Клієнт Казначейства - Казначейство поділіться досвідом

Пишіть сюди, якщо не знаєте, де створити тему
Re: Клієнт Казначейства - Казначейство поділіться досвідом

nessa-iness » 28 березня 2019, 13:53

DarthNihilus написав:куди заходити щоб друканути платіжки по з\п, проведені казною? заходив під трьома підписами, жмакав "Перечитати", показувати показує, а можливості тиснути щоб на друк - немає.......

заходите там де показує сіренький прапорець, жмакаєте на нього потім вкладку картка документу і вверху кнопку PDF і воно скачує документ з печаткою, який роздруковуєш.
Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 127
З нами з: 08 січня 2015, 16:53
Звідки: Херсон
Дякував (а): 38 раз.
Подякували: 46 раз.
Регіон: Херсонская Область

Re: Клієнт Казначейства - Казначейство поділіться досвідом

Мар'яна Зеленевич » 08 квітня 2019, 09:05

[font="Noto Sans", sans-serif]Коли  здійснюю вхід по  ключу у  у вікні вхід по ключу (робота з ключем) в графі файл таємного ключа (там де ПІБ)  э тільки один рядок з ПІБ, при його обранні  вибиває помилку "У системі не зареєстрований користувач... Звяжіться з адміністратором". Що робити?[/font]
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 3
З нами з: 04 лютого 2019, 13:10
Дякував (а): 1 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Львовская область

Re: Клієнт Казначейства - Казначейство поділіться досвідом

yaoleg » 08 квітня 2019, 09:09

Мар'яна Зеленевич написав:[font="Noto Sans", sans-serif]Коли  здійснюю вхід по  ключу у  у вікні вхід по ключу (робота з ключем) в графі файл таємного ключа (там де ПІБ)  э тільки один рядок з ПІБ, при його обранні  вибиває помилку "У системі не зареєстрований користувач... Звяжіться з адміністратором". Що робити?[/font]

Це означає, що Вам потрібно звернутись у Казначейство за місцем обслуговування і з'ясувати, яка причина, що Ви не можете авторизуватись в СДО. Наприклад: неподано заявку на доступ до СДО, або невірно вказано серійний номер ЕЦП в заявці.
Аватар користувача
Коронована особа
Коронована особа
 
Повідомлень: 2396
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Звідки: Вінниця
Дякував (а): 22 раз.
Подякували: 340 раз.
Регіон: Винницкая область

Re: Клієнт Казначейства - Казначейство поділіться досвідом

Мар'яна Зеленевич » 08 квітня 2019, 09:14

yaoleg написав:Це означає, що Вам потрібно звернутись у Казначейство за місцем обслуговування і з'ясувати, яка причина, що Ви не можете авторизуватись в СДО. Наприклад: неподано заявку на доступ до СДО, або невірно вказано серійний номер ЕЦП в заявці.

Зверталася, в них все добре
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 3
З нами з: 04 лютого 2019, 13:10
Дякував (а): 1 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Львовская область

Re: Клієнт Казначейства - Казначейство поділіться досвідом

yaoleg » 08 квітня 2019, 09:25

Мар'яна Зеленевич написав:
yaoleg написав:Це означає, що Вам потрібно звернутись у Казначейство за місцем обслуговування і з'ясувати, яка причина, що Ви не можете авторизуватись в СДО. Наприклад: неподано заявку на доступ до СДО, або невірно вказано серійний номер ЕЦП в заявці.

Зверталася, в них все добре

Значить в серійному номері помилка, зазвичай путаю латинські літери і цифри. Потрібно щоб адміністратор вручну ввів стовідсотково вірний серійний номер. В даному клієнт самостійно вирішити таку проблему не зможе.
Аватар користувача
Коронована особа
Коронована особа
 
Повідомлень: 2396
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Звідки: Вінниця
Дякував (а): 22 раз.
Подякували: 340 раз.
Регіон: Винницкая область

Re: Клієнт Казначейства - Казначейство поділіться досвідом

DarthNihilus » 08 квітня 2019, 11:09

Мар'яна Зеленевич написав:[font="Noto Sans", sans-serif]Коли  здійснюю вхід по  ключу у  у вікні вхід по ключу (робота з ключем) в графі файл таємного ключа (там де ПІБ)  э тільки один рядок з ПІБ, при його обранні  вибиває помилку "У системі не зареєстрований користувач... Звяжіться з адміністратором". Що робити?[/font]

у меня например бывает что совсем ничего не показывает приходится два раза обновлять список зелёными стрелками. Ну это если из флешки, а у соседей из файла там сразу просит пароль и сразу заходит
Квартирант
Квартирант
 
Повідомлень: 63
З нами з: 11 січня 2012, 16:48
Дякував (а): 3 раз.
Подякували: 0 раз.

Re: Клієнт Казначейства - Казначейство поділіться досвідом

Irina123456 » 10 квітня 2019, 09:34

А ЧТО ЗНАЧИТ ЖМАКАЕШ?????
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 7
З нами з: 24 липня 2017, 08:07
Дякував (а): 4 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Луганская область

Re: Клієнт Казначейства - Казначейство поділіться досвідом

yaoleg » 10 квітня 2019, 09:47

Irina123456 написав:А ЧТО ЗНАЧИТ ЖМАКАЕШ?????

Натиснути на кнопку або на пункт відповідного меню у браузері.
Аватар користувача
Коронована особа
Коронована особа
 
Повідомлень: 2396
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Звідки: Вінниця
Дякував (а): 22 раз.
Подякували: 340 раз.
Регіон: Винницкая область

Re: Клієнт Казначейства - Казначейство поділіться досвідом

MarinkaODATRA » 10 квітня 2019, 14:41

Здравствуйте, просветите кто-нибудь,какие настройки нужно выставить чтобы без проблем импортировать юридические, финансовые обязательства и платежные документы?Вроде все настроено по инструкции, но выбивает ошибки. Тип файла:  DBF-Файл(BARS), на Перекодувати DOS >> WIN стоит галочка. Какие могут быть причины подскажите,пожалуйста?

Користувач: 1500-35178067-dir1
Файл: FP0134110042019.DBF
Завантажено: 10.04.2019 15:35:57
Статус рядка: Помилка iмпорту
Не заповнена дата документа
Банк з МФО не знайдено у довіднику банків
Банк з МФО не знайдено у довіднику банків
Рахунок . Не співпадає контрольний розряд
Рахунок . Не співпадає контрольний розряд
№ 67 вiд

Платник:

МФО:, ЗКПО:, рах:

Отримувач:

МФО:, ЗКПО:, рах:

Призначення:
(UAH)
Користувач: 1500-35178067-dir1
Файл: FP0134110042019.DBF
Завантажено: 10.04.2019 15:35:57
Статус рядка: Помилка iмпорту
Не заповнена дата документа
Банк з МФО не знайдено у довіднику банків
Банк з МФО не знайдено у довіднику банків
Рахунок . Не співпадає контрольний розряд
Рахунок . Не співпадає контрольний розряд
№ 67 вiд

Платник:

МФО:, ЗКПО:, рах:

Отримувач:

МФО:, ЗКПО:, рах:

Призначення:
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 3
З нами з: 10 квітня 2019, 14:08
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Одесская область

Re: Клієнт Казначейства - Казначейство поділіться досвідом

EVGENIY » 10 квітня 2019, 14:51

MarinkaODATRA написав:Здравствуйте, просветите кто-нибудь,какие настройки нужно выставить чтобы без проблем импортировать юридические, финансовые обязательства и платежные документы?Вроде все настроено по инструкции, но выбивает ошибки. Тип файла:  DBF-Файл(BARS), на Перекодувати DOS >> WIN стоит галочка. Какие могут быть причины подскажите,пожалуйста?


Де настроїти? Ви в якій програмі набираєте це?
Не заповнена дата документа
Банк з МФО не знайдено у довіднику банків
Банк з МФО не знайдено у довіднику банків
Рахунок . Не співпадає контрольний розряд
Рахунок . Не співпадає контрольний розряд

єти надписи вас не смущают? Они же спецаильно КРАСНІМ
Аватар користувача
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
 
Повідомлень: 8238
З нами з: 29 липня 2010, 00:27
Звідки: Харків
Дякував (а): 75 раз.
Подякували: 854 раз.
Регіон: Харьковская область

Re: Клієнт Казначейства - Казначейство поділіться досвідом

MarinkaODATRA » 11 квітня 2019, 10:03

Документы набираем в Афине,перед тем как затянуть в Клиент-Казначейство открыла проверила все поля заполнены, а в Клиент-Казначейство ошибки.
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 3
З нами з: 10 квітня 2019, 14:08
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Одесская область

Re: Клієнт Казначейства - Казначейство поділіться досвідом

EVGENIY » 11 квітня 2019, 11:21

MarinkaODATRA написав:Документы набираем в Афине,перед тем как затянуть в Клиент-Казначейство открыла проверила все поля заполнены, а в Клиент-Казначейство ошибки.

А МФО проверили и расчетный счет? Они верные????????????
К тому же формат данных может не соответствовать, данные то вы можете видеть а вот формат данных не тот!
Аватар користувача
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
 
Повідомлень: 8238
З нами з: 29 липня 2010, 00:27
Звідки: Харків
Дякував (а): 75 раз.
Подякували: 854 раз.
Регіон: Харьковская область

Re: Клієнт Казначейства - Казначейство поділіться досвідом

EVGENIY » 11 квітня 2019, 11:22

MarinkaODATRA написав:Документы набираем в Афине,перед тем как затянуть в Клиент-Казначейство открыла проверила все поля заполнены, а в Клиент-Казначейство ошибки.

Можно с уверенностью в 100% сказать что проблема в настройках вашей программы, которая вобще то под санкциями и возможно ее не обновили!
Аватар користувача
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
 
Повідомлень: 8238
З нами з: 29 липня 2010, 00:27
Звідки: Харків
Дякував (а): 75 раз.
Подякували: 854 раз.
Регіон: Харьковская область

Re: Клієнт Казначейства - Казначейство поділіться досвідом

MarinkaODATRA » 11 квітня 2019, 12:00

Спасибо большое за консультацию.
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 3
З нами з: 10 квітня 2019, 14:08
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Одесская область

Re: Клієнт Казначейства - Казначейство поділіться досвідом

stclamp » 12 квітня 2019, 12:48

Добрый день. Не могу найти где распечатать уведомлении о зарегистрированных юридических обязательствах. Подскажите
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 1
З нами з: 12 квітня 2019, 12:44
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Донецкая область

Re: Клієнт Казначейства - Казначейство поділіться досвідом

piento » 05 червня 2019, 18:04

Здравствуйте, подскажите пожалуйста, может кто сталкивался вот с такой вот ошибкой при подключении Cisco AnyConnect:
Ctrtificate Validation Failure

[img]<a%20href=[/img]ЗображенняЗображення

Как решить?

---

Решилось переустановкой Cisco AnyConnect (была вер 4,5, поставил версию 4,6), на более выше версию. (версия windows 10 x64).
Может кому понадобиться.
Востаннє редагувалось piento в 07 червня 2019, 14:11, всього редагувалось 3 разів.
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 2
З нами з: 02 липня 2018, 11:59
Дякував (а): 1 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Черкасская область

Re: Клієнт Казначейства - Казначейство поділіться досвідом

nessa-iness » 06 червня 2019, 07:41

piento написав:Здравствуйте, подскажите пожалуйста, может кто сталкивался вот с такой вот ошибкой:
Зображення

Как решить?

Сертификаты установили, которые казна дала? Они дают пароли на вход в циско и сертификаты.
Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 127
З нами з: 08 січня 2015, 16:53
Звідки: Херсон
Дякував (а): 38 раз.
Подякували: 46 раз.
Регіон: Херсонская Область

Re: Клієнт Казначейства - Казначейство поділіться досвідом

piento » 07 червня 2019, 13:54

nessa-iness написав:
piento написав:Здравствуйте, подскажите пожалуйста, может кто сталкивался вот с такой вот ошибкой:
Зображення

Как решить?

Сертификаты установили, которые казна дала? Они дают пароли на вход в циско и сертификаты.

Вопрос решился. Подключился. Спасибо.
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 2
З нами з: 02 липня 2018, 11:59
Дякував (а): 1 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Черкасская область

Re: Клієнт Казначейства - Казначейство поділіться досвідом

Eleny » 12 червня 2019, 12:45

Добрый день. Подскажите пожалуйста.
Установили Cisco AnyConnect Secure Mobility Client, токены робочие, пароли тоже. Пытаемся зайти на http://sdo.treasury.gov.ua, а он нас отправляет на treasury.gov.ua По содержимому папки, что нам дали в казне (все что было установили) есть инструкции по установке corp2.client.kazna.exe., но самого файла нет.... Мы из-за этого не можем зайти или причина в другом? (Другие организации устанавливали также как и мы, но они спокойно заходят в систему..)
Спасибо.
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 1
З нами з: 12 червня 2019, 11:05
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Одесская область

Поперед.



Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей