Бухгалтерська служба бюджетних установ

Прийом, звільнення керівника бухгалтерської служби, робота служби, положення та інше
Re: Бухгалтерська служба бюджетних установ

DanyKL » 17 лютого 2017, 12:02

Доброго времени суток. Подскажите, пожалуйста, увольняется главный бухгалтер сельского совета по соглашению сторон и других бухгалтеров нет. Нам объяснили, что нужно подать объявление в местную газету о вакансии, но только после увольнения главного бухгалтера и через месяц проводить конкурс на замещение вакантной должности. И еще не все, человек должен пройти спецпроверку и только тогда может приступать к обязанностям главного бухгалтера сельсовета. Как организовать работу этого сельсовета при отсутствии главного бухгалтера, если исполнять его обязанности некому, так как в штате кроме главного бухгалтера только председатель, землеустроитель и секретарь? Спасибо.
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 2
З нами з: 17 лютого 2017, 11:39
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Харьковская область

Re: Бухгалтерська служба бюджетних установ

Lyubo4ka » 23 листопада 2017, 13:11

Доброго дня! Працюю в сільській раді на посаді спеціалістаібухгалтера з 2011 року. А в цьому році казначейство зробило зауваження, що з 19 сільських рад нашого району я одна спеціаліст-бухгалтер. У 2009 році всих спеціалістів зробили головними бухгалтерами. І щоб ми виправили це. Підкажіть, будь-ласка, що це за постанова була в 2009 році і як написати розпорядження про переведення?
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 36
З нами з: 12 серпня 2013, 14:27
Звідки: Киев
Дякував (а): 1 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Киев

Re: Бухгалтерська служба бюджетних установ

EVGENIY » 23 листопада 2017, 14:14

Lyubo4ka написав:Доброго дня! Працюю в сільській раді на посаді спеціалістаібухгалтера з 2011 року. А в цьому році казначейство зробило зауваження, що з 19 сільських рад нашого району я одна спеціаліст-бухгалтер. У 2009 році всих спеціалістів зробили головними бухгалтерами. І щоб ми виправили це. Підкажіть, будь-ласка, що це за постанова була в 2009 році і як написати розпорядження про переведення?

https://buhgalter.com.ua/news/kadrova-s ... ivedennya/
Аватар користувача
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
 
Повідомлень: 6975
З нами з: 29 липня 2010, 00:27
Звідки: Харків
Дякував (а): 11 раз.
Подякували: 92 раз.
Регіон: Харьковская область

Re: Бухгалтерська служба бюджетних установ

nataliya28 » 26 листопада 2017, 19:12

EVGENIY! Якщо взяти Схему посадових окладів керівних працівників і спеціалістів апарату сільських і селищних рад та їх виконавчих органів(крім сільських, селищних рад і їх виконавчих органів, що представляють інтереси об’єднаних територіальних громад), наведену в додатку 54 до постанови КМУ «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів» від 09.03.2006 № 268 то в ній є посади «Головний бухгалтер», «Спеціаліст I категорії», «Спеціаліст II категорії».
Відповідно до підпункту 5 частини 1 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» від 21.05.1997 № 280/97-ВР питання затвердження за пропозицією сільського, селищного голови структури виконавчих органів ради, загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів вирішується винятково на пленарних засіданнях сільської, селищної ради.
Тож створення структурного підрозділу з ведення бухгалтерського обліку віддано на розсуд сільських та селищних рад.
За відсутності бухгалтерської служби вводиться посада спеціаліста, на якого покладається виконання обов’язків бухгалтерської служби, тобто бухгалтера. Посадову інструкцію такого спеціаліста також має затвердити керівник бюджетної установи. А чи можна вводити посаду головного бухгалтера, якщо в установі не створено бухгалтерську службу?
Як я розумію посаду «головний бухгалтер» доцільно вводити, коли у штаті установи є й інші спеціалісти, до функціональних обов’язків яких належить ведення бухгалтерського обліку в установі. Але ж в сільській раді є лише одна людина, на яку покладено ці обов"язки. Казна вимагає щоб в сільській раді повинен бути обов"язково "головний бухгалтер", а як же бути із структурним підрозділом?
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 20
З нами з: 02 квітня 2014, 17:38
Звідки: Кобеляки
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Полтавская Область

Поперед.


Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість