Бухгалтерська служба бюджетних установ

Прийом, звільнення керівника бухгалтерської служби, робота служби, положення та інше
Бухгалтерська служба бюджетних установ

masya » 28 квітня 2011, 11:03

alla-drejko, посадовые инструкции всех работников бухгалтерии и бухгалтерские документы
Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 224
З нами з: 14 лютого 2011, 21:39
Звідки: Кривой Рог
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 3 раз.
Регіон: Днепропетровская Область

Бухгалтерська служба бюджетних установ

GalinaT » 28 квітня 2011, 17:56

alla-drejko,
Номенклатуру справ відділу
Поквартальний план роботи
...це якщо організаційні ,так би мовити,моменти
Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 179
З нами з: 14 лютого 2011, 20:09
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Львовская область

Бухгалтерська служба бюджетних установ

alla-drejko » 05 травня 2011, 18:43

ДЯКУЮ!!!

Добавлено (05.05.2011, 19:43)
---------------------------------------------
Сьогодні отримали наказ з фінуправління,про необхідність реєєстрації на http:edu.minfin.gov.ua для проходження віртуального навчання бухгалтерів та керівника закладу,для нас це щось новеньке!!!!!!!!!!!! Шановні колеги може хтось являється випускником цієї обсерваторії?Цікавить все!!! surprised
Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 156
З нами з: 10 квітня 2011, 20:57
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Хмельницкая область

Бухгалтерська служба бюджетних установ

на_та » 27 липня 2011, 12:10

ТИМЧАСОВУ ЗАМІНУ ГОЛОВБУХА БЮДЖЕТНОЇ УСТАНОВИ З ДЕРЖКАЗНАЧЕЙСТВОМ НЕ ПОГОДЖУЮТЬ

Держказначейство в листі від 20.05.2011 р. № 17-04/1302-7036 звернуло увагу на те, що в разі тимчасової відсутності головного бухгалтера бюджетної установи (відрядження, відпустка, хвороба тощо) виконання його обов’язків покладається на заступника головного бухгалтера, а у разі відсутності заступника головного бухгалтера відповідно до наказу керівника бюджетної установи — на іншого працівника бухгалтерської служби. У цих випадках погоджувати призначення таких осіб з органом Держказначейства не потрібно.
таня 18121963
Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 210
З нами з: 31 березня 2011, 19:24
Звідки: Снигиревка
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 1 раз.
Регіон: Николаевская область

Бухгалтерська служба бюджетних установ

Туманский » 27 липня 2011, 12:20

alla-drejko, что имено вам интересно
Квартирант
Квартирант
 
Повідомлень: 97
З нами з: 07 травня 2011, 09:15
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 2 раз.

Бухгалтерська служба бюджетних установ

alla-drejko » 27 липня 2011, 14:33

Чи є це навчання обов"язковим для гол.бух закладу освіти(ліцей) та його директора?В нас не має статусу державного службовця!
Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 156
З нами з: 10 квітня 2011, 20:57
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Хмельницкая область

Бухгалтерська служба бюджетних установ

на_та » 29 липня 2011, 12:48

Нужен примерный график документооборота..........
таня 18121963
Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 210
З нами з: 31 березня 2011, 19:24
Звідки: Снигиревка
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 1 раз.
Регіон: Николаевская область

Бухгалтерська служба бюджетних установ

tatyana19 » 29 серпня 2011, 09:50

У мене таке запитання, чи має право провідний бухгалтер бюджетної організації з досвідом роботи, вищою освітою але без стажу роботи головним бухгалтером, стати головним бухгалтером цієї організації ? В казначействі сказали,що потрібен запис в трудовій,що хоча б місяць працював у якогось ПП ?
Квартирант
Квартирант
 
Повідомлень: 61
З нами з: 06 липня 2011, 09:12
Звідки: Николаев
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 3 раз.
Регіон: Николаевская Область

Бухгалтерська служба бюджетних установ

GalinaT » 29 серпня 2011, 20:49

Яка мотивація у казначейства про "хоча б місяць у ПП" ???Положенн пише : стаж роботи за фахом та на керівних посадах не менш як три роки.Стаж у вас є,освіта також.Як на мене - то на пункт про керівні посади можна закрити очі :-)))
Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 179
З нами з: 14 лютого 2011, 20:09
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Львовская область

Бухгалтерська служба бюджетних установ

EVGENIY » 29 серпня 2011, 20:56

Згоден повністю! Ну можливо ще хай керівник в листі напише чи в характеристиці що виконувала обов'язки гловного бухгалтера під час відсутності з якими гарно впоралася ну і все таке smile
В ПП абсолютно не потрібно!
Аватар користувача
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
 
Повідомлень: 7599
З нами з: 29 липня 2010, 00:27
Звідки: Харків
Дякував (а): 53 раз.
Подякували: 515 раз.
Регіон: Харьковская область

Бухгалтерська служба бюджетних установ

tatyana19 » 31 серпня 2011, 09:55

Наше казначейство взагалі унікальне.Важко їм щось довести.Це вони проконсультувалися в області.
Квартирант
Квартирант
 
Повідомлень: 61
З нами з: 06 липня 2011, 09:12
Звідки: Николаев
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 3 раз.
Регіон: Николаевская Область

Бухгалтерська служба бюджетних установ

на_та » 27 жовтня 2011, 10:26

tatyana19, у моей подруги и коллеги таже проблема ,она вообще уже 10 лет зам гл.бух, мама гл.бух уходит на пенсию: казначейство неприклонно, и даже тот же совет получила (о ПП)......

Добавлено (27.10.2011, 11:26)
---------------------------------------------
Коллеги, виникло спірне питання : перша сторона стверджує ,що потрібна нова посадова на головного бухгалтера (згідно типового положення внести зміни),а друга сторона стверджує що посадова не потрібна, що в положенні про бухслужбу все прописано про головбуха і він діє згідно положення.... а як у вас?
таня 18121963
Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 210
З нами з: 31 березня 2011, 19:24
Звідки: Снигиревка
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 1 раз.
Регіон: Николаевская область

Бухгалтерська служба бюджетних установ

GalinaT » 28 жовтня 2011, 20:42

Думка така:
Перша сторона права,якщо головний бухгалтер в установі один і на нього відповідно розроблена була посадова інструкція - тоді потрібно або нову посадову,або внести необхідні зміни в стару посадову (добавити посилання на Положення і т.д).
Друга сторона права,якщо головний бухгалтер в установі очолює відділ чи бухгалтерську службу - тоді на нього посадової немає,а його функц.обов"язки визначаються Положенням про віддліл (чи службу,то вже як у кого)
Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 179
З нами з: 14 лютого 2011, 20:09
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Львовская область

Бухгалтерська служба бюджетних установ

ton » 03 листопада 2011, 20:08

Шановні колеги! Підскажіть, будь-ласка, якщо у нас є положення про централізовану бухгалтерію (відділ культури) та посадові інструкції головного бухгалтера та бухгалтерів (спеціалістів), то чи потрібно нам замінити їх положенням про бух.службу?
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 22
З нами з: 21 червня 2011, 13:08
Звідки: Доброполье
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Донецкая Область

Бухгалтерська служба бюджетних установ

GalinaT » 03 листопада 2011, 21:00

ton, міняти положення нема потреби - головне привести ваше Положення у відповідність з Постановою 59
Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 179
З нами з: 14 лютого 2011, 20:09
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Львовская область

Бухгалтерська служба бюджетних установ

ton » 03 листопада 2011, 21:08

Дякую!
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 22
З нами з: 21 червня 2011, 13:08
Звідки: Доброполье
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Донецкая Область

Бухгалтерська служба бюджетних установ

Zhanna_ubr » 22 грудня 2011, 16:56

Підкажіть будь-ласка скільки має бути бухгалтерів в бюджетній організації при умові,що обслуговуємо 99 працівників, 5 структурних підрозділів(ЦБС,Музей,РБК,ДМШ,БНТ,бухг). У нас 4 бухг., але хочуть залишити тільки 2 бух. Як ми можем доказати, що повинно бути 4.
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 2
З нами з: 06 грудня 2011, 15:32
Звідки: Одесса
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Одесская Область

Бухгалтерська служба бюджетних установ

alla-drejko » 22 грудня 2011, 22:07

Постанова Ради Міністрів УРСР від 17.05.1979 р. № 255 "Про типові штати централізованих бухгалтерій ..." (ще діюча)
Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 156
З нами з: 10 квітня 2011, 20:57
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Хмельницкая область

Бухгалтерська служба бюджетних установ

на_та » 26 грудня 2011, 23:49

Аттестация главного бухгалтера

В соответствии с Бюджетным кодексом Украины и во исполнение постановления КМУ от 26.01.11 г. № 59 "Об утверждении Типового положения о бухгалтерской службе бюджетного учреждения" утвержден Порядок проведения оценки выполнения главным бухгалтером своих полномочий.
В частности отмечено, что оценке подлежит деятельность главного бухгалтера, который работает на занимаемой должности не менее года, а также который в результате организационных изменений занимает должность менее года, если его должностные обязанности не изменились.
Деятельность главного бухгалтера, находящегося в отпуске в связи с беременностью, родами и уходом за ребенком, оценивается не ранее чем через год после выхода на работу.
Деятельность главного бухгалтера, назначенного на должность на определенный срок, и беременной женщины может оцениваться только по их собственному желанию.
Установлено, что проведение такой оценки начинается с 2013 года и проводится один раз в год до 1 мая.

Приказ Минфина от 01.12.11 г. № 1537 вступит в силу со дня опубликования.
таня 18121963
Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 210
З нами з: 31 березня 2011, 19:24
Звідки: Снигиревка
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 1 раз.
Регіон: Николаевская область

Бухгалтерська служба бюджетних установ

на_та » 26 грудня 2011, 23:53

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства фінансів України
01.12.2011 № 1537

Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
16 грудня 2011 р. за № 1460/20198

Порядок
проведення оцінки виконання головним бухгалтером бюджетної установи своїх повноважень

1. Цей Порядок розроблено відповідно до статті 112 Бюджетного кодексу України та Типового положення про бухгалтерську службу бюджетної установи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.01.2011 № 59 (далі - Типове положення).

2. Норми цього Порядку визначають організаційні засади проведення Державною казначейською службою України та її територіальними органами (далі - орган Казначейства) в межах своїх повноважень оцінки виконання головним бухгалтером бюджетної установи (далі - головний бухгалтер) своїх повноважень (далі - оцінка).

3. Для організації проведення оцінки кожним органом Казначейства створюється Комісія з оцінки виконання головним бухгалтером бюджетної установи своїх повноважень (далі - Комісія), склад якої затверджується наказом керівника.

Очолює Комісію керівник органу Казначейства або його заступник.

4. Оцінці підлягає діяльн
таня 18121963
Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 210
З нами з: 31 березня 2011, 19:24
Звідки: Снигиревка
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 1 раз.
Регіон: Николаевская область

Поперед.Далі



Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей