Бухгалтерська служба бюджетних установ

Прийом, звільнення керівника бухгалтерської служби, робота служби, положення та інше
Бухгалтерська служба бюджетних установ

GalinaT » 21 березня 2011, 22:34

Хто стикався вже з питанням погодження прийняття бухгалтерів згідно Постанови КМУ №59 ?
Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 179
З нами з: 14 лютого 2011, 20:09
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Львовская область

Бухгалтерська служба бюджетних установ

EVGENIY » 22 березня 2011, 21:00

Завтра будем погоджувать wink
Аватар користувача
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
 
Повідомлень: 7608
З нами з: 29 липня 2010, 00:27
Звідки: Харків
Дякував (а): 54 раз.
Подякували: 519 раз.
Регіон: Харьковская область

Бухгалтерська служба бюджетних установ

GalinaT » 22 березня 2011, 23:39

Ой , поспілкуватись би по результатах wink

Добавлено (22.03.2011, 23:39)
---------------------------------------------
При вивченні Постанови виникають такі питання :

1.Є чітко написано,що бухгалтера бюджетної установи ,яка є головним розпорядником коштів місцевого бюджету - погоджує орган Державної казначейської служби України за місцем обслуговування бюджетної установи - тут ясно ;

2. А от вимоги до бухгалтерів прописані так ( п,11 Положення про бух.службу) : головний бухгалтер повинен мати:
- повну вищу освіту в галузі економіки та фінансів, стаж роботи на державній службі, за фахом та на керівних посадах не менш як п'ять років - для особи, що претендує на посаду головного бухгалтера бюджетної установи, якій підпорядковані інші бюджетні установи;
- повну вищу освіту в галузі економіки та фінансів, стаж роботи за фахом та на керівних посадах не менш як три роки - для особи, що претендує на посаду головного бухгалтера бюджетної установи, яка підпорядкована іншій бюджетній установі;

Питання : а як бути з особою,яка претендує га посаду головного бухгалтера бюджетної установи,яка є головним розпорядником ( ні перший варіант,ні другий) ??? - а це якраз бухгалтера с/рад

Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 179
З нами з: 14 лютого 2011, 20:09
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Львовская область

Бухгалтерська служба бюджетних установ

EVGENIY » 23 березня 2011, 08:20

Разве первый пункт не подходит??
Аватар користувача
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
 
Повідомлень: 7608
З нами з: 29 липня 2010, 00:27
Звідки: Харків
Дякував (а): 54 раз.
Подякували: 519 раз.
Регіон: Харьковская область

Бухгалтерська служба бюджетних установ

АНТОНІЯ » 23 березня 2011, 19:25

на мой взгляд первый пункт подходит, поскольку в с/советах не только органы управления, а и библиотеки, дома культури и прочее. Но не обязательно главный бухгалтер должен иметь высшее образование и иметь государственую службу. В деревнях где взять таких людей. dry
Аватар користувача
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 35
З нами з: 19 березня 2011, 18:37
Звідки: Александровка
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Кировоградская Область

Бухгалтерська служба бюджетних установ

masya » 23 березня 2011, 19:32

Пишу как объясняли нам в казне, новшество будет касаться вновь принятых, для гос службы первый пункт, для остальных второй.Дублируются все документы которые идут в кадры, потом еще те додатки, которые идут к наказу№214.Но для гос службы сначала конкурс потом погодження.
Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 224
З нами з: 14 лютого 2011, 21:39
Звідки: Кривой Рог
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 3 раз.
Регіон: Днепропетровская Область

Бухгалтерська служба бюджетних установ

АНТОНІЯ » 23 березня 2011, 19:37

Не обязательно дублировать по Постанове убирайне ненужное или что Вам не подходит и вставляйте свое. Вы разрабатываете свое и на основе его будут подбирать Вам рабочих (или на Ваше место замену).
Аватар користувача
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 35
З нами з: 19 березня 2011, 18:37
Звідки: Александровка
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Кировоградская Область

Бухгалтерська служба бюджетних установ

masya » 23 березня 2011, 19:41

хочу еще спросить а наказ про обікову політику есть кого-нибудь, к этому положению еще нужна структура, я так понимаю она еще в разработке или как...
Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 224
З нами з: 14 лютого 2011, 21:39
Звідки: Кривой Рог
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 3 раз.
Регіон: Днепропетровская Область

Бухгалтерська служба бюджетних установ

GalinaT » 23 березня 2011, 22:55

Можливо я не так пояснила що саме мене цікавить.Те що казначейство погожує всіх бухгалтерів,які будуть прийняті після 1 березня - це ясно.мене цікавить чи повинні ми при погодженні звертати увагу на освіту і стаж у претендентів на гол.бухгалтера с/ради.(вони ж головні розпорядникики,але вони не мають у підпорядкуванні інші бюджетні установи). Виходить що для них вимоги щодо освіти і стажу не прописані.
Було б логічно - тому що знайти гол.бух. в с/раду такого щоб і вищу освіту мав по фаху+стаж роботи принаймі 3 роки - важкувато
Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 179
З нами з: 14 лютого 2011, 20:09
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Львовская область

Бухгалтерська служба бюджетних установ

masya » 24 березня 2011, 20:20

А я как говориться за рыбу деньги, опять про облікову політику,кто-то вносил изменения в наказ в связи с принятыми нашим дорогим государством,которое любит бухгалтеров,изменений.Мне кажется в нашем государстве можно всю жизнь учить бухучет и не выучить.
Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 224
З нами з: 14 лютого 2011, 21:39
Звідки: Кривой Рог
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 3 раз.
Регіон: Днепропетровская Область

Бухгалтерська служба бюджетних установ

EVGENIY » 24 березня 2011, 20:28

Что за чудо Наказ? Разве в бюджетных установах не мемориально-ордерная система?? Другой вроде нету, зачем наказ??
Аватар користувача
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
 
Повідомлень: 7608
З нами з: 29 липня 2010, 00:27
Звідки: Харків
Дякував (а): 54 раз.
Подякували: 519 раз.
Регіон: Харьковская область

Бухгалтерська служба бюджетних установ

masya » 24 березня 2011, 20:55

Могу сбросить, почитаете
Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 224
З нами з: 14 лютого 2011, 21:39
Звідки: Кривой Рог
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 3 раз.
Регіон: Днепропетровская Область

Бухгалтерська служба бюджетних установ

EVGENIY » 24 березня 2011, 20:56

Давайте, просто всегда думал что учётную политику бюджетных установ регулируют нормативные акты smile и она единая для всех бюджетников smile

емейл мой вы знаете smile
Аватар користувача
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
 
Повідомлень: 7608
З нами з: 29 липня 2010, 00:27
Звідки: Харків
Дякував (а): 54 раз.
Подякували: 519 раз.
Регіон: Харьковская область

Бухгалтерська служба бюджетних установ

masya » 24 березня 2011, 21:40

ловите уже скинула, может Вам такое горе и не надо, есть еще куча примеров и пояснений, надо скину маякнете если что
Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 224
З нами з: 14 лютого 2011, 21:39
Звідки: Кривой Рог
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 3 раз.
Регіон: Днепропетровская Область

Бухгалтерська служба бюджетних установ

EVGENIY » 24 березня 2011, 21:43

Впоймал щас разбираюсь!
Аватар користувача
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
 
Повідомлень: 7608
З нами з: 29 липня 2010, 00:27
Звідки: Харків
Дякував (а): 54 раз.
Подякували: 519 раз.
Регіон: Харьковская область

Бухгалтерська служба бюджетних установ

EVGENIY » 24 березня 2011, 21:56

Что то я не понял зачем это всё? Тупо переписаны все инструкции ДКУ по учёту активов, списанию и т.д.! Ведь совокупность всех инструкций ДКУ и составляют учётную политику!

облікова політика - сукупність принципів, методів і процедур, що використовуються підприємством для складання та подання фінансової звітності;

Всё это изложено в наказах ДКУ бюджетным установам ненужна учётная политика её определяет ДКУ и она у всех одинаковая!

4. Порядок ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності про виконання бюджетів та госпрозрахункових операцій бюджетних установ установлюється Державним казначейством України відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку за погодженням з Міністерством фінансів України.

Бюджетний кодекс
Порядок ведення бухгалтерського обліку бюджетних установ установлюється Державним казначейством України відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку за погодженням з Міністерством фінансів України.
Аватар користувача
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
 
Повідомлень: 7608
З нами з: 29 липня 2010, 00:27
Звідки: Харків
Дякував (а): 54 раз.
Подякували: 519 раз.
Регіон: Харьковская область

Бухгалтерська служба бюджетних установ

masya » 24 березня 2011, 22:06

Вот такую ересь от нас при проверках требует КРУ, есть другие наказы, со мной делились знакомые бухи сейчас скину

Добавлено (24.03.2011, 22:06)
---------------------------------------------
ловите еще куча политики
Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 224
З нами з: 14 лютого 2011, 21:39
Звідки: Кривой Рог
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 3 раз.
Регіон: Днепропетровская Область

Бухгалтерська служба бюджетних установ

EVGENIY » 24 березня 2011, 22:18

Интересно кто автор вот этой статьи?
ОБЛІКОВА ПОЛІТИКА В БЮДЖЕТНИХ УСТАНОВАХ

„Податки та бухгалтерський облік”
N 100, від 15 грудня 2005 р.

П.С. Я бы этому дяде с большими ушами..... Здаётся мне это препод какой то, который не имеет отношения к бюджетникам, однобокая статья у меня вызывает больше вопросов чем ответов!
Аватар користувача
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
 
Повідомлень: 7608
З нами з: 29 липня 2010, 00:27
Звідки: Харків
Дякував (а): 54 раз.
Подякували: 519 раз.
Регіон: Харьковская область

Бухгалтерська служба бюджетних установ

masya » 24 березня 2011, 22:30

У меня то же самое желание, что у вас , может вам и не надо этот чудо-наказ, а нам типовое положение нужно на сессию выносить и к нему чудо-политику.мало нам работы еще и бумагу из-за этого чуда переводить... Слов нету
Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 224
З нами з: 14 лютого 2011, 21:39
Звідки: Кривой Рог
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 3 раз.
Регіон: Днепропетровская Область

Бухгалтерська служба бюджетних установ

GalinaT » 24 березня 2011, 22:38

Якщо читати нормативні документи - то в кожній бюджетній установі повинен бути наказ про облікову політику,в якому ( тут ви абсолютно праві) переписані всі документи,якими ми користуємось в роботі. До тепер ніхто у нас не вимагав такого наказу,але вже кілька установ звертались з таким питанням,так як їх вищестоячі орг.вимагають таки його наявність.
"Во избежание...." :-) також такий наказ маю + графік документообігу...
Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 179
З нами з: 14 лютого 2011, 20:09
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Львовская область

Далі



Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість