ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

samoylenko » 12 січня 2019, 23:21

[font="Noto Sans", sans-serif]Подскажите, пожалуйста, может кто-то с таким сталкивался при установке "СДО Казначейство-Клиент Казначейства", после указания в запущенной программе Cisco AnyConntct... пути соединения (eclient.treasury.gov.ua) появляется сообщение Сertificate Validation Failure, где искать ошибку установки?[/font]
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 1
З нами з: 12 січня 2019, 22:28
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Одесская область

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Катерина 0507 » 14 січня 2019, 09:32

Наталія Melnyk написав:
Катерина 0507 написав:

Доброго дня,проблема з програмою.При імпорті документів, вибираю"юридичні зобов'язання" вибираю документ і імпортую, а нічого не імпортується??? Чи було в когось подібне і що з цим робити???



Було подібне, не потрібно нажимати імпорт,а тільки вибрати документ  і перечитати і вибрати тиждень чи місяць.

 не помогает, документ все равно не импортируется((((
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 3
З нами з: 11 січня 2019, 15:11
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Донецкая область

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Брагунец Илья1 » 14 січня 2019, 13:21

В мене так само, ні юридичні, ні фінансові не імпортуються. Вручну через казну втягнути аванс вдалося, а через сдо не вдається.
Аватар користувача
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 5
З нами з: 09 січня 2019, 15:56
Звідки: Ukraine, Северодонецк
Дякував (а): 1 раз.
Подякували: 1 раз.

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Брагунец Илья1 » 14 січня 2019, 13:22

Катерина 0507 написав:
Наталія Melnyk написав:
Катерина 0507 написав:

Доброго дня,проблема з програмою.При імпорті документів, вибираю"юридичні зобов'язання" вибираю документ і імпортую, а нічого не імпортується??? Чи було в когось подібне і що з цим робити???



Було подібне, не потрібно нажимати імпорт,а тільки вибрати документ  і перечитати і вибрати тиждень чи місяць.

 не помогает, документ все равно не импортируется((((

А вам рахунки часом не змінювали?
Аватар користувача
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 5
З нами з: 09 січня 2019, 15:56
Звідки: Ukraine, Северодонецк
Дякував (а): 1 раз.
Подякували: 1 раз.

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Катерина 0507 » 15 січня 2019, 08:52

Брагунец Илья1 написав:
Катерина 0507 написав:
Наталія Melnyk написав:
Катерина 0507 написав:

Доброго дня,проблема з програмою.При імпорті документів, вибираю"юридичні зобов'язання" вибираю документ і імпортую, а нічого не імпортується??? Чи було в когось подібне і що з цим робити???



Було подібне, не потрібно нажимати імпорт,а тільки вибрати документ  і перечитати і вибрати тиждень чи місяць.

 не помогает, документ все равно не импортируется((((

А вам рахунки часом не змінювали?

 нет, не меняли
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 3
З нами з: 11 січня 2019, 15:11
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Донецкая область

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Брагунец Илья1 » 16 січня 2019, 09:37

Попробуйте разными токенами заходить
Аватар користувача
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 5
З нами з: 09 січня 2019, 15:56
Звідки: Ukraine, Северодонецк
Дякував (а): 1 раз.
Подякували: 1 раз.

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

ssvet_ubr » 17 січня 2019, 08:51

Можливо ви зайшли під токеном директора або печатки. Тоді імпортовані документи не видно, поки не буде підпису головного бухгалтера.
Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 207
З нами з: 07 липня 2011, 16:37
Звідки: Киев
Дякував (а): 2 раз.
Подякували: 2 раз.
Регіон: Киев

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Брагунец Илья1 » 17 січня 2019, 13:41

У меня токен директора ничего не видит, а зам.директора видит, им и подписываю.
Аватар користувача
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 5
З нами з: 09 січня 2019, 15:56
Звідки: Ukraine, Северодонецк
Дякував (а): 1 раз.
Подякували: 1 раз.

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

К.Потоки сільрада » 17 січня 2019, 13:56

Добрий день, підскажіть, як видалити в системі СДО рахунки, які закритті. В казначействі сказали, що ми самі їх можемо в системі вилучити, але як вони не знають. Може хтось знає, то напишіть будь-ласка?
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 3
З нами з: 02 жовтня 2017, 10:54
Дякував (а): 1 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Полтавская область

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

taha3942 » 17 січня 2019, 15:00

Налаштування-рахунки-закритий або (активний)
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 1
З нами з: 13 січня 2015, 16:32
Звідки: Киев
Дякував (а): 1 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Киевская область

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

natik222 » 17 січня 2019, 17:32

Доброго дня! 
Підкажіть будь-ласка як через СДО відправити план використання, казначей не знає, а через імпорт документів в кошториси та довідки пише що файл не вибрано, хоч вибираю, може хтось вже відправляв?
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 2
З нами з: 14 квітня 2016, 00:26
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Киевская область

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

yurik27 » 18 січня 2019, 00:34

Привет! У нас ошибка - certificate validation failure! 

Лог ошибки:
18.01.2019

     0:31:05    Ready to connect.
     0:31:09    Contacting [color=#1155cc]eclient.treasury.gov.ua.[/color]
     0:31:11    No valid certificates available for authentication.
     0:31:16    User credentials prompt cancelled.
     0:31:16    Ready to connect.

Система - Windows 10 64. Токен видит в диспетчере задач, но не могу понять почему выдает ошибку! Захожу в учет. запись в качестве администратора со всеми привилегиями, запускал даже от имени администратора - ничего не меняется. Выдал права на изменение папки для разных пользователей со всеми привилегиями где находится anyconnect и в program files x86 и в program data, также запускал программу с разной совместимостью, но ничего не меняется! Прошарил разные тематические сайты по cisco any connect именно по этой ошибке - все напрасно!

Гуру или просто люди, я еще такого не встречал в природе, ставил на win7 x86 там никаких проблем нет, работает как по маслу. И к стати на разных 10-тых пробовал ставить - все напрасно! Другие говорят что на 10тых оно отлично подключается - вот не знаю как-так? Оно как бы читает ключ, то есть токен светится но потом обратно же выдает "certificate validation failure" см. в логе ошибки "No valid certificates available for authentication - Нет доступных сертификатов для аутентификации". На форумах узнал что-то типа того что оно токен видит но как-бы доступ к нему в последствии подключения запрещается.

Вопрос - кому не лень, скажите в чем проблема?!

Спасибо за внимание!
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 2
З нами з: 18 січня 2019, 00:09
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Закарпатская область

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Arci87 » 18 січня 2019, 10:05

Добрий день!!!Як вирішили проблему з втягуванням юридичних, фінансових зобов'язань та платіжних доручень через СДО???
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 9
З нами з: 09 січня 2018, 21:39
Дякував (а): 4 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Черновицкая область

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

rusya_1000@ukr.net » 21 січня 2019, 10:52

Система - Windows 10 64. Токен видит в диспетчере задач, но не могу понять почему выдает ошибку! Захожу в учет. запись в качестве администратора со всеми привилегиями, запускал даже от имени администратора - ничего не меняется. Выдал права на изменение папки для разных пользователей со всеми привилегиями где находится anyconnect и в program files x86 и в program data, также запускал программу с разной совместимостью, но ничего не меняется! Прошарил разные тематические сайты по cisco any connect именно по этой ошибке - все напрасно!

Гуру или просто люди, я еще такого не встречал в природе, ставил на win7 x86 там никаких проблем нет, работает как по маслу. И к стати на разных 10-тых пробовал ставить - все напрасно! Другие говорят что на 10тых оно отлично подключается - вот не знаю как-так? Оно как бы читает ключ, то есть токен светится но потом обратно же выдает "certificate validation failure" см. в логе ошибки "No valid certificates available for authentication - Нет доступных сертификатов для аутентификации". На форумах узнал что-то типа того что оно токен видит но как-бы доступ к нему в последствии подключения запрещается.

Вопрос - кому не лень, скажите в чем проблема?!

Спасибо за внимание!





Я в такому випадку,переробляла ключі на токені.
Востаннє редагувалось EVGENIY в 21 січня 2019, 10:53, всього редагувалось 1 раз.
Причина: відформатував у нормальний вигляд
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 2
З нами з: 13 листопада 2017, 09:22
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Львовская область

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

rusya_1000@ukr.net » 21 січня 2019, 10:54

Підкажіть що робити,при запуску Cisco AnyConntct... викидає помилку (the vpn service is not available/ exiting)
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 2
З нами з: 13 листопада 2017, 09:22
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Львовская область

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

KsenaLive » 21 січня 2019, 11:08

Доброго дня! Скажіть будь-ласка чи друкуються в СДО реєстри (юридичних чи фінансових зобов'язань) з штампом казначея? Чи ми просто друкуємо їх зі своєї програми.
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 3
З нами з: 09 липня 2014, 11:09
Звідки: Киев
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Киев

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Arci87 » 21 січня 2019, 11:39

Добрий день!!!Допоможіть будь-ласка хто розібрався з втягуванням файлів через СДО Ввод документів, бо вже 3 день мучаюсь і не получається загрузити файли, при імпорті програма просто обновляється а сам файлік не втягується!!!Може треба встановити щось додатково для втягування dbf файлів!!!
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 9
З нами з: 09 січня 2018, 21:39
Дякував (а): 4 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Черновицкая область

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Yanochka » 21 січня 2019, 15:31

Доброго дня. Хочу подати заявку в Казну з новими рахунками для СДО,підкажіть чи потрібно повторювати і старі рахунки?
Квартирант
Квартирант
 
Повідомлень: 95
З нами з: 16 жовтня 2012, 10:06
Звідки: Дніпропетровськ
Дякував (а): 13 раз.
Подякували: 2 раз.
Регіон: Днепропетровская область

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Хворостяновка » 22 січня 2019, 08:34

Проблема: не можу зайти в СДО. При вході в програму вибираю носій таємного ключа Токен ІІТ, а там де вибирати таємний ключ програма не  баче мого ключа. Що робити?
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 44
З нами з: 11 лютого 2014, 12:12
Звідки: Луганск
Дякував (а): 5 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Луганская Область

Re: ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Брагунец Илья1 » 22 січня 2019, 09:05

Yanochka написав:Доброго дня. Хочу подати заявку в Казну з новими рахунками для СДО,підкажіть чи потрібно повторювати і старі рахунки?

Ні, не потрібно
Аватар користувача
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 5
З нами з: 09 січня 2019, 15:56
Звідки: Ukraine, Северодонецк
Дякував (а): 1 раз.
Подякували: 1 раз.

Поперед.Далі



Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей