ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

nessa-iness » 08 квітня 2019, 08:49

Sneman написав:
Lubocka написав:Касперский лицензионный установлен. С домашнего пытаюсь. На работе писало

Но вот касперский может и мешать. AnyConnect не понимает, домашний или рабочий комп. А антивирус - под санкциями...

Касперский не мешает, у меня установлен дома, работает нормально
Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 128
З нами з: 08 січня 2015, 16:53
Звідки: Херсон
Дякував (а): 38 раз.
Подякували: 46 раз.
Регіон: Херсонская Область

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

buhg » 09 квітня 2019, 14:01

подскажите, поменяла ключи СДО после окончания их срока и когда захожу пишет ключи не знайдено , что не так может надо скачать сертификати и вставить куда-то их ,помогите
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 684
З нами з: 21 січня 2014, 14:27
Звідки: Одесса
Дякував (а): 78 раз.
Подякували: 6 раз.
Регіон: Одесская Область

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Ddd » 09 квітня 2019, 16:31

В нас була така сама ситуація. Казна ще не підтягла нові сертифікати. Треба просто зачекати.
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 25
З нами з: 14 серпня 2017, 18:08
Дякував (а): 9 раз.
Подякували: 7 раз.
Регіон: Запорожская область

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

1nata » 10 квітня 2019, 07:49

с сайта ацск дксу скачайте сертификаты и установите их
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 110
З нами з: 12 квітня 2011, 07:55
Звідки: Полтавская обл
Дякував (а): 6 раз.
Подякували: 26 раз.
Регіон: Полтавская область

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

krasnogorivka » 10 квітня 2019, 10:23

Наталія Melnyk написав:
Катерина 0507 написав:

Доброго дня,проблема з програмою.При імпорті документів, вибираю"юридичні зобов'язання" вибираю документ і імпортую, а нічого не імпортується??? Чи було в когось подібне і що з цим робити???



Було подібне, не потрібно нажимати імпорт,а тільки вибрати документ  і перечитати і вибрати тиждень чи місяць.

 ми іпортували фінансові- підписали бухгалтер  -документи в переліку зникли..і я ніде більше іх не бачу. ні через введені документи ні через філтр. ні іпортовані-ніяк. дата сьогодні.все перевіряла. після підпису бухгалтер - видало документи підписано успішно.
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 42
З нами з: 10 вересня 2015, 09:41
Дякував (а): 17 раз.
Подякували: 2 раз.
Регіон: Донецкая область

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

krasnogorivka » 10 квітня 2019, 10:53

nessa-iness написав:
Чорноброва написав:Допоможіть!!! Уже пішов третій місяць як я не можу відправити ні платіжку, ні розподіл. Під бухгалтером імпортую файл підписую, коли хочу поставити підпис директора або поставити печатку, а імпортований розподіл не відображається. Тоді загоджу знову під бухгалтером, то знову потрібно імпортувати бо коли перечитати нічого нема. Звертаюся до нашого казначейства, неможу дати відповідь, бо ніхто незнає. Кажуть читайте інструкцію, інструкцію перечитала 100 разів. Може хтось знає, чи була така ж пробоема.

А ви не забуваєте виходити і заходити? Імпортували під бухгалтером, підписали (підписані пропадають), вийшли. Зайшли під директором - імпортовані документи, вибрати які(юридичні,фінансові, платіжки і тд)-перечитати - підписали (підписані пропадають) Якщо щось не так - перечитати. Вийшли директором і зайшли печаткою. Імпортовані документи- перечитати- підписати (тут не пропадають) і потім відправити.

дякую разобрались
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 42
З нами з: 10 вересня 2015, 09:41
Дякував (а): 17 раз.
Подякували: 2 раз.
Регіон: Донецкая область

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Ирина спорт » 11 квітня 2019, 12:28

Правомочно ли требование казначея:

скан реестра финансовых обязательств подписаные и с печатью предприятия
скан распечатанных и подписаных платежных поручений 

Если эти документы введены и подписаны электронными подписями, зачем тогда сканы этих же распечатаных документов из Мережи?

Чем подтвердить то, что к зарплате ничего сканировать не нужно?
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 3
З нами з: 07 грудня 2015, 14:13
Дякував (а): 1 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Одесская область

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

yaoleg » 11 квітня 2019, 12:58

Ирина спорт написав:Правомочно ли требование казначея:

скан реестра финансовых обязательств подписаные и с печатью предприятия
скан распечатанных и подписаных платежных поручений 

Если эти документы введены и подписаны электронными подписями, зачем тогда сканы этих же распечатаных документов из Мережи?

Чем подтвердить то, что к зарплате ничего сканировать не нужно?

ДО зобов'язань прикрпілюємо договора, до фінансових - акти, накладні та рахунки, а до платіжних доручень нічого прикріплювати не потрібно. Є наказ по обслуговування ропорядників та одержувачів бюджетних коштів, відповідно ним і маємо керуватись, незалежно від того, що хоче конкретний казначей.
Аватар користувача
Коронована особа
Коронована особа
 
Повідомлень: 2399
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Звідки: Вінниця
Дякував (а): 22 раз.
Подякували: 341 раз.
Регіон: Винницкая область

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Ikar » 11 квітня 2019, 13:58

yaoleg написав:
Ирина спорт написав:Правомочно ли требование казначея:

скан реестра финансовых обязательств подписаные и с печатью предприятия
скан распечатанных и подписаных платежных поручений 

Если эти документы введены и подписаны электронными подписями, зачем тогда сканы этих же распечатаных документов из Мережи?

Чем подтвердить то, что к зарплате ничего сканировать не нужно?

ДО зобов'язань прикрпілюємо договора, до фінансових - акти, накладні та рахунки, а до платіжних доручень нічого прикріплювати не потрібно. Є наказ по обслуговування ропорядників та одержувачів бюджетних коштів, відповідно ним і маємо керуватись, незалежно від того, що хоче конкретний казначей.

Дійсно є прогалина в нормативних документах по казначейському обслуговуванню...тому більшість (як Олег) працює так як вважає за потрібне і на підсвідомому рівні вважаю що зазначені реєстри та платіжні доручення не потрібні. (та все задаюсь питанням, як перевірить номер зобов'язання який ставиться на підставі номера реєстру зобов'язань...але маємо те що маємо, чекаю на перевірку яка знайде в цьому порушення)
Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 113
З нами з: 13 січня 2013, 11:18
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 2 раз.
Регіон: Запорожская область

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Ирина спорт » 11 квітня 2019, 14:06

Все верно, но казначей тоже ссылается на Наказ№309  и в Разделе 3 про электронную форму идет ссылка на пункт 2.2 2.4, а там пишется что принимается на "папірових(у двох примірниках) та електронних носіях і оригінали документів" вот нас и заставляют  казначеи сканировать все что несли им раньше кроме акта, договора требуют сканы бумажных реестров финансовых  и т.д.
Как быть? замкнутый круг

Раньше если не было средств и  платежки несли позже, то для их проведения, требовали прикладывать ранее зарегистрированные акт и договор. Вот и сейчас требуют прикрепить скан договора, хотя казначеем договор уже пропечатан - когда сажали юридические 

Кроме Наказа № 309 нет ли других подобных разьяснений?
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 3
З нами з: 07 грудня 2015, 14:13
Дякував (а): 1 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Одесская область

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

yaoleg » 11 квітня 2019, 14:27

Ирина спорт написав:Все верно, но казначей тоже ссылается на Наказ№309  и в Разделе 3 про электронную форму идет ссылка на пункт 2.2 2.4, а там пишется что принимается на "папірових(у двох примірниках) та електронних носіях і оригінали документів" вот нас и заставляют  казначеи сканировать все что несли им раньше кроме акта, договора требуют сканы бумажных реестров финансовых  и т.д.
Как быть? замкнутый круг

Раньше если не было средств и  платежки несли позже, то для их проведения, требовали прикладывать ранее зарегистрированные акт и договор. Вот и сейчас требуют прикрепить скан договора, хотя казначеем договор уже пропечатан - когда сажали юридические 

Кроме Наказа № 309 нет ли других подобных разьяснений?

Напишіть офіційний запит на ДКСУ і які розяснення нададуть так і будете робити надалі.
Аватар користувача
Коронована особа
Коронована особа
 
Повідомлень: 2399
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Звідки: Вінниця
Дякував (а): 22 раз.
Подякували: 341 раз.
Регіон: Винницкая область

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

almonds » 15 квітня 2019, 09:31

За 12.04. немає оборотів по рахунках в СДО .скажіть це якийсь збій в системі?
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 21
З нами з: 06 жовтня 2016, 10:55
Дякував (а): 9 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Киевская область

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

almonds » 07 травня 2019, 10:22

Не можу переглянути завантажені сканкопії, в чому причина?
Для перегляду та завантаження файлів реєструйтеся на сайті.
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 21
З нами з: 06 жовтня 2016, 10:55
Дякував (а): 9 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Киевская область

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

shekerina » 07 травня 2019, 10:45

Катерина 0507 написав:
Наталія Melnyk написав:
Катерина 0507 написав:

Доброго дня,проблема з програмою.При імпорті документів, вибираю"юридичні зобов'язання" вибираю документ і імпортую, а нічого не імпортується??? Чи було в когось подібне і що з цим робити???



Було подібне, не потрібно нажимати імпорт,а тільки вибрати документ  і перечитати і вибрати тиждень чи місяць.

 не помогает, документ все равно не импортируется((((

Надо войти в СДО;АРМ Клиента->Импорт-> Выбрать тип файла DBF (Файл экспорту ДКСУ)-> Выберите подключаемый файл и нажать "Старт" и "Імпортувати вибрані документи". Импортированные документы подписуем и отправляем в СДО;АРМ Клиента->Введені документи.
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 1
З нами з: 07 травня 2019, 10:31
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Одесская область

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

tanitusic » 10 травня 2019, 08:26

Подскажите как вводить "Кошториси та довідки про зміни"? Какие файлы выгружать и какие файлы прикреплять.
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 6
З нами з: 11 січня 2017, 13:30
Дякував (а): 5 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Харьковская область

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

yaoleg » 17 травня 2019, 06:54

tanitusic написав:Подскажите как вводить "Кошториси та довідки про зміни"? Какие файлы выгружать и какие файлы прикреплять.

Імпортуєте транспортний DBF-файл та приєднуєте сканокопію паперового кошторису з усіма підписами та відбитками печаток.
Аватар користувача
Коронована особа
Коронована особа
 
Повідомлень: 2399
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Звідки: Вінниця
Дякував (а): 22 раз.
Подякували: 341 раз.
Регіон: Винницкая область

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Просто_человек » 27 травня 2019, 10:34

Доброго дня!
Перечитала цю тему з 40 сторінки і передивилася сторінку СДО на сайті ДКСУ, але не знайшла необхідної інформації((

Будь ласка, поділіться інструкцією/досвідом: як встановити СДО для ще однієї установи на комп, на якому вже є СДО і успішно працює вже 2 роки.
Або - якщо дві установи на один комп установити не можливо - як коректно видалити попередню і встановити нову?
Дякую.
Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 243
З нами з: 23 грудня 2014, 11:15
Звідки: Днепр
Дякував (а): 12 раз.
Подякували: 13 раз.
Регіон: Днепропетровская область

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Minzdrav » 27 травня 2019, 17:16

Просто_человек написав:Доброго дня!
Перечитала цю тему з 40 сторінки і передивилася сторінку СДО на сайті ДКСУ, але не знайшла необхідної інформації((

Будь ласка, поділіться інструкцією/досвідом: як встановити СДО для ще однієї установи на комп, на якому вже є СДО і успішно працює вже 2 роки.
Або - якщо дві установи на один комп установити не можливо - як коректно видалити попередню і встановити нову?
Дякую.

Подключаться с данными и токенами той организации, которая нужна.
Квартирант
Квартирант
 
Повідомлень: 97
З нами з: 02 листопада 2015, 13:06
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 20 раз.
Регіон: Донецкая область

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Просто_человек » 28 травня 2019, 11:59

Нажаль, не все так просто: Криптосервер не пропускає інший пароль.
Необхідно або встановлювати ще один Криптосервер,
або видаляти попередній і залишати тільки новий.
Але зараз мені потрібен доступ до двох установ одночасно((
Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 243
З нами з: 23 грудня 2014, 11:15
Звідки: Днепр
Дякував (а): 12 раз.
Подякували: 13 раз.
Регіон: Днепропетровская область

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Minzdrav » 28 травня 2019, 12:51

Просто_человек написав:Нажаль, не все так просто: Криптосервер не пропускає інший пароль.
Необхідно або встановлювати ще один Криптосервер,
або видаляти попередній і залишати тільки новий.
Але зараз мені потрібен доступ до двох установ одночасно((

А привязка по IP (в случае "белого" IP) есть организаций? Если есть, то ничего сделать нельзя - нужно заходить только с тех IP, которые были указаны в заявке на подключение.

Отключать полностью первый криптосервер пробовали? Антивирус не блокирует работу криптосервера? В барскрипторе проверка работы ключей проходит нормально или нет? Сама организация активирована Казначейством для работы с СДО?

И посмотрите в криптосервере данные организации - у нас было такое, что код ЕГРПОУ в казначействе зарегистрировали неправильно и подключаться не получалось.
Квартирант
Квартирант
 
Повідомлень: 97
З нами з: 02 листопада 2015, 13:06
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 20 раз.
Регіон: Донецкая область

Поперед.Далі



Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість