ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

yaoleg » 07 вересня 2018, 12:42

Leena написав:
Tatyana41 написав:
yaoleg написав:
Leena написав:Добрий день. Підкажіть, де прочитати які документи сканувати до юридичних , які до фінансових, які до платіжок в СДО?

тут

Добрый день, подробная инструкция долна быть у вас на установочном диске или же можете скачать инструкцию на сайте СДО

На сайті не знайшла, прочитала на форумі. Отже до платіжок ніяких сканкопій не додаємо?

так
Аватар користувача
Коронована особа
Коронована особа
 
Повідомлень: 2345
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Звідки: Вінниця
Дякував (а): 22 раз.
Подякували: 268 раз.
Регіон: Винницкая область

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Kremles2105 » 10 вересня 2018, 14:35

Колеги, допоможіть, будь-ласочка. вже два дні намагаюсь підключитись вперше до SDO. Отримала флешку в казні з інструкцією. Установила драйвер, установила Cisco. Запсукаю VPN, Ввожу пароль до токена, потім пароль, який отримала в казні і випадає два віконечка - "The VPN connection is not allowed via a local proxy...... " і "AnyConnect was not able to astablish a connection........" ШО робити????? А і доречі сьогодні в казні все працювало,пробували зайти і з під директором і під бухгалтером
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 18
З нами з: 07 квітня 2018, 13:12
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 5 раз.
Регіон: Киевская область

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Leena » 11 вересня 2018, 08:14

Добрий день. Підкажіть. Якщо на картці документа в платіжних дорученнях відмічено час отримання казначейством, то це районна казна чи область чи може Київ?
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 23
З нами з: 03 серпня 2017, 07:43
Дякував (а): 8 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Харьковская область

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

tatiana0408 » 14 вересня 2018, 07:27

dol_klub@ukr.net написав:Добрий день, може в когось була ось така помилка коли заходжу в СДО під ключем керівника виникає помилка в Є-Звівтність заходить без проблем,що робити????
Помилка на сторінці
Попытка установки чужого CUST_ID (23973). Пользователь: 134750

Доброго дня! Підскажіть чи вирішили ви свою проблему???
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 8
З нами з: 23 березня 2018, 09:32
Дякував (а): 2 раз.
Подякували: 4 раз.
Регіон: Луганская область

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

ПаниБух » 14 вересня 2018, 09:53

Добрый день. Подскажите можно ли с СДО распечатать юры и фины?
Аватар користувача
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 26
З нами з: 18 січня 2014, 10:54
Звідки: город Єнск
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Закарпатская область

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Leena » 14 вересня 2018, 10:41

ПаниБух написав:Добрый день. Подскажите можно ли с СДО распечатать юры и фины?

Нет.
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 23
З нами з: 03 серпня 2017, 07:43
Дякував (а): 8 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Харьковская область

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

krabicos » 14 вересня 2018, 10:46

Чому СДО не друкує виписки та платіжні доручення?
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 5
З нами з: 18 травня 2017, 11:57
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Ровенская область

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Alexfin » 14 вересня 2018, 13:33

Доброго дня. Хто вже робив відновлення через СДО? При імпорті DBF файлу платіжки видає помилку :Системна помилка (0): Заборонено імпортувати файли інших організацій!
При ручному вводі через СДО до казначейства доходить некоректно. Які дані потрібно вводити в поля на формі "Відновлення видатків"?
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 13
З нами з: 25 жовтня 2017, 15:09
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 2 раз.
Регіон: Житомирская область

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Alexfin » 14 вересня 2018, 13:48

krabicos написав:Чому СДО не друкує виписки та платіжні доручення?

Для друку виписки заходите на бажаний рахунок і в самому низу в правому куті є кнопка "отримати виписку" , там є декілька варіантів.
Для друку дукоментів потрібно зайти в меню "Проведені документи", через фільтр вибираєте необхідний рахунок і нажимаєте на номер документа.
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 13
З нами з: 25 жовтня 2017, 15:09
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 2 раз.
Регіон: Житомирская область

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

buhg » 02 жовтня 2018, 11:40

подскажите, первый раз хочу набрать платежки в СДО , куда надо заходить и что делать , можно ли из мережи как-то доставать , что значит внутренний и внешний переказ
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 665
З нами з: 21 січня 2014, 14:27
Звідки: Одесса
Дякував (а): 72 раз.
Подякували: 6 раз.
Регіон: Одесская Область

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

tatiana0408 » 02 жовтня 2018, 12:55

buhg написав:подскажите, первый раз хочу набрать платежки в СДО , куда надо заходить и что делать , можно ли из мережи как-то доставать , что значит внутренний и внешний переказ

Спочатку наберіть все в Мережі, збережіть (ми зберігаємо на флешкі). Відскануйте необхідні документи: договора, акти виконаних робіт, накладні. Потім заходьте в СДО "Імпорт документів". 
- "Імпорт файлів" - вибираєте з випадаючого списку "Юридичні" - огляд з флешки їх підтягуєте, "Імпортуєте" перевіряєте, загружаєте скановані документи, підписуєте. І так по черзі фінансові, платіжні доручення, розпорядження. Документи вводяться тільки головним бухгалтером!!!!
Потім виходите, заходите під ключем Керівника, все знову підписуєте. Знову виходите, заходите під ключем Печатки, підписуєте. Відправляєте.
Якщо при підписанні не з'являється потрібний файл нижче від "Імпортовані файли" є кнопка "Перечитати" користуйтеся нею.
На сторінці СДО, з правої сторони, є інстукція. (стане в пригоді)
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 8
З нами з: 23 березня 2018, 09:32
Дякував (а): 2 раз.
Подякували: 4 раз.
Регіон: Луганская область

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

buhg » 02 жовтня 2018, 14:57

спасибо, а скан копии обязательно или нет, те под юр.забов договор скан а под финанс надо накладну , а какой формат пдф
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 665
З нами з: 21 січня 2014, 14:27
Звідки: Одесса
Дякував (а): 72 раз.
Подякували: 6 раз.
Регіон: Одесская Область

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Sneman » 03 жовтня 2018, 12:34

buhg написав:спасибо, а скан копии обязательно или нет, те под юр.забов договор скан а под финанс надо накладну , а какой формат пдф

Сканкопии делаете в формате pdf, причем объем файла не должен превышать 5 Мб.
Сканируете те же документы, которые Вы бы приносили в "бумажном виде". То есть под юридические -  реестр + договора, под финансовые - реестр+накладные, акты, счета и т.д. Если первички под какую-то регистрацию нет (например выплата зарплаты) - сканируете только реестр.
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 169
З нами з: 27 січня 2012, 22:31
Дякував (а): 3 раз.
Подякували: 53 раз.
Регіон: Одесская область

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Kremles2105 » 07 жовтня 2018, 17:43

Шановні колеги, допоможіть! починаючи з середи не можу відправити платіжку. Хочу підписати директором або поставити печатку, а імпортована бухгалтером платіжка не відображається. Довго грузиться і врешті решт пише помилка. Коли заходжу знову під бухгалтером, то знову ж таки імпортована платіжка не відображається. В чому моде бути проблема?
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 18
З нами з: 07 квітня 2018, 13:12
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 5 раз.
Регіон: Киевская область

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

tatiana0408 » 08 жовтня 2018, 07:17

Kremles2105 написав:Шановні колеги, допоможіть! починаючи з середи не можу відправити платіжку. Хочу підписати директором або поставити печатку, а імпортована бухгалтером платіжка не відображається. Довго грузиться і врешті решт пише помилка. Коли заходжу знову під бухгалтером, то знову ж таки імпортована платіжка не відображається. В чому моде бути проблема?

У мене теж така проблема. Мабуть щось в самій системі. Можливо за вихідні полагодять.
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 8
З нами з: 23 березня 2018, 09:32
Дякував (а): 2 раз.
Подякували: 4 раз.
Регіон: Луганская область

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Брагунец Илья » 08 жовтня 2018, 08:48

tatiana0408 написав:
Kremles2105 написав:Шановні колеги, допоможіть! починаючи з середи не можу відправити платіжку. Хочу підписати директором або поставити печатку, а імпортована бухгалтером платіжка не відображається. Довго грузиться і врешті решт пише помилка. Коли заходжу знову під бухгалтером, то знову ж таки імпортована платіжка не відображається. В чому моде бути проблема?

У мене теж така проблема. Мабуть щось в самій системі. Можливо за вихідні полагодять.

У меня такая же проблема. Опера и хром вообще не заходят, а експлорер работает с ошибками. А печать с ума сошла, вместо названия организации пишит ФИО левого человека, в момент наложения печати.
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 6
З нами з: 11 січня 2018, 09:42
Звідки: Ukraine, Severodonetsk
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 1 раз.

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

tatiana0408 » 08 жовтня 2018, 10:55

Брагунец Илья написав:
tatiana0408 написав:
Kremles2105 написав:Шановні колеги, допоможіть! починаючи з середи не можу відправити платіжку. Хочу підписати директором або поставити печатку, а імпортована бухгалтером платіжка не відображається. Довго грузиться і врешті решт пише помилка. Коли заходжу знову під бухгалтером, то знову ж таки імпортована платіжка не відображається. В чому моде бути проблема?

У мене теж така проблема. Мабуть щось в самій системі. Можливо за вихідні полагодять.

У меня такая же проблема. Опера и хром вообще не заходят, а експлорер работает с ошибками. А печать с ума сошла, вместо названия организации пишит ФИО левого человека, в момент наложения печати.

Мабуть не полагодили, сьогодні знову в СДО не вийшло попрацювати.
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 8
З нами з: 23 березня 2018, 09:32
Дякував (а): 2 раз.
Подякували: 4 раз.
Регіон: Луганская область

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Irischka » 08 жовтня 2018, 11:19

Документ проведений казначейством, а в імпорті документів статус не змінився (флажок з жовтого не став сірим). У кого ще так? Чи це тільки в мене?
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 10
З нами з: 08 червня 2017, 11:36
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 2 раз.
Регіон: Николаевская область

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Брагунец Илья » 08 жовтня 2018, 12:16

tatiana0408 написав:
Брагунец Илья написав:
tatiana0408 написав:
Kremles2105 написав:Шановні колеги, допоможіть! починаючи з середи не можу відправити платіжку. Хочу підписати директором або поставити печатку, а імпортована бухгалтером платіжка не відображається. Довго грузиться і врешті решт пише помилка. Коли заходжу знову під бухгалтером, то знову ж таки імпортована платіжка не відображається. В чому моде бути проблема?

У мене теж така проблема. Мабуть щось в самій системі. Можливо за вихідні полагодять.

У меня такая же проблема. Опера и хром вообще не заходят, а експлорер работает с ошибками. А печать с ума сошла, вместо названия организации пишит ФИО левого человека, в момент наложения печати.

Мабуть не полагодили, сьогодні знову в СДО не вийшло попрацювати.

Мабуть вони взагалі не знають про цю проблему.
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 6
З нами з: 11 січня 2018, 09:42
Звідки: Ukraine, Severodonetsk
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 1 раз.

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

ІринаТ » 08 жовтня 2018, 15:18

доброго дня! допоможіть! при вході в сдо показує помилку certificate validation failure. Як вирішити помилку?
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 3
З нами з: 16 січня 2017, 10:59
Звідки: Україна, Підгайці
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.

Поперед.Далі



Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей