Бухгалтерська служба бюджетних установ

Прийом, звільнення керівника бухгалтерської служби, робота служби, положення та інше
Бухгалтерська служба бюджетних установ

EVGENIY » 26 грудня 2011, 23:55

чтоб форум был красивей нужно большие тексты скрывать под спойлер wink
Ещё ната вы модератор и можете прикреплять файлы wink
Аватар користувача
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
 
Повідомлень: 7599
З нами з: 29 липня 2010, 00:27
Звідки: Харків
Дякував (а): 53 раз.
Подякували: 515 раз.
Регіон: Харьковская область

Бухгалтерська служба бюджетних установ

на_та » 27 грудня 2011, 09:42

Gorg1310, спасибо, виновата,исправлюсь ))))))))))))) у меня просто, что-то не получалось со спойлером....
таня 18121963
Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 210
З нами з: 31 березня 2011, 19:24
Звідки: Снигиревка
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 1 раз.
Регіон: Николаевская область

Бухгалтерська служба бюджетних установ

Аннушка » 14 лютого 2012, 15:49

Помогите пожалуйста разобраться в ситуации:Я работаю специалистом 2 категории в сельском совете, в конце февраля главный бухгалтер уходит на пенсию.... я стою в резерве... казна мою кандидатуру не подписывает т.к. нет стажа на руководящей должности... я временно буду и.о., можно брать на мою должность другого бухгалтера? как мне нужно будет насчитывать зарплату-как разницу в окладах, или нет??? или можно стать на ставку главного бухгалтера??? вобщем как сделать по закону и чтоб себя не обидеть? ПОМОГИТЕ!!!!!
Аватар користувача
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 20
З нами з: 18 жовтня 2011, 15:52
Звідки: Луганск
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Луганская Область

Бухгалтерська служба бюджетних установ

alla-drejko » 14 лютого 2012, 19:44

Ну раз гол.бух звільняється,автоматично з"являється вакантна посада,а отже Вас можна призначити тимчасово (наприклад з 01.03.2012 до 28.02.2013)в.о.гол.бух .(з/пл відповідно займаній посаді).Рекомендую позачергово проатестуватись на вищу категорію.(це щоб претезій менше було,а то раптом ще й категорія не сподобається)
Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 156
З нами з: 10 квітня 2011, 20:57
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Хмельницкая область

Бухгалтерська служба бюджетних установ

masya » 15 лютого 2012, 09:54

Помню сколько шума было из-за наказа про обликову политику, нашла разъяснение крушников вот читайте:
Чи потрібно видавати наказ про облікову політику бюджетним установам?



Перш за все зазначимо, що нормативних документів, які б суворо регламентували зміст або форму наказу про облікову політику чи містили вимоги про обов’язкове складання бюджетними установами такого наказу, немає. Так у ст. 8 Закону від 16.07.99 р. № 996-ХІV „Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні” визначено, що відповідно до законодавства та установчих документів до компетенції власника (власників) або уповноваженого органу (посадової особи) належать питання організації бухгалтерського обліку на підприємстві, серед яких і встановлення облікової політики.

У зв’язку з цим, якщо керівник прийняв рішення не видавати такий наказ, своє рішення він може обґрунтувати тим, що нормативними документами передбачено облік усіх здійснюваних установою операцій, тому готувати документ, що дублює законодавчо затверджені норми, не потрібно. У цьому випадку установа може обмежитися графіком документообігу або навіть обійтися без нього, якщо між підрозділами курсує незначна кількість ділових паперів, видавши окреме розпорядження або прописавши відповідні вимоги в посадових інструкціях спеціалістів, які займаються складанням та поданням документів.

Водночас керівник, виходячи знову ж таки з норми про самостійність прийняття рішення щодо організації бухгалтерського обліку, може визнати за необхідне видання нормативно-розпорядчого документа про облікову політику. Така необхідність виникає тоді, коли в наказі про облікову політику слід відобразити методи оцінки, обліку і процедури, щодо яких нормативно-методологічна база передбачає більше одного варіанта.

Провідний контролер-ревізор КРВ в Дергачівському районі Т.І.Капусник

источник :http://www.dobrivisti.org.ua/KRU_Dergahi.htm
Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 224
З нами з: 14 лютого 2011, 21:39
Звідки: Кривой Рог
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 3 раз.
Регіон: Днепропетровская Область

Бухгалтерська служба бюджетних установ

Аннушка » 24 лютого 2012, 16:24

Спасибо за ответ!!!

Добавлено (24.02.2012, 16:24)
---------------------------------------------
alla-drejko написав:Вас можна призначити тимчасово (наприклад з 01.03.2012 до 28.02.2013)в.о.гол.бух
ЗАМКНУТЫЙ КРУГ!!!

Помогите мы же местный бюджет, вообщем ДКСУ мою должность "не погоджуе", я остаюсь "тимчасово виконуюча", они говорят на мою должность не кого взять нельзя т.е. остаюсь я и ещё один бухгалтер тоже спец.2 кат. работы куча....., и если приходит гл.бух.со всеми квалификационными требованиями ДКСУ мы обязаны будем его взять, а я остаюсь без работы... cry , ещё одно но.... даже если я 28 тысяч лет проработаю исполняющим обязанности главного, стажа работы на руководящей должности у меня все равно не будет!!!!(говорит ДКСУ) Я В ШОКЕ! и вопрос к голове моему от любого проверяющего - почему так долго нет главного а толь и.о. В ОБЩЕМ ЗАВАЛ!!!!!!!![size=9]
Аватар користувача
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 20
З нами з: 18 жовтня 2011, 15:52
Звідки: Луганск
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Луганская Область

Бухгалтерська служба бюджетних установ

EVGENIY » 24 лютого 2012, 17:23

Аннушка, не переживайте Минфин об этом знает и во всех письмах пишет что скоро будут изменения в этот порядок! А почему ДКСУ не берёт это вопрос если ВО то значит стаж руководящий идёт! Нужно на них надаваить как нибудь! У нас лично берут в таких ситуациях!
Аватар користувача
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
 
Повідомлень: 7599
З нами з: 29 липня 2010, 00:27
Звідки: Харків
Дякував (а): 53 раз.
Подякували: 515 раз.
Регіон: Харьковская область

Бухгалтерська служба бюджетних установ

Аннушка » 24 лютого 2012, 18:35

Спасибо, за поддержку! Мы решили пока идти на пролом, делаем свое типовое положение и утверждаем его на сессии, далее визируем головою мою должность я пока на и.о., и подаем в казну "на погодження", они если и овергают мою должность то по крайней мере напишут обоснование писменно, а с бумажкой уже легче идти дальше.....(писать в мин.фин. или ещё чего....) ВСЕМ СПАСИБО ЗА ПОДДЕРЖКУ!!!
Аватар користувача
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 20
З нами з: 18 жовтня 2011, 15:52
Звідки: Луганск
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Луганская Область

Бухгалтерська служба бюджетних установ

GalinaT » 24 лютого 2012, 21:17

EVGENIY, так не може ДКСУ брати в.о я к керівну посаду - тому що в.о. не прописується в трудовій - людина по трудовій залишається спеціалістом 2 категорії - а в.о.лише по наказу.Це на разі проблема....Чекаємо також на внесення змін до Постанови.....
Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 179
З нами з: 14 лютого 2011, 20:09
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Львовская область

Бухгалтерська служба бюджетних установ

EVGENIY » 24 лютого 2012, 21:25

GalinaT, це по трудовій але ж фактично виконує роботу главбуха зі всіма наслідками і зі всією відповідальністю, на це можно зважити і погодити в казначействі wink
Аватар користувача
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
 
Повідомлень: 7599
З нами з: 29 липня 2010, 00:27
Звідки: Харків
Дякував (а): 53 раз.
Подякували: 515 раз.
Регіон: Харьковская область

Бухгалтерська служба бюджетних установ

GalinaT » 24 лютого 2012, 21:29

EVGENIY, я б обома руками "ЗА" - wink
Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 179
З нами з: 14 лютого 2011, 20:09
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Львовская область

Бухгалтерська служба бюджетних установ

EVGENIY » 24 лютого 2012, 21:36

Аннушка, Я тільки побачив що ви з Луганської області, скажіть в якому казначействі обслуговуваєтесь?
Аватар користувача
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
 
Повідомлень: 7599
З нами з: 29 липня 2010, 00:27
Звідки: Харків
Дякував (а): 53 раз.
Подякували: 515 раз.
Регіон: Харьковская область

Бухгалтерська служба бюджетних установ

Аннушка » 26 лютого 2012, 13:53

Обслуживаемся в Станично-Луганском казначействе, так же звонили в областное казначейство в отдел кадров, услышали тоже самое, а зав.голов гос.служб сказал, что и.о. может быть только на время отпуска или болезни вообщем с казной никто не согласен!!!
Аватар користувача
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 20
З нами з: 18 жовтня 2011, 15:52
Звідки: Луганск
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Луганская Область

Бухгалтерська служба бюджетних установ

alla-drejko » 26 лютого 2012, 15:24

Аннушка написав:и.о. может быть только на время отпуска или болезни

А якщо вакансія, то відповідно її заповнення і без в.о. Або якщо немає ні відпустки, ні хвороби, а людина розрахувалась, то як з позиції казни називається така посада? Аннушка, як я Вас розумію в категорії доведення чогось для казни. tomato
Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 156
З нами з: 10 квітня 2011, 20:57
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Хмельницкая область

Бухгалтерська служба бюджетних установ

EVGENIY » 26 лютого 2012, 17:59

Аннушка, Передавайте привет от меня Наталье Григорьевне smile Мы с ней ездили когда то на курсы в Тернополь! И главный бухгалтер меня знает! И Голубцовой пламенный привет от меня! Скажите что вы от меня и чтоб они вас не обижали wink
Аватар користувача
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
 
Повідомлень: 7599
З нами з: 29 липня 2010, 00:27
Звідки: Харків
Дякував (а): 53 раз.
Подякували: 515 раз.
Регіон: Харьковская область

Бухгалтерська служба бюджетних установ

5555 » 27 лютого 2012, 10:26

Для Аннушки. Добрий день. Я працюю в казначействі. Ви думаєте, що проблема погодження на посаду гол. бухгалтера нас не касається? Та це ж не прихоть казначейства! Читайте уважно постанову Кабінету Міністрів України № 59 та наказ МФУ № 214! А для казначейства це лишня головна біль. А як з 2013 р. ще й атестація гол. бух. впаде на голову казначейства - то це взагалі дурдом.
А при наявності вакансії в.о. призначати не можна.
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 6
З нами з: 23 лютого 2012, 11:31
Звідки: Запорожье
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Запорожская Область

Бухгалтерська служба бюджетних установ

EVGENIY » 27 лютого 2012, 21:52

5555, знаете каждого из нас когда то брали на работу без опыта роботы хотя требования были СТАЖ РАБОТЫ! Без обид но постанову уж слишком перемудрили, для сельской месности могли бы дать исключения, это может в городах и крупных населённых пунктах легко найти по всем требованиям, есть сёла в которых ни один человек не имеет высшего образования в радиусе 10 км wink а работать кто то должен, и казначейству не стоит быть таким категоричным и исполнительным!!! Ведь нас самих когда то взяли с нарушениями wink
П.С. А то что головная боль полностью согласен! wacko
Аватар користувача
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
 
Повідомлень: 7599
З нами з: 29 липня 2010, 00:27
Звідки: Харків
Дякував (а): 53 раз.
Подякували: 515 раз.
Регіон: Харьковская область

Бухгалтерська служба бюджетних установ

5555 » 28 лютого 2012, 09:55

Добрий день. А я повністю згідна з вами з тим, що постановою перемудрили. І не тільки в сільській місцевості. Я працюю в районному центрі. Проблема з головними бухгалтерами у нашому місті є і не мала. Вже не говорючи за село. З усіх сільських рад нашого району тільки три гол. бух. мають вищу освіту хоч і стаж роботи гол. бухгалтером по 15-25 років. А в місті з вищою освітою є багато молоді, але де взяти стаж? А є така молодь, що працювала б гол. бух. краще, ніж хтось з великим стажем. Я просто говорю, що це не прихоть казначейства, а вимоги КМ.
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 6
З нами з: 23 лютого 2012, 11:31
Звідки: Запорожье
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Запорожская Область

Бухгалтерська служба бюджетних установ

beleckaya » 27 березня 2012, 20:58

Шановні колеги, підкажіть , будь-ласка, вже не знаємо до кого звернутись. Я працюю головним бухгалтером в сільській раді, зараз пішла у відпустку в звязку з вагітністю та пологами на 126 календарних днів,але на час моєї відсутності потрібно , щоб хтось виконував роботу головного бухгалтера.... Але ж зараз на посаду головного бухгалтера потрібно знайти людину з 3 роками стажу на керівній посаді та з вищою освітою, а таких "бажаючих" просто немає в нашому районі. Нам порекомендували покласти обовязки головного бухгалтера на секретаря сільської ради з правом надання їй другого підпису,але виникає питання чи це не є корупція??? Може хтось знає вихід з такої ситуації, підкажіть, будь - ласка. На форумі кадровиків написали, що це корупція , а що робити ... В шаті в нас голова, секретар , головний бухгалтер та прибиральниця. На кого покласти обовязки Бог його знає. В Казначействі теж нічого "путнього" не кажуть тільки людину з 3 роками стажу на керівній посаді та з вищою освітою вперлисьі все ... cry я вже дублююсь на всіх форумах, але на жаль конкретної відповіді немає.
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 15
З нами з: 09 січня 2012, 21:15
Звідки: Киев
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 2 раз.
Регіон: Киев

Бухгалтерська служба бюджетних установ

найк » 28 березня 2012, 15:00

Подскажите пожалуйста, я сегодня заплатила за услуги через банк и хочу вернуть деньги согласно авансового отчета,но не хочу на конец месяца вешать кредиторку, могу ли я зарегестрировать в апреле авансовый с расходами за март
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 19
З нами з: 07 лютого 2012, 11:46
Звідки: Донецк
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 1 раз.
Регіон: Донецкая Область

Поперед.Далі



Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість