Деловодство

Деловодство

Animone » 14 жовтня 2014, 12:30

А какая разница? Ксерокопия также должна заверяться "мокрыми" подписью и печатью.
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 704
З нами з: 30 червня 2012, 21:03
Звідки: Tegucigalpita
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 5 раз.
Регіон: Cortés

Деловодство

Радистка_Кэт » 14 жовтня 2014, 12:38

Ух, блин, а я просто копию делаю whistling
Аватар користувача
Коронована особа
Коронована особа
 
Повідомлень: 2211
З нами з: 20 вересня 2012, 19:18
Звідки: Киев
Дякував (а): 40 раз.
Подякували: 19 раз.
Регіон: Киев

Деловодство

yaoleg » 14 жовтня 2014, 17:47

Юлия1, з оригіналу наказу робите "ксерокопію" наказу і завіряєте згідно інструкції з діловодства. Якщо копія зроблена вірно - вона має силу оригіналу. smile
Аватар користувача
Коронована особа
Коронована особа
 
Повідомлень: 2334
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Звідки: Вінниця
Дякував (а): 21 раз.
Подякували: 264 раз.
Регіон: Винницкая область

Деловодство

Ikar » 14 жовтня 2014, 21:12

у нас тут спор давно идет.....скажите, а обязательня печать на письме (в казначейтво например) если оно не бланке строгой отчетности, желательно тыкнуть где это написано.
Спасибо)
Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 109
З нами з: 13 січня 2013, 11:18
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Запорожская область

Деловодство

yaoleg » 15 жовтня 2014, 06:30

Ikar, на листах відбиток печатки не проставляється! Печатка ставиться на довідках-листах та/або листах в казначейство, де просять перерахувати/повернути кошти. А на листах "Про надання дкументів" або "Про надання інформації" печатка не ставиться.

А взагалі читайте розділ "Відбиток печатки" типової інструкції з  діловодства у центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади
Аватар користувача
Коронована особа
Коронована особа
 
Повідомлень: 2334
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Звідки: Вінниця
Дякував (а): 21 раз.
Подякували: 264 раз.
Регіон: Винницкая область

Деловодство

Радистка_Кэт » 15 жовтня 2014, 14:04

Но и бланк тогда должен быть номерной
Аватар користувача
Коронована особа
Коронована особа
 
Повідомлень: 2211
З нами з: 20 вересня 2012, 19:18
Звідки: Киев
Дякував (а): 40 раз.
Подякували: 19 раз.
Регіон: Киев

Деловодство

yaoleg » 16 жовтня 2014, 08:47

Радистка_Кэт, звісно, що так. Лист потрібно створювати згідно вимон чинного законодавства. А поджекуди на листах навіть дати з вихідним номером немає! wink
Аватар користувача
Коронована особа
Коронована особа
 
Повідомлень: 2334
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Звідки: Вінниця
Дякував (а): 21 раз.
Подякували: 264 раз.
Регіон: Винницкая область

Деловодство

Ikar » 16 жовтня 2014, 12:37

yaoleg, тобто якщо документ (лист) відносится до таких як зазначено в розділі  "Відбиток печатки", і навіть якщо його створено на бланку суворої звтіності, то все одно необхідно ставити відбиток печатки?

Наприклад подаються довідки до кошторису...чи повинен бути бланк суворої звітності та / або печатка?
Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 109
З нами з: 13 січня 2013, 11:18
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Запорожская область

Деловодство

yaoleg » 16 жовтня 2014, 13:11

Ikar, на листі зазвичай печатку не ставлять. Лише якщо цей лист містить фінансову інформацію(довідка) або ж просять казначейство зробити якісь перерахування. smile
Аватар користувача
Коронована особа
Коронована особа
 
Повідомлень: 2334
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Звідки: Вінниця
Дякував (а): 21 раз.
Подякували: 264 раз.
Регіон: Винницкая область

Re: Деловодство

Аллочка » 01 червня 2016, 14:56

Підкажіть будь - ласка, ампулу якого кольору необхідно використовувати в діловодстві.  Яким документом регламентовані  ці вимоги?
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 45
З нами з: 03 квітня 2015, 10:43
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Харьковская область

Re: Деловодство

yaoleg » 03 червня 2016, 21:08

Аллочка написав:Підкажіть будь - ласка, ампулу якого кольору необхідно використовувати в діловодстві.  Яким документом регламентовані  ці вимоги?

Що саме Ви маєте на увазі під виразом "ампулу якого кольору необхідно використовувати в діловодстві"?
Аватар користувача
Коронована особа
Коронована особа
 
Повідомлень: 2334
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Звідки: Вінниця
Дякував (а): 21 раз.
Подякували: 264 раз.
Регіон: Винницкая область

Re: Деловодство

Аллочка » 06 червня 2016, 15:13

Як  відомо, рукописний текст ще ніхто не відміняв. Приходиться   чути від служб та управлінь, що необхідно застосовувати тільки  кулькову ручку синього кольору, так як легко відрізнити оригінал документу від ксерокопії, інші вважають, що необхідно використовувати ручку з ампулою чорного кольору,  бо  чорний колір не так швидко втрачає свій вигляд під дією сонячних променів  (тобто не вигоряє). Хочу запитати, як правильно?
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 45
З нами з: 03 квітня 2015, 10:43
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Харьковская область

Re: Деловодство

EVGENIY » 06 червня 2016, 16:10

Аллочка написав:Як  відомо, рукописний текст ще ніхто не відміняв. Приходиться   чути від служб та управлінь, що необхідно застосовувати тільки  кулькову ручку синього кольору, так як легко відрізнити оригінал документу від ксерокопії, інші вважають, що необхідно використовувати ручку з ампулою чорного кольору,  бо  чорний колір не так швидко втрачає свій вигляд під дією сонячних променів  (тобто не вигоряє). Хочу запитати, як правильно?

2.10. Записи у первинних документах, облікових регістрах повинні здійснюватися тільки у темному кольорі чорнилом, пастою кулькових ручок, за допомогою друкарських машинок, принтерів, засобів механізації та іншими засобами, які б забезпечили збереження цих записів протягом установленого строку зберігання документів та запобігли внесенню несанкціонованих і непомітних виправлень.

 


 2. Первинні документи


(Наказ|Положення,  Мінфін, від 24.05.1995,  № 88 "Про затвердження Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку")
Аватар користувача
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
 
Повідомлень: 7564
З нами з: 29 липня 2010, 00:27
Звідки: Харків
Дякував (а): 50 раз.
Подякували: 493 раз.
Регіон: Харьковская область

Re: Деловодство

Аллочка » 07 червня 2016, 12:55

Дякую. Всього найкращого!
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 45
З нами з: 03 квітня 2015, 10:43
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Харьковская область

Re: Деловодство

yaoleg » 07 червня 2016, 22:01

Я не розумію, Ви що свої документи всі порозкладали на сонці? Якщо нормальна паста, то все одно чи синя, чи чорна. Але звісно, якщо документ написаний синьою пастою, то швидше можна зрозуміти, що то оригінал, а не ксерокопія.
Аватар користувача
Коронована особа
Коронована особа
 
Повідомлень: 2334
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Звідки: Вінниця
Дякував (а): 21 раз.
Подякували: 264 раз.
Регіон: Винницкая область

Re: Деловодство

Аллочка » 14 червня 2016, 15:01

yaoleg написав:Я не розумію, Ви що свої документи всі порозкладали на сонці? Якщо нормальна паста, то все одно чи синя, чи чорна. Але звісно, якщо документ написаний синьою пастою, то швидше можна зрозуміти, що то оригінал, а не ксерокопія.

Але ж вищому керівництву думати не заборониш. От вони вирішили, що документи можуть вигоріти на сонці, що тут вдієш?
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 45
З нами з: 03 квітня 2015, 10:43
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Харьковская область

Re: Деловодство

yaoleg » 14 червня 2016, 19:19

Тоді так, робіть, як каже керівництво...нерви дорожчі якихось папірців.
Аватар користувача
Коронована особа
Коронована особа
 
Повідомлень: 2334
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Звідки: Вінниця
Дякував (а): 21 раз.
Подякували: 264 раз.
Регіон: Винницкая область

Re: Деловодство

mamochka » 24 лютого 2017, 14:10

Скажіть чи актуальна зараз  постанова КМУ від 27 листопада 1998 р. N 1893 "Про затвердження Інструкції про порядок обліку, зберігання і   використання документів, справ, видань та інших матеріальних носіїв інформації, які містять службову інформацію" ? Конкретно цікавить  розділ "Облік, зберігання і використання печаток, штампів і бланків ".
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 343
З нами з: 29 січня 2014, 14:18
Дякував (а): 5 раз.
Подякували: 0 раз.

Re: Деловодство

thestarnataly » 14 серпня 2018, 11:16

Після підвищення стикнулася з цілою купою організаційно-розпорядчої документації, роки пройшли і це вже стало не те діловодство, яке я вивчала. Добре, що зараз, можна все знайти в інтернеті. Я якраз знайшла посібник https://mediapro.ua/product/organizaciyno-rozporyadchi-dokumenti-unifikovani-formi-ta-rekomendacii-schodo-ikh по даній тематиці, але підкажіть чи чинні вимоги оформлення цієї документації за стандартом ДСТУ 4163-2003? Щоб посібник дійсно підійшов.
Жизнь - это не те дни, которые прошли, а те, которые запомнились.
Аватар користувача
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 11
З нами з: 12 серпня 2018, 12:40
Звідки: Київ
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Киевская область

Re: Деловодство

yaoleg » 14 серпня 2018, 12:42

thestarnataly написав:Після підвищення стикнулася з цілою купою організаційно-розпорядчої документації, роки пройшли і це вже стало не те діловодство, яке я вивчала. Добре, що зараз, можна все знайти в інтернеті. Я якраз знайшла посібник https://mediapro.ua/product/organizaciyno-rozporyadchi-dokumenti-unifikovani-formi-ta-rekomendacii-schodo-ikh по даній тематиці, але підкажіть чи чинні вимоги оформлення цієї документації за стандартом ДСТУ 4163-2003? Щоб посібник дійсно підійшов.

Так, вимоги стандарту діють і сьогодні. 
http://zakon3.rada.gov.ua/rada/show/v0055609-03
Аватар користувача
Коронована особа
Коронована особа
 
Повідомлень: 2334
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Звідки: Вінниця
Дякував (а): 21 раз.
Подякували: 264 раз.
Регіон: Винницкая область

Поперед.



Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість