відновлення земельного податку

Пишіть сюди, якщо не знаєте, де створити тему
відновлення земельного податку

VKDMR » 03 листопада 2014, 22:11

Ми бюджетна установа, у якої орендують приміщення. Ми сплачуємо земельний податок в бюджет, потім орендарі нам його відшкодовують. Підкажіть, будь-ласка, чи потрібно робити відновлення касових видатків як при відшкодуванні за комунальні послуги? Чи це буде доходами від аренди і потрібно посадити в м/о № 3 на 364 рахунок? У яких ордерах ще відображати? Які правильні проводки треба робити?
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 1
З нами з: 03 листопада 2014, 21:56
Звідки: Донецк
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Донецкая Область



Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість

cron