ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

yaoleg » 13 грудня 2018, 13:28

buhg написав:подскажите, какие документи подавать при окончании срока ключей для получения новых, не могу нигде точно список найти

Супровідний лист, заяви про формування посиленого сертифікату відкритого ключа, копії паспортів і кодів, накази на призначення працівників. Для уточнень звертайтесь у свій ВПР АЦСК ДКСУ.
Аватар користувача
Коронована особа
Коронована особа
 
Повідомлень: 2458
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Звідки: Вінниця
Дякував (а): 22 раз.
Подякували: 396 раз.
Регіон: Винницкая область

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Dominecio » 13 грудня 2018, 15:40

Добрий день. При імпортуванні платіжних доручень (лікарняні) вибиває: системна помилка неможливо імпортувати документи від сторонніх організацій. Платіжки набираю в програмі PM-Казна версія остання 1.3.5.58. Ніхто не стикався з такою проблемою? Підкажіть будь-ласка...
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 6
З нами з: 10 жовтня 2018, 14:45
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Ивано-Франковская область

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

yaoleg » 13 грудня 2018, 19:01

Dominecio написав:Добрий день. При імпортуванні платіжних доручень (лікарняні) вибиває: системна помилка неможливо імпортувати документи від сторонніх організацій. Платіжки набираю в програмі PM-Казна версія остання 1.3.5.58. Ніхто не стикався з такою проблемою? Підкажіть будь-ласка...

Перевірте чи дійсно в довідниках і налаштуваннях вказані коди ЄРПОУ та код за Єдиним реєстром бюджетних установ. Буває, що ставлять код головного розпорядника замість свого і навпаки.
Аватар користувача
Коронована особа
Коронована особа
 
Повідомлень: 2458
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Звідки: Вінниця
Дякував (а): 22 раз.
Подякували: 396 раз.
Регіон: Винницкая область

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

LoraSofija » 17 грудня 2018, 09:25

Здравствуйте! Очень нужна помощь! Только сейчас начали устанавливать клиент казначейский. Нет подключения у криптосервера. Похоже, что ругается на прокси. Что делать? Как обойти прокси сервер?
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 9
З нами з: 10 січня 2014, 10:04
Звідки: Кременчуг
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Полтавская Область

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

000 000 » 21 грудня 2018, 14:41

Підкажіть будь ласка, хтось довідки проводить через ПТК «Клієнт казначейства – Казначейство»? Я вивантажую давідки через АІС "Місцеві бюджети рівня міста, району" 2018-1.5.0 (+ ОТГ), підтягую в ПТК «Клієнт казначейства – Казначейство» і після всіх підписань відправляю на казначейство. А в казначействі з тим що до них надійшло, не знають що робити і посилають читати форуми.(
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 7
З нами з: 21 грудня 2018, 14:31
Дякував (а): 1 раз.
Подякували: 0 раз.

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

yaoleg » 21 грудня 2018, 20:09

000 000 написав:Підкажіть будь ласка, хтось довідки проводить через ПТК «Клієнт казначейства – Казначейство»? Я вивантажую давідки через АІС "Місцеві бюджети рівня міста, району" 2018-1.5.0 (+ ОТГ), підтягую в ПТК «Клієнт казначейства – Казначейство» і після всіх підписань відправляю на казначейство. А в казначействі з тим що до них надійшло, не знають що робити і посилають читати форуми.(

Зміни до кошторису можна проводити через СДО, але разом із сканованою копією цього документу.
Аватар користувача
Коронована особа
Коронована особа
 
Повідомлень: 2458
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Звідки: Вінниця
Дякував (а): 22 раз.
Подякували: 396 раз.
Регіон: Винницкая область

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Олена Кушнір » 22 грудня 2018, 09:41

А такапомилка не зустрічалась?     Помилка імпорту документаORA-20000: Вже був внесений з NR=1928886,KPOL=23106,ND=224,DATD=21/12/2018,S1=28573,NOTE= (21.12.2018 16:09:00))
Квартирант
Квартирант
 
Повідомлень: 63
З нами з: 13 квітня 2016, 08:10
Дякував (а): 4 раз.
Подякували: 5 раз.
Регіон: Луганская область

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

yaoleg » 22 грудня 2018, 13:35

Олена Кушнір написав:А такапомилка не зустрічалась?     Помилка імпорту документаORA-20000: Вже був внесений з NR=1928886,KPOL=23106,ND=224,DATD=21/12/2018,S1=28573,NOTE= (21.12.2018 16:09:00))

Схоже, що Ви імпортуєте повторно один, і той же файл. Перевірте, чи правильний файл імпортуєте.
Аватар користувача
Коронована особа
Коронована особа
 
Повідомлень: 2458
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Звідки: Вінниця
Дякував (а): 22 раз.
Подякували: 396 раз.
Регіон: Винницкая область

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Юля2606 » 26 грудня 2018, 02:02

Підскажіть будь ласочка, як у клієнт-казначейство роздрукувати вже проведену казначейством платіжку.....дуже дякую
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 13
З нами з: 12 листопада 2017, 06:46
Дякував (а): 4 раз.
Подякували: 1 раз.
Регіон: Ровенская область

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Oksana0805 » 26 грудня 2018, 09:22

Юля2606 написав:Підскажіть будь ласочка, як у клієнт-казначейство роздрукувати вже проведену казначейством платіжку.....дуже дякую

Документи, які проводяться через СДО роздруковуються зі штампом про оплату у розділі "СДО Введення доментів" через імпорт документів (так само як ми завантужеємо файли), обираємо файли платіжних доручень, число, за яке потрібні платіжки, заходимо у картку документа і друкуєм, на жаль тільки по одній ((
Можна роздруковувати і через проведені документи, але без штампа оплачено
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 4
З нами з: 06 березня 2018, 10:06
Дякував (а): 1 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Винницкая область

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

000 000 » 27 грудня 2018, 17:39

yaoleg написав:
000 000 написав:Підкажіть будь ласка, хтось довідки проводить через ПТК «Клієнт казначейства – Казначейство»? Я вивантажую давідки через АІС "Місцеві бюджети рівня міста, району" 2018-1.5.0 (+ ОТГ), підтягую в ПТК «Клієнт казначейства – Казначейство» і після всіх підписань відправляю на казначейство. А в казначействі з тим що до них надійшло, не знають що робити і посилають читати форуми.(

Зміни до кошторису можна проводити через СДО, але разом із сканованою копією цього документу.

выдаётся вот такое сообщение Помилка імпорту документа:ORA-20000: Помилка імпорту документа:ORA-20000: Не знайдено в МЕРЕЖІ SRK=1,KRK=212,KPOL=3848КВК=6КПК=615031КФК=0БЮДЖ=6520600000 (27.12.2018 16:58:01)
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 7
З нами з: 21 грудня 2018, 14:31
Дякував (а): 1 раз.
Подякували: 0 раз.

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Наталія Melnyk » 04 січня 2019, 11:40

Доброго дня,підскажіть будь ласка що робити:???? В нас всі налаштування цієї програми робив компютерщик, зараз ми не можемо увійтти бо незнаємо паролі до токенів,куди нам звертатись, і взагалі хто видумує паролі до ключів???
Квартирант
Квартирант
 
Повідомлень: 50
З нами з: 31 травня 2018, 10:08
Дякував (а): 17 раз.
Подякували: 3 раз.
Регіон: Закарпатская область

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

janet » 04 січня 2019, 13:38

Наталія Melnyk написав:Доброго дня,підскажіть будь ласка що робити:???? В нас всі налаштування цієї програми робив компютерщик, зараз ми не можемо увійтти бо незнаємо паролі до токенів,куди нам звертатись, і взагалі хто видумує паролі до ключів???

Пароль обычно Ваш ЕДРПОУ
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 1
З нами з: 23 вересня 2016, 10:19
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Полтавская область

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Наталія Melnyk » 04 січня 2019, 15:01

janet написав:
Наталія Melnyk написав:Доброго дня,підскажіть будь ласка що робити:???? В нас всі налаштування цієї програми робив компютерщик, зараз ми не можемо увійтти бо незнаємо паролі до токенів,куди нам звертатись, і взагалі хто видумує паролі до ключів???

Пароль обычно Ваш ЕДРПОУ

і до кожного токену??? До бухгалтера,директора і печатки???
Квартирант
Квартирант
 
Повідомлень: 50
З нами з: 31 травня 2018, 10:08
Дякував (а): 17 раз.
Подякували: 3 раз.
Регіон: Закарпатская область

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Наталія Melnyk » 04 січня 2019, 15:08

Наталія Melnyk написав:
janet написав:
Наталія Melnyk написав:Доброго дня,підскажіть будь ласка що робити:???? В нас всі налаштування цієї програми робив компютерщик, зараз ми не можемо увійтти бо незнаємо паролі до токенів,куди нам звертатись, і взагалі хто видумує паролі до ключів???

Пароль обычно Ваш ЕДРПОУ

і до кожного токену??? До бухгалтера,директора і печатки???

http://sdo.treasury.gov.ua/ibank/login.aspx?lang=UK  
не можу це зрозуміти??? вводимо пароль від ключа
Квартирант
Квартирант
 
Повідомлень: 50
З нами з: 31 травня 2018, 10:08
Дякував (а): 17 раз.
Подякували: 3 раз.
Регіон: Закарпатская область

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Наталія Melnyk » 04 січня 2019, 15:54

Наталія Melnyk написав:
Наталія Melnyk написав:
janet написав:
Наталія Melnyk написав:Доброго дня,підскажіть будь ласка що робити:???? В нас всі налаштування цієї програми робив компютерщик, зараз ми не можемо увійтти бо незнаємо паролі до токенів,куди нам звертатись, і взагалі хто видумує паролі до ключів???

Пароль обычно Ваш ЕДРПОУ

і до кожного токену??? До бухгалтера,директора і печатки???

http://sdo.treasury.gov.ua/ibank/login.aspx?lang=UK  
не можу це зрозуміти??? вводимо пароль від ключа

 ДЯКУЮЮЮ Зайшла)))
Квартирант
Квартирант
 
Повідомлень: 50
З нами з: 31 травня 2018, 10:08
Дякував (а): 17 раз.
Подякували: 3 раз.
Регіон: Закарпатская область

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Наталія Melnyk » 10 січня 2019, 13:38

Доброго дня,знов проблема з програмою. 
При імпорті документів, вибираю"фінансові зобов'язання" вибираю документ і імпортую, а нічого не імпортується??? Чи було в когось подібне і що з цим робити???
Квартирант
Квартирант
 
Повідомлень: 50
З нами з: 31 травня 2018, 10:08
Дякував (а): 17 раз.
Подякували: 3 раз.
Регіон: Закарпатская область

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Просто_человек » 11 січня 2019, 14:03

При спробі встановити СДО на інший комп виникли проблеми з підключенням Криптосервера :57:
У вкладенні - скрин вдалого підключення, з яким працювали увесь час.

На іншому компі пише помилку за IP 34211, спочатку намагається з'єднатися, а потім пише: помилка.
Потім пише, що за IP 34202 клієнт підключений, але коли відкриваю посилання localhost/ibank/login.aspx , нічого не відбувається, пише: неможливо перейти за цим посиланням :63:
 
Будь ласка, напишіть, як це лікується?

P.S. кіоц-укр/klient-kazna  зараз не працює
Для перегляду та завантаження файлів реєструйтеся на сайті.
Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 243
З нами з: 23 грудня 2014, 11:15
Звідки: Днепр
Дякував (а): 12 раз.
Подякували: 17 раз.
Регіон: Днепропетровская область

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Катерина 0507 » 11 січня 2019, 15:17

Доброго дня,проблема з програмою.При імпорті документів, вибираю"юридичні зобов'язання" вибираю документ і імпортую, а нічого не імпортується??? Чи було в когось подібне і що з цим робити???

Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 3
З нами з: 11 січня 2019, 15:11
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Донецкая область

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Наталія Melnyk » 11 січня 2019, 16:40

Катерина 0507 написав:

Доброго дня,проблема з програмою.При імпорті документів, вибираю"юридичні зобов'язання" вибираю документ і імпортую, а нічого не імпортується??? Чи було в когось подібне і що з цим робити???



Було подібне, не потрібно нажимати імпорт,а тільки вибрати документ  і перечитати і вибрати тиждень чи місяць.
Квартирант
Квартирант
 
Повідомлень: 50
З нами з: 31 травня 2018, 10:08
Дякував (а): 17 раз.
Подякували: 3 раз.
Регіон: Закарпатская область

Поперед.Далі



Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість