютого 2018, 18:39
Дякував (а): 5 раз.
Подякували: 2 раз.
Регіон: Киевская область

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

ODSINT2 » 26 листопада 2019, 13:58

Добрый день, та же проблема(((Может какие-то работы ведут , на улучшение)
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 2
З нами з: 13 лютого 2018, 12:57
Дякував (а): 1 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Одесская область

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Надежда Данко » 26 листопада 2019, 16:48

Теж не працює.
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 23
З нами з: 13 червня 2019, 12:37
Дякував (а): 9 раз.
Подякували: 2 раз.
Регіон: Одесская область

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Kristin1103 » 27 листопада 2019, 09:07

зайдите через браузер Мозила или Оперу, в них заходит без проблем. а в хроме не хочет.
Аватар користувача
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 25
З нами з: 22 вересня 2017, 01:07
Дякував (а): 9 раз.
Подякували: 1 раз.
Регіон: Одесская область

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Марина86 » 27 листопада 2019, 11:56

Arci87 написав:
Марина86 написав:Підскажіть, будьласка, як в внести  в  СДО довідки про зміни (розписи - додаток 1 та 2). кошторис вносю- виходить на  КПК 6 файлів, а розписи не можу знайти де вносити. допоможіть.дякую

Можна через імпорт документів і потім тип файлу Розподіли показників зведених кошторисів та реєстри змін до них...!!!

Дякую величезне , все вийшло)
Аватар користувача
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 14
З нами з: 04 квітня 2012, 19:45
Звідки: Харьков
Дякував (а): 2 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Харьковская Область

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

npl.buh » 02 грудня 2019, 21:31

Підкажіть будь-ласка, хто в останній час формував в АЦСК заяви на формування та зміну статусу кваліфікованого сертифікату відкритого ключа (зелені флешки токени) в зв'язку з закінченням терміну дії? Як правильно заповнити заяви, які ще документи необхідно, як написати наказ на призначення особи відповідальну за організацію електронних довірчих послуг ?
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 9
З нами з: 21 вересня 2017, 07:16
Дякував (а): 3 раз.
Подякували: 4 раз.
Регіон: Днепропетровская область

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

almonds » 03 грудня 2019, 10:57

Хтось вже вивантажує виписки з дохідних рахунків?Чомусь при спробі завантажити пише"Файл не містить даних", в чому проблема?
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 29
З нами з: 06 жовтня 2016, 10:55
Дякував (а): 12 раз.
Подякували: 3 раз.
Регіон: Киевская область

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

tatiana0408 » 05 грудня 2019, 11:55

almonds написав:Хтось вже вивантажує виписки з дохідних рахунків?Чомусь при спробі завантажити пише"Файл не містить даних", в чому проблема?  

Відкрили цю функцію в казначействі, ще в серпні 2019р., але  жодного разу так і не отримала виписки з доходних рахунків. Пише "Файл не містить даних".  Казна не знає в чому проблема. Писала листа до адміністраторів СДО - відповіді не надійшло. Так і беремо доходи на флешку в казні.
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 11
З нами з: 23 березня 2018, 09:32
Дякував (а): 2 раз.
Подякували: 4 раз.
Регіон: Луганская область

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Arci87 » 09 грудня 2019, 22:39

Добрий вечір!!! В кінці робочого дня появилася така помилка при роботі в СДО, хтось стикався з такою помилкою і як її вирішити??? Рисунок додається...
Для перегляду та завантаження файлів реєструйтеся на сайті.
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 27
З нами з: 09 січня 2018, 21:39
Дякував (а): 6 раз.
Подякували: 2 раз.
Регіон: Черновицкая область

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

mkm.dogovor@ukr.net » 10 грудня 2019, 09:48

Да , и у Нас сейчас такая Ошибка выбила. Работать невозможно.
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 5
З нами з: 30 травня 2019, 09:56
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Донецкая область

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Khomiuk Sergiy » 10 грудня 2019, 09:51

Та же проблема
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 2
З нами з: 10 грудня 2019, 09:49
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

irina-musienko » 10 грудня 2019, 16:31

доброго дня. не можемо підключитись до eclient.treasury.gov.ua
драйвера встановлені, токени бачить,  не підключає
Для перегляду та завантаження файлів реєструйтеся на сайті.
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 10
З нами з: 18 грудня 2017, 15:14
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Донецкая область

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Khomiuk Sergiy » 11 грудня 2019, 10:45

Доброго ранку. Проблема номер наступна, зайти не можемо:

Зображення
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 2
З нами з: 10 грудня 2019, 09:49
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

mkm.dogovor@ukr.net » 11 грудня 2019, 11:05

Та же проблема, что и у Вас, не можем войти в СДО . Кто может подсказать- С кем можно консультироваться по вопросам УЖАСНОЙ РАБОТЫ СДО за последнее время? По каким причинам происходят такие сбои СДО ?
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 5
З нами з: 30 травня 2019, 09:56
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Донецкая область

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

rada2815 » 11 грудня 2019, 12:02

almonds написав:Хтось вже вивантажує виписки з дохідних рахунків?Чомусь при спробі завантажити пише"Файл не містить даних", в чому проблема?

Була така ж проблема. Звернулись до себе в казначейство до адміністратора. Він звернувся в область до адміністратора, який займається нашим районом . Після цього проблема вирішилась і виписки загружаються.
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 26
З нами з: 05 березня 2013, 13:34
Дякував (а): 3 раз.
Подякували: 1 раз.
Регіон: Киевская Область

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

almonds » 12 грудня 2019, 08:06

tatiana0408 написав:
almonds написав:Хтось вже вивантажує виписки з дохідних рахунків?Чомусь при спробі завантажити пише"Файл не містить даних", в чому проблема?  

Відкрили цю функцію в казначействі, ще в серпні 2019р., але  жодного разу так і не отримала виписки з доходних рахунків. Пише "Файл не містить даних".  Казна не знає в чому проблема. Писала листа до адміністраторів СДО - відповіді не надійшло. Так і беремо доходи на флешку в казні.

Наш програміст з казначейства все ж таки вирішив цю проблему (зв'язався з кимось з головного) -  і в нас вже вивантажуються.
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 29
З нами з: 06 жовтня 2016, 10:55
Дякував (а): 12 раз.
Подякували: 3 раз.
Регіон: Киевская область

Поперед.Далі



Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей