Бухгалтерська служба бюджетних установ

Прийом, звільнення керівника бухгалтерської служби, робота служби, положення та інше
Бухгалтерська служба бюджетних установ

amore101 » 31 січня 2013, 21:11

Кто подскажет как казначейство проводит собеседование с кандидатами в главбухи: устный опрос или тесты какие-то сдавать надо?
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 12
З нами з: 03 січня 2012, 19:30
Звідки: Первомайск
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Николаевская Область

Бухгалтерська служба бюджетних установ

EVGENIY » 01 лютого 2013, 00:24

amore101, усный опрос, не переживайте если вы один кандидат и подходите по всем параметрам то возьмут!!!
Аватар користувача
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
 
Повідомлень: 7608
З нами з: 29 липня 2010, 00:27
Звідки: Харків
Дякував (а): 54 раз.
Подякували: 519 раз.
Регіон: Харьковская область

Бухгалтерська служба бюджетних установ

IraStruts » 04 лютого 2013, 00:37

Всім привіт!У мене така ситуація - маю вищу педагогічну освіту, викладач математики та економіки, закінчила бухгалтерські курси (приватний навчальний центр), вже 3 роки працюю рядовим бухгалтером в бюджетній установі (не держслужба) ніяких порушень в роботі не було, а зараз стало питання про те що в мене освіта не відповідає посаді.Хто підкаже де можна почитати вимоги до посади бухгалтера, точніше вимоги до освіти, чи маю право я працювати?
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 4
З нами з: 24 жовтня 2012, 22:20
Звідки: Киев
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Киев

Бухгалтерська служба бюджетних установ

user » 04 лютого 2013, 09:48

Всі вимоги викладені в Довіднику кваліфікаційних характеристик професій працівників. Бухгалтер з вищою освітою відноситься до професіоналів, без до фахівців.Відповідно там прописані вимоги до освіти, стажу і посадові обов'язки. І десь в загальному розділі Довідника прописано що, якщо працівник не має відповідної освіти але має стаж роботи і практичні навички до він може бути залишений на посаді як виняток за рішенням атестаційної комісії.
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 467
З нами з: 15 березня 2012, 11:34
Звідки: Полтава
Дякував (а): 43 раз.
Подякували: 34 раз.
Регіон: Полтавская Область

Бухгалтерська служба бюджетних установ

тина2892 » 04 лютого 2013, 19:08

підкажіть, будь ласка, чи має право головний бухгалтер бюджетної установи  вести облік у профспілці? Чи вважається це сумісництвом?
Аватар користувача
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 1
З нами з: 15 травня 2012, 17:45
Звідки: Полтава
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Полтавская Область

Бухгалтерська служба бюджетних установ

ТубКрам » 06 лютого 2013, 14:31

Кто заполнял уже анкету  об исполнении гл.бухгалтером своих обязанностей? Подскажите как?
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 11
З нами з: 25 серпня 2011, 08:37
Звідки: Краматорск
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Донецкая Область

Бухгалтерська служба бюджетних установ

yaoleg » 06 лютого 2013, 19:05

тина2892 написав:підкажіть, будь ласка, чи має право головний бухгалтер бюджетної установи  вести облік у профспілці? Чи вважається це сумісництвом?
Прочитайте тут і тут, можливо Вам допоможе. wink
Аватар користувача
Коронована особа
Коронована особа
 
Повідомлень: 2346
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Звідки: Вінниця
Дякував (а): 22 раз.
Подякували: 269 раз.
Регіон: Винницкая область

Бухгалтерська служба бюджетних установ

user » 06 лютого 2013, 20:42

тина2892 написав:вести облік у профспілці? Чи вважається це сумісництвом?

ДФІ каже що вважається і буде порушенням. Але якщо грошей Ви там не отримаєте то й вирахувати буде нічого і тоді їм це не цікаво буде biggrin
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 467
З нами з: 15 березня 2012, 11:34
Звідки: Полтава
Дякував (а): 43 раз.
Подякували: 34 раз.
Регіон: Полтавская Область

Бухгалтерська служба бюджетних установ

снежка » 07 лютого 2013, 09:28

на_та а Вы спрашивали в своем казначействе правильно ли отвечать "позитивно" или же надо расписывать согласно каких инструкций выполнялись те или иные действия.
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 6
З нами з: 28 грудня 2012, 10:56
Звідки: Донецк
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Донецкая Область

Бухгалтерська служба бюджетних установ

ANNAkolosha » 07 лютого 2013, 14:08

beleckaya: у мене все так само, поки був лікарняний листок на період дородовий і посляродовий, покладали виконання г/б на секретаря сільської ради (а робила все я сама, вдома) йому нараховувала більшу премію (по своїй зарплаті), вона мені мої гроші віддавала. А вже коли лікарняний закінчився, вийшла на 0,75 ставки (щоб не втратити допомогу). Звісно це якщо воно і вам і їм  потрібно. Важкувато звісно, але як нікого знайти не можна, тим більше додаткове джерело достатку. А от як воно колись вилізе не знаємо, заспокоює те, що так порадили і в казначействі і в фінансовому управлінні, бо вони теж розуміють що для сіл це ситуація важка.

Добавлено (07.02.2013, 14:08)
---------------------------------------------
кама: здається у стаж воно враховується і у ранг, а от у вислугу років ні.
Аватар користувача
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 12
З нами з: 25 серпня 2012, 14:56
Звідки: Макарів
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Киевская область

Бухгалтерська служба бюджетних установ

Klava » 07 лютого 2013, 16:51

снежка, наши казначеи сказали, что ответы на вопросы анкеты должны содержать оценку: "Успішно" або "Не успішно". А еще сказали, что если хотите, то некоторые вопросы можно кратко расшифровать
Квартирант
Квартирант
 
Повідомлень: 80
З нами з: 26 липня 2011, 15:12
Звідки: Харьков
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Харьковская Область

Бухгалтерська служба бюджетних установ

Жаннна » 12 лютого 2013, 19:45

Скажіть будь-ласка чи може бути прийнята людина із технікумом на посаду бухгалтера  в районний відділ міліції якщо там на цій посаді державна служба (стаж бухгалтером 20 років)
Аватар користувача
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 22
З нами з: 05 квітня 2012, 18:50
Звідки: Млинов
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Ровенская Область

Бухгалтерська служба бюджетних установ

GalinaT » 12 лютого 2013, 20:15

Жаннна, згідно змін до ПКМУ "Про погодження глдовних бухг...." ,якщо в установі не створена бухгалтрерська служба  - вимоги до освіти пом"якшені - може бути освіта бакалавра або молодшого спеціаліста (за фахом) + стаж 5 років
Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 179
З нами з: 14 лютого 2011, 20:09
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Львовская область

Бухгалтерська служба бюджетних установ

yaoleg » 12 лютого 2013, 21:28

Klava написав:наши казначеи сказали, что ответы на вопросы анкеты должны содержать оценку: "Успішно" або "Не успішно". А еще сказали, что если хотите, то некоторые вопросы можно кратко расшифровать
в жодному нормативному документі не зазначено, що саме головний бухгалтер має писати в анкеті при оцінюванні своєї роботи! Тому я вважаю, що її потрібно заповнювати аналогічно щорічній оцінці держслужбовця - відмінно, добре, задовільно. Якщо ж Ви маєте бажання обгрунтувати ту чи іншу оцінку своєї роботи Ви можете написати кілька речень з яких буде видно чому Ви поставили ту чи іншу оцінку. Але не варто цим захоплюватись - анкета, це не твір на тему "Як я відмінно/добре/задовільно виконую свої обов'язки".
Аватар користувача
Коронована особа
Коронована особа
 
Повідомлень: 2346
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Звідки: Вінниця
Дякував (а): 22 раз.
Подякували: 269 раз.
Регіон: Винницкая область

Бухгалтерська служба бюджетних установ

Вікторія_ubr » 15 лютого 2013, 11:05

на_та,  дякую за приклад.
Аватар користувача
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 30
З нами з: 28 жовтня 2011, 09:15
Звідки: Ужгород
Дякував (а): 1 раз.
Подякували: 0 раз.

Бухгалтерська служба бюджетних установ

на_та » 16 лютого 2013, 21:51

снежка написав:на_та а Вы спрашивали в своем казначействе правильно ли отвечать "позитивно" или же надо расписывать согласно каких инструкций выполнялись те или иные действия.
простите за поздний ответ ,да,сказали  оцениваем свою деятельность : "позитивно" або "незадовільно"
таня 18121963
Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 210
З нами з: 31 березня 2011, 19:24
Звідки: Снигиревка
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 1 раз.
Регіон: Николаевская область

Бухгалтерська служба бюджетних установ

Baby_2000_ubr » 26 березня 2013, 18:39

ПОМОГИТЕ!!!!!!! Сегодня мое казначейство меня ошарашило новыми требованиями:
при создании (переименовании из бухгалтерии в бухгалтерскую службу) бухгалтерской службы оказывается должность гл.бухгалтера должна "ПОГОДЖУВАТИСЯ" с казначейством. Давят на то,что создано новое структурное подразделение и в связи с этим как вновь принятый гл.бух должен пройти процедуру "ПОГОДЖЕННЯ"... а иначе... "... оценка деятельности гл.бухгалтеров не за горами и мы еще посмотрим как вы знаете законодательство..."
Перечитала постанови №59 и приказ №214 но не нашла такого новшества.... я же не вновь принятый гл.бух....  и еще требуют чтобы должность гл.буха называлась в общих чертах так : "главный бухгалтер сектора бухгалтерской службы"  , но у нас по штатным нормативам не положена данная формулировка должности , только главный бухгалтер и точка.... 
Подскажите правомочны ли требования казначейства? где посмотреть?  и как вообще выйти из данной ситуации???
Аватар користувача
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 16
З нами з: 30 травня 2011, 17:05
Звідки: Луганск
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Луганская Область

Бухгалтерська служба бюджетних установ

yaoleg » 26 березня 2013, 19:51

Baby_2000, п.9 ПКМУ №59 від 26.01.2011 та п.6 наказу МФУ від 21.02.2011 №214
Оцінка ніяк не вплине на подальшу роботу! А от якщо бухгалтера не погодять - у зразках підпису не буде другого підпису!!! Краще все-таки погоджуватись із казначейством на погодження головного бухгалтера. А от,  щодо штатного розпису - нічого міняти не потрібно! Казначейство не може встановлювати штатний розпис для клієнтів.
Аватар користувача
Коронована особа
Коронована особа
 
Повідомлень: 2346
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Звідки: Вінниця
Дякував (а): 22 раз.
Подякували: 269 раз.
Регіон: Винницкая область

Бухгалтерська служба бюджетних установ

Baby_2000_ubr » 27 березня 2013, 08:13

а правомерны ли требования на погодження???? я у же 3 года работаю на этой должности  и приняли меня еще далеко до принятия Постанови №59.
Аватар користувача
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 16
З нами з: 30 травня 2011, 17:05
Звідки: Луганск
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Луганская Область

Бухгалтерська служба бюджетних установ

Садлій Алла » 27 березня 2013, 15:45

підкажіть будь ласка!! Наша установа розробила Положення про бухгалтерську службу згідно постанови 59. Наша бухгалтерська служба складається з трьох чоловік - головного бухгалтера, бухгалтера, касира. Чи потрібно в даному положені описувати права та обовязки усіх трьох працівників служби чи тільки головного бухгалтера????
Аватар користувача
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 17
З нами з: 18 березня 2013, 12:58
Звідки: Львов
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.

Поперед.Далі



Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість