Нова бюджетна організація

Нова бюджетна організація

male4a » 12 грудня 2017, 14:58

Доброго дня!Цікавлять всі тонкощі бух. обліку,щоб здати річний звіт,оскільки організація створена в грудні 2017.Які форми м/о ордерів використо вувати, чи потрібна картка анал.обліку?які з бух. документів потрібно вести в першу чергу? :30:
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 130
З нами з: 15 січня 2014, 09:46
Звідки: Львов
Дякував (а): 4 раз.
Подякували: 13 раз.
Регіон: Львовская область

Re: Нова бюджетна організація

user » 09 січня 2018, 16:39

1. Ордери треба дивитися які потрібні, в першу чергу це рух коштів(2 і3), дебітори-кредитори(3,4),зарплата 5, 17-й ордер куди вносити всі інші незрозумілі проводки,  інші там якщо є відрядження, списання і т.п, - а немає то не треба. 
2. Картки асигнувань, касових, фактичних видатків обов'язково бо без них звіти не зробите.
3. Головна книга.
В принципі цього має вистачити для складання звітності.
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 445
З нами з: 15 березня 2012, 11:34
Звідки: Полтава
Дякував (а): 19 раз.
Подякували: 24 раз.
Регіон: Полтавская Область




Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість