Клієнт Казначейства - Казначейство поділіться досвідом

Пишіть сюди, якщо не знаєте, де створити тему
Re: Клієнт Казначейства - Казначейство поділіться досвідом

yaoleg » 19 листопада 2016, 10:59

Тому, що Java 7.79 рекомендує встановлювати ДКСУ, яка розміщена на диску із криптосервером. І тому що, після оновлення СДО не працює ВЗАГАЛІ!!!
Уважно читайте умови в договорі СДО, тоді не буде таких простих запитань.
І щодо танців... оскільки ДКСУ бюджетна організація - відповідно і фінансування електронних сервісів "бюджетне", тобто розроблення і впровадження відбувається практично на "голому" ентузіазмі. Тому під час використання даного програмному продукти Ви маєте це враховувати. Тим більше, що система постійно вдосконалюється, хоч і не так швидко як нам би всім цього хотілось.
Аватар користувача
Коронована особа
Коронована особа
 
Повідомлень: 2458
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Звідки: Вінниця
Дякував (а): 22 раз.
Подякували: 395 раз.
Регіон: Винницкая область

Re: Клієнт Казначейства - Казначейство поділіться досвідом

Евгения_Рой » 24 листопада 2016, 11:26

Добрый день! Устанавливаю СДО"Клиент казначейства-казначейство". Windows 7 32-bit. При первом же запуске приложения CryptoServer появляется сообщение "Цілісність програмного забезпечення порушена. Робота модуля буде завершена". Установленная СДО с тех же носителей на XP работает нормально. Подскажите, пожалуйста, в чем может быть дело. Спасибо.
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 13
З нами з: 17 серпня 2016, 08:38
Дякував (а): 1 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Винницкая область

Re: Клієнт Казначейства - Казначейство поділіться досвідом

yaoleg » 24 листопада 2016, 13:43

Спробуйте в антивірусі додати папку із криптосервером в довірену зону.
Аватар користувача
Коронована особа
Коронована особа
 
Повідомлень: 2458
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Звідки: Вінниця
Дякував (а): 22 раз.
Подякували: 395 раз.
Регіон: Винницкая область

Re: Клієнт Казначейства - Казначейство поділіться досвідом

Евгения_Рой » 24 листопада 2016, 16:19

Антивирусник не установлен. Запускаю из Панель упр-защита-программы-программы и компоненты-выполнять программы, созданные для предыдущих версий Windows. Криптосервер запускается, ввожу пароль, ответ-подключенных сервисов 0, иногда всплывает сообщение, что отсутствует файл ini, хотя в соотв.директории есть файл конфигурации. Спасибо.
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 13
З нами з: 17 серпня 2016, 08:38
Дякував (а): 1 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Винницкая область

Re: Клієнт Казначейства - Казначейство поділіться досвідом

yaoleg » 24 листопада 2016, 21:21

Як варіант перевірити або скопіювати повторно файл ініціалізації у папку з криптосервером.
Напевне нічого не скажу. Знаю лише, що на всіх версія Windows даний продукт працює нормально. Тут треба дивитись Ваші налаштування на місці.
Аватар користувача
Коронована особа
Коронована особа
 
Повідомлень: 2458
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Звідки: Вінниця
Дякував (а): 22 раз.
Подякували: 395 раз.
Регіон: Винницкая область

Re: Клієнт Казначейства - Казначейство поділіться досвідом

Motrenko Oxana » 25 листопада 2016, 07:56

yaoleg написав:Тому, що  Java 7.79 рекомендує встановлювати ДКСУ, яка розміщена на диску із криптосервером. І тому що, після оновлення СДО не працює ВЗАГАЛІ!!!
Уважно читайте умови в договорі СДО, тоді не буде таких простих запитань.
І щодо танців... оскільки ДКСУ бюджетна організація - відповідно і фінансування електронних сервісів "бюджетне", тобто розроблення і впровадження відбувається практично на "голому" ентузіазмі. Тому під час використання даного програмному продукти Ви маєте це враховувати. Тим більше, що система постійно вдосконалюється, хоч і не так швидко як нам би всім цього хотілось.

я обновила, у меня Java 8 update111 (build 1.8.0_111-b14). СДО работает отлично и в мазиле и в експлоере
Квартирант
Квартирант
 
Повідомлень: 68
З нами з: 08 червня 2015, 07:17
Дякував (а): 4 раз.
Подякували: 16 раз.

Re: Клієнт Казначейства - Казначейство поділіться досвідом

naduchka » 25 листопада 2016, 10:29

Доброго дня! вже місяць працюємо з даною програмою, все нормально було.. Від учора не підключається криптосервер. Відкриваю, ввожу пароль, пише - клієнт подключається до сервісу і зразу ж клієнт відключено від сервісу і нижче - помилка підключення (сервер неактивний) Що робити, куди звертатись???
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 47
З нами з: 17 листопада 2015, 09:26
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 3 раз.
Регіон: Хмельницкая область

Re: Клієнт Казначейства - Казначейство поділіться досвідом

tinamar » 25 листопада 2016, 11:15

скайп відключений?
Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 458
З нами з: 06 жовтня 2011, 09:39
Звідки: Полтавська область
Дякував (а): 14 раз.
Подякували: 6 раз.
Регіон: Полтавская область

Re: Клієнт Казначейства - Казначейство поділіться досвідом

naduchka » 25 листопада 2016, 11:42

да, зі скайпом я вже місяць назад попрощалась...
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 47
З нами з: 17 листопада 2015, 09:26
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 3 раз.
Регіон: Хмельницкая область

Re: Клієнт Казначейства - Казначейство поділіться досвідом

naduchka » 25 листопада 2016, 11:54

цікаво, що криптосервер видає помилку підключення, а на веб-сервіс зайшла без проблем і побачила рахунки, тільки напевно це не дуже безпечно без криптосерверу....
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 47
З нами з: 17 листопада 2015, 09:26
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 3 раз.
Регіон: Хмельницкая область

Re: Клієнт Казначейства - Казначейство поділіться досвідом

naduchka » 28 листопада 2016, 13:21

нічого не робила... сьогодні вже все працює!!!!
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 47
З нами з: 17 листопада 2015, 09:26
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 3 раз.
Регіон: Хмельницкая область

Re: Клієнт Казначейства - Казначейство поділіться досвідом

Евгения_Рой » 28 листопада 2016, 17:11

Добрый день! С импортом платежек проблем нет. Но при попытке импортировать юридические обязательства получаю сообщение, что в списке банков отсутствует МФО, а финансовые не импортируются вообще. Подскажите, как исправить, если можно. Список счетов (дод 3) в казначейство отправили, виписки через СДО получаем. При импорте выбираю файл ДКСУ dbf. Спасибо.
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 13
З нами з: 17 серпня 2016, 08:38
Дякував (а): 1 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Винницкая область

Re: Клієнт Казначейства - Казначейство поділіться досвідом

yaoleg » 28 листопада 2016, 19:05

У Вас в ПТК "Клієнт-Казначейства- Казначейство" має бути АРМ "Введення документів" та пункт "Імпорт документів". І тільки через цей пункт можна реєструвати зобов'язання. Просто через "Імпорт" лише платіжні доручення з рахунку групи 3711, тобто лікарняні.
Аватар користувача
Коронована особа
Коронована особа
 
Повідомлень: 2458
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Звідки: Вінниця
Дякував (а): 22 раз.
Подякували: 395 раз.
Регіон: Винницкая область

Re: Клієнт Казначейства - Казначейство поділіться досвідом

Евгения_Рой » 29 листопада 2016, 09:41

Спасибо! Оказывается, функция Введення документів предоставляется областным казначейством дополнительно, у нас в ПТК такая фукция отсутствовала...
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 13
З нами з: 17 серпня 2016, 08:38
Дякував (а): 1 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Винницкая область

Re: Клієнт Казначейства - Казначейство поділіться досвідом

ifredd » 29 листопада 2016, 12:10

yaoleg написав:Тому, що  Java 7.79 рекомендує встановлювати ДКСУ, яка розміщена на диску із криптосервером. І тому що, після оновлення СДО не працює ВЗАГАЛІ!!!
Уважно читайте умови в договорі СДО, тоді не буде таких простих запитань.
І щодо танців... оскільки ДКСУ бюджетна організація - відповідно і фінансування електронних сервісів "бюджетне", тобто розроблення і впровадження відбувається практично на "голому" ентузіазмі. Тому під час використання даного програмному продукти Ви маєте це враховувати. Тим більше, що система постійно вдосконалюється, хоч і не так швидко як нам би всім цього хотілось.

Это все слова, особенно о том, что система создается и запускается в работу на голом энтузиазме. Если уж такая солидная организация, как ДКСУ предоставляет продукт для работы, то он должен быть вылизан таким образом, что-бы никаких вопросов у пользователей не было :). Вот уже какой день бьюсь с Win10, а аплет все никак нехочет загрузится ...
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 7
З нами з: 13 березня 2012, 17:05
Звідки: Киев
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Киев

Re: Клієнт Казначейства - Казначейство поділіться досвідом

yaoleg » 29 листопада 2016, 13:32

Хочте вірте, хочте ні, справа Ваша. Але бюджетне фінансування - це бюджетне фінансування. Також є велика проблема кадрів, постійно змінюються працівники. І т.д. і т.п. Не потрібно порівнювати бюджетну установу із КОМЕРЦІЙНОЮ установою - це зовсім різні кошториси на розробку програмних продуктів!
А щодо встановлення на ОС Windows 10 все працює, якщо використовувати Internet Explorer x32 + Java x32 + увімкнути режим сумісності.
Аватар користувача
Коронована особа
Коронована особа
 
Повідомлень: 2458
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Звідки: Вінниця
Дякував (а): 22 раз.
Подякували: 395 раз.
Регіон: Винницкая область

Re: Клієнт Казначейства - Казначейство поділіться досвідом

Евгения_Рой » 29 листопада 2016, 13:36

Попробуйте "разрешить (разрешить и запомнить)" applet  через значок аплета, который выставляется браузером при невозможности загрузки рядом с веб-адресом http://localhost/ibank, или в настройках дополнений браузера установите "всегда запускать". Загрузка аплета зависит не от системы. Удачи!
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 13
З нами з: 17 серпня 2016, 08:38
Дякував (а): 1 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Винницкая область

Re: Клієнт Казначейства - Казначейство поділіться досвідом

ifredd » 29 листопада 2016, 17:22

:) Все так и делалось, но никак не получается . Аплет появляется, но загрузка не идет.
Ради интереса  установил этот "программный продукт " на Server2003 - работает, поставил на Win7-64bit- с удивлением увидел что тоже работает. А вот с 10-й никак не получается.
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 7
З нами з: 13 березня 2012, 17:05
Звідки: Киев
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Киев

Re: Клієнт Казначейства - Казначейство поділіться досвідом

Евгения_Рой » 30 листопада 2016, 08:58

Доброе утро! А какой Вы используете браузер? Попробуйте поменять, у меня на одной раб.станции при, казалось бы, прочих равных условиях работает только с Мозиллой. А Token определяется? Удачи...
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 13
З нами з: 17 серпня 2016, 08:38
Дякував (а): 1 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Винницкая область

Re: Клієнт Казначейства - Казначейство поділіться досвідом

ifredd » 30 листопада 2016, 09:21

IE, Opera,Firefox - все отказываются работать :)
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 7
З нами з: 13 березня 2012, 17:05
Звідки: Киев
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Киев

Поперед.Далі



Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: MSN [Bot] і 1 гість